bernerazuro Besvaret Juni 20, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 20, 2010 Aaiaiii, for helvede, hvor fedt lille louie! :yeah: :yeah: Den karma du lige fik, skulle altså have set sådan her ud, havde det ikke været fordi jeg kom til at trykke "enter": :klovn: :banan: :banan: :klovn: Jeg sad lige og tænkte over hvor vildt hårdt det må være hvis ens hund ikke kan være alene hjemme.. bare det at man kun går fra den en gang dagligt kan være svært nok, og det er jo det rene vand.Håber virkelig det går fremad. Ellers bliver jeg jo nødt til at sige mit job op og have hundedagpleje i dagtimerne Selvom Møffe forhåbentligt også kan være alene en hel arbejdsdag, så vil han også gerne i dagpleje, hvis det bliver aktuelt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Juni 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2010 45 minutter :banan: Han har sovet i det sidste kvarters tid. Inden da har han ligget nogle forskellige steder og kigget og tullet lidt rundt. Dagens optur: De 45 min. var i første hug. Siden vi startede træningen op igen har det jo desværre været nødvendigt næsten hver gang at gå op til Louie og minde ham om at det ikke var okay at gø lige så snart han var alene, og så derefter har vi sagtens kunne gå i de der 35-40 min. hvor han har været stille. Men i dag var det ikke nødvendigt med en reminder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2010 Jaaaaaaaah sådan mand! Sad og snakkede om dig og Louie på halvdelen af sejlturen, så var helt spændt på at komme hjem og læse om der mon var sket noget godt Selvom Møffe forhåbentligt også kan være alene en hel arbejdsdag, så vil han også gerne i dagpleje, hvis det bliver aktuelt Nu er det ikke for at være racist..... men min båd er altså bare ikke sådan helt vildt stor Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Juni 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2010 45 minutter :banan: Han har sovet i det sidste kvarters tid. Inden da har han ligget nogle forskellige steder og kigget og tullet lidt rundt. Dagens optur: De 45 min. var i første hug. Siden vi startede træningen op igen har det jo desværre været nødvendigt næsten hver gang at gå op til Louie og minde ham om at det ikke var okay at gø lige så snart han var alene, og så derefter har vi sagtens kunne gå i de der 35-40 min. hvor han har været stille. Men i dag var det ikke nødvendigt med en reminder. Det er bare SÅ flot! :klap: Hvor er han bare dygtig. Tillykke med det MEGET flotte fremskridt. Det kan i godt være stolt over;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Juni 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2010 Jaaaaaaaah sådan mand! Sad og snakkede om dig og Louie på halvdelen af sejlturen, så var helt spændt på at komme hjem og læse om der mon var sket noget godt Det er bare SÅ flot! :klap: Hvor er han bare dygtig. Tillykke med det MEGET flotte fremskridt. Det kan i godt være stolt over;-) Tusind tak begge to :kys: Det er dejligt at vide, at der er nogle, der tænker på os og følger vores store kamp mod alene-hjemme-monstret. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2010 Ai, kæmpe stort tillykke, lille louie! :banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan::banan: Nu er det ikke for at være racist..... men min båd er altså bare ikke sådan helt vildt stor Racist! Nå! Så stor er Møffe heller ikk' i forhold til en samojede Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2010 Racist! Nå! Så stor er Møffe heller ikk' i forhold til en samojede Kun dobbelt så stor Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 24, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 24, 2010 Kun dobbelt så stor Ok, kan vist ikke kommer uden om det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Juni 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2010 Synes de der studenter godt kan være lidt stille i deres vogne - vi er altså lige i gang med at øve alene hjemme! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2010 Sådan Louie! :banan::klap::banan::klap::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Juni 25, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 25, 2010 48 minutter i dag Skulle kun have været 45 min. i dag (og så 50 min i morgen), men han lagde sig først til at sove sådan rigtigt efter 42 min., og så synes jeg der var lidt synd at komme brasende allerede efter 3 minutter. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Juni 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2010 50 minutter Han er begyndt at klø sig rigtig meget igen, nu hvor vi er færdig med de 14 dage hvor han har fået kløestillende og antibiotika. Det er noget værre lort. Jeg håber virkelig ikke det kommer til at vise sig ift. alene hjemme. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Juni 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2010 50 minutter Han er begyndt at klø sig rigtig meget igen, nu hvor vi er færdig med de 14 dage hvor han har fået kløestillende og antibiotika. Det er noget værre lort. Jeg håber virkelig ikke det kommer til at vise sig ift. alene hjemme. Skal han så undersøges igen? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Juni 26, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 26, 2010 Skal han så undersøges igen? Ja. Havde aftalt med dyrlægen at vi lige ville se hvordan det gik, når 'kuren' var afsluttet. Hvis han stadig kløede sig skulle vi måske ud i noget allergitestning og hvad ved jeg.. Oh god - magter det ikke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Juni 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2010 Vi holder lige lidt pause i træningen Tør ikke satse når han klør sig så meget og er irritabel, mut og gør rigtig meget pga. irritationen. Det er jo gået så godt i de uger hvor han har fået medicin, så det er noget røv hvis det skal ødelægges. Venter på dyrlægen ringer tilbage, så vi kan finde ud af hvad der så skal ske hvis vi skal allergiteste er der vist noget om, at han så ikke må få de der fantastiske kløestillende piller i et godt stykke tid (tror det er 3 uger) op til = vi nok ikke kan få øvet. Pis og papir.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2010 Vi holder lige lidt pause i træningen Tør ikke satse når han klør sig så meget og er irritabel, mut og gør rigtig meget pga. irritationen. Det er jo gået så godt i de uger hvor han har fået medicin, så det er noget røv hvis det skal ødelægges. Venter på dyrlægen ringer tilbage, så vi kan finde ud af hvad der så skal ske hvis vi skal allergiteste er der vist noget om, at han så ikke må få de der fantastiske kløestillende piller i et godt stykke tid (tror det er 3 uger) op til = vi nok ikke kan få øvet. Pis og papir.... Det synes jeg lyder fornuftigt. Det er selvfølgelig ærgerligt, at I ikke kan få trænet, men nu har I jo set, at det kan går hurtigt, når han ikke har ondt eller klør. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2010 Hov, jeg har da helt glemt at fortælle, at Tyson er tilbage på en hel arbejdsdag = 7 1/2 time. :5up: Han sover ikke hele tiden, noget af tiden er han vågen og ligger tydeligvis og vente. Jeg ville jo helst have, at han sov hele tiden, men sådan tror jeg aldrig det bliver med ham. Og det er jo kun 2-3 gange om ugen, han skal være alene i så lang tid, så jeg lever med det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Juni 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2010 Det synes jeg lyder fornuftigt. Det er selvfølgelig ærgerligt, at I ikke kan få trænet, men nu har I jo set, at det kan går hurtigt, når han ikke har ondt eller klør. Ja, åbenbart. Det er virkelig en surrealistisk følelse, at han bare pludselig KAN. Han har måske kunnet hele tiden (i hvert fald siden Ninjamor kom på i januar), men pga. smerter og irritation kan han alligevel ikke kapere det). Det er vildt. Jeg håber virkelig vi kan få bugt med hvad det end er han fejler (), så vi snart kan rykke igen og han kan blive symptomfri. Lille elskepus. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Juni 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2010 Hov, jeg har da helt glemt at fortælle, at Tyson er tilbage på en hel arbejdsdag = 7 1/2 time. :5up: Han sover ikke hele tiden, noget af tiden er han vågen og ligger tydeligvis og vente. Jeg ville jo helst have, at han sov hele tiden, men sådan tror jeg aldrig det bliver med ham. Og det er jo kun 2-3 gange om ugen, han skal være alene i så lang tid, så jeg lever med det. Det er bare SÅ flot :banan: Med tiden er jeg sikker på at han finder ud af at det er okay nok at sove alle 7 1/2 time. Og indtil da er det da bare fuldstændig ligegyldigt. Så længe han ikke er helt ude af den.. Han har et godt hundeliv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2010 Øv, noget møg med det sygdom, lille louie! Men altid noget, at du har fået en GRUND til hans problemer nu, så der kan arbejdes med det :banan: Vi forsøgte 1 time og 50min. idag, efter en lille "sjov" periode, hvor træningen ikke er blevet fuldført (enten gentagelse af forhenværende succes 1 time og 40 min. eller mindre). Tjah, han var jo temmelig varm da vi kom tilbage fra tur, så prøvede at fugte han poter lidt og hans armhule, det virkede til at hjælpe, så forlod ham, da det ikke gik, at jeg ventede længere (hvis træningen skulle nås). Han har ikke lavet noget ballade, ud over at lægge en pude fra sofaen ned foran sofaen. Og så var han helt klar til at hilse på mig, da jeg kom tilbage, det plejer han ikke... Men tror, det er på grund af varmen... Så må stå tidligere op og gå tur inden det bliver rigtig varmt her de næste dage! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2010 Stødte lige på min overbo nede i opgangen. Det var jo ham, der var så rasende og ville have mig smidt ud, og ikke ville hilse på mig, fordi han var så gal. Nu bukkede han sig ned og nussede Tyson, da han gik forbi! :shock: Går ud fra, at det betyder, at han er tilfreds med støjniveauet nu. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2010 Går ud fra, at det betyder, at han er tilfreds med støjniveauet nu. :5up: :5up: herligt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Juni 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 29, 2010 Stødte lige på min overbo nede i opgangen. Det var jo ham, der var så rasende og ville have mig smidt ud, og ikke ville hilse på mig, fordi han var så gal. Nu bukkede han sig ned og nussede Tyson, da han gik forbi! :shock: Går ud fra, at det betyder, at han er tilfreds med støjniveauet nu. :5up: :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 30, 2010 2 timer :banan: Og han må have været rigtig dygtig :klap: Da jeg kom ind, stod der elvetaler ned fra hans mundvige, han stod og drak vand, da jeg kom Intet er blevet rørt, OVERHOVEDET :klap: Ikke engang det par sko, jeg havde glemt at fjerne, dygtige vuf Ai, er altså vildt glad! Jeg har gruet og gruet for de 2 timer her, for det var her, det gik 'galt' sidst og han blev urolig! Så det er lidt af en milepæl for os :banan: Og han kan jo ikke engang gå de lange ture, som jeg ellers plejer med ham, på grund er hjerte lunge ormen, så det føles altså temmelig vildt! Og så må jeg vidst stå tidligere op, så jeg har tid til at lade Møffe dampe af efter en gåtur. Havde rigtig god tid i dag, fordi jeg vågnede en time før vækkeuret begyndte, hvilket gjorde, at jeg havde al rigelig tid til det hele. Så da jeg havde gået med Møffe, satte jeg mig ved pc'en og HF'ede () og ventede på, at han kunne trække vejret normalt igen (varmen er jo hård for ham), før jeg forlod ham. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juli 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Juli 2, 2010 2 timer og 21 minutter :banan: Skulle lige forbi stranden i det gode vejr og så skulle jeg handle for mor og tog mig lidt for god tid - så kom et minut forsent hjem, efter at have stresset rundt i Rødovre Centret og lignet en forvildet vildkvinde de sidste 20 minutter Så på mandag hedder det 2½ time! :banan: Så længe har han aldrig før været alene, hverken hvor han kunne eller ikke kunne :banan: Og derefter hæver jeg alene tiden med 15min. pr. gang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts