Aslan Skrevet Januar 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2011 Kan se der starter en serie op i dag på tv2 kl 20 I dag er det om en vet sygeplejeske på kbh dyrehospital og en falck dame :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Januar 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2011 Tak for påmindelsen det skal jeg da se Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst solskin Besvaret Januar 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2011 Det skal jeg da også se :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dana Besvaret Februar 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2012 Det var et virkelig godt program! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kasper-9400 Besvaret Februar 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2012 uhh kunne godt tænke mig og have falck til og komme med krybdyr i nød, så jeg kunne redde dem / papegøjer :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Februar 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 7, 2012 Øv blev helt glad, men så er det jo en gammel serie! Men den er nu ganske god, og giver et godt indblik i deres arbejde! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts