Aslan Besvaret August 31, 2008 Rapporter Share Besvaret August 31, 2008 Og så var det lige, at Maria herinde fra fandt en lækker podengo tæve på 9 mdr. til salg :scared::pift: Det trækker godt nok i mig... Men vi må ikke have mere end én hund i lejligheden og jeg vil samtidig heller ikke risikere, at skulle af med to hunde i stedet for én. Men iiih hvor ville jeg ønske.. Pero ville ELSKE at have podengo selskab! Det er ikke jer der lejer jer ind hos din mor???? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Steffiaj Besvaret August 31, 2008 Rapporter Share Besvaret August 31, 2008 Vi har lige set video fra igår. (hvor erd et "sjovt" og hyggelligt at se hvad hun foretager. hun ligger bare lige og sover dedet meste af tiden. Igår var vi væk i 3 timer om 20 min. hun var en del mere urolig og både johnny og jeg gik samtidig. Hun uhh'ede lige 1 gang da vi smuttede (men det var nok fordi hun ku høre vi snakkede udenfor) Derudover er der lige ved 1 time og 15 in og så en periode på 4 min fremm hvor hun siger uhh nogle gange. Starter med en gang uhh og en masse leg. 1 min senere 2xuh, 2 min senere 4 gange uhh og 1 gang senere med 6 uh. Derefter INTET. Skal dog lige siges at før hun begyndte at sige uhh havde der været en høj lyd fra stuen, som vi ikke rigtig ved hvad er. Ps. Skulle vidst hilse fra Twikkie og sige det er hammer sjovt at være 5 måneder gameml og løbe løs ved ænderne i kongens have og gøre mor rigtig bange imens en fotograf tager billeder af hende. heheh Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 31, 2008 Jura er spændende indtil nu og håber da det varer ved I dag har jeg læst 40 siders sjov om legal formueordning, boslodder, særråden, særhæften osv. He he... jeg kender en del, der har læst jura, og de siger alle sammen, at det først er sjovt, når man er færdiguddannet. Altså ikke for at skræmme dig væk fra dit nye studie... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 31, 2008 Ps. Skulle vidst hilse fra Twikkie og sige det er hammer sjovt at være 5 måneder gameml og løbe løs ved ænderne i kongens have og gøre mor rigtig bange imens en fotograf tager billeder af hende. heheh Hvorfor skulle hun fotograferes - skal hun være berømt fotomodel? Hun er i hvert fald smuk nok til at være det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret August 31, 2008 Rapporter Share Besvaret August 31, 2008 Det er ikke jer der lejer jer ind hos din mor???? Jo, mor og far har ejendommen Men det hjælper desværre ikke... Pero er her kun fordi vi fik dispensation. Jeg er 100% sikker på at de ikke ville gå med til endnu en hund... De har jo set hvor "galt" det kan gå nu hvor vi har Pero. Selvom de er VILDE med ham :hjerte: Men han har jo ikke været helt problemfri... :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret August 31, 2008 Rapporter Share Besvaret August 31, 2008 He he... jeg kender en del, der har læst jura, og de siger alle sammen, at det først er sjovt, når man er færdiguddannet. Altså ikke for at skræmme dig væk fra dit nye studie... Det jeg har læst indtil nu har været spændende Men jeg tror hurtigt det kan blive lidt tørt. Jeg har hørt om mange, der enten tager til udlandet i et semester i praktik eller studie og også om mange, der vælger at tage et års orlov. Jeg kunne godt forestille mig, at man kom til et punkt, hvor man bare virkelig trænger til at lave noget andet. Og selvom det jeg har læst indtil nu har været meget spændende skal det læses af flere omgange for at forstå det rigtigt. Jeg kan heldigvis hente studiehjælp ved min mor og far hvis det bliver nødvendigt :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret August 31, 2008 Rapporter Share Besvaret August 31, 2008 Tak :kys: Og så var det lige, at Maria herinde fra fandt en lækker podengo tæve på 9 mdr. til salg :scared::pift: Det trækker godt nok i mig... Men vi må ikke have mere end én hund i lejligheden og jeg vil samtidig heller ikke risikere, at skulle af med to hunde i stedet for én. Men iiih hvor ville jeg ønske.. Pero ville ELSKE at have podengo selskab! Har hun også fundet en!? Jeg har også smidt en på din profildims.. Ej altså, det er et tegn .. Du skal have tre :mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret August 31, 2008 Rapporter Share Besvaret August 31, 2008 Har hun også fundet en!? Jeg har også smidt en på din profildims.. Ej altså, det er et tegn .. Du skal have tre :mrgreen: http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=56379814 Gad vide om det er den samme? Godt nok er det to forskellige der har oprettet annoncerne, men jeg ved, at Mister Cools/Kennel Godfried har haft nogle tæver udstationeret. (JEG VIL HA'!!) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret August 31, 2008 Rapporter Share Besvaret August 31, 2008 http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=56379814 Gad vide om det er den samme? Godt nok er det to forskellige der har oprettet annoncerne, men jeg ved, at Mister Cools/Kennel Godfried har haft nogle tæver udstationeret. (JEG VIL HA'!!) Hold kæft hvor er hun sød! Det skal du da haaa' Vis til mutii og fatti.. så forstår de Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret August 31, 2008 Rapporter Share Besvaret August 31, 2008 Hold kæft hvor er hun sød! Det skal du da haaa' Vis til mutii og fatti.. så forstår de Og så bor hun i Østjylland Det kan bare ikke blive mere fristende at have hende på prøve (i det mindste) Jeg tror dog ikke kæresten er vild med tanken om to hunde... Vi har altid sagt, at vi kun ville have én hund de næste mange år da det er meget vigtigt for os, at vi kan komme ud at rejse (og helst med hund!). Men hvis det hedder to hunde eller ingen hund er vi selvfølgelig ikke i tvivl. Jeg har forresten fundet ud af hvor hun kommer fra så jeg er ret sikker på at annoncerne er for samme hund. Jeg ved heller ikke om det overhovedet ville kunne gå med en hund på 1 år og en på 10 måneder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret August 31, 2008 Rapporter Share Besvaret August 31, 2008 Og så bor hun i Østjylland Det kan bare ikke blive mere fristende at have hende på prøve (i det mindste) Jeg tror dog ikke kæresten er vild med tanken om to hunde... Vi har altid sagt, at vi kun ville have én hund de næste mange år da det er meget vigtigt for os, at vi kan komme ud at rejse (og helst med hund!). Men hvis det hedder to hunde eller ingen hund er vi selvfølgelig ikke i tvivl. Jeg har forresten fundet ud af hvor hun kommer fra så jeg er ret sikker på at annoncerne er for samme hund. Jeg ved heller ikke om det overhovedet ville kunne gå med en hund på 1 år og en på 10 måneder Vi tager bare ud og kigger på hende så, dig og mig Ellers så leder mine forældre jo også efter hund nr. 2 (uuuh - fristende) Jeg passer selvfølgelig altid gerne vuffere 2 eller 4.. Hvem tæller? (mens jeg skriver er Dolph kravlet op på vasketøjsspanden for at sove? Han retter pt. en gammel trøje til så man ligger ordenlig) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret August 31, 2008 Rapporter Share Besvaret August 31, 2008 Vi tager bare ud og kigger på hende så, dig og mig Ellers så leder mine forældre jo også efter hund nr. 2 (uuuh - fristende) Jeg passer selvfølgelig altid gerne vuffere 2 eller 4.. Hvem tæller? (mens jeg skriver er Dolph kravlet op på vasketøjsspanden for at sove? Han retter pt. en gammel trøje til så man ligger ordenlig) Nåååhr Dolphemand :hjerte: Pero ligger i vindueskarmen og logrer i søvne Jeg gad virkelig også godt komme ud og kigge på