Lille Louie Besvaret Marts 16, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 16, 2010 Det slår mig lige... Shabi flytter ind om halvanden uge... mon Tyson vil bruge det som endnu en undskyldning for ikke at kunne finde ud af at være alene hjemme? Der er vel desværre ret stor sandsynlighed for det, er der ikke? Når han bliver påvirket så let.. Så tænker jeg, at en ny hund, der flytter ind, er en ret stor ting. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2010 Der er vel desværre ret stor sandsynlighed for det, er der ikke? Når han bliver påvirket så let.. Så tænker jeg, at en ny hund, der flytter ind, er en ret stor ting. Jo. Nå, men jeg har næsten to uger fri, og jeg skal i forvejen træne alene hjemme med Shabi, så vi må se, om det ikke går med Tyson også. Til morgen gik jeg hhv. 10 minutter, 15 minutter og 20 minutter - uden at han sagde en lyd. :banan: Da jeg kom tilbage første gang, troede han ellers helt tydeligt, at nu var jeg kommet "rigtigt" hjem, så han så noget slukøret ud, da jeg bad ham om at blive og gik igen. Jeg var lidt nervøs for, om det ville trigge hans hylen, men det gjorde det heldigvis ikke. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Marts 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2010 Jo. Nå, men jeg har næsten to uger fri, og jeg skal i forvejen træne alene hjemme med Shabi, så vi må se, om det ikke går med Tyson også. Til morgen gik jeg hhv. 10 minutter, 15 minutter og 20 minutter - uden at han sagde en lyd. :banan: Da jeg kom tilbage første gang, troede han ellers helt tydeligt, at nu var jeg kommet "rigtigt" hjem, så han så noget slukøret ud, da jeg bad ham om at blive og gik igen. Jeg var lidt nervøs for, om det ville trigge hans hylen, men det gjorde det heldigvis ikke. :5up: Jeg vælger så at tro, at det gavner, at Shabi kommer til:5up: Har HAR jo kunnet, så egentlig kan Shabi gi det sidste skub. ERGO. . . . . jeg satser penge på, at det vil hjælpe ham:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2010 Jeg vælger så at tro, at det gavner, at Shabi kommer til:5up: Har HAR jo kunnet, så egentlig kan Shabi gi det sidste skub.ERGO. . . . . jeg satser penge på, at det vil hjælpe ham:klap: Jahhh, jeg holder med Dinah. :banan: :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Marts 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2010 Til morgen gik jeg hhv. 10 minutter, 15 minutter og 20 minutter - uden at han sagde en lyd. :banan: Da jeg kom tilbage første gang, troede han ellers helt tydeligt, at nu var jeg kommet "rigtigt" hjem, så han så noget slukøret ud, da jeg bad ham om at blive og gik igen. Jeg var lidt nervøs for, om det ville trigge hans hylen, men det gjorde det heldigvis ikke. :5up: Hvor lyder det godt, Sonja :klap: Louie har urinsten Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2010 Louie har urinsten Nåh, lille pus. :ae: Men så har du da fundet forklaringen på, hvorfor han er begyndt at gø igen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2010 Her til eftermiddag gik jeg lidt over tre timer. Jeg var simpelthen så nervøs, for nu er jeg begyndt at være monster paranoid. Så selvom han godt har kunnet være alene om eftermiddagen de andre dage, var jeg alligevel bange for, at han ville begynde at hyle og gø. Og nu havde vi jo også trænet så meget alene hjemme om morgenen, og han er ikke vant til at blive efterladt to gange på en dag. Men jeg havde en meget tiltrængt frisørtid, og han SKAL jo også holdes i vanen med at blive efterladt i lang tid. Så jeg gik, selvom jeg var nervøs. Jeg var bange for, at han skulle mærke min nervøsitet og begynde at hyle af den grund, og det gjorde mig endnu mere nervøs. :stupid: Men han klarede det bare så fint. :kys: Efter 15 minutter kom den dumme pakkepost (som skulle have været her i går, hvor jeg ventede på ham mellem 8-16 til ingen nytte ) og ringede på en hel masse gange i træk og holdt ringeklokken inde. Det fik selvfølgelig Tyson til at gø, men han stoppede efter et minut, da pakkeposten gav op. :5up: Man kunne jo ellers have forestillet sig, at det kunne minde ham om at gø og hyle, især fordi det var så hurtigt efter, at jeg gik, men det gjorde det ikke. :banan: Og så gøede han helt kort efter 2 timer, men det var fordi posten var der, og ikke noget med hylegø. :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Marts 17, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 17, 2010 Nåh, lille pus. :ae: Men så har du da fundet forklaringen på, hvorfor han er begyndt at gø igen. Ja, jeg håber i hvert fald det er derfor I dag har vi ikke øvet, fordi vi var ved dyrlægen osv., og så kan jeg ikke helt gøre op med mig selv om det er smart at øve, når han nu er så touchy.. Tyson er for sej :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Marts 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2010 Idag tager jeg i IKEA, når skraldebilen har været her engang til formiddag. Sidste torsdag kom jeg hjem samtidig med skraldebilen, og der havde hun gøet og hylet pga dén, så når vi nu gerne skulle ramme 1 time og 40 minutter idag, så tager jeg ingen chancer:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2010 Idag tager jeg i IKEA, når skraldebilen har været her engang til formiddag.Sidste torsdag kom jeg hjem samtidig med skraldebilen, og der havde hun gøet og hylet pga dén, så når vi nu gerne skulle ramme 1 time og 40 minutter idag, så tager jeg ingen chancer:5up: Hvor er det flot, at I er nået så langt Dinah. :5up: Er det ikke en helt fantastisk følelse at kunne nå at tage i Ikea? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2010 Her til morgen gik jeg lidt over en halv time. Når der var lidt mere end en halv time, skyldes det, at jeg smækkede mig ude. :damn: Heldigvis har min mor en ekstranøgle, så jeg ringede til hende og spurgte, om hun ikke kunne komme forbi med den. Det kunne hun godt, men hun skulle lige ordne noget først, så derfor gik der lidt mere end en halv time. Men ikke en lyd fra Tyson. :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Marts 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2010 Her til morgen gik jeg lidt over en halv time. Når der var lidt mere end en halv time, skyldes det, at jeg smækkede mig ude. :damn: Heldigvis har min mor en ekstranøgle, så jeg ringede til hende og spurgte, om hun ikke kunne komme forbi med den. Det kunne hun godt, men hun skulle lige ordne noget først, så derfor gik der lidt mere end en halv time. Men ikke en lyd fra Tyson. :banan: :klap::klap: wiiiiiii Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Marts 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2010 Hvor er det flot, at I er nået så langt Dinah. :5up: Er det ikke en helt fantastisk følelse at kunne nå at tage i Ikea? Det er helt vildt, så jeg er dødspændt på at se optagelsen, når jeg kommer hjem:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Marts 18, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 18, 2010 1 time og 40 minutter:banan: Uden en lyd på optagelsen og en rolig hund, da jeg kom hjem:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Marts 19, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2010 Idag skal hun være alene i ca 2 timer i eftermiddag, så hun skal i dén grad aktiveres hele formiddagen, da det jo er dér, hun plejer at være alene og sove. I eftermiddag skal vi allesammen nemlig fotograferes ved en fotograf:vuf: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2010 1 time og 40 minutter:banan: Uden en lyd på optagelsen og en rolig hund, da jeg kom hjem:klap: Hvor er hun sej! :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 19, 2010 Her til morgen gik jeg 45 minutter - ikke en lyd. Jeg er ellers totalt paranoid, bare der er det mindste udsving på optagelsen, tror jeg, at han har hylet. Men det er bare fordi, jeg har skruet så højt op for mikrofonerne, at den registrerer, hvis han flytter sig og f.eks. hopper ned på gulvet. I morgen kan vi ikke træne om morgenen, da jeg skal til generalforsamling i min agilityklub. Tyson bliver passet af min mor imens. Til gengæld har jeg en aftale med nogle veninder i morgen aften, så der skal han nok være alene ca. 7 timer. Så lang tid har han faktisk ikke været alene siden sidste fredag, men jeg tror det går. Søndag vil jeg så gå en time om morgenen. Og så skal han være alene en hel arbejdsdag fra på mandag. Jeg er lidt nervøs over det, men det SKAL han altså kunne! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Marts 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2010 Idag skal hun være alene i ca 2 timer i eftermiddag, så hun skal i dén grad aktiveres hele formiddagen, da det jo er dér, hun plejer at være alene og sove.I eftermiddag skal vi allesammen nemlig fotograferes ved en fotograf:vuf: Det blev så 2½ time:evil: og da vi kom hjem var computer stivnet ved 26 minutter:damn: Hun var ok, men ikke så afslappet som ved 1 time og 40 minutter. Hun havde lidt svært ved at falde til ro resten af dagen/aftenen, så om det var fordi hun havde sovet i 2½ time eller hun stadig var stresset var faktisk svært at lure. Nu pauser vi weekenden over og øver 1 time og 4o min på mandag. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Marts 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2010 Vi er gået totalt i stå pga. lorte sygdom, altså Det bliver bare til nogle øvegange, hvor han ligger på puden og vi bare er i lejligheden. I går i et kvarter fx. Han virker meget rastløs, i de timer han er vågen, han sover tungt i resten af døgnets 20 timer.. Stakkels vufli. Nu håber jeg snart at smertestillende og antibiotika begynder at virke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Marts 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2010 Vi er gået totalt i stå pga. lorte sygdom, altså Det bliver bare til nogle øvegange, hvor han ligger på puden og vi bare er i lejligheden. I går i et kvarter fx. Han virker meget rastløs, i de timer han er vågen, han sover tungt i resten af døgnets 20 timer.. Stakkels vufli. Nu håber jeg snart at smertestillende og antibiotika begynder at virke. Nøj, hvor jeg kender det:kys: Cleo glemte altså ikke alene-hjemme-træningen i de 2-3 uger:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 20, 2010 Tyson var 6 1/2 time alene uden problemer her til aften. :ae: Så han KAN altså sagtens være alene i lang tid, og så BURDE han jo også kunne være alene hele arbejdsdagen på mandag, når vi efterhånden har fået trænet morgenafskeden så mange gange. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Marts 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2010 Tyson var 6 1/2 time alene uden problemer her til aften. :ae: Så han KAN altså sagtens være alene i lang tid, og så BURDE han jo også kunne være alene hele arbejdsdagen på mandag, når vi efterhånden har fået trænet morgenafskeden så mange gange. nøj, hvor blir det spændende:x2: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2010 nøj, hvor blir det spændende:x2: Oh yeah. Her til morgen var han alene i en time og fem minutter. Jeg har fået ny computer, og den er meget mere lydfølsom, når jeg påtager, end den gamle var. Så den mindste bevægelse, når Tyson går rundt, bliver registreret. Jeg kunne så høre, at han 20 sekunder efter at jeg var gået, gik ud til døren. Fem sekunder efter kom han dog ind i stuen igen. I går aftes gik han ikke ud til døren for at se efter mig, da jeg gik. Og det er min fornemmelse, at alenetiden i går aftes var nemmere for ham end den her til morgen, på trods af at han var alene i 6 1/5 time i går og kun en time her til morgen. Det er altså virkelig mørkeligt, at han sådan har fået ind i knolden, at det er morgenafskeden, der gør alenetiden slem. Men han SKAL altså kunne være alene hele dagen i morgen, jeg kan jo ikke nå at træne det mere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Marts 21, 2010 Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2010 Oh yeah. Her til morgen var han alene i en time og fem minutter. Jeg har fået ny computer, og den er meget mere lydfølsom, når jeg påtager, end den gamle var. Så den mindste bevægelse, når Tyson går rundt, bliver registreret. Jeg kunne så høre, at han 20 sekunder efter at jeg var gået, gik ud til døren. Fem sekunder efter kom han dog ind i stuen igen. I går aftes gik han ikke ud til døren for at se efter mig, da jeg gik. Og det er min fornemmelse, at alenetiden i går aftes var nemmere for ham end den her til morgen, på trods af at han var alene i 6 1/5 time i går og kun en time her til morgen. Det er altså virkelig mørkeligt, at han sådan har fået ind i knolden, at det er morgenafskeden, der gør alenetiden slem. Men han SKAL altså kunne være alene hele dagen i morgen, jeg kan jo ikke nå at træne det mere. var du "syg" hele ugen?:blink: Ja, der er så mærkeligt:confused: Tænk, hvis den episode den morgen i parken er forbundet med at blive forladt om morgenen:confused: Så klog er Cleo heldigvis ikke:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 21, 2010 var du "syg" hele ugen?:blink:Ja, der er så mærkeligt:confused: Tænk, hvis den episode den morgen i parken er forbundet med at blive forladt om morgenen:confused: Så klog er Cleo heldigvis ikke:mrgreen: Ja, jeg var sygemeldt hele ugen, så jeg må jo nok være ved at være rask nu. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts