skipper-odense Besvaret August 19, 2010 Rapporter Share Besvaret August 19, 2010 Missionen lykkedes :blink: Jaaaa, oksemave - total namnam! I Kvickly er der også 50 gnavestænger til 30 kr eller sådan noget. Dem har jeg købt. Det er ikke jordens bedste...men de duer da. Og så købte jeg også sådan et pivedyr, for pivedyr er store hit her - det kan jeg også høre på optagelsen. Nu ved jeg ikke lige hvor i Odense du bor, men bor du ude ved Skibhuskvarteret, så er der i Netto stadig en af de der foderbolde med lyd i til 25 kr. til salg. Holder lakis bold stadig vi havde lyd i sådan ca 10 minutter så fik skipper gjort et eller andet så lyden forsvandt ud af bolden :stupid:godt den ikke kostede mere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret August 19, 2010 Rapporter Share Besvaret August 19, 2010 Hvordan kan man da ødelægge den?? :hmm:Han har ødelagt stort set alle sine pivedyr og fjernet lyden, men den her har han ikke formået at ødelægge. Troede jeg ikke man kunne...det må være de der skarpe, onde hvalpetænder Forresten har Laki i dag fået et aktivitetstæppe, så nu er der ingen undskyldninger for at kede sig, når jeg ikke er hjemme. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret August 19, 2010 Rapporter Share Besvaret August 19, 2010 Sonja må gerne få den Hun har trods alt også været alene om det Jeg havde aldrig klaret det hvis ikke jeg havde haft min kæreste... (Eller ex-kæreste... Åh, det er så underligt at sige!!) Nej, det er aldrig sjovt. Og mærkeligt når en person, der har fyldt alt i ens liv, pludselig ikke er der mere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret August 19, 2010 Rapporter Share Besvaret August 19, 2010 Hvordan kan man da ødelægge den?? :hmm:Han har ødelagt stort set alle sine pivedyr og fjernet lyden, men den her har han ikke formået at ødelægge. Troede jeg ikke man kunne...det må være de der skarpe, onde hvalpetænder Forresten har Laki i dag fået et aktivitetstæppe, så nu er der ingen undskyldninger for at kede sig, når jeg ikke er hjemme. Og hvad er det? Ja jeg er nysgerrig i alt der kan holde kræet beskæftiget Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret August 19, 2010 Rapporter Share Besvaret August 19, 2010 Hvordan kan man da ødelægge den?? :hmm:Han har ødelagt stort set alle sine pivedyr og fjernet lyden, men den her har han ikke formået at ødelægge. Troede jeg ikke man kunne...det må være de der skarpe, onde hvalpetænder Forresten har Laki i dag fået et aktivitetstæppe, så nu er der ingen undskyldninger for at kede sig, når jeg ikke er hjemme. Ja det må du nok spørge om bolden er stadig hel, men lyden er bare væk. Den var ellers lettere pinlig at bære hjem fra netto da den sagde sjove lyde hver gang jeg bevægede posen Og hvalpetænder det har vi da ikke længere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret August 19, 2010 Rapporter Share Besvaret August 19, 2010 Nej, det er aldrig sjovt. Og mærkeligt når en person, der har fyldt alt i ens liv, pludselig ikke er der mere. Ja, har jo mistet kæreste/bofælle/bedste ven Det føles faktisk lidt som når en person dør fra en Hvor er det også bare ærgeligt, at det er umuligt at blive ved med at være gode venner efter et breakup!! Selvom alt er sket på en god måde... Nå, tilbage til trådens emne Pero var alene i 2,5 time i dag - går ud fra at han har sovet fra start til slut. Han sov da jeg gik og sov også tungt (heeelt omme på ryggen) da jeg loggede på Skype inden jeg gik ind :5up: Hvor er det bare fantastisk at jeg ikke skal gå og bekymre mig for det her semester... Dog vil jeg have nogle dage med 6-7 timer hjemmefra, men satser stærkt på, at det kan lade sig gøre når han igår kunne være alene i 4,5 time uden problemer! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret August 19, 2010 Rapporter Share Besvaret August 19, 2010 Og hvad er det? Ja jeg er nysgerrig i alt der kan holde kræet beskæftiget Du kan læse hvordan man selv syer tæppet i den her tråd. Jeg fik min mor til at gøre det Ellers kan du købe det - det er Nina Ottosen aktivitetstæppe. http://www.hunde-forum.dk/rad-tips/13249-aktivitetstaeppe.html Jeg har lagt hjemmelavede godbidder i (rugbrød med et lag leverpostej smurt på og så 15 min. ca. i ovnen, så de er sprøde og tørre - stort hit!) Og hvalpetænder det har vi da ikke længere Han er jo blevet en lille mand nu! Ja, har jo mistet kæreste/bofælle/bedste ven Det føles faktisk lidt som når en person dør fra en Hvor er det også bare ærgeligt, at det er umuligt at blive ved med at være gode venner efter et breakup!! Selvom alt er sket på en god måde... Nå, tilbage til trådens emne Pero var alene i 2,5 time i dag - går ud fra at han har sovet fra start til slut. Han sov da jeg gik og sov også tungt (heeelt omme på ryggen) da jeg loggede på Skype inden jeg gik ind :5up: Hvor er det bare fantastisk at jeg ikke skal gå og bekymre mig for det her semester... Dog vil jeg have nogle dage med 6-7 timer hjemmefra, men satser stærkt på, at det kan lade sig gøre når han igår kunne være alene i 4,5 time uden problemer! Hvor er det fedt, at det lykkedes. Jeg tror også, at han sagtens kan klare det, hivs han bare sover sådan når du ikke er hjemme! Rart at du ikke også skal bekymre dig oven på det, i hvert fald. Ja, det er alle ens drømme og minder, der forsvinder med den person. Jeg håber snart, at du er helt ovenpå igen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret August 19, 2010 Rapporter Share Besvaret August 19, 2010 Jeg krydser fingre for jer! Det ville være skønt hvis det hjalp. Vi skal lige have succes med det i flere dage i træk før jeg tør juble for meget, men lige nu føler jeg, at jeg er på rette vej i hvert fald. Ih, hvor dejligt at det har gået godt med træningen :5up: Jeg kan godt forstå at du ikke tør håbe for meget, men håber virkelig at det er vejen frem for jer... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret August 19, 2010 Rapporter Share Besvaret August 19, 2010 Ikke så meget nyt herfra... Vi har været i jylland et par dage, hvor Duffy har været passet hos mine forældre, så kæresten og jeg har nydt at være lidt ude uden hund.. Så nu har vi fået ny energi til alenehjemme træningen... Vi har lige trænet og her klarede hun 2 min. med kun et enkelt mikro piv til allersidst (træls at vi kommer ind lige sekundet efter)... Hun elsker de der tørrede kylling/kalkun fileter og jeg må næsten ikke tage den igen, når vi kommer ind, så den skal lige lokkes fra hende med noget andet lækkert Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret August 19, 2010 Rapporter Share Besvaret August 19, 2010 Mikropivet kommer måske af, at I er på vej ind af døren og hun kan høre jer? Nogle gange gør Laki også, når han kan høre jeg er på vej op i opgangen, selvom han har været helt stille indtil da. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret August 19, 2010 Rapporter Share Besvaret August 19, 2010 Mikropivet kommer måske af, at I er på vej ind af døren og hun kan høre jer? Nogle gange gør Laki også, når han kan høre jeg er på vej op i opgangen, selvom han har været helt stille indtil da. Ja, den har jeg egentlig ikke tænkt på, men tror da helt sikkert du har ret... Ofte har jeg klip klappere på og hun kan helt sikkert høre, når vi nærmer os døren.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret August 19, 2010 Rapporter Share Besvaret August 19, 2010 De kan virkelig høre meget. Når Laki giver lyd fra sig og løber hen til døren, ved jeg at min kæreste er ved at låse sig ind i cykelkælderen (og vi bor altså på 2. etage). Jeg kan overhovedet ikke høre noget. Så jeg er ret sikker på, at hun reagerer på lyden af jer. Hvilket jo også er fint nok. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret August 19, 2010 Rapporter Share Besvaret August 19, 2010 Så var aktivitetskassen købt og pakket fint med alverdens ting = Molly skal være alene = hun rør ikke kassen overhovedet!! Ihhh!! Hun begyndte at pibe efter ca 5 min, men vi gik ude på fortovet og ordnede ukrudt, ved ik om hun kan høre det :hmm: Men ko-mave er mega nammenam, bare ikke når vi ikke er der.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret August 19, 2010 Rapporter Share Besvaret August 19, 2010 Så var aktivitetskassen købt og pakket fint med alverdens ting = Molly skal være alene = hun rør ikke kassen overhovedet!! Ihhh!! Hun begyndte at pibe efter ca 5 min, men vi gik ude på fortovet og ordnede ukrudt, ved ik om hun kan høre det :hmm:Men ko-mave er mega nammenam, bare ikke når vi ikke er der.. nu ved jeg ikke hvor langt der er ud til jeres fortov men jeg ville nok prøve at gå helt væk fra grunden, for de hører altså utroligt godt (som Frigga også skriver ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret August 19, 2010 Rapporter Share Besvaret August 19, 2010 Så var aktivitetskassen købt og pakket fint med alverdens ting = Molly skal være alene = hun rør ikke kassen overhovedet!! Ihhh!! Hun begyndte at pibe efter ca 5 min, men vi gik ude på fortovet og ordnede ukrudt, ved ik om hun kan høre det :hmm:Men ko-mave er mega nammenam, bare ikke når vi ikke er der.. Hmm, det var jo ikke ligefrem planen! Og den er åben, så hun bare kan gå i den? Måske I kunne prøve igen og så rent faktisk forsvinde helt? Ved ikke om det hjælper, men det er et vagt håb jo. Øv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret August 19, 2010 Rapporter Share Besvaret August 19, 2010 nu ved jeg ikke hvor langt der er ud til jeres fortov men jeg ville nok prøve at gå helt væk fra grunden, for de hører altså utroligt godt (som Frigga også skriver ) Tror også hun ku høre os.. der trængte bare sådan til at blive ordnet Vi har aftalt vi prøver igen imorgen, men der går vi så en tur istedet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret August 20, 2010 Rapporter Share Besvaret August 20, 2010 jeg hopper lige ind i denne tråd for en kort bemærkning, håber det er ok. er der nogle af jer alene-hjemme-trænere, der er mac-folk? jeg har brug for et godt råd til et program, der kan optage lyd i mange timer - også gerne video, men det er ikke et must. lige nu bruger jeg garageband, men det er et ordentligt skrummel af et program, det kan aldrig gemme mere end 3 1/2 timer, og der kommer tit alle mulige fejl. jeg tror ikke, at vi har et problem, men jeg vil jo gerne være helt sikker Vi har brugt det der hedder Peak Pro på vores Mac, der kan man også se lydbølger så man ikke behøver at lytte det hele igennem. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret August 20, 2010 Rapporter Share Besvaret August 20, 2010 Så var aktivitetskassen købt og pakket fint med alverdens ting = Molly skal være alene = hun rør ikke kassen overhovedet!! Ihhh!! Hun begyndte at pibe efter ca 5 min, men vi gik ude på fortovet og ordnede ukrudt, ved ik om hun kan høre det :hmm:Men ko-mave er mega nammenam, bare ikke når vi ikke er der.. Brugen af kassen skal indlæres, før du kan bruge den som afskedsritual. Molly skal først lære at vælge kassen til og evt. vælge at blive ved kassen i et rum med den selvom du går ud af rummet. Først der er den en rigtig hjælp i separationstræningen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret August 20, 2010 Rapporter Share Besvaret August 20, 2010 Brugen af kassen skal indlæres, før du kan bruge den som afskedsritual. Molly skal først lære at vælge kassen til og evt. vælge at blive ved kassen i et rum med den selvom du går ud af rummet. Først der er den en rigtig hjælp i separationstræningen. Okay, tak, det vil vi prøve os frem med så Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret August 20, 2010 Rapporter Share Besvaret August 20, 2010 Var ude med skrald, små 4 minutter, der havde hun fuld gang i kassen da jeg kom ind og blev helt forskrækket over mig.. Der satte jeg den frem væltet så den var nem at få snuden i Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret August 20, 2010 Rapporter Share Besvaret August 20, 2010 Håber det er gået godt for jer andre i dag. Her er det gået rigtig godt :klap: Louie har været alene i 2 timer og et kvarter. Han har gøet 2,5 gang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret August 20, 2010 Rapporter Share Besvaret August 20, 2010 Håber det er gået godt for jer andre i dag. Her er det gået rigtig godt :klap: Louie har været alene i 2 timer og et kvarter. Han har gøet 2,5 gang Hvad er den halve? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret August 20, 2010 Rapporter Share Besvaret August 20, 2010 Hvad er den halve? Hehe, det er sådan et halvhjertet "wraf".. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret August 20, 2010 Rapporter Share Besvaret August 20, 2010 Hehe, det er sådan et halvhjertet "wraf".. Ah et "nå-hun-kommer-jo-alligevel-ikke-hjem-foreløbig-og-jeg-ligger-alligevel-og-halvsover-men-jeg-kan-da-godt-lige-kalde-lidt-hvis-hun-skulle-stå-inden-for-hørevidde"-gø Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret August 20, 2010 Rapporter Share Besvaret August 20, 2010 Ah et "nå-hun-kommer-jo-alligevel-ikke-hjem-foreløbig-og-jeg-ligger-alligevel-og-halvsover-men-jeg-kan-da-godt-lige-kalde-lidt-hvis-hun-skulle-stå-inden-for-hørevidde"-gø Bortset fra sove-delen, så ja... I dag har han sovet 30 min. Og i den resterende tid har han sådan skiftevis ligget ned og siddet op.. Ikke så godt, han må virkelig gerne snart begynde at lægge sig lidt mere til at sove Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts