Hop til indhold

Når sneen smelter....

Aslan
 Share

Recommended Posts

I sommers gik Aslan rigtig pænt.

Så faldt sneen og det tændte et eller andet i hans hoved, han havde kun et øre der duede, og ingen hjerne.

Det eneste der var oppe i hovedet, var en ært der kun sagde "sne, sne, sne" :roll:

Han tændte af, og løb mere end han plejede på vores ture, hvilket også gjorde ham endnu mere slem oppe i hovedet.

De sidste 2 dage, er jeg ved at få min gamle hund igen, som næsten aldrig trækker..... :lun:

Andre der kan mærke forandringer på deres hunde, i løbet af de sidste 2 tø-dage?

Link til indlæg
Del på andre sites

Når sneen smelter...

så ligner vores have/fold desværre ikke længere naboens... har været ude og samle 2 spande hømmere op, som havde gemt sig mellem snelagene.

Så nu kan det være det bliver så varmt, at de faktisk gider besørge på gåturene og ikke snerpe det hele sammen, til vi kommer hjem :banan:

Vores elsker sneen og har også været helt tossede med at sprinte rundt i alt det hvide. Næsten som forårskåde føl, der bliver lukket på fold for første gang. I skovene skulle alle dynger undersøges for mus og andet godt... så jo... jeg håber, det bliver lidt roligere ture nu ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

motor er ikke den skarpeste kniv i skuffen.. så tror ærlig talt ikke han har opdaget at der er tøvejr. han stamper fortsat efter mus og løber dødsløb op af ned af verdens mest spejlglatte vej :mrgreen:

tror han bliver rigtig trist når alt sne er væk. men måske glad igen når han så endelig kan komme på en træktur.

Link til indlæg
Del på andre sites