Jane Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Ingen hvalpe i Dina Det har der så åbenbart været, men de er absorberet Har lige fået besked fra opdrætter, at de har været til scanning med Dina og der er 1 hvalp i maven, men den ser mystisk ud, så de skal afsted igen onsdag og så bliver der taget stilling til om den skal fjernes ( eller hvordan man gør).... ØV hvor er jeg bare ked af det :megaked::megaked::megaked::megaked: Åh jeg ser først dette indlæg efter mit indlæg. Det gør mig ondt for dig. :ae::ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Aj for noget møg-øv :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Syfongse Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Hov.. Tror lige, at du skulle have læst de nyeste indlæg igennem inden du svarede.. ja, det ser jeg nu.. og hvor er det trist! oplevede det samme med en avler, der viste sig dog kun at være én hvalp, en stor tæve, men jeg var slet slet ikke øverst på ventelisten.. det er hårdt.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lab-lover Besvaret Januar 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2011 Tæven har fået et stort sundt kuld før, så det burde ikk være tæven den er gal med... Men der er jo mange ting der kan gå galt i en drægtighed. Nu bor der jo en fremmed tæve med hvalpe i hendes hus, så stress-faktoren er nok medspillende her.. Tak for det :kys: Men skal ikke have hvalp, hvis det ikk det er Dina der er moren Hvis du ombestemmer dig, så er der søde små brune bisser efter min Cody her http://www.123hjemmeside.dk/Lab-Nula De har jo Clinton som farfar og super-dejlige Lab Treasure's Dario som morfar Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Januar 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2011 Der er Dch, Dkk og Drk. Jeg gik ved Dkk, da Victor var hvalp og har også gået ved Drk, lige pt træner vi ikke i klub. Jeg vil vide hvem du er, hvis jeg en dag hører en kalde BeeeRRRRtttAAAA VVViiiiioooooolllllaaaaAAA efter en brun lab. :slem: Søde Jane, hun kommer IKKE og jeg gentager IKKE til at hedde Bertha Viola :lol: Hvor ligger de forskellig klubber i forhold til banegården, ca? Og hvilken én af klubberne vil du anbefale? Åh jeg ser først dette indlæg efter mit indlæg. Det gør mig ondt for dig. :ae::ae: Tak... Nu bor der jo en fremmed tæve med hvalpe i hendes hus, så stress-faktoren er nok medspillende her.. Hvis du ombestemmer dig, så er der søde små brune bisser efter min Cody her http://www.123hjemmeside.dk/Lab-Nula De har jo Clinton som farfar og super-dejlige Lab Treasure's Dario som morfar De mener også det er pga stress... De har fået en hvalp hjem mellem jul og nytår, og de mener, det er det der har stresset hende.... Uhh Dario er fantastisk Så lækker en hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Januar 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2011 Tildels gode nyheder fra scanningen :klap: Dina er alligevel drægtig med mindst 4 sunde hvalpe, muligvis 1-2 mere :klap: Forstod ikk helt hvordan dyrlægerne ku tage så meget fejl i sidste uge, men der er helt sikkert 4! Så hvis én af dem, er PRIMAhvalpen, så er det min... Det bliver jo en depothvalp, så opdrætter skal lave 2 kuld på hende, og derfor skal hun være PRIMAPRIMAhvalp... Tør ikk rigtig håbe på at der om 2-3 mdrs tid render en lille brun lab rundt, men det vil nu passe fint Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2011 Tildels gode nyheder fra scanningen :klap:Dina er alligevel drægtig med mindst 4 sunde hvalpe, muligvis 1-2 mere :klap: Forstod ikk helt hvordan dyrlægerne ku tage så meget fejl i sidste uge, men der er helt sikkert 4! Så hvis én af dem, er PRIMAhvalpen, så er det min... Det bliver jo en depothvalp, så opdrætter skal lave 2 kuld på hende, og derfor skal hun være PRIMAPRIMAhvalp... Tør ikk rigtig håbe på at der om 2-3 mdrs tid render en lille brun lab rundt, men det vil nu passe fint Årh hvor dejligt! :klap: Håber for dig at der kommer en lille brun labber hjem til dig! Vildt de kunne tage så meget fejl Og hun skal hedde Bertha Viola! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Januar 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2011 Årh hvor dejligt! :klap: Håber for dig at der kommer en lille brun labber hjem til dig! Vildt de kunne tage så meget fejl Og hun skal hedde Bertha Viola! Jaaah håber dælme også... Og nej, søde Lise, hun skal IKKE hedde Bertha Viola Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret Januar 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2011 Ja, det er da godt nok vildt at de kunne se SÅ forkert! Er der mon så 8 hvalpe i hendes mave om en uge.. Men det er også lige meget.. Bare der er Én til dig:mrgreen: Og se så og få noget aftensmad! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Januar 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2011 Ja, det er da godt nok vildt at de kunne se SÅ forkert! Er der mon så 8 hvalpe i hendes mave om en uge.. Men det er også lige meget.. Bare der er Én til dig:mrgreen: Og se så og få noget aftensmad! Ja jeg forstod det heller ikk lige... men har på fornemmelsen hvilken dyrlæge der har set på det, og hende har jeg ikk meget fidus til Jamen...jamen.