Dinah Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Så ville jeg gå i 11 minutter igen her efter frokost. Cleo lå i sofa, jeg tog hue og jakke på gik ind i stuen og satte lydprogrammet til, gik ud og tog støvler på, åbnede døren, gik ud og låste UDEN hun hoppede ned:shock: Nå men så møder jeg selvfølgelig en af hundemødrene (de er jo pensionister allesammen på dette tidspunkt af dagen) og UUUH hun havde meget at fortælle mens jeg trippede. Jeg kortede min tur af pga tidsmangel og nåede ikke døren før 14 min og 35 sekunder men . . . . . . da jeg åbnede døren kom Cleo gående ud i gangen i langsomt trav:shock: Ikke en lyd på afspilningen:banan: Imorgen starter jeg op på de 14 minutter, tror jeg. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Ævævææv! Træningen er bare gået galt den sidste tid, efter vi nåede op på 40min. Fejlkommunikation med mine forældre førte til, at vi aldrig fik trænet mere end 10min og 20min i sidste uge og torsdag og fredag lagde de sig begge syge :damn: I dag var min far så fortsat syg, men vi tænkte, at han måske kunne gemme sig på et værelse ovenpå, så Møffe ikke vidste, at han var der... Jeg dummede mig så bare gevaldigt :damn: Vi kom tilbage fra gåturen og Møffe var noget rastløs/havde svært ved at falde til ro. Da han så endelig lagde sig ned, lod jeg der gå 1-1½min, før jeg begyndte at tage overtøj på og gik. Min far ringede 30-40min inde, at Møffe vidst nok kunne høre ham og havde gøet et par gange. Ok, han blev deroppe, til jeg kom hjem. Og denne gang blev jeg desværre (selvfølgelig) mødt af en stresset Møffe, der havde bidt i både et par handsker, en træting, vi bruger til vores stuedør og et blomsterskilt. ØV ALTSÅ! Men forsøger med 50min. igen i morgen, sørger bare for at han er træt og har tid til at falde ordentligt til ro... Og så jeg virkelig for, at det lykkes! Og til Dinah: VILDT MEGET TILLYKKE MED DE 11 MINUTTER! :banan: Ja det er da øv:evil: Men som du selv skriver, så skal han have mere tid efter gåturen til at falde ned på. Held og lykke imorgen:vuf: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Så ville jeg gå i 11 minutter igen her efter frokost.Cleo lå i sofa, jeg tog hue og jakke på gik ind i stuen og satte lydprogrammet til, gik ud og tog støvler på, åbnede døren, gik ud og låste UDEN hun hoppede ned:shock: Nå men så møder jeg selvfølgelig en af hundemødrene (de er jo pensionister allesammen på dette tidspunkt af dagen) og UUUH hun havde meget at fortælle mens jeg trippede. Jeg kortede min tur af pga tidsmangel og nåede ikke døren før 14 min og 35 sekunder men . . . . . . da jeg åbnede døren kom Cleo gående ud i gangen i langsomt trav:shock: Ikke en lyd på afspilningen:banan: Imorgen starter jeg op på de 14 minutter, tror jeg. Flot. :5up: Jeg tror også snildt, at du kan starte på 14 minutter i morgen. Kan du så se at få opdateret din signatur! :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Så ville jeg gå i 11 minutter igen her efter frokost.Cleo lå i sofa, jeg tog hue og jakke på gik ind i stuen og satte lydprogrammet til, gik ud og tog støvler på, åbnede døren, gik ud og låste UDEN hun hoppede ned:shock: Nå men så møder jeg selvfølgelig en af hundemødrene (de er jo pensionister allesammen på dette tidspunkt af dagen) og UUUH hun havde meget at fortælle mens jeg trippede. Jeg kortede min tur af pga tidsmangel og nåede ikke døren før 14 min og 35 sekunder men . . . . . . da jeg åbnede døren kom Cleo gående ud i gangen i langsomt trav:shock: Ikke en lyd på afspilningen:banan: Imorgen starter jeg op på de 14 minutter, tror jeg. Hvad er de så resten af dagen, hvis de kun er pensionister på lige dét tidspunkt af dagen? Ej, undskyld for spam og stort tillykke med de 14 minutter, super flot er det! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Hvad er de så resten af dagen, hvis de kun er pensionister på lige dét tidspunkt af dagen? Ej, undskyld for spam og stort tillykke med de 14 minutter, super flot er det! :5up: :lol: you are soooooo funny :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 :lol: you are soooooo funny :lol: Tak tak Jeg har mine lyse øjeblikket en sjælden gang i mellem Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 En time - nu går det hurtigt. :slem: Tysonmanden lå ikke på sofaen, da jeg kom hjem. Det var så sjovt, han så ud som en, der var grebet på fersk gerning, og han var tydeligt splittet mellem at hilse glad på mig og at luske flovt væk. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 En time - nu går det hurtigt. :slem: Tysonmanden lå ikke på sofaen, da jeg kom hjem. Det var så sjovt, han så ud som en, der var grebet på fersk gerning, og han var tydeligt splittet mellem at hilse glad på mig og at luske flovt væk. Det var da helt vildt - super godt gået. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Februar 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 En time - nu går det hurtigt. :slem: Tysonmanden lå ikke på sofaen, da jeg kom hjem. Det var så sjovt, han så ud som en, der var grebet på fersk gerning, og han var tydeligt splittet mellem at hilse glad på mig og at luske flovt væk. Hvad mon han havde gang i?:slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 1, 2010 Hvad mon han havde gang i?:slem: Tja, i hvert fald mente han, at han havde været lidt uartig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 god idé. Det skriver jeg lige i første indlæg. Louies er vist den eneste, der er direkte skrevet. Generelt er det jo også vigtigt at pointere, at hver af vores idéer, som fører til sejre, mange gange kun er gode for den enkelte hund.:5up: Tysons er også en kopiering af Ninjamors. Tænker om det måske også skal stå når man trykker sig ind til indlægget? Men forsøger med 50min. igen i morgen, sørger bare for at han er træt og har tid til at falde ordentligt til ro... Og så jeg virkelig for, at det lykkes! Er spændt på at høre, hvordan det gik? En time - nu går det hurtigt. :slem: Tysonmanden lå ikke på sofaen, da jeg kom hjem. Det var så sjovt, han så ud som en, der var grebet på fersk gerning, og han var tydeligt splittet mellem at hilse glad på mig og at luske flovt væk. Tyson Tyson Tyson - hvor er det urealistisk flot lavet af ham! Her står det lidt stille synes jeg. Vi er jo begyndt at vænne ham endnu mere til at ligge på puden, så vi også tit øver sådan, hvor vi blir hjemme mens han har fået at vide, at han skal blive. Jeg har fx lige siddet 5 min. her ved computeren (i et andet rum) mens han lå på puden i stuen. Det er det længste vi er nået med det. Det er meget vildt at han kan ligge i et andet rum uden at komme! Han plejer at følge én overalt jo - også selvom han ligger og sover.. Under en af øvningerne i dag lagde han sig til at sove på puden, selvom jeg var i det tilstødende rum Vi er ikke nået videre end de 3 minutters rigtig alenetid. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Her står det lidt stille synes jeg. Vi er jo begyndt at vænne ham endnu mere til at ligge på puden, så vi også tit øver sådan, hvor vi blir hjemme mens han har fået at vide, at han skal blive. Jeg har fx lige siddet 5 min. her ved computeren (i et andet rum) mens han lå på puden i stuen. Det er det længste vi er nået med det. Det er meget vildt at han kan ligge i et andet rum uden at komme! Han plejer at følge én overalt jo - også selvom han ligger og sover.. Under en af øvningerne i dag lagde han sig til at sove på puden, selvom jeg var i det tilstødende rum Vi er ikke nået videre end de 3 minutters rigtig alenetid. Det lyder da godt :5up: - så skal det også nok komme med den rigtige alenetid. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Tysons er også en kopiering af Ninjamors.Tænker om det måske også skal stå når man trykker sig ind til indlægget? Jeg kan bare ikke længere få lov til at redigere i indlægget. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Jeg havde første undervisningsdag i dag - en enkelt forelæsning (2 timer). Bagefter skulle jeg købe bøger til det nye semester, så var nok først hjemme efter 2 timer og 45 minutter og Pero klarede det fantastisk!! :hjerte: Han lå i tasken fra start til slut og rejste sig da jeg kom ind ad hoveddøren, strakte sig og lagde sig ind igen. Og efter 3 min. lå han på ryggen langt væk i drømmeland Han er efterhånden blevet doven! Sådan helt generelt... Måske det egentlig bare kaldes "voksen"? :5up: I morgen vil jeg prøve at lade ham være alene om eftermiddagen inden vores date med en westie-pige nede i skoven :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Jeg kan bare ikke længere få lov til at redigere i indlægget. Det kan jeg :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Februar 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2010 Idag fik vi lidt udfordringer pga sneen som gjorde, at jeg beholdte den yngste hjemme fra BH, hvilket jo så var meget godt, da hun begyndte at kaste op efter middag:evil: Kunne så øve, da hun sov til middag ovenpå. Da alt var gjort klar til at gå og Clep slappede af, kom der en hund gøende udenfor:damn: så da den var væk var hun jo lidt oppe at køre. Så var spørgsmålet skulle jeg gennemføre eller droppe det for idag. Valgte så at gennemføre:5up: Da jeg kom ind efter 14 minutter stod hun ved døren - ved ikke hvorlænge hun har stået dér. Hun var alm afslappet som de andre dage, da jeg kom ind. Da jeg hørgte optagelsen gøede hun med et kort bjæf 2-3 gange med 10 sek mellemrum, men ellers ingen udsving på optagelsen:banan: Selvfølgelig ikke super, at hun bjæffede men på den anden side, når man ser på, at hun ikke var afslappet, da jeg gik + at normalt fortsætter bjæffet til gø og hylen resten af tiden, men hun fandt jo selv roen med det samme bagefter :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Er spændt på at høre, hvordan det gik? Tjah... Vi forsøger igen i morgen.. Der gør jeg ham RIGTIG træt, hvad end der skal til for det, men håber VIRKELIG at vi møder nogle hunde i parken - det hjælper jo altid, vi har desværre haft hundeløse ture de seneste par dage, ÆV! Han hverken pev eller gøede idag, men havde lydoptaget ham og kunne høre, at han gik meget rundt, selvom han også var helt stille ind i mellem. Og intet var blevet hverken ødelagt eller bare fået et tandmærke, det er jo positivt! Så han har da været artig Men synes ikke det er for genialt, at jeg kunne høre ham gå SÅ meget rundt. Og han stod også helt klar og parat til at tage imod mig. Ikke vildt stresset, men der var lidt stress over det (men det kan også bare have været almindelig gensynsglæde). Så virkelig og er spændt på i morgen eller i overmorgen (min far bliver nok også hjemme i morgen, irriterende!)! For ellers er det vidst forfra med træningen, for han reagerer jo med det samme og ikke først x antal minutter inde? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 To timer. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 To timer. I er bare SÅ fantastiske:banan::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 To timer. Fantastisk, nu går det godt nok stærkt:yeah: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Har ikke kunnet øve idag pga 2 syge børn, men sådan er det jo. Imorgen, hvís Leonora er rask nok, skal hun til ørelægen kl 11.20, hvor min mand blir hjemme hos Cleomusen imens, men når Leonora så skal sove, så kan jeg øve i de 14 minutter igen:vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Pero var alene i EFTERMIDDAG i 30 minutter Han syntes vist det var mærkeligt, men klarede det rigtig fint! Han sov ikke i tasken, men lå vågen tæt på døren. Men han var helt afslappet og tror også han sov indimellem. Han var i stuen i ca. 2 timer i alt. På onsdag skal han være alene 3 timer og 15 minutter om eftermiddagen (undervisning), så har efterhånden lidt travlt. Overvejer at øve det på fredag, så kan jeg tage til fredagsbar imens :banan: hvis min kæreste gider holde øje med ham imens Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Pero var alene i EFTERMIDDAG i 30 minutter Han syntes vist det var mærkeligt, men klarede det rigtig fint! Han sov ikke i tasken, men lå vågen tæt på døren. Men han var helt afslappet og tror også han sov indimellem. Han var i stuen i ca. 2 timer i alt. På onsdag skal han være alene 3 timer og 15 minutter om eftermiddagen (undervisning), så har efterhånden lidt travlt. Overvejer at øve det på fredag, så kan jeg tage til fredagsbar imens :banan: hvis min kæreste gider holde øje med ham imens Dejligt, så får I snart noget mere frihed, når det ikke kun er om formiddagen, han kan være alene. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Pero var alene i EFTERMIDDAG i 30 minutter Han syntes vist det var mærkeligt, men klarede det rigtig fint! Han sov ikke i tasken, men lå vågen tæt på døren. Men han var helt afslappet og tror også han sov indimellem. Han var i stuen i ca. 2 timer i alt. På onsdag skal han være alene 3 timer og 15 minutter om eftermiddagen (undervisning), så har efterhånden lidt travlt. Overvejer at øve det på fredag, så kan jeg tage til fredagsbar imens :banan: hvis min kæreste gider holde øje med ham imens Årh det lyder da super godt :banan: - og mon ikke også du har fortjent lidt fredagsbar med al den hårde træning Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Februar 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2010 Jeg elsker min hund I dag har vi virkelig rykket! Dagen startede for Louies vedkommende med bustur til Nordvest. Vi gik et kvarter (Louie-tempo) hen til stoppestedet. Tog en bus, stod af og skiftede til en anden bus. Stod af og gik 5 minutter hjem til min veninde. Der var vi i 1,5 time. Så gik turen hjem igen på samme måde - dog afsluttet af 20 minutters sneboldeleg :klap: (jeg vinder altid når vi laver sneboldkamp.. Hvis jeg bare kaster langt nok, kan han nemlig ikke finde dem). Hvis det er busture der skal til for at han er heeelt bombet, tager jeg da gerne lidt rundt i København inden vi skal øve... Har jo alligevel alle zoners kort. Da vi kom hjem fik han to omgange med NinaO's Dog Fighter - og så hvilede han sig en halv time. Derefter øvede vi 'lig på puden i stuen, mens mor er på H-F i soveværelset'. Der kom vi hurtigt op på 8 minutter Så fik vi trænet mine efterhånden ret smækre ben. Her kom vi op på 4 minutter :banan: (det er lige præcis 2 minutter, hvor jeg står med nerver på og tripper udenfor opgangen). Den sidste gang havde Louie dog rejst sig fra puden og sad i stedet foran den da jeg kom ind. Han fik altså alligevel sin godbid, for jeg er 99,9% sikker på, at han ikke havde gøet - så ville jeg have hørt det da jeg trådte ind i opgangen, for hvis han først går i gang holder han ikke sådan lige op. Og de gange hvor vi tidligere ikke har haft succes og han har gøet, har han stået helt henne ved døren når jeg åbnede den. Denne gang sad han bare midt i stuen (hvor puden ligger). Jeg tror sgu' han er ved at blive mere tryg ved hele situationen - det er længe siden han har gøet i hvert fald. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts