Hop til indhold

Tysons alene-hjemme-træning - og P-P-Peros og andre, der har lyst til at deltage :-)

sonja77
 Share

Recommended Posts

• Svar 4,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

psst . . . . . . . . .

41 minutter :banan:

min søster skal vies på rådhuset på fredag og der skal Cleo være alene i en time, men det skal hun nok klare:lun:

Det tror jeg også hun gør! :klap:

Hmmm, Møffe har "ændret" sig de sidste par dage.

Trænede 2 timer igår. Da jeg kom hjem, var han vågen og fik en stormende velkomst med piven og klister. han havde haft fat i en plasticpose og nogle blomstermærker (i ved, sådan nogle, hvor plantenavnet står på og som står i potten, når man køber blomsten).

Jeg tror, men ved det ikke... Men der var jo nogen, der fejrede fastelavn i går og kunne godt forestille mig, at der er nogle børn, der har været forbi og ringe på dørklokken :confused: Det får jeg bare aldrig svar på og sådan er det...

Idag forsøgte jeg så med 2 timer igen. Det gik... Ja, det gik vist nogenlunde :confused: Kræet lå ned, da jeg kom hjem, men ligesom jeg kunne se ham, var han ved at rejse sig op og jeg fik en stormende velkomst igen, med lidt mindre piven en i går dog. Men kæft, hvor var han kærlig :lun: Puttede hovedet ind til mig og alt muligt :hjerte:

Så der skal slettes film på videokameraet til i morgen og så forsøger jeg med 2 timers overvåget alene hjemme-træning :slem: Kæft, hvor bliver jeg sund :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hihihihi, ja den er da mega kedelig - heldigvis:blink:

Det er godt nok imponerende, hvis du har set den! Jeg synes det er så vildt, at han rejser hovedet op og siger verdens laveste grynt på et tidspunkt, og så bare lægger sig ned og 'sover' videre (han kæmper virkelig for at holde øjenene åbne, men på et tidspunkt ligner det at de er helt lukkede).

Tidligere ville han have rejst sig op, løbet rundt og gøet non-stop..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige søgt et studiejob, hvor man kan arbejde meget hjemmefra :klap:

Ih, jeg håber jeg får det. Sonja, du kender tilfældigvis ikke nogen, der arbejder i Kommunikation & Sprog, vel? Så kunne man lige snige sig udenom de andre ansøgere.. Der er til gengæld også vild god løn ift. de fleste andre studiejobs, fordi det jo er det de arbejder med, arbejdet er ikke vildt inspirerende, men et godt sted at få foden indenfor - og fik jeg sagt.. Jeg kan arbejde hjemmefra. Alene hjemme træning OG løn :klap::klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige søgt et studiejob, hvor man kan arbejde meget hjemmefra :klap:

Ih, jeg håber jeg får det. Sonja, du kender tilfældigvis ikke nogen, der arbejder i Kommunikation & Sprog, vel? Så kunne man lige snige sig udenom de andre ansøgere.. Der er til gengæld også vild god løn ift. de fleste andre studiejobs, fordi det jo er det de arbejder med, arbejdet er ikke vildt inspirerende, men et godt sted at få foden indenfor - og fik jeg sagt.. Jeg kan arbejde hjemmefra. Alene hjemme træning OG løn :klap::klap:

Jeg kender desværre ikke nogle derinde, men jeg krydser fingre for, at du får det. :x: Et godt og relevant studiejob er GULD værd, når du er færdig. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kender desværre ikke nogle derinde, men jeg krydser fingre for, at du får det. :x: Et godt og relevant studiejob er GULD værd, når du er færdig. :-D

Det er jo dét.. Men lige nu har jeg ikke mulighed for at ha' et arbejde om dagen :neutral: Arbejder på et teater om aftenen, det er jo også relevant for mit andet fag, men vil gerne ha' noget komm.relevant.

Så nu krydser vi alle lige fingre :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Hun er effektiv ved mailen. Og nej, du har ret.. Det er kun ca. den første halve time man er i gentagelseshelvede :blink:

DU er i gentagelseshelvede, DU... :-D

Husk Louies plan er hans ud fra hans forudsætninger og væsen, "naboens" hund skulle have lagt sin plan anderledes op :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Cleo er syg:megaked: eller har ondt :megaked: eller hvad ved jeg :confused::megaked: Ikke desdo mindre vil jeg ikke gå fra hende idag.

Hvad er der mon galt med hende. Nu har jeg lige sendt mine to syge unger til deres far i Holland, men sygdom slipper jeg jo så ikke for alligevel - takket være Cleo :damn:

Igår da jeg løftede hende peb hun pludselig og jeg satte hende ned. Til morgen var der ingenting. I bilen idag peb hun pludselig igen (altså de der AV AV AV pib) Gik ok udenfor. PÅ vej hjem fra rødby, rystede hun i bilen, var ligeglad med, at jeg spiste fransk hotdog etc. Da vi kom hjem har hun stort set siddet samme sted:shock: og er ikke nem at logge til sig. Lidt leverpostej ville hun gerne have, men ikke sine elskede godbidder eller dentastix.

