asm Skrevet Januar 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2011 Så har jeg oprettet et nyt album med den sidste hvalp, vi mangler at sende hjemmefra, og hans kuldbror. De har hygget sig gevaldigt både ude og inde, og de er gode til at lege med de voksne hunde her også. Oscar har vist sig som en ekstremt tolerant farmand :hjerte: Og tøserne opdrager på de små i fællesskab http://www.hunde-forum.dk/members/3337-albums2299.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Herlige billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Hvor er de dejlige:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
asm Besvaret Januar 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Takker Men det er lidt svært at få super gode billeder af de sorte hunde i hvid sne. Det har været noget af en udfordring. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst solskin Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 ÅÅÅhh sikke nogle dejlige hunde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
asm Besvaret Januar 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 ÅÅÅhh sikke nogle dejlige hunde. Jeg er ganske enig Tak. De små er bare skønne nu. De er lige blevet 10 uger. Den ene skal over til min datter - nok i næste weekend, og så håber vi, at Gimli finder sig et nyt hjem. De er virkelig sjove, når de drøner omkring og leger... og så lige pludselig bliver de bare rigtigt trætte og vil kæle og putte Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Miss_menelli Besvaret Januar 8, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2011 Nuhhhhh :hjerte::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts