Hop til indhold

Den mest legsyge race??


luckyluna
 Share

Recommended Posts

Ja, hvad er jeres sådan generelle opfattelse?

 

Når engang, om forhåbentlig mange år, Sheila ikke er mere, så vil jeg gerne have en kopi af hende. Og en af hendes absolutte fortrin er at hun stadig i en alder af knap 10 år er vildt legesyg. Det er det første hun gør om morgenen og man kan altid få gang i en leg med hende i tillæg til at hun gerne leger selv:hjerte: Ikke så meget med andre hunde mere, eller ikke så længe af gangen i hvertfald, men hun kan som regel altid trækkes op!

 

De fleste hunde er jo legesyge som unghunde men nogle racer bliver jo mere fornuftige som voksne og tosser ikke rundt for sig selv på samme måde.

 

Og jeg vil have en tosse hund:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 77
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Schæfer :klap: :klap:

 

Lucki legede indtil den sidste uge :hjerte: Alt kunne bruges til at lege med, en bold, hans elskede ring, en pind, et græsstrå, et umodent æble - det eneste han ikke legede med var andre hunde :mrgreen:

 

Han blev så glad hver gang vi mødte en anden hund på tur, for hunden havde sit menneske med, og mennesker var det bedste bedste legetøj :banan:

 

King (Luckis søn) var ligedan :hjerte:

 

Lucki blev 11 år - King 10 år :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Flipsedyr bliver heller aldrig voksne :mrgreen::hjerte:

han er den største fjantefrans og jeg bliver stadig spurgt om hvor gammel min hvalp er :klap:

 

han er foxterrier-blanding :vuf:

 

problemet med blandinger er jo bare at det er svært at få en kopi;-)

 

Men det bliver sikkert en blanding jeg skal have igen, måske endda genbrug og så må jeg jo kigger efter nogle med nogle tosse hunde i:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Schæfer :klap: :klap:

 

Lucki legede indtil den sidste uge :hjerte: Alt kunne bruges til at lege med, en bold, hans elskede ring, en pind, et græsstrå, et umodent æble - det eneste han ikke legede med var andre hunde :mrgreen:

 

Han blev så glad hver gang vi mødte en anden hund på tur, for hunden havde sit menneske med, og mennesker var det bedste bedste legetøj :banan:

 

King (Luckis søn) var ligedan :hjerte:

 

Lucki blev 11 år - King 10 år :hjerte:

 

Se endnu et argument der pegede på at der er schæfer i min hundepige:blink:

 

Måske mysla skal have lov at hygge sig med enzo i næste løbetid:hmm::genert:

En mini enzo:hjerte:

 

og dog:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Schæfer :klap: :klap:

 

 

Hehe jeg har også sagt til Luckyluna, at hun må have sig en lille schæfertæve :slem:

 

Zigo var også et stort legebarn til den dag han sov ind (få dage før han blev 12 :cry:). ½ år før han døde var der tre på samme gåtur der kommenterede at den hvalp, da ikke var ret gammel (ved så ikke lige om de var blinde... han havde trods alt grå-skæg lol ). Men der var gang i ham. Han ELSKEDE strandgåture og vand.

 

bvandkampOzzieZigo.jpg

(Ozzie og Zigo)

 

- og han havde de mest udtryksfulde og varme øjne - det er derfor jeg er så forelsket i Sheilas :lun::lun::lun::lun:

 

:blink::blink::blink::blink::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Staffoline

En Staffordshire Bull Terrier er mit bud på en legesyg/energisk/fjollet hunde race.

 

Der er godt nok gang i den, med fis og ballade. Men stadig en super kærlig hund, der er tosset med mennesker(specielt børn) og andre hunde.

 

Jeg har "snakket" med en del af dem og ejer selv en super sød tæve på 7md, der hedder Oline :hjerte:

 

Ps. nogen få har haft problemer med hanhund vs. hanhund men det kan vist være et problem med alle racer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe jeg har også sagt til Luckyluna, at hun må have sig en lille schæfertæve :slem:

 

Zigo var også et stort legebarn til den dag han sov ind (få dage før han blev 12 :cry:). ½ år før han døde var der tre på samme gåtur der kommenterede at den hvalp, da ikke var ret gammel (ved så ikke lige om de var blinde... han havde trods alt grå-skæg lol ). Men der var gang i ham. Han ELSKEDE strandgåture og vand.

 

- og han havde de mest udtryksfulde og varme øjne - det er derfor jeg er så forelsket i Sheilas :lun::lun::lun::lun:

 

:blink::blink::blink::blink::blink:

 

:lun: jeg ved det, og en mini enzo ville være:hjerte: Meen der er nok lige det der med fældningen og at finde en fysisk sund en der er et minus for mig. Men kom jeg forbi sådan en schæfer pige som hende i tv, så kunne det nemt sige haps:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lun: jeg ved det, og en mini enzo ville være:hjerte: Meen der er nok lige det der med fældningen og at finde en fysisk sund en der er et minus for mig. Men kom jeg forbi sådan en schæfer pige som hende i tv, så kunne det nemt sige haps:hjerte:

 

Så må du melde dig til programmet - hun bliver ved med at gå igen :hmm:

 

Eii det bliver spændende hvad du ender med. Intet galt i tre hunde :slem::slem::slem::slem::slem::slem::slem:

 

- og hvem ved sit fulde fem vil have en Enzo - mini eller ej :lol::lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skal da selvfølgelig have en border :slem:

Mine 3 drenge er besat af leg. Hailey på 11 år er en hvalp i en voksen krop. Han kan lege dagen lang.

 

Men hvilken type leg? De bordere jeg kende vil gerne lege med folk ja, især med en bold, men jeg har ikke set dem falde i svime over at der ligge et stakkels lille forladt æble som bestemt lige skal kastes op i luften eller rulles rundt med for sig selv, bare sådan fordi det er sjovt:blink:

 

men det gør de måske?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...