Link til indlæg
Del på andre sites

Cleo er syg:megaked: eller har ondt :megaked: eller hvad ved jeg :confused::megaked: Ikke desdo mindre vil jeg ikke gå fra hende idag.

Hvad er der mon galt med hende. Nu har jeg lige sendt mine to syge unger til deres far i Holland, men sygdom slipper jeg jo så ikke for alligevel - takket være Cleo :damn:

Igår da jeg løftede hende peb hun pludselig og jeg satte hende ned. Til morgen var der ingenting. I bilen idag peb hun pludselig igen (altså de der AV AV AV pib) Gik ok udenfor. PÅ vej hjem fra rødby, rystede hun i bilen, var ligeglad med, at jeg spiste fransk hotdog etc. Da vi kom hjem har hun stort set siddet samme sted:shock: og er ikke nem at logge til sig. Lidt leverpostej ville hun gerne have, men ikke sine elskede godbidder eller dentastix.

Mon ikke et besøg ved dyrlægen ville være en god ide?

God bedring til Cleo :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mon ikke et besøg ved dyrlægen ville være en god ide?

God bedring til Cleo :ae:

Jo, efter jeg skrev her, blev hun pludselig markant dårligere, så vi røg til dyrlægen. Hun havde høj feber og tarm-infektion.

Hun var tæt på at gå i chok, så hun fik et skud et eller andet, et skud kvalmestillende og et skud pencillin. Imorgen formiddag skal jeg så melde tilbage, hvordan hun har det. Så nu hedder det pencillin i 6 dage 2 x om dagen og skånekost.

Er det bare typisk: afleverede to syge børn i rødby idag, hvor de blev hentet af Oma og Opa, for at være hos dem og deres far i Holland indtil tirsdag. Glædede mig til 6 dage uden sygdom, men nej da . . . . . så vil hunden ha sygdomsopmærksomhed:damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo, efter jeg skrev her, blev hun pludselig markant dårligere, så vi røg til dyrlægen. Hun havde høj feber og tarm-infektion.

Hun var tæt på at gå i chok, så hun fik et skud et eller andet, et skud kvalmestillende og et skud pencillin. Imorgen formiddag skal jeg så melde tilbage, hvordan hun har det. Så nu hedder det pencillin i 6 dage 2 x om dagen og skånekost.

Er det bare typisk: afleverede to syge børn i rødby idag, hvor de blev hentet af Oma og Opa, for at være hos dem og deres far i Holland indtil tirsdag. Glædede mig til 6 dage uden sygdom, men nej da . . . . . så vil hunden ha sygdomsopmærksomhed:damn:

:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv, men godt du kom afsted med hende, det lød heller ikke godt :ae:

Håber hun er frisk igen snart :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Æv for pokker da :ae:

Vi fik ikke rigtig trænet alene hjemme idag :vedikke: Min far blev hjemme fra arbejde, fordi vi havde en bil, der efter sigende skulle være i stykker - den gad i hvert fald ikke starte. Men det fik Falckmanden, der skulle køre den til mekanikeren lavet om på :lol:

Jeg fik dog trænet 16min., mens min far lige kørte somewhere I don't remember. Altså, han lå hvor jeg forlod ham, men han rejste sig, da jeg stod i køkkendøren. Velkomsten var roligere end de sidste par dage, ingen halsen efter vejret eller over-iver, selvom han pev et par gange, men vi hilste.

Mon ikke kræet bare er ved at finde ud af, at det trods alt er en velkommen-hjem-hilsen værd, når jeg kommer hjem? :hmm: Men prøver at træne 2 timer i morgen med en træt hund og optage det - så er jeg bare spændt på, hvad det viser!

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv, men godt du kom afsted med hende, det lød heller ikke godt :ae:

Håber hun er frisk igen snart :-D

Nej, men jeg er vildt overrasket over, hvor hurtigt ned ad bakke det gik - minut for minut til sidst:shock:

PÅ 15 minutter gik det fra, at jeg skrev her og ville tage hende til dyrlæge imorgen, hvis hun ikke fik det bedre - til at overveje at ringe idag alligevel og videre til, at det nu var helt galt og fik akuttid:megaked:

Hun er ved at "klare" lidt op men sidder stadig helst i hjørnet af stuen - dog for lidt siden rykket over i kurven. Ryster ikke mere. ikke længere angst, vejrtrækning mere normal (dog stadig lidt overfladisk) og hendes puls er blevet langsommere.

• Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, men jeg er vildt overrasket over, hvor hurtigt ned ad bakke det gik - minut for minut til sidst:shock:

PÅ 15 minutter gik det fra, at jeg skrev her og ville tage hende til dyrlæge imorgen, hvis hun ikke fik det bedre - til at overveje at ringe idag alligevel og videre til, at det nu var helt galt og fik akuttid:megaked:

Hun er ved at "klare" lidt op men sidder stadig helst i hjørnet af stuen - dog for lidt siden rykket over i kurven. Ryster ikke mere. ikke længere angst, vejrtrækning mere normal (dog stadig lidt overfladisk) og hendes puls er blevet langsommere.

Stakkels Cleo :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uf, så får vi heller ikke trænet i dag :cry:

Møffe var en bandit uden lige på morgenturen og overraskede mig totalt, da han løb 100m væk fra mig for at komme ind i en have, hvor der ligger fedtkugler med grønne net om til fugle :???: Og han nåede som minimum at spise tre inden jeg fik ham ud, måske mere :???:

Og han var temlig underlig efterfølgende. Gik meget langsomt, satte sig ned, da han fik line på og lagde sig ned, da jeg stod stille :???: Derudover peb han også...

Han er da heldigvis stoppet med at pive, nu hvor vi er hjemme og ligger på yndlingspladsen og sover - men tør dælme ikke forlade ham, for hvad hvis nette laver ravage i tarmene? Eneste problem er, at jeg ikke har nogen bil, så ved ikke hvad jeg skal gøre, hvis han bliver dårlig igen :???:

Jeg håber godt nok at det bliver ved, at han bare har spist for meget! :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uf, så får vi heller ikke trænet i dag :cry:

Møffe var en bandit uden lige på morgenturen og overraskede mig totalt, da han løb 100m væk fra mig for at komme ind i en have, hvor der ligger fedtkugler med grønne net om til fugle :???: Og han nåede som minimum at spise tre inden jeg fik ham ud, måske mere :???:

Og han var temlig underlig efterfølgende. Gik meget langsomt, satte sig ned, da han fik line på og lagde sig ned, da jeg stod stille :???: Derudover peb han også...

Han er da heldigvis stoppet med at pive, nu hvor vi er hjemme og ligger på yndlingspladsen og sover - men tør dælme ikke forlade ham, for hvad hvis nette laver ravage i tarmene? Eneste problem er, at jeg ikke har nogen bil, så ved ikke hvad jeg skal gøre, hvis han bliver dårlig igen :???:

Jeg håber godt nok at det bliver ved, at han bare har spist for meget! :???:

Ok, han spiste simpelthen nettet med? :shock: Tyson elsker også de kugler og spiser dem, hvis han kan se sit snit til dem, men han bider hul i nettet, så kan kan fiske kuglerne ud.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok, han spiste simpelthen nettet med? :shock: Tyson elsker også de kugler og spiser dem, hvis han kan se sit snit til dem, men han bider hul i nettet, så kan kan fiske kuglerne ud.

Ha, det har Møffe sq da ikke tid til :mrgreen: Nope, det hele ryger ned hos ham - møghund :???: Fandme, havde godt nok ikke regnet med, at han smuttede væk fra mig derfra - og da slet ikke, når vi var sammen med andre hunde! :shock: Men ok, der havde fået leget igennem der, så de trissede mest rundt for sig selv... Møghund! :evil:

Men elsker ham sq alligevel :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det hele har været ret hektisk herhjemme de sidste par dage.. Min oldemor er blevet indlagt med meningitis i mandags og jeg har været i 'isolation' herhjemme.. Så har ikke rigtig overskudet til øvning.

Men nu har jeg lige været væk i 7 minutter for første gang.

Øv for pokker, god bedring med din oldemor! Håber virkelig hun klarer det :x: Har desværre selv mistet en bekendt til det :???:

Men altså... Husk at ændre din signatur! :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv for pokker, god bedring med din oldemor! Håber virkelig hun klarer det :x: Har desværre selv mistet en bekendt til det :???:

Men altså... Husk at ændre din signatur! :blink:

Hehe, nåhja :-D Har lige været væk 7 minutter igen.. :banan:(det er 2. gang nu)

Jeg er meget glad for at min mor og mormor insisterede på at hun skulle indlægges, ellers ville hun have været væk nu :megaked:Men jeg tror hun klarer den på trods af hendes 91 år! Hun er den sejeste jeg kender.. Den første rigtige sætning kom i går efter 3 dage hvor hun hverken har kunnet tale eller genkende os. Hun sagde: "Det er sgu' noget værre lort!" :klap:

Jeg håber jeg bliver ligeså sej som hende, når jeg bliver gammel!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, nåhja :-D Har lige været væk 7 minutter igen.. :banan:(det er 2. gang nu)

Jeg er meget glad for at min mor og mormor insisterede på at hun skulle indlægges, ellers ville hun have været væk nu :megaked:Men jeg tror hun klarer den på trods af hendes 91 år! Hun er den sejeste jeg kender.. Den første rigtige sætning kom i går efter 3 dage hvor hun hverken har kunnet tale eller genkende os. Hun sagde: "Det er sgu' noget værre lort!" :klap:

Jeg håber jeg bliver ligeså sej som hende, når jeg bliver gammel!

Det kan jeg godt forstå! :mrgreen: Og godt, at dine kvindeligt aner lige kunne punke din oldemor oven i hovedet! :shock: Det er fandme en djævle-ting det der meningitis :???:

Uha, og tillykke også med den anden succes :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites