Aslan Skrevet Januar 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2011 I sommers gik Aslan rigtig pænt. Så faldt sneen og det tændte et eller andet i hans hoved, han havde kun et øre der duede, og ingen hjerne. Det eneste der var oppe i hovedet, var en ært der kun sagde "sne, sne, sne" Han tændte af, og løb mere end han plejede på vores ture, hvilket også gjorde ham endnu mere slem oppe i hovedet. De sidste 2 dage, er jeg ved at få min gamle hund igen, som næsten aldrig trækker..... Andre der kan mærke forandringer på deres hunde, i løbet af de sidste 2 tø-dage? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2011 Petrine er totalt forårsdeprimeret, løber hen til døren, for at komme ud til den elskede sne, stopper og kigger efter den, går hen i bunken med sort sjap og er trist men ja, hun går da pænere i snor Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Priceman Besvaret Januar 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2011 Når sneen smelter?? Så finder man godbidder der har ligget længe under et tykt lag is. :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Januar 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2011 Når sneen smelter . . . . . gider hunden at gå tur (proportionalt med at sneen forsvinder) kan hunde begynde at gå foran mig fremfor bag mig:lol: behøver man ikke så meget tøj på får man våde poter:???: og det er altså vådt:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
asm Besvaret Januar 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2011 Når sneen smelter... så ligner vores have/fold desværre ikke længere naboens... har været ude og samle 2 spande hømmere op, som havde gemt sig mellem snelagene. Så nu kan det være det bliver så varmt, at de faktisk gider besørge på gåturene og ikke snerpe det hele sammen, til vi kommer hjem :banan: Vores elsker sneen og har også været helt tossede med at sprinte rundt i alt det hvide. Næsten som forårskåde føl, der bliver lukket på fold for første gang. I skovene skulle alle dynger undersøges for mus og andet godt... så jo... jeg håber, det bliver lidt roligere ture nu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2011 motor er ikke den skarpeste kniv i skuffen.. så tror ærlig talt ikke han har opdaget at der er tøvejr. han stamper fortsat efter mus og løber dødsløb op af ned af verdens mest spejlglatte vej tror han bliver rigtig trist når alt sne er væk. men måske glad igen når han så endelig kan komme på en træktur. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
asm Besvaret Januar 9, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2011 Hahaha... :klap:ja, løber dødsløb... det gør vores så sandelig også. I går var det en hel skøjtebane de første 20 m fra terrassetrappen og ned til folden. Men i dag er meget af vandet/isen væk heldigvis. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts