Hop til indhold

Beslutningen er taget, og...

CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

• Svar 125
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Tillykke med den kommende lille ny :vuf: ventetiden er da næsten bare ikke til at holde ud :blink:

Der er kommet så mange fine navne, især de der Afrikanske, så jeg undlader at komme med bud :-D

Ventetiden er faktisk rigtig sød... Den havde jeg ikk med Nala, så lige i øjeblikket nyder jeg det faktisk... Glæder mig til at følge det hele og tøsens udvikling... :lun:

Og Tak :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst FrøkenWhipsy
Hun er jo stadig ufødt, men skal snart ud og nusse mave :lun:

Kiwi har jeg også tænkt på, meeeen ved ikk rigtig om jeg kan lide det :vedikke:

Hvis du vil have det lidt mere "specielt" kan du jo stave det Qiwi :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med din hvalp.

Hvad med kleo :hjerte:

Tak:mrgreen:

Kender flere der hedder Kleo...

Tilykke med snarlig hvalp. :lun:

Laura syntes jeg er sødt.

Du kunne også kalde hende Bertha-Viola. Det er ikke et meget brugt navn. :lol::lol:

Laura er også sødt, men skal jo have et menneskebarn engang også... gemmer den lige :blink:

Bertha-Viola :scared: Tænk på at kalde på hende... BeeeeeeeeRRRRthhAAAA VvvviiiiiiiiOOOOOOOlllaaaaAAAA :lol:

Jane, hvor træner du dine hunde? Kender du et godt hvalpehold her i Holstebro??

Link til indlæg
Del på andre sites

Ingen hvalpe i Dina :megaked: Det har der så åbenbart været, men de er absorberet :confused:

Har lige fået besked fra opdrætter, at de har været til scanning med Dina og der er 1 hvalp i maven, men den ser mystisk ud, så de skal afsted igen onsdag og så bliver der taget stilling til om den skal fjernes ( eller hvordan man gør)....

ØV hvor er jeg bare ked af det :megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ingen hvalpe i Dina :megaked: Det har der så åbenbart været, men de er absorberet :confused:

Har lige fået besked fra opdrætter, at de har været til scanning med Dina og der er 1 hvalp i maven, men den ser mystisk ud, så de skal afsted igen onsdag og så bliver der taget stilling til om den skal fjernes ( eller hvordan man gør)....

ØV hvor er jeg bare ked af det :megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked:

æv, hvor synd for dig :ae:

og ærgerligt for opdrætter også.

Link til indlæg
Del på andre sites

:ae::kys::bighug::ae::kys::bighug::ae::kys::bighug:

Øv også, søde Marie!!!!!!!!!! Hvor er du bare uheldig for tiden - håber du snart for lidt mere vind i sejlene:x:

Håber der kan være en hvalp til dig i næste kuld - selvom jeg godt ved, at der kan gå længe, og nu havde du lige sat næsen op efter en hvalp her til foråret. Øv, lorte, øv:damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv :ae:

Det ser desværre at tæven absorberer, suuuk :ae:

Ja det er jo ikk kun mig det går ud over, men også opdrætter og de andre der var skrevet op til en hvalp...

Men det er typisk mit held i øjeblikket...

:megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked::megaked:

Hey, jeg troede, du havde godt med held i (brand)sprøjten :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

:ae::kys::bighug::ae::kys::bighug::ae::kys::bighug:

Øv også, søde Marie!!!!!!!!!! Hvor er du bare uheldig for tiden - håber du snart for lidt mere vind i sejlene:x:

Håber der kan være en hvalp til dig i næste kuld - selvom jeg godt ved, at der kan gå længe, og nu havde du lige sat næsen op efter en hvalp her til foråret. Øv, lorte, øv:damn:

Helt vildt uheldig...

Der SKAL være en hvalp i næste kuld...

Øv:ae::ae: hvor er det kedeligt for både dig og opdrætter, vi må da håbe at der ikke er noget galt med tæven:cry:

Tæven har fået et stort sundt kuld før, så det burde ikk være tæven den er gal med... Men der er jo mange ting der kan gå galt i en drægtighed...

Øv :ae:

Det ser desværre at tæven absorberer, suuuk :ae:

Hey, jeg troede, du havde godt med held i (brand)sprøjten :engel:

Brandsprøjten er fuld af held endnu :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv hvor synd :cry: Især når I endelig havde besluttet jer, så skal det bare ske...

Hvis du er opsat på at finde en der skal være brun så smide rjeg lige et par links, har ikke tjekket sundhed og brugsegenskaber, kun farve.

forside - www.zitashvalpe.dk

Nordskovhus Hundepension. Ansvarsfuld pleje og omsorg

Bonnie - www.123hjemmeside.dk/bonnieshvalpe

En lille hanhund: Bonnie - www.123hjemmeside.dk/bonnieshvalpe

Labradors By Vanilla Creek's

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv hvor synd :cry: Især når I endelig havde besluttet jer, så skal det bare ske...

Hvis du er opsat på at finde en der skal være brun så smide rjeg lige et par links, har ikke tjekket sundhed og brugsegenskaber, kun farve.

forside - www.zitashvalpe.dk

Nordskovhus Hundepension. Ansvarsfuld pleje og omsorg

Bonnie - www.123hjemmeside.dk/bonnieshvalpe

En lille hanhund: Bonnie - www.123hjemmeside.dk/bonnieshvalpe

Labradors By Vanilla Creek's

Tak for det :kys:

Men skal ikke have hvalp, hvis det ikk det er Dina der er moren :genert::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak:mrgreen:

Kender flere der hedder Kleo...

Laura er også sødt, men skal jo have et menneskebarn engang også... gemmer den lige :blink:

Bertha-Viola :scared: Tænk på at kalde på hende... BeeeeeeeeRRRRthhAAAA VvvviiiiiiiiOOOOOOOlllaaaaAAAA :lol:

Jane, hvor træner du dine hunde? Kender du et godt hvalpehold her i Holstebro??

Der er Dch, Dkk og Drk. :-D Jeg gik ved Dkk, da Victor var hvalp og har også gået ved Drk, lige pt træner vi ikke i klub. :-D

Jeg vil vide hvem du er, hvis jeg en dag hører en kalde BeeeRRRRtttAAAA VVViiiiioooooolllllaaaaAAA efter en brun lab. :mrgreen::slem:

Link til indlæg
Del på andre sites