Hop til indhold

Hånden på hjertet!

Gæst Gismo hunden
 Share

Recommended Posts

De af jer der ofte glemmer poser, har i ikke overvejet sådan en holder til at sætte på snoren? Det behøver ikke at være et grimt stort plastickødben :-D vi har sådan en i sort nylon så den er rimelig diskret og så kan det kun gå galt når rullen er tom :5up: Avifauna - Alt til dyrene

Derudover har kæresten købt en port-a-poo :mrgreen: så er det nemt at klipse den fyldte pose på snoren hvis der er langt til næste skraldespand :5up: Port-A-Poo - En velsignelse for hundelufteren!

Smart "tønde":5up: Kunne jeg godt bruge til sommer, hvor jakke er for varm.. Men lidt dyrt at bestille en ting til 39 kr:-D Det koster garanteret mere at få den tilsendt:mrgreen:

Og den anden er da også smart.. Meeen jeg har jo næsten altid Luna løs og bruger sjældent samme snor på alle ture:engel:

Skal vi i skoven er det flexiline, skal vi bare en lille runde er det retrieverlinen og skal vi sted, hvor hun skal sidde bundet eller med toget er det en af hendes mange almindelige snore

Man skal IKKE gå ned på udstyr:engel::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 57
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst The dogfather
Smart "tønde":5up: Kunne jeg godt bruge til sommer, hvor jakke er for varm.. Men lidt dyrt at bestille en ting til 39 kr:-D Det koster garanteret mere at få den tilsendt:mrgreen:

Ellers koster det lille grimme kødben inkl. ruller poser 15kr. i fakta...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ellers koster det lille grimme kødben inkl. ruller poser 15kr. i fakta...:-D

Det har jeg, men synes det er irriterende:engel: :mrgreen: Og så er min Fakta lukket:fornaermet::fornaermet: Bare fordi Netto er rykket op i butiksdelen af centret og fordi Lidl er kommet til:roll::roll: Savner min fakta:???:

Aj, jeg må da vist bare bruge min træningsvest på gåturene, så kan jeg stadig have poserne i lommen:lol:

Hehehe nu vi snakker poser... Så læste jeg jo en gang et sted, at nogen købte de der poser til brugte bleer.. De var på tilbud for nylig i Brugsen, så tænkte, at dem prøver vi da.. bare sårn af nysgerrighed.. De er lilla:mrgreen:

Og så er de nu altså ikke meget mindre end de bionedbrydelige poser, jeg plejer at købe, men meget dyrere.. så det synes jeg ikke kan betale sig:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Og den anden er da også smart.. Meeen jeg har jo næsten altid Luna løs og bruger sjældent samme snor på alle ture:engel:

Skal vi i skoven er det flexiline, skal vi bare en lille runde er det retrieverlinen og skal vi sted, hvor hun skal sidde bundet eller med toget er det en af hendes mange almindelige snore

Vi må have gjort alvor af den tur til avifauna næste gang du er herovre :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

vi har 2 af dem, den ene fra avifauna, opdrætter bor meget tæt på. Men den anden fandt jeg i en stand til udstillingen i herning så mon ikke man kan være heldig at støde på den andre steder også :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Gismo hunden

Jeg startede 2011 med et stunt idag.

Ude at gå med Gismo, det var mørkt, han lavede stort og jeg kunne bare ikke finde efterladenskaberne - lige ind til jeg kom hjem - der sad den godt plantet under min sko.

Så havde jeg jo trods alt samlet den op. :???:

Link til indlæg
Del på andre sites