Dinah Besvaret September 21, 2010 Rapporter Share Besvaret September 21, 2010 Ja, totalt:lun: Viser jo i hvert fald, at hun er glad for buret, sin nye kong og har allerede nu fundet ud af, at de ting hører sammen:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret September 21, 2010 Rapporter Share Besvaret September 21, 2010 Ja, totalt:lun: Viser jo i hvert fald, at hun er glad for buret, sin nye kong og har allerede nu fundet ud af, at de ting hører sammen:5up: Hvor lille er sådan en kong til Chihuahua? Synes sådan nogle små hunde er så søde men kommer ikke selv til at have en som er SÅ lille, Kencys højde var minimum for mig. Nu har vi en kat på 3,7kg. og ham synes jeg er lillebitte.. Billede af Rosita med lille Kong :klap::banan: ?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret September 21, 2010 Rapporter Share Besvaret September 21, 2010 Hvor lille er sådan en kong til Chihuahua? Synes sådan nogle små hunde er så søde men kommer ikke selv til at have en som er SÅ lille, Kencys højde var minimum for mig. Nu har vi en kat på 3,7kg. og ham synes jeg er lillebitte.. Billede af Rosita med lille Kong :klap::banan: ?? En kong til en chihuahua vil altid være stor Cleos højde VAR også minimum for mig, indtil . . .. . :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret September 21, 2010 Rapporter Share Besvaret September 21, 2010 En kong til en chihuahua vil altid være stor Cleos højde VAR også minimum for mig, indtil . . .. . :slem: Jo, man ændre sig jo indimellem - hvis man forelsker sig i noget andet.. :blink::hjerte: og heldigvis for det da! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret September 21, 2010 Rapporter Share Besvaret September 21, 2010 IIIIIH altså!! Var i biografen her til aften (sammenlagt knap tre timer), og mine forældre var så søde at holde øje med Pero over Skype imens. Men han gøede MANGE gange! Over de 2,5-3 timer gøede han måske 8 gange (altså 8 gange, hvor han gøede i noget tid), og selvom det hjalp, da min mor sagde han skulle stoppe begyndte han igen kort tid efter. Jeg har aldrig prøvet at være ude for at han har gøet flere gange efter jeg har sagt han skal lade være... :-/ Det er virkelig skidt... Vi var ude at løbe i morges (som vi kun har prøvet få gange før) og håber lidt, at det kan være det, der har stresset ham. Kunne i hvert fald tydeligt mærke på ham, at han var lidt mere oppe at køre på eftermiddagsturen. Han trak mere, ville ikke lytte, gøede af hunde på lang afstand osv. Desuden er han ikke helt ligeså god til at være alene om aftenen, som om dagen. Men ØV!!!! Han skal være alene 6 timer i morgen og er ikke sikker på at jeg kan holde øje med ham... Er virkelig bange for at han kommer til at stå og gø hele dagen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 22, 2010 IIIIIH altså!! Var i biografen her til aften (sammenlagt knap tre timer), og mine forældre var så søde at holde øje med Pero over Skype imens. Men han gøede MANGE gange! Over de 2,5-3 timer gøede han måske 8 gange (altså 8 gange, hvor han gøede i noget tid), og selvom det hjalp, da min mor sagde han skulle stoppe begyndte han igen kort tid efter. Jeg har aldrig prøvet at være ude for at han har gøet flere gange efter jeg har sagt han skal lade være... :-/ Det er virkelig skidt... Vi var ude at løbe i morges (som vi kun har prøvet få gange før) og håber lidt, at det kan være det, der har stresset ham. Kunne i hvert fald tydeligt mærke på ham, at han var lidt mere oppe at køre på eftermiddagsturen. Han trak mere, ville ikke lytte, gøede af hunde på lang afstand osv. Desuden er han ikke helt ligeså god til at være alene om aftenen, som om dagen. Men ØV!!!! Han skal være alene 6 timer i morgen og er ikke sikker på at jeg kan holde øje med ham... Er virkelig bange for at han kommer til at stå og gø hele dagen. :ae: Jeg tror sagtens, at det kan være fordi han stadig var lidt oppe at køre pga. løbeturen. Og måske siger din mor ikke stop på samme måde som dig? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret September 22, 2010 Rapporter Share Besvaret September 22, 2010 :ae: Jeg tror sagtens, at det kan være fordi han stadig var lidt oppe at køre pga. løbeturen. Og måske siger din mor ikke stop på samme måde som dig? I dag var han alene i godt 2 timer og begyndte at gø efter knap en halv time!!! :evil: Ved virkelig ikke hvad der går af ham! Kan slet ikke huske hvornår han sidst har gøet mens han var alene... Jeg sad til undervisning, så kunne ikke sige noget til ham, men satte mikrofonen til, så han kunne høre undervisningen + jeg gav et lille host. Det hjalp heldigvis og han lå og sov de resterende 1 time og 45 minutter. Da min mor fik ham til at stoppe igår begyndte han jo igen efter noget tid, men heldigvis lyttede han i dag! Tror virkelig han har brug for at få et møgfald som reminder på, at man IKKE gøer når man er alene hjemme I morgen går jeg fra ham en halv time før, så jeg kan blive i opgangen og gå ind og give ham en skideballe hvis/når han begynder at gø. Er virkelig gal på ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 22, 2010 I dag var han alene i godt 2 timer og begyndte at gø efter knap en halv time!!! :evil: Ved virkelig ikke hvad der går af ham! Kan slet ikke huske hvornår han sidst har gøet mens han var alene... Jeg sad til undervisning, så kunne ikke sige noget til ham, men satte mikrofonen til, så han kunne høre undervisningen + jeg gav et lille host. Det hjalp heldigvis og han lå og sov de resterende 1 time og 45 minutter. Da min mor fik ham til at stoppe igår begyndte han jo igen efter noget tid, men heldigvis lyttede han i dag! Tror virkelig han har brug for at få et møgfald som reminder på, at man IKKE gøer når man er alene hjemme I morgen går jeg fra ham en halv time før, så jeg kan blive i opgangen og gå ind og give ham en skideballe hvis/når han begynder at gø. Er virkelig gal på ham Fyyyyyy, Pero. Det er altså super frustrerende at have sådan nogle hunde som vores, der åbnebart for evig tid skal have sådan et ømt punkt med at være alene. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret September 22, 2010 Rapporter Share Besvaret September 22, 2010 Jeg så på et tidspunkt, at man kunne få nogle halsbånd med lydoptagelse på, så når hunden gøede, blev optagelsen aktiveret. Jeg ved så ikke om man selv kan ændre i optagelsen og indspille sig selv, hvilket jo ville være meget smart. Måske et forsøg værd Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret September 22, 2010 Rapporter Share Besvaret September 22, 2010 Vi skal til at vænne Molly til at være i bur, så vi kan starte alene-hjemme træningen med bur. Da hun skal holdes i ro i et godt stykke tid sagde dyrlægen det er vigtigt hun ikke hopper op af ting, eller på anden måde løber rundt når hun er alene hjemme, og derfor skal hun i bur Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 22, 2010 Vi skal til at vænne Molly til at være i bur, så vi kan starte alene-hjemme træningen med bur. Da hun skal holdes i ro i et godt stykke tid sagde dyrlægen det er vigtigt hun ikke hopper op af ting, eller på anden måde løber rundt når hun er alene hjemme, og derfor skal hun i bur Jeg kan anbefale dvd'en Crate Games, hvis du vil have hjælp til burtræningen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 22, 2010 Endnu en hel arbejdsdag (7 1/2 time) uden en eneste lyd. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret September 22, 2010 Rapporter Share Besvaret September 22, 2010 Endnu en hel arbejdsdag (7 1/2 time) uden en eneste lyd. :yeah: (elsker, når jeg kan bruge den smiley) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret September 22, 2010 Rapporter Share Besvaret September 22, 2010 Yes! Duffy har lige været alene i 40 min. og det gik bare så fint.. Hun sover på sin yndlingsplads de sidste 20 min. uden at sige en eneste lyd :5up: Hun småpiver kun lidt ved sit ben som hun plejer, men ellers siger hun ingenting og går heller ikke rastløst rundt eller noget... Hun havde heller ikke travlt med at rejse sig, da jeg kom ind.. Hun rejste sig først efter 15 sek., så det er da bare super godt Jeg er glad og er endelig ved at få troen på at det nok skal lykkes! Det skal så også siges at Duffy er meget træt herhjemme... For hun bliver jo passet nogle timer om dagen af Laki, så der skal bare soves og lades op når hun er hjemme... Ved ikke om det er med til at træningen går så godt og at vi virkelig rykker nu, men dejligt er det i hvert fald Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 22, 2010 Yes! Duffy har lige været alene i 40 min. og det gik bare så fint.. Hun sover på sin yndlingsplads de sidste 20 min. uden at sige en eneste lyd :5up: Hun småpiver kun lidt ved sit ben som hun plejer, men ellers siger hun ingenting og går heller ikke rastløst rundt eller noget... Hun havde heller ikke travlt med at rejse sig, da jeg kom ind.. Hun rejste sig først efter 15 sek., så det er da bare super godt Jeg er glad og er endelig ved at få troen på at det nok skal lykkes! Det skal så også siges at Duffy er meget træt herhjemme... For hun bliver jo passet nogle timer om dagen af Laki, så der skal bare soves og lades op når hun er hjemme... Ved ikke om det er med til at træningen går så godt og at vi virkelig rykker nu, men dejligt er det i hvert fald Kæft hvor er det flot! :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigga Besvaret September 22, 2010 Rapporter Share Besvaret September 22, 2010 Hun er så dyyygtig Det er super godt gået og rigtig fedt, at det ikke giver tilbagefald at hun bliver passet. Mon jeg skal til at låne Laki ud til folk med alene-problemer :hmm:Under alle omstændigheder har jeg godt nok indset værdien i at have to hunde! Købte du egentlig DAP-dimsen? Og har du set en effekt af den? Har jeg vist aldrig fået spurgt til. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret September 22, 2010 Rapporter Share Besvaret September 22, 2010 Hun er så dyyygtig Det er super godt gået og rigtig fedt, at det ikke giver tilbagefald at hun bliver passet. Mon jeg skal til at låne Laki ud til folk med alene-problemer :hmm:Under alle omstændigheder har jeg godt nok indset værdien i at have to hunde! Købte du egentlig DAP-dimsen? Og har du set en effekt af den? Har jeg vist aldrig fået spurgt til. Yes jeg har DAP i stikkontakten og hun får stressdråber.. Uh, jeg har virkelig svært ved at vurdere om det har effekt eller ej For lige siden vi startede træningen med de nye tiltag er det jo virkelig gået frem af med træningen, så tror måske lidt at det er en kombi af det hele... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret September 22, 2010 Rapporter Share Besvaret September 22, 2010 Idag blev det til 1 time og 18 minutter, hvor hun begyndte at gø. På optagelsen sover hun som en sten og pludselig:shock: . . . . blev hun vagthund. Buret er dækket til på tre af siderne, så imorgen dækker jeg helt af, som hun også var hos janni:5up: Alt efter, hvordan det går, så offentliggører jeg det for familien imorgen eller fredag:banan: Med Cleo var vi 1½ år om at nå 1½ time:shock: (hvor hun bare lå og kiggede). Med Rosita: 3 dage :banan: (hvor hun SOVER) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret September 23, 2010 Rapporter Share Besvaret September 23, 2010 Yes! Duffy har lige været alene i 40 min. og det gik bare så fint.. Hun sover på sin yndlingsplads de sidste 20 min. uden at sige en eneste lyd :5up: Hun småpiver kun lidt ved sit ben som hun plejer, men ellers siger hun ingenting og går heller ikke rastløst rundt eller noget... Hun havde heller ikke travlt med at rejse sig, da jeg kom ind.. Hun rejste sig først efter 15 sek., så det er da bare super godt Jeg er glad og er endelig ved at få troen på at det nok skal lykkes! Det skal så også siges at Duffy er meget træt herhjemme... For hun bliver jo passet nogle timer om dagen af Laki, så der skal bare soves og lades op når hun er hjemme... Ved ikke om det er med til at træningen går så godt og at vi virkelig rykker nu, men dejligt er det i hvert fald Hvor er det godt at høre :klap: Vi har fået et KÆMPE bur hjem, smed et tæppe ind i det i går, og Molly skulle da lige ind og ligge lidt for at se hvad det var :banan: I morges havde jeg lagt godter derind og så smuttede hun self ind og spiste dem. Så gav jeg hende en dentastick og lænede døren til, så lå hun derinde mens jeg lavede morgenmad i køkkenet. Så indtil videre :5up: til buret. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret September 23, 2010 Rapporter Share Besvaret September 23, 2010 OG lige nu ligger hun alene i stuen og tygger på et ben :banan: Ved godt det ikke lyder af meget, men her er det store ting. Hun plejer ALTID at komme ind til mig ved computeren og sidde og pibe 5-10min indtil hun fanger hun ikke kommer op. Så hvis vi bare gør sådan nogle små fremskridt de næste uger mens hun skal være i ro, så er jeg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret September 23, 2010 Rapporter Share Besvaret September 23, 2010 OG lige nu ligger hun alene i stuen og tygger på et ben :banan:Ved godt det ikke lyder af meget, men her er det store ting. Hun plejer ALTID at komme ind til mig ved computeren og sidde og pibe 5-10min indtil hun fanger hun ikke kommer op. Så hvis vi bare gør sådan nogle små fremskridt de næste uger mens hun skal være i ro, så er jeg Super, hvor er det godt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret September 23, 2010 Rapporter Share Besvaret September 23, 2010 Idag er det "bare" burtræning, hvor jeg sidder ovenpå. Hun har total dårlig mave og faster, så jeg vil ikke risikere en dårlig oplevelse. Men indtil nu 1.5 time uden en lyd:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bagge Besvaret September 24, 2010 Rapporter Share Besvaret September 24, 2010 Buret er stadig :5up: Hun går selv ind og ligger sig flere gange, og i går ville hun ikke med i seng. Det skal måske nævnes at hun har et ekstremt lækkert kalveben liggende derinde som trækker ret meget Det står bare åbent hele tiden så hun kan gå ind og ud, men imorges var hun lukket inde 8 min mens jeg gik i køkkenet, og det var intet problem. Så skal det bare kunne føres videre til at jeg også kan forloade huset, men det venter jeg lige lidt med. Dinah, kan se du også bruger bur, står det også bare åbent til fri afbenyttelse, eller hvordan gør du? 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret September 24, 2010 Rapporter Share Besvaret September 24, 2010 Buret er stadig :5up:Hun går selv ind og ligger sig flere gange, og i går ville hun ikke med i seng. Det skal måske nævnes at hun har et ekstremt lækkert kalveben liggende derinde som trækker ret meget Det står bare åbent hele tiden så hun kan gå ind og ud, men imorges var hun lukket inde 8 min mens jeg gik i køkkenet, og det var intet problem. Så skal det bare kunne føres videre til at jeg også kan forloade huset, men det venter jeg lige lidt med. Dinah, kan se du også bruger bur, står det også bare åbent til fri afbenyttelse, eller hvordan gør du? Når vi er her, står det til fri afbenyttelse og hun smutter selv derind, når hun vil sove i fred:5up: men da hun er SÅ tryg ved buret, så er det lukket og næsten helt overdækket, når hun er alene. Da hun jo er døv, så lader hun sig ekstra påvirke af synsindtryk og da alt er nyt for hende her, så sover hun allerbedst i trygge rammer uden "synsforstyrrelser". Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 24, 2010 Tyson er så glad for at være med på arbejde i dag, så han vil bare gerne ligge på skødet. Nu blev jeg dog lige nødt til at sætte ham ned, da jeg skulle hente noget i printeren, så nu har han lagt sig ind i sit bur for at sove. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts