Hop til indhold

Tysons alene-hjemme-træning - og P-P-Peros og andre, der har lyst til at deltage :-)

sonja77
 Share

Recommended Posts

Vi har adskillige "Kong'er" - men min kæreste er ikke så glad for det med, at der skal leverpostej i hele soveværelset :D Så jeg putter godbidder i, men han gider dem ikke.

I stedet har vi Nina Ottosen spil liggende med mad i, han har mad gemt i et viskestykke, og så har han mad i en ødelagt sko.

Jeg er startet helt forfra. Nu er det bare ud af døren og ind igen. I det mindste slipper jeg for at sidde nede på biblioteket i 2 timer og kede mig, så lidt positivt skal man da se på det ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 4,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jamen, det kan da godt være, at jeg skal prøve - altså kæresten arbejder jo alligevel, så han opdager det aldrig.

Forresten må I altså endelig ikke gøre som vi har gjort og gøre det efter en særlig rutine, når I kommer mere op i tid. Tænk hvis I ender lige som os og tror at det går godt, og så viser det sig, at det kun kan fungere lige præcis om morgenen og ikke andre tidspunkter...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov forresten så mødte jeg en ældre dame den anden dag med Molly, hun snakkede og snakkede og fortalte hun passer 2 hunde når deres "forældre" er på arbejde fordi de ikke kan være alene. Hun sagde det var alletiders fordi hun elsker hunde, men ikke vil ha egne.. Så en idé ku måske være at finde sån en ældre hyggemor hvis det er helt umuligt at være alene hjemme? Jeg overvejede at hænge et opslag op i den lokale netto, men min kæreste vil ikke ha hun passes af fremmede..

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov forresten så mødte jeg en ældre dame den anden dag med Molly, hun snakkede og snakkede og fortalte hun passer 2 hunde når deres "forældre" er på arbejde fordi de ikke kan være alene. Hun sagde det var alletiders fordi hun elsker hunde, men ikke vil ha egne.. Så en idé ku måske være at finde sån en ældre hyggemor hvis det er helt umuligt at være alene hjemme? Jeg overvejede at hænge et opslag op i den lokale netto, men min kæreste vil ikke ha hun passes af fremmede..

Det har jeg overvejet meget, for der er en masse ældreboliger omkring os. Eneste minus er, at vi har vores lejlighed til salg, så når vi flytter, står vi så bare med problemet igen.

Men det er i hvert fald en rigtig god idé!

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså en af os arbejdsløse bør jo være meget hurtige nu og straks gribe forretningsidéen om hundevuggestue før en af de andre tager den :mrgreen:

Jeg vil dog være så flink at lade en af jer få chancen :blink: Jeg ved dog ikke lige hvor mange penge, der er i det. Lad os sige, at en hund koster 600 kr at få passet for en måned (lav pris, men folk skal jo også have råd til det), og man passer 10 hunde. Så er det 6.000 kr...okay, det er ikke noget, man bliver millionær på, men som pensionist eller tilsvarende, så er det da smart!

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså en af os arbejdsløse bør jo være meget hurtige nu og straks gribe forretningsidéen om hundevuggestue før en af de andre tager den :mrgreen:

Jeg vil dog være så flink at lade en af jer få chancen :blink: Jeg ved dog ikke lige hvor mange penge, der er i det. Lad os sige, at en hund koster 600 kr at få passet for en måned (lav pris, men folk skal jo også have råd til det), og man passer 10 hunde. Så er det 6.000 kr...okay, det er ikke noget, man bliver millionær på, men som pensionist eller tilsvarende, så er det da smart!

Jeg sad lige og googlede det tidligere, et sted tog de næsten 3000 kr pr måned :shock: 10 hunde til den pris så skal jeg gerne glemme alt om min uddannelse :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er desværre studerende, så jeg har ikke tiden til det, desværre.. Sys ellers det er en god idé :banan:(elsker den banan haha)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih, ja kom frisk og start en hundevuggestue, der er da åbenbart penge og spare og tror helt sikkert det vil være et hit :mrgreen: Nå jeg vil hoppe på cyklen ud til Skipper, så vi ses lige om snart :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

først vil jeg sige, at jeg føler med jer :ae:

dernæst vil jeg lige dele dette link med jer: Hundedagplejen 4Ben - Priser

det er en hundedagpleje i københavn. jeg ledte efter én til halfdan, mest for sjov, og fordi jeg godt kunne tænke mig en fast passer, til når vi en gang i mellem har et behov.

tjek deres prisliste! den er ret vild. mega vild faktisk. som i sindssyg. jeg kan næsten ikke forestille mig, at der er nogen som helst, der har råd til at bruge dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

400 kr om dagen! Jeg tror ikke, at der kommer nogen kunder i den biks...sorry, men så ville jeg da langt hellere anskaffe mig en filippinsk au-pair pige (3000 kr om måneden) og så tilmed få gjort rent, mens hun passede hunden.

Link til indlæg
Del på andre sites

400 kr om dagen! Jeg tror ikke, at der kommer nogen kunder i den biks...sorry, men så ville jeg da langt hellere anskaffe mig en filippinsk au-pair pige (3000 kr om måneden) og så tilmed få gjort rent, mens hun passede hunden.

ja, det er helt gakkelak. næsten 6000kr om måneden for 4 dage ugentligt. og 1500,- for en weekend. jeg har desværre også stadig til gode at finde det helt rigtige tilbud til halfdan. gad endda godt give "almindelig" kennelpris, for at han kunne være i trygge hænder, når vi en gang imellem kommer til at have en rigtig lang dag eller skulle noget en weekend.

hvis nu i alle sammen flytter til københavn, kan vi lave sådan et slags hundepasserfællesskab, hvor vi tager en ugentlig fridag hver :genert:

(ej, mega meget held og lykke med træningen. jeg følger med herinde hver dag, og håber virkelig det bedste for jer alle)

Link til indlæg
Del på andre sites

ja, det er helt gakkelak. næsten 6000kr om måneden for 4 dage ugentligt. og 1500,- for en weekend. jeg har desværre også stadig til gode at finde det helt rigtige tilbud til halfdan. gad endda godt give "almindelig" kennelpris, for at han kunne være i trygge hænder, når vi en gang imellem kommer til at have en rigtig lang dag eller skulle noget en weekend.

hvis nu i alle sammen flytter til københavn, kan vi lave sådan et slags hundepasserfællesskab, hvor vi tager en ugentlig fridag hver :genert:

(ej, mega meget held og lykke med træningen. jeg følger med herinde hver dag, og håber virkelig det bedste for jer alle)

Så det vidst lettere du flytter til Odense :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

ØV!! I dag var Molly ked af det da min kæreste kom hjem til hende.. I morgen får hun en passer af min moar.. Og så vil jeg filme hende så jeg kan se hvad der foregår når hun er alene (Ku jo være meget rart at se hvor længe hun ikke er ked, så ku vi starte derfra..) Åhh de hunde.. GLÆDER mig til Oktober, der har jeg fri hele måneden.. Og fra næste uge når min kæreste starter i skole igen er han ikke meget væk, heldigvis..

I aften vil jeg starte på at træne hende til at blive i buret (Som den mail beskriver..) Så Xer jeg altså alt for at det snart virker (Ved godt jeg slet ikke har været tilnærmelsesvist så lang tid i gang som jer andre, men ku bare være så lækkert der slet ikke var problemer..)

Link til indlæg
Del på andre sites

ØV!! I dag var Molly ked af det da min kæreste kom hjem til hende.. I morgen får hun en passer af min moar.. Og så vil jeg filme hende så jeg kan se hvad der foregår når hun er alene (Ku jo være meget rart at se hvor længe hun ikke er ked, så ku vi starte derfra..) Åhh de hunde.. GLÆDER mig til Oktober, der har jeg fri hele måneden.. Og fra næste uge når min kæreste starter i skole igen er han ikke meget væk, heldigvis..

I aften vil jeg starte på at træne hende til at blive i buret (Som den mail beskriver..) Så Xer jeg altså alt for at det snart virker (Ved godt jeg slet ikke har været tilnærmelsesvist så lang tid i gang som jer andre, men ku bare være så lækkert der slet ikke var problemer..)

Jeg håber, at burtræningen hjælper! :5up:

Jeg tror muligvis, at vi er tilbage i spillet igen :banan: Jeg har forsøgt at gå ud af døren flere gange i dag uden held, desværre, og jeg må indrømme, at jeg egentlig har været meget afklaret med, at vi har opgivet.

Men nu er vi lige kommet tilbage fra en 2-timers gåtur, og jeg tænkte at jeg lige ville prøve at se om jeg kunne gå fra ham. Og det kunne jeg. Sad 14 min. nede i haven :klap:Og da jeg gik op, lå han på sengen og sov og kunne kun lige logre med halen, det var den eneste reaktion.

Jeg krydser alle fingre!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg håber, at burtræningen hjælper! :5up:

Jeg tror muligvis, at vi er tilbage i spillet igen :banan: Jeg har forsøgt at gå ud af døren flere gange i dag uden held, desværre, og jeg må indrømme, at jeg egentlig har været meget afklaret med, at vi har opgivet.

Men nu er vi lige kommet tilbage fra en 2-timers gåtur, og jeg tænkte at jeg lige ville prøve at se om jeg kunne gå fra ham. Og det kunne jeg. Sad 14 min. nede i haven :klap:Og da jeg gik op, lå han på sengen og sov og kunne kun lige logre med halen, det var den eneste reaktion.

Jeg krydser alle fingre!

Dejligt at høre :5up: Sådan Laki, håber han hurtigt kommer efter det igen..

Er der egentlig nogen af Jer som har erfaring med DAP eller Zylkene?

Duffy småpiver nogle gange når hun bider i benet, men når hun rejser sig og går rundt piver hun ikke... Hmm, hvordan skal jeg lige tolke dette? Er det fordi at hun er utryg ved at være alene eller er det iver for at få godterne ud af benet? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt at høre :5up: Sådan Laki, håber han hurtigt kommer efter det igen..

Er der egentlig nogen af Jer som har erfaring med DAP eller Zylkene?

Duffy småpiver nogle gange når hun bider i benet, men når hun rejser sig og går rundt piver hun ikke... Hmm, hvordan skal jeg lige tolke dette? Er det fordi at hun er utryg ved at være alene eller er det iver for at få godterne ud af benet? :hmm:

Når du beskriver det sådan, ville jeg gætte på mad-iver.

Vi bruger DAP-halsbånd, og det synes jeg ikke ser ud til at have nogen effekt overhovedet. Han fik en Zylkene i går aftes, fordi vi sådan trængte til at få lov til at sove uden at han skulle gø, og han var rolig hele natten...så måske virker det :mrgreen:

Serene-UM har jeg brugt til mine andre dyr, og dér synes jeg til gengæld, at jeg har fundet noget, der virker.

Link til indlæg
Del på andre sites

Når du beskriver det sådan, ville jeg gætte på mad-iver.

Vi bruger DAP-halsbånd, og det synes jeg ikke ser ud til at have nogen effekt overhovedet. Han fik en Zylkene i går aftes, fordi vi sådan trængte til at få lov til at sove uden at han skulle gø, og han var rolig hele natten...så måske virker det :mrgreen:

Serene-UM har jeg brugt til mine andre dyr, og dér synes jeg til gengæld, at jeg har fundet noget, der virker.

Hvad er Serene-UM? Tænker bare at hvis der nu var et eller andet som kunne gøre træningen bare lidt lettere for hende, så ville det da være værd at forsøge... Men på den anden side gider jeg heller ikk spendere alt for mange penge på noget som ikke virker...

Link til indlæg
Del på andre sites