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Jane Besvaret Januar 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2011 Hvor dejlig, så bliver der alligevel en lille Berta Viola. :lol: Svar til hvor træningspladserne er. Dkk, der trænede jeg i Vejrum, Dch ligger på Harrestrupvej, det er ud af Skjernevej og en sidevej lige på den anden side af ringvejen. Drk har træningsplds ude bag ved Skovvang og det er på Herningvej. Det er flere år siden at jeg trænede i Dch, men dengang var det godt og det er det jeg stadig hører. Dkk var også udmærket, men vil man træne mere målrettet mod markprøver, så vil jeg vælge Drk. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Januar 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2011 Jaaah håber dælme også... Og nej, søde Lise, hun skal IKKE hedde Bertha Viola Det er ellers et godt navn! Hvis du ikk tager det, snupper jeg det til en fremtidig hund! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hestkjær Besvaret Januar 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2011 Yeahhhhhhhhhhhhh:banan::banan::banan::banan: Endelig lidt god nyheder:klap::klap::klap: Krydser fingre for at der en lille vaps til dig! Hvornår er hun sat til nedkomme? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret Januar 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2011 Ej hvor skønt !!! Håber virkelig der er en lille choko-vaps til dig! :klap: Har selv lige været igennem en rutsjebanetur med en tom tæve og så held nok til at få hvalp fra et andet kuld. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret Januar 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2011 Årh krydser fingre for du får en lille chokoladebamse Så kommer jeg altså og klapper vidunderet! :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2011 ej men hvornår skal hun så føde??! uuuuh : Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Januar 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2011 Yeahhhhhhhhhhhhh:banan::banan::banan::banan: Endelig lidt god nyheder:klap::klap::klap: Krydser fingre for at der en lille vaps til dig! Hvornår er hun sat til nedkomme? ej men hvornår skal hun så føde??! uuuuh : Krydser alt hvad jeg kan Hun skal føde omkring 10 februar, men de bliver først testet (avls"godhed") når de er 6-7 uger, så der er lidt længe til... Årh krydser fingre for du får en lille chokoladebamse Så kommer jeg altså og klapper vidunderet! :banan: Og du skal være mere end velkommen Ditte :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
søster lagkage Besvaret Januar 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2011 sikke en dejlig nyhed! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret Januar 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2011 Og du skal være mere end velkommen Ditte :5up: :banan::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lab-lover Besvaret Januar 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Det var dejligt at høre.. Så blir vi jo næsten famile Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Januar 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2011 Det var dejligt at høre.. Så blir vi jo næsten famile Det gør vi da :klap: Men nu skal den helt rette hvalp lige være i det lille kuld... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Februar 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2011 Så er vi ved at nærme os terminsdatoen :banan: Har lige snakket med opdrætter og hvis alt forløber planmæssigt, må jeg være fødselshjælper når de første par hvalpe er kommet ud :banan::banan::banan::banan: Har jeg altid gerne ville prøve Vi er stadig meget i tvivl om navnet på den lille... Det bliver jo et K-kuld og derfor vil det være smartest at hun skulle starte med K, men synes dælme det er svært.... Har søgt og søgt på nettet og det eneste der lige "fanger" er Karma Ellers er jeg total skudt i Lilli Nogle af jer der har andre navneidéer?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Februar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2011 åårh Karma er et kært navn og lidt poetisk fordi hun kommer til dig pga. din gode karma :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Februar 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2011 åårh Karma er et kært navn og lidt poetisk fordi hun kommer til dig pga. din gode karma :hjerte: Ja synes også det er godt... Ville bare gerne have et navn med i i Og tak Tonks :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Februar 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2011 Forresten Tonks, du plejer at synes det er sjovt at lege med navne og bogstaver, eller er det husket forkert?? Tænker lidt, det kunne være sjovt at finde et navn, der var blandet af forældrehundenes navne... Moren hedder Dina og faren hedder Clinton... Get crazy :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts