CrazyDogLady Besvaret Januar 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2011 En lille småkage Du ønskes "sød ventetid" :blink: Lige præcis Mange tak a9 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
asm Besvaret Januar 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2011 Tillykke med din nye hvalp. Et par forslag med K: Kiwi (er brun udvendig og et perfekt navn at kalde på) og Katla (et stærkt navn også perfekt at kalde på). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Drentsche Besvaret Januar 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2011 Tillykke med din nye hvalp. Et par forslag med K: Kiwi (er brun udvendig og et perfekt navn at kalde på) og Katla (et stærkt navn også perfekt at kalde på). Ja Katla kan jeg jo kun bifalde, det hedder min lille nye vaps. :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Januar 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2011 Tillykke med din nye hvalp. Et par forslag med K: Kiwi (er brun udvendig og et perfekt navn at kalde på) og Katla (et stærkt navn også perfekt at kalde på). Hun er jo stadig ufødt, men skal snart ud og nusse mave Kiwi har jeg også tænkt på, meeeen ved ikk rigtig om jeg kan lide det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Januar 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2011 Tillykke med den kommende lille ny ventetiden er da næsten bare ikke til at holde ud :blink: Der er kommet så mange fine navne, især de der Afrikanske, så jeg undlader at komme med bud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Januar 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2011 Tillykke med den kommende lille ny ventetiden er da næsten bare ikke til at holde ud :blink: Der er kommet så mange fine navne, især de der Afrikanske, så jeg undlader at komme med bud Ventetiden er faktisk rigtig sød... Den havde jeg ikk med Nala, så lige i øjeblikket nyder jeg det faktisk... Glæder mig til at følge det hele og tøsens udvikling... Og Tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst solskin Besvaret Januar 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2011 Tillykke med din hvalp. Hvad med kleo :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret Januar 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2011 Tilykke med snarlig hvalp. Laura syntes jeg er sødt. Du kunne også kalde hende Bertha-Viola. Det er ikke et meget brugt navn. :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret Januar 6, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2011 Hun er jo stadig ufødt, men skal snart ud og nusse mave Kiwi har jeg også tænkt på, meeeen ved ikk rigtig om jeg kan lide det Hvis du vil have det lidt mere "specielt" kan du jo stave det Qiwi :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Januar 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 6, 2011 Tillykke med din hvalp. Hvad med kleo :hjerte: Tak:mrgreen: Kender flere der hedder Kleo... Tilykke med snarlig hvalp. Laura syntes jeg er sødt. Du kunne også kalde hende Bertha-Viola. Det er ikke et meget brugt navn. :lol: Laura er også sødt, men skal jo have et menneskebarn engang også... gemmer den lige :blink: Bertha-Viola :scared: Tænk på at kalde på hende... BeeeeeeeeRRRRthhAAAA VvvviiiiiiiiOOOOOOOlllaaaaAAAA Jane, hvor træner du dine hunde? Kender du et godt hvalpehold her i Holstebro?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Januar 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 Ingen hvalpe i Dina Det har der så åbenbart været, men de er absorberet Har lige fået besked fra opdrætter, at de har været til scanning med Dina og der er 1 hvalp i maven, men den ser mystisk ud, så de skal afsted igen onsdag og så bliver der taget stilling til om den skal fjernes ( eller hvordan man gør).... ØV hvor er jeg bare ked af det :megaked::megaked::megaked::megaked: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Januar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 Ingen hvalpe i Dina Det har der så åbenbart været, men de er absorberet Har lige fået besked fra opdrætter, at de har været til scanning med Dina og der er 1 hvalp i maven, men den ser mystisk ud, så de skal afsted igen onsdag og så bliver der taget stilling til om den skal fjernes ( eller hvordan man gør).... ØV hvor er jeg bare ked af det :megaked::megaked::megaked::megaked: æv, hvor synd for dig :ae: og ærgerligt for opdrætter også. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 øøøøøøv!! :cry: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Januar 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 Ja det er jo ikk kun mig det går ud over, men også opdrætter og de andre der var skrevet op til en hvalp... Men det er typisk mit held i øjeblikket... :megaked::megaked::megaked::megaked: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Januar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 :ae::kys::ae::kys::ae::kys: Øv også, søde Marie!!!!!!!!!! Hvor er du bare uheldig for tiden - håber du snart for lidt mere vind i sejlene:x: Håber der kan være en hvalp til dig i næste kuld - selvom jeg godt ved, at der kan gå længe, og nu havde du lige sat næsen op efter en hvalp her til foråret. Øv, lorte, øv:damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret Januar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 Øv:ae::ae: hvor er det kedeligt for både dig og opdrætter, vi må da håbe at der ikke er noget galt med tæven:cry: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Januar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 Ingen hvalpe i Dina Det har der så åbenbart været, men de er absorberet Har lige fået besked fra opdrætter, at de har været til scanning med Dina og der er 1 hvalp i maven, men den ser mystisk ud, så de skal afsted igen onsdag og så bliver der taget stilling til om den skal fjernes ( eller hvordan man gør).... ØV hvor er jeg bare ked af det :megaked::megaked::megaked::megaked: Øv :ae: Det ser desværre at tæven absorberer, suuuk :ae: Ja det er jo ikk kun mig det går ud over, men også opdrætter og de andre der var skrevet op til en hvalp... Men det er typisk mit held i øjeblikket... :megaked::megaked::megaked::megaked: Hey, jeg troede, du havde godt med held i (brand)sprøjten Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Januar 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 :ae::kys::ae::kys::ae::kys: Øv også, søde Marie!!!!!!!!!! Hvor er du bare uheldig for tiden - håber du snart for lidt mere vind i sejlene:x: Håber der kan være en hvalp til dig i næste kuld - selvom jeg godt ved, at der kan gå længe, og nu havde du lige sat næsen op efter en hvalp her til foråret. Øv, lorte, øv:damn: Helt vildt uheldig... Der SKAL være en hvalp i næste kuld... Øv:ae::ae: hvor er det kedeligt for både dig og opdrætter, vi må da håbe at der ikke er noget galt med tæven:cry: Tæven har fået et stort sundt kuld før, så det burde ikk være tæven den er gal med... Men der er jo mange ting der kan gå galt i en drægtighed... Øv :ae: Det ser desværre at tæven absorberer, suuuk :ae: Hey, jeg troede, du havde godt med held i (brand)sprøjten Brandsprøjten er fuld af held endnu :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
noerby Besvaret Januar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 Øv hvor synd Især når I endelig havde besluttet jer, så skal det bare ske... Hvis du er opsat på at finde en der skal være brun så smide rjeg lige et par links, har ikke tjekket sundhed og brugsegenskaber, kun farve. forside - www.zitashvalpe.dk Nordskovhus Hundepension. Ansvarsfuld pleje og omsorg Bonnie - www.123hjemmeside.dk/bonnieshvalpe En lille hanhund: Bonnie - www.123hjemmeside.dk/bonnieshvalpe Labradors By Vanilla Creek's Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Januar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 Ej noget øv :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Januar 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 7, 2011 Øv hvor synd Især når I endelig havde besluttet jer, så skal det bare ske... Hvis du er opsat på at finde en der skal være brun så smide rjeg lige et par links, har ikke tjekket sundhed og brugsegenskaber, kun farve. forside - www.zitashvalpe.dk Nordskovhus Hundepension. Ansvarsfuld pleje og omsorg Bonnie - www.123hjemmeside.dk/bonnieshvalpe En lille hanhund: Bonnie - www.123hjemmeside.dk/bonnieshvalpe Labradors By Vanilla Creek's Tak for det :kys: Men skal ikke have hvalp, hvis det ikk det er Dina der er moren Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Syfongse Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 tillykke! hvad med Karla?! eller Nuka?? Betyder lillesøster på grønlandsk og lyder som nougat Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 tillykke! hvad med Karla?! eller Nuka?? Betyder lillesøster på grønlandsk og lyder som nougat Hov.. Tror lige, at du skulle have læst de nyeste indlæg igennem inden du svarede.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Tak:mrgreen: Kender flere der hedder Kleo... Laura er også sødt, men skal jo have et menneskebarn engang også... gemmer den lige :blink: Bertha-Viola :scared: Tænk på at kalde på hende... BeeeeeeeeRRRRthhAAAA VvvviiiiiiiiOOOOOOOlllaaaaAAAA Jane, hvor træner du dine hunde? Kender du et godt hvalpehold her i Holstebro?? Der er Dch, Dkk og Drk. Jeg gik ved Dkk, da Victor var hvalp og har også gået ved Drk, lige pt træner vi ikke i klub. Jeg vil vide hvem du er, hvis jeg en dag hører en kalde BeeeRRRRtttAAAA VVViiiiioooooolllllaaaaAAA efter en brun lab. :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts