Gæst sweetanita1986 Besvaret Februar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 24, 2011 Fredag den 4 kl 11, det kan vi godt prøve at sige Det bliver da hyggeligt.. Har du begge hunde med? Havde du ikke to? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sweetanita1986 Besvaret Februar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 24, 2011 Jeg er forresten 24, og bliver 25 her til marts.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trine82 Besvaret Februar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 24, 2011 nååå jamen så vi jo tæt på jævnaldrene, hvis jeg må sige det som den ældste...høhøhø. Ja jeg har to hunde med...men kun den ene af de to jeg har skrevet ind. Måtte desværre sige farvel til min elskede Sif efter hun i forrige weekend spiste rottegift. Men har en ny lille hvalp med...en griffon belge. 10 uger...han er sååå fiiiin...og så min pekingeser...weee... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sweetanita1986 Besvaret Februar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 24, 2011 Ej hvor synd for din hund Jeg mistede min ene kat sidste fredag. Den måtte aflives pga stress.. Den var begyndt og tabe alt pelsen.. Glæder mig til og se dig og hundene Kunne ellers også sagtens imorgen formiddag hvis det skulle være Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trine82 Besvaret Februar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 24, 2011 Ja det var meget meget trist.... Jamen imorgen....det kan jeg faktisk også.... Jamen hedder det imorgen kl 11 så...???? Så må vi se om vi også ska tage næste fredag i brug også...hihihi. Glæder mig også... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sweetanita1986 Besvaret Februar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 24, 2011 Vi kan godt sige imorgen kl 11.. Så tager jeg nok manden med også. Der har han nemlig fri Så kan han også lige køre Hihi.. Og vi kan jo sagtens igen næste fredag, hvis hundene kan lide hinanden *s* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trine82 Besvaret Februar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 24, 2011 Jamen så siger vi det. Smart tænkt med at lokke ham til at køre...hihihihi. Vi ses imorgen kl 11. Håber hundene kan sammen....weee.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sweetanita1986 Besvaret Februar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 24, 2011 Ja det må vi håbe de kan, men mon ikke De er da i hvert fald på samme str Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Trine82 Besvaret Februar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 24, 2011 lige præcis. ses imorgen.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sweetanita1986 Besvaret Februar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 24, 2011 Ja vi gør så Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sweetanita1986 Besvaret Februar 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2011 Tak for en hyggeligt tur ude i Harte.. Anton nød det, men han har endnu ikke sovet Det må vi gøre igen en anden gang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts