Hop til indhold

Motor spam

Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Mmm, mums altså, lækre billeder! :lun:

Og de fandt skoen igen! :klap:

Ja den er åbenbart meget dejlig :lol: Og tak!

Hvor er det skønt at se lille Laki nyde sine nye omgivelser :lun: det ser ud til at ham og motor leger lige så godt som laki og skipper gjorde :mrgreen:

Jaah han er i hvert fald glad for at lege vildt! Ham og Gismo leger hele tiden trækleg med sygt meget lyd på, det tør Motor ikke så han står bare og gør dem lige op i bærret :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja den er åbenbart meget dejlig :lol: Og tak!

Jaah han er i hvert fald glad for at lege vildt! Ham og Gismo leger hele tiden trækleg med sygt meget lyd på, det tør Motor ikke så han står bare og gør dem lige op i bærret :mrgreen:

haha ja de første par gange de legede sad jeg godt nok og frygtede for skippers liv indtil jeg opdagede at sådan siger laki bare når man trækker :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

AI-servo gør at autofokus arbejder hele tiden, så hvis du ikke bruger den, så gør det fremover.

Tog mig lige den frihed at give 2 af dine billeder lidt skarphed, bare for at vise hvad det kan gøre ved billeder, hvis du ikke synes det er ok, så sig til, så sletter jeg billederne igen *G*

Derudover er det rgb farverum, intet andet stillet på dem

_MG_8095.jpg

_MG_8095-copy.jpg

_MG_8087.jpg

_MG_8087-copy.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

_MG_8095.jpg

_MG_8095.jpg?t=1293391829

_MG_8095-copy.jpg

Selvfølgelig Rene, det er fedt at se - og du har meget bedre ramt de farver jeg kan se her på min computer!

Prøvede også lige, det er mit nye i midten, og Rene's i bunden.

Ahhh det er spændende! Og uf, fotografering tager godt nok lang tid alt i alt :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Farverne er blot ændret til Srgb, har intet stillet andet end skarphed

Men ja foto kan tage lang tid, det mindste tid går med at tage billederne :mrgreen:

Sjovt hvor meget man egentlig kan hive ud af billederne og du har skarpheden i mange af billederne, de skal bare lige have en sjat mere ( hvis man vil)

Link til indlæg
Del på andre sites

Sjovt hvor meget man egentlig kan hive ud af billederne og du har skarpheden i mange af billederne, de skal bare lige have en sjat mere ( hvis man vil)

Har godt siddet og pillet lidt frem og tilbage med skarphed og så med highlight, men prøvede at passe på ikke at gøre det for meget, for så ser det altså også mærkeligt ud :lol:

Men hey, synes selv det går meget bedre end igår, er virkelig glad :-D

Link til indlæg
Del på andre sites