hende. Især fordi jeg med det samme ville kunne droppe det igen hvis jeg fornemmede, at hun var bare det mindste angst. Så skulle min mor næsten også med for at overtales Du ville være perfekt hundepasser :kys: Måske det kunne overtale min kæreste?! :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret August 31, 2008 Rapporter Share Besvaret August 31, 2008 Nåååhr Dolphemand :hjerte: Pero ligger i vindueskarmen og logrer i søvne Jeg gad virkelig også godt komme ud og kigge på hende. Især fordi jeg med det samme ville kunne droppe det igen hvis jeg fornemmede, at hun var bare det mindste angst. Så skulle min mor næsten også med for at overtales Du ville være perfekt hundepasser :kys: Måske det kunne overtale min kæreste?! :blink: Vågnede i nat med Dolph liggende på ryggen over halsen på mig - de er eddermame ikke normale vores hunde :blink: Altså - hvis du seriøst gerne vil ud og se hende, helt uforpligtigende, så tager jeg virkelig gerne med.. Kører sågar! Så skal du heller ikke trække kæreste eller mor med, og så finde en lille skræmt hund og høre på formanende ord fra moar (det ville min nemlig komme med) Altså - hvis jeg skal passe jeres hund(e) så ville Bitten jo bare komme ned til Tweety og så kunne jeg have en fest her med Dolph, Pero og .. ?? Ville være herre fedt.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret September 1, 2008 Rapporter Share Besvaret September 1, 2008 Jeg stemmer for i skal møde hende :blink: Har jeg gjort siden jeg så hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 1, 2008 Rapporter Share Besvaret September 1, 2008 Jo, mor og far har ejendommen Men det hjælper desværre ikke... Pero er her kun fordi vi fik dispensation. Jeg er 100% sikker på at de ikke ville gå med til endnu en hund... De har jo set hvor "galt" det kan gå nu hvor vi har Pero. Selvom de er VILDE med ham :hjerte: Men han har jo ikke været helt problemfri... :blink: Forklar fordelen ved det :blink: Pero bliver så meget bedre:mrgreen::blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Steffiaj Besvaret September 1, 2008 Rapporter Share Besvaret September 1, 2008 Hvorfor skulle hun fotograferes - skal hun være berømt fotomodel? Hun er i hvert fald smuk nok til at være det. Hehe ved jeg ik om hun skal.. Kan man godt det??? Tjaah en fotograf der tog billeder gratis. vi betaler kun hvis vi kan lide billederne. Så for hyggens skyld Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 1, 2008 Hehe ved jeg ik om hun skal.. Kan man godt det??? Tjaah en fotograf der tog billeder gratis. vi betaler kun hvis vi kan lide billederne. Så for hyggens skyld Nåh, er det hende der fra Vi med hund? Jeg opdagede det desværre først efter, at hun var færdig på Sjælland. Hun er vist ret god. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snevinter Besvaret September 1, 2008 Rapporter Share Besvaret September 1, 2008 Krydser fingre for Pero i dag....og heeeeeleee ugen ...og husk at hygge dig mens du er afsted Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret September 1, 2008 Rapporter Share Besvaret September 1, 2008 (rettet) Det gik godt med Pero i dag Den sidste uge har han vågnet efter ca. 1 time og 35 minutter (hver dag!) Det er vildt mærkeligt... Han må have en god tidsfornemmelse? Nå, men i dag har han sovet al den tid vi var væk Kæresten har holdt øje med ham via Skype imens han var i skole. Pero sov læææænge i sin taske, hvor han også lå da jeg tog af sted. Derefter lagde han sig hen og sov videre ved døren i 20 minutter og derefter lagde han sig igen ind i tasken og sov der indtil jeg kom hjem (30 minutter efter). Så alt i alt har det været rigtig positivt. Vi øver så, at han er inde i stuen i længere tid selvom vi er kommet hjem. For at træne ham i at være derinde i 4-5 timer. I morgen gælder det 2 timer, onsdag har jeg fri og der træner vi nok 2-3 timer og torsdag og fredag er det ca. 3,5 time. Jeg fik at vide i dag, at jeg kun skal have timer om mandagen fra 12.00 til 14.00 hveranden uge, hvilket betyder at han hveranden mandag kun skal være alene i 2,5 time i stedet for 5 timer Det er jo skønt. Og der er heldigvis to uger til han skal være alene 5 timer første gang. Jeg havde troet at det ville være på mandag:shock: ____________________________________________________________ Imba: Hvordan går det med Milo-drengen? Kom han op på de to timer? Redigeret September 1, 2008 af PPP-Pero Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 1, 2008 Rapporter Share Besvaret September 1, 2008 Det gik godt med Pero i dag Den sidste uge har han vågnet efter ca. 1 time og 35 minutter (hver dag!) Det er vildt mærkeligt... Han må have en god tidsfornemmelse? Nå, men i dag har han sovet al den tid vi var væk Kæresten har holdt øje med ham via Skype imens han var i skole. Pero sov læææænge i sin taske, hvor han også lå da jeg tog af sted. Derefter lagde han sig hen og sov videre ved døren i 20 minutter og derefter lagde han sig igen ind i tasken og sov der indtil jeg kom hjem (30 minutter efter). Så alt i alt har det været rigtig positivt. Vi øver så, at han er inde i stuen i længere tid selvom vi er kommet hjem. For at træne ham i at være derinde i 4-5 timer. I morgen gælder det 2 timer, onsdag har jeg fri og der træner vi nok 2-3 timer og torsdag og fredag er det ca. 3,5 time. Jeg fik at vide i dag, at jeg kun skal have timer om mandagen fra 12.00 til 14.00 hveranden uge, hvilket betyder at han hveranden mandag kun skal være alene i 2,5 time i stedet for 5 timer Det er jo skønt. Og der er heldigvis to uger til han skal være alene 5 timer første gang. Jeg havde troet at det ville være på mandag:shock: ____________________________________________________________ Imba: Hvordan går det med Milo-drengen? Kom han op på de to timer? Huuuuuuuuuuuurraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :klap2: Go pero go pero your the man you did it woooohooooo Peros første RIGTIGE alene dag Han er for seeeeeeeeeeeeej Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret September 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 1, 2008 Det gik godt med Pero i dag Den sidste uge har han vågnet efter ca. 1 time og 35 minutter (hver dag!) Det er vildt mærkeligt... Han må have en god tidsfornemmelse? Nå, men i dag har han sovet al den tid vi var væk Kæresten har holdt øje med ham via Skype imens han var i skole. Pero sov læææænge i sin taske, hvor han også lå da jeg tog af sted. Derefter lagde han sig hen og sov videre ved døren i 20 minutter og derefter lagde han sig igen ind i tasken og sov der indtil jeg kom hjem (30 minutter efter). Så alt i alt har det været rigtig positivt. Vi øver så, at han er inde i stuen i længere tid selvom vi er kommet hjem. For at træne ham i at være derinde i 4-5 timer. I morgen gælder det 2 timer, onsdag har jeg fri og der træner vi nok 2-3 timer og torsdag og fredag er det ca. 3,5 time. Jeg fik at vide i dag, at jeg kun skal have timer om mandagen fra 12.00 til 14.00 hveranden uge, hvilket betyder at han hveranden mandag kun skal være alene i 2,5 time i stedet for 5 timer Det er jo skønt. Og der er heldigvis to uger til han skal være alene 5 timer første gang. Jeg havde troet at det ville være på mandag:shock: Hurra, Pero-manden er super dygtig! :klap2: Det lyder til, at det nok skal gå. Hvor er det bare skønt for jer - det har I fortjent efter alt det, I har været igennem! :5up: (Men derfor kan Pero jo alligevel godt have brug for en lillesøster ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 1, 2008 Rapporter Share Besvaret September 1, 2008 Hurra, Pero-manden er super dygtig! :klap2: Det lyder til, at det nok skal gå. Hvor er det bare skønt for jer - det har I fortjent efter alt det, I har været igennem! :5up: (Men derfor kan Pero jo alligevel godt have brug for en lillesøster ) Hvordan går det med Tyson manden? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret September 1, 2008 Rapporter Share Besvaret September 1, 2008 Stort tillykke til Pero og hans mor og far, det er da vildt fantastisk:5up: Nu du skriver at han for første gang sov hele tiden mens i var væk så længe, såkom jeg til at tænke på en bog jeg læste om hvordan nogen hunde (og andre dyr) kan mærke hvornår ejer kommer hjem.. Hvis vi nu siger Pero kan det, så kan det jo være det er nemmere for ham at være alene, når i ikke står udenfor og tænker på ham og på at komme hjem, men i stedet er optaget mentalt af andre ting? Jeg har nogen gange på fornemmelsen at sheila ved jeg tænker på hende og i forhold til at være alene, tror jeg det er vigtigt at hunde ikke kan mærke at man er bekymret om dem i tankerne... Hvis såfremt hunde altså kan mærke det:???: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snevinter Besvaret September 1, 2008 Rapporter Share Besvaret September 1, 2008 Stort tillykke til Pero og hans mor og far, det er da vildt fantastisk:5up: Nu du skriver at han for første gang sov hele tiden mens i var væk så længe, såkom jeg til at tænke på en bog jeg læste om hvordan nogen hunde (og andre dyr) kan mærke hvornår ejer kommer hjem.. Hvis vi nu siger Pero kan det, så kan det jo være det er nemmere for ham at være alene, når i ikke står udenfor og tænker på ham og på at komme hjem, men i stedet er optaget mentalt af andre ting? Jeg har nogen gange på fornemmelsen at sheila ved jeg tænker på hende og i forhold til at være alene, tror jeg det er vigtigt at hunde ikke kan mærke at man er bekymret om dem i tankerne... Hvis såfremt hunde altså kan mærke det:???: Jeg kan ikke mærke en forbindelse til vinter (æv ), men bruger det også. Derfor 'bekymrer' jeg mig ikke om hende når jeg går eller er væk, og 'glæder' mig heller ikke for meget når jeg er på vej hjem. For måske opfanger hun det. og pero.... hvor er det godt gået! Jeg er glad for det på jeres vegne, det må være en lettelse at i nu er kommet hertil ... trods alt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret September 1, 2008 Rapporter Share Besvaret September 1, 2008 Stort tillykke til Pero og hans mor og far, det er da vildt fantastisk:5up: Nu du skriver at han for første gang sov hele tiden mens i var væk så længe, såkom jeg til at tænke på en bog jeg læste om hvordan nogen hunde (og andre dyr) kan mærke hvornår ejer kommer hjem.. Hvis vi nu siger Pero kan det, så kan det jo være det er nemmere for ham at være alene, når i ikke står udenfor og tænker på ham og på at komme hjem, men i stedet er optaget mentalt af andre ting? Jeg har nogen gange på fornemmelsen at sheila ved jeg tænker på hende og i forhold til at være alene, tror jeg det er vigtigt at hunde ikke kan mærke at man er bekymret om dem i tankerne... Hvis såfremt hunde altså kan mærke det:???: Der er ingen tvivl om, at Pero mærker ALT. Han er totalt tankelæser... Normalt når vi træner så er vi jo helt udenfor, men vi har jo stadig fokus på ham fordi vi sidder og kigger med på Skype. Det er forresten ikke første gang han sov al den tid vi var væk. Det har han gjort mange gange, men den sidste uge er han vågnet efter 1 time og 35 minutter ca. Det længste han har været alene er 2 timer og 20 minutter og der sov han fra start til slut. Heldigt at det lige var i dag han sov længere tid Håber han er ligeså dygtig i morgen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts