Sammy Besvaret Januar 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2011 Tja, altså det er det eneste minus ved at passe Mio - At man skal mule tørre ham ret tit:mrgreen: I hvertfald når man er mig:genert: Så syn's jeg du skal passe Mio og Enzo på samme tid :slem: :slem: :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Januar 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2011 Så syn's jeg du skal passe Mio og Enzo på samme tid :slem: :slem: :slem: ja, du er sjov er du, stakkels mysla, hun har rigeligt i een af gangen:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sammy Besvaret Januar 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2011 ja, du er sjov er du, stakkels mysla, hun har rigeligt i een af gangen:blink: :slem: det holder hende frisk, siger Enzo :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts