Gæst PPP-Pero Besvaret November 9, 2008 Rapporter Share Besvaret November 9, 2008 Hvor er Mysla dygtig!!! Jeg er sikker på, at et nok skal gå fint med at være alene når hun flytter ind:-) Så får hun jo en rimelig stabil hverdag, masser af motion og aktivering og en rolig Sheila! Det kan kun gå godt:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret November 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 9, 2008 fra nu af kommer det til at gå som en leg:mrgreen: Jeg håber, håber, håber, at du har ret! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret November 9, 2008 Rapporter Share Besvaret November 9, 2008 Jeg håber, håber, håber, at du har ret! Selvfølgelig har jeg ret:mrgreen: Og når du nu har ferie hele næste uge, så når i jo garanteret op på 1/2 time inden søndag. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret November 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 10, 2008 Selvfølgelig har jeg ret:mrgreen: Og når du nu har ferie hele næste uge, så når i jo garanteret op på 1/2 time inden søndag. Dét når vi nu ikke op på, for vi træner kun to gange pr. dag, og minimum to gange med samme tidsrum. Men han er meget dygtig lige nu. I går tog vi lige en gang til med 21 minutter, og det rørte ham overhvovedet ikke. Så gik vi op på 21 1/2 minut, og der reagerede han lige en tand for meget, men slet ikke slemt. I dag tog vi 21 1/2 minut igen, og denne gang var han helt cool. Og nu har vi lige øvet 22 minutter, og der var han da også fuldstændig rolig. :5up: Vi tager 22 minutter igen i morgen og går så op på 23 minutter, hvis alt går vel. Hvordan er Peros uge gået? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 10, 2008 Rapporter Share Besvaret November 10, 2008 Dét når vi nu ikke op på, for vi træner kun to gange pr. dag, og minimum to gange med samme tidsrum. Men han er meget dygtig lige nu. I går tog vi lige en gang til med 21 minutter, og det rørte ham overhvovedet ikke. Så gik vi op på 21 1/2 minut, og der reagerede han lige en tand for meget, men slet ikke slemt. I dag tog vi 21 1/2 minut igen, og denne gang var han helt cool. Og nu har vi lige øvet 22 minutter, og der var han da også fuldstændig rolig. :5up: Vi tager 22 minutter igen i morgen og går så op på 23 minutter, hvis alt går vel. Hvordan er Peros uge gået? Uuuuuuuuuuuuuuuuuuh, det er jo somen spændings film det her :blink: You can do it! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret November 10, 2008 Rapporter Share Besvaret November 10, 2008 Dét når vi nu ikke op på, for vi træner kun to gange pr. dag, og minimum to gange med samme tidsrum. Men han er meget dygtig lige nu. I går tog vi lige en gang til med 21 minutter, og det rørte ham overhvovedet ikke. Så gik vi op på 21 1/2 minut, og der reagerede han lige en tand for meget, men slet ikke slemt. I dag tog vi 21 1/2 minut igen, og denne gang var han helt cool. Og nu har vi lige øvet 22 minutter, og der var han da også fuldstændig rolig. :5up: Vi tager 22 minutter igen i morgen og går så op på 23 minutter, hvis alt går vel. Hvordan er Peros uge gået? så kører det bare for ham:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret November 10, 2008 Rapporter Share Besvaret November 10, 2008 Hvor er Mysla dygtig!!!Jeg er sikker på, at et nok skal gå fint med at være alene når hun flytter ind:-) Så får hun jo en rimelig stabil hverdag, masser af motion og aktivering og en rolig Sheila! Det kan kun gå godt:blink: pssst hun er faktisk flyttet ind, hun har værether siden tirsdag i sidste uge:mrgreen: Og det gå bare stadig godt:5up: heller ingen problmer idag og hun er sååå glad og det går så nemt med hende herhjemme. Der er jo stort set intet at gø af, hverken ude eller inde:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret November 10, 2008 Rapporter Share Besvaret November 10, 2008 pssst hun er faktisk flyttet ind, hun har værether siden tirsdag i sidste uge:mrgreen: Og det gå bare stadig godt:5up: heller ingen problmer idag og hun er sååå glad og det går så nemt med hende herhjemme. Der er jo stort set intet at gø af, hverken ude eller inde:-D Hold da op, det er simpelthen så dejligt at høre en rigtig solskinshistorie.:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret November 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 11, 2008 pssst hun er faktisk flyttet ind, hun har værether siden tirsdag i sidste uge:mrgreen: Og det gå bare stadig godt:5up: heller ingen problmer idag og hun er sååå glad og det går så nemt med hende herhjemme. Der er jo stort set intet at gø af, hverken ude eller inde:-D Hvor er det dejligt, både for dig og for Mysla. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret November 11, 2008 Rapporter Share Besvaret November 11, 2008 Hvor er det dejligt, både for dig og for Mysla. Hvor er det bare skønt at høre :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret November 11, 2008 Rapporter Share Besvaret November 11, 2008 Dét når vi nu ikke op på, for vi træner kun to gange pr. dag, og minimum to gange med samme tidsrum. Men han er meget dygtig lige nu. I går tog vi lige en gang til med 21 minutter, og det rørte ham overhvovedet ikke. Så gik vi op på 21 1/2 minut, og der reagerede han lige en tand for meget, men slet ikke slemt. I dag tog vi 21 1/2 minut igen, og denne gang var han helt cool. Og nu har vi lige øvet 22 minutter, og der var han da også fuldstændig rolig. :5up: Vi tager 22 minutter igen i morgen og går så op på 23 minutter, hvis alt går vel. Hvordan er Peros uge gået? Hvor lyder det bare godt!!! :5up: Dygtig Tyson :klap: Den sidste tid har været meget nem for Pero - med max 1,5 time. Her i går skulle han så være alene i 3,5 time og der gik det ikke så godt. Men det er vores egen skyld - vi skulle jo have vænnet ham til længere tid inden. Desværre var de 3,5 time ikke forventet, så vi blev nødt til det. Men faktisk vågnede han allerede efter 1 time eller halvanden og begyndte at gå rigtig meget rundt og virke rastløs. Han prøvede at sove, men kunne ikke finde ro. Han kom med to små piv med lang tid imellem. Anden gang sagde min kæreste "ikke nu" til ham og derefter lagde han sig til at sove, men han vågnede hele tiden efter 10-15 minutter og vandrede så rundt igen inden han lagde sig igen. Men han sagde ikke noget. Her er skemaet: Mandag d. 3/11 Vågnede efter 1 time. Rykkede meget rundt og havde svært ved at sove. Pev ikke. Alene 3,5 time. Tirsdag d. 4/11 Alene 3,5 time. Sov. Onsdag d. 5/11 ”Alene” i 1,5 time. Vågnede efter godt en time og løb mærkelig rundt og ville ikke slappe af (Dårlig mave☹) Torsdag d. 6/11 Alene 1,5 time. Sov. Fredag d. 7/11 Alene 1,5 time. Sov. Lørdag d. 8/11 ”Alene” 1 time. Sov. Søndag d. 9/11 Alene 1 time. Sov. Uge 46 Mandag d. 10/11 Alene 3,5 time. Vågnede efter 1-1,5 time og gik meget rundt. Pev 2 gange – anden gang sagde vi ”ikke nu” og derefter var han stille og prøvede at sove. Sov dog kun 10-15 minutter af gangen. (Lidt syg) Tirsdag d. 11/11 Alene 2,5 time. Sov. Det gik heldigvis rigtig godt i dag, han sov fra start til slut som han plejer Den her uge bliver ret stabil med mellem 2 og 3,5 time hver dag. pssst hun er faktisk flyttet ind, hun har værether siden tirsdag i sidste uge:mrgreen: Og det gå bare stadig godt:5up: heller ingen problmer idag og hun er sååå glad og det går så nemt med hende herhjemme. Der er jo stort set intet at gø af, hverken ude eller inde:-D Arj, hvor er det bare godt :klap2: Hvor er det fantastisk at det hele har løst sig! Du må lige blive ved med at opdatere herinde :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret November 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 11, 2008 Men faktisk vågnede han allerede efter 1 time eller halvanden og begyndte at gå rigtig meget rundt og virke rastløs. Han prøvede at sove, men kunne ikke finde ro. Han kom med to små piv med lang tid imellem. Anden gang sagde min kæreste "ikke nu" til ham og derefter lagde han sig til at sove, men han vågnede hele tiden efter 10-15 minutter og vandrede så rundt igen inden han lagde sig igen. Men han sagde ikke noget. Det lyder da til at han klarede det ret fint i betragtning af, at I ikke havde øvet det rigtigt med ham? Og i betragtning af, at han var lidt syg? Jeg synes i hvert fald, at det lyder til at gå rigtig godt med ham, og at der ikke vil være de store problemer med ham, når I får trænet, at han skal være alene i længere tid. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 11, 2008 Rapporter Share Besvaret November 11, 2008 Hvor lyder det bare godt!!! :5up: Dygtig Tyson :klap: Den sidste tid har været meget nem for Pero - med max 1,5 time. Her i går skulle han så være alene i 3,5 time og der gik det ikke så godt. Men det er vores egen skyld - vi skulle jo have vænnet ham til længere tid inden. Desværre var de 3,5 time ikke forventet, så vi blev nødt til det. Men faktisk vågnede han allerede efter 1 time eller halvanden og begyndte at gå rigtig meget rundt og virke rastløs. Han prøvede at sove, men kunne ikke finde ro. Han kom med to små piv med lang tid imellem. Anden gang sagde min kæreste "ikke nu" til ham og derefter lagde han sig til at sove, men han vågnede hele tiden efter 10-15 minutter og vandrede så rundt igen inden han lagde sig igen. Men han sagde ikke noget. Her er skemaet: Mandag d. 3/11 Vågnede efter 1 time. Rykkede meget rundt og havde svært ved at sove. Pev ikke. Alene 3,5 time. Tirsdag d. 4/11 Alene 3,5 time. Sov. Onsdag d. 5/11 ”Alene” i 1,5 time. Vågnede efter godt en time og løb mærkelig rundt og ville ikke slappe af (Dårlig mave☹) Torsdag d. 6/11 Alene 1,5 time. Sov. Fredag d. 7/11 Alene 1,5 time. Sov. Lørdag d. 8/11 ”Alene” 1 time. Sov. Søndag d. 9/11 Alene 1 time. Sov. Uge 46 Mandag d. 10/11 Alene 3,5 time. Vågnede efter 1-1,5 time og gik meget rundt. Pev 2 gange – anden gang sagde vi ”ikke nu” og derefter var han stille og prøvede at sove. Sov dog kun 10-15 minutter af gangen. (Lidt syg) Tirsdag d. 11/11 Alene 2,5 time. Sov. Det gik heldigvis rigtig godt i dag, han sov fra start til slut som han plejer Den her uge bliver ret stabil med mellem 2 og 3,5 time hver dag. Arj, hvor er det bare godt :klap2: Hvor er det fantastisk at det hele har løst sig! Du må lige blive ved med at opdatere herinde :blink: Lækkert, kan i så være fuldt med i undervisningen nu? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret November 13, 2008 Rapporter Share Besvaret November 13, 2008 Det lyder da til at han klarede det ret fint i betragtning af, at I ikke havde øvet det rigtigt med ham? Og i betragtning af, at han var lidt syg? Jeg synes i hvert fald, at det lyder til at gå rigtig godt med ham, og at der ikke vil være de store problemer med ham, når I får trænet, at han skal være alene i længere tid. :5up: Jo, han klarede det rigtig fint i betragtning af at han blev kastet ud i det efter sådan en nem periode og at han var småsyg :5up: Lækkert, kan i så være fuldt med i undervisningen nu? Ja :blink: Vi har stadig hveranden mandag, hvor vi bliver nødt til at droppe lidt af undervisningen, da han ellers ville være alene 5,5 time. Men det er jo ingenting i forhold til før, hvor han max kunne være alene 2 timer - så ja, vi kan være (næsten) fuldt med i undervisningen Det går stadig rigtig fint - mandag var simpelthen bare en dårlig dag.. Tirsdag var han jo alene 2,5 time, onsdag var han alene i 3 timer og i dag var han alene 1 time og 40 minutter - og alle tre dage sov han fra start til slut :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 13, 2008 Rapporter Share Besvaret November 13, 2008 Jo, han klarede det rigtig fint i betragtning af at han blev kastet ud i det efter sådan en nem periode og at han var småsyg :5up: Ja :blink: Vi har stadig hveranden mandag, hvor vi bliver nødt til at droppe lidt af undervisningen, da han ellers ville være alene 5,5 time. Men det er jo ingenting i forhold til før, hvor han max kunne være alene 2 timer - så ja, vi kan være (næsten) fuldt med i undervisningen Det går stadig rigtig fint - mandag var simpelthen bare en dårlig dag.. Tirsdag var han jo alene 2,5 time, onsdag var han alene i 3 timer og i dag var han alene 1 time og 40 minutter - og alle tre dage sov han fra start til slut :5up: Lækkert lækkert lækkert Hvor i alle 3 bare for seje :kys: Alt det i har opnået fra intet og så til nu :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret November 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 16, 2008 Tyson har kun hån tilovers for hunde, der ikke kan være alene i 21 minutter. Seje hunde kan nemlig være alene i 27 minutter! Det går også bare rigtig godt med ikke at gø af andre hunde, vi har virkelig haft mange succesoplevelser på det område på det seneste. Der har da været nogle "smuttere", men slet ikke noget slemt, og til gengæld har der været mange gange, hvor jeg tænkte, at NU gør han - f.eks. når en stor, voldsom hanhund kom hen til ham - hvor han bare har opført sig SÅ eksemplarisk. :klap: Det der med ikke at gø af fremmede mennesker går mindre godt. Men det er ligesom til at overskue, når det går så godt med de andre ting, så jeg er ved godt mod. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret November 16, 2008 Rapporter Share Besvaret November 16, 2008 Tyson har kun hån tilovers for hunde, der ikke kan være alene i 21 minutter. Seje hunde kan nemlig være alene i 27 minutter! Det går også bare rigtig godt med ikke at gø af andre hunde, vi har virkelig haft mange succesoplevelser på det område på det seneste. Der har da været nogle "smuttere", men slet ikke noget slemt, og til gengæld har der været mange gange, hvor jeg tænkte, at NU gør han - f.eks. når en stor, voldsom hanhund kom hen til ham - hvor han bare har opført sig SÅ eksemplarisk. :klap: Det der med ikke at gø af fremmede mennesker går mindre godt. Men det er ligesom til at overskue, når det går så godt med de andre ting, så jeg er ved godt mod. Ej hvor fantastisk!!! :klap2: 27 minutter Det går da bare forrygende! Nu er der pludselig ikke sååå langt igen til en biograftur - hvis han fortsætter med den fart i hvert fald :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret November 16, 2008 Rapporter Share Besvaret November 16, 2008 Tirsdag d. 11/11 Alene 2,5 time. Sov. Onsdag d. 12/11 Alene 3 timer. Sov. Torsdag d. 13/11 Alene 1 time og 40 minutter. Sov. Fredag d. 14/11 Alene 1 time og 10 minutter. Gik tre runder, sov resten af tiden. Lørdag d. 15/11 Alene 2 timer og 45 minutter. Sov. Søndag d. 16/11 Alene knap 2 timer. Vågnede efter halvanden time og gik meget rundt og havde svært ved at falde til ro igen. Pev ikke. Det går lidt op og ned med Pero for tiden, men heldigvis går det ikke meget ned når det går ned Og de fleste dage går det perfekt Egentlig ville jeg gerne have ham op og være stabil i 4 timer, men når jeg kigger på hans skema, så er der jo stort set aldrig behov for det... Kun hveranden mandag og én gang hveranden uge er nok ikke nok til at gøre ham stabil i det. Nu har jeg også læseferie fra ca, midten af december og helt frem til februar. Har ingen idé om hvordan jeg skal lade ham være alene der - har virkelig ikke lyst til at være tvunget til at være ude af lejligheden nogle timer hver dag, men der er jo nok ikke noget at gøre ved det... Han skal desuden passes i uge 7 - midten af februar - og jeg er meget nervøs for hvordan han så klarer alene-hjemmetiden når vi kommer hjem igen. Jeg har nemlig ikke mulighed for at tage fri for at lære ham det forfra - jeg starter nyt semester i februar med nye fag og jeg går i forvejen glip af undervisningen i uge 7 :-/ Nå, den tid den sorg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret November 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 16, 2008 Tirsdag d. 11/11 Alene 2,5 time. Sov.Onsdag d. 12/11 Alene 3 timer. Sov. Torsdag d. 13/11 Alene 1 time og 40 minutter. Sov. Fredag d. 14/11 Alene 1 time og 10 minutter. Gik tre runder, sov resten af tiden. Lørdag d. 15/11 Alene 2 timer og 45 minutter. Sov. Søndag d. 16/11 Alene knap 2 timer. Vågnede efter halvanden time og gik meget rundt og havde svært ved at falde til ro igen. Pev ikke. Det går lidt op og ned med Pero for tiden, men heldigvis går det ikke meget ned når det går ned Og de fleste dage går det perfekt Egentlig ville jeg gerne have ham op og være stabil i 4 timer, men når jeg kigger på hans skema, så er der jo stort set aldrig behov for det... Kun hveranden mandag og én gang hveranden uge er nok ikke nok til at gøre ham stabil i det. Nu har jeg også læseferie fra ca, midten af december og helt frem til februar. Har ingen idé om hvordan jeg skal lade ham være alene der - har virkelig ikke lyst til at være tvunget til at være ude af lejligheden nogle timer hver dag, men der er jo nok ikke noget at gøre ved det... Han skal desuden passes i uge 7 - midten af februar - og jeg er meget nervøs for hvordan han så klarer alene-hjemmetiden når vi kommer hjem igen. Jeg har nemlig ikke mulighed for at tage fri for at lære ham det forfra - jeg starter nyt semester i februar med nye fag og jeg går i forvejen glip af undervisningen i uge 7 :-/ Nå, den tid den sorg Så dygtig, den lille Pero. :5up: Jeg kan godt se, at det er svært at gøre ham stabil på 4 timer. Men kan I måske træne det ved, at du bliver længere på uni nogle af de korte dage? Så kan du jo sidde der og få læst, i stedet for at tage hjem for at læse? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snevinter Besvaret November 16, 2008 Rapporter Share Besvaret November 16, 2008 21 minutter!!!! Sikke en god nyhed!!! Hvor er det flot...og puha, godt i kom over den forhindring!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snevinter Besvaret November 16, 2008 Rapporter Share Besvaret November 16, 2008 Dét når vi nu ikke op på, for vi træner kun to gange pr. dag, og minimum to gange med samme tidsrum. Men han er meget dygtig lige nu. I går tog vi lige en gang til med 21 minutter, og det rørte ham overhvovedet ikke. Så gik vi op på 21 1/2 minut, og der reagerede han lige en tand for meget, men slet ikke slemt. I dag tog vi 21 1/2 minut igen, og denne gang var han helt cool. Og nu har vi lige øvet 22 minutter, og der var han da også fuldstændig rolig. :5up: Vi tager 22 minutter igen i morgen og går så op på 23 minutter, hvis alt går vel. Hvordan er Peros uge gået? wauw - lige pludselig er han bare helt untouchable! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snevinter Besvaret November 16, 2008 Rapporter Share Besvaret November 16, 2008 pssst hun er faktisk flyttet ind, hun har værether siden tirsdag i sidste uge:mrgreen: Og det gå bare stadig godt:5up: heller ingen problmer idag og hun er sååå glad og det går så nemt med hende herhjemme. Der er jo stort set intet at gø af, hverken ude eller inde:-D Tillykke med ny vovse super, at sheila klarer oplæringen af alene-hjemme :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snevinter Besvaret November 16, 2008 Rapporter Share Besvaret November 16, 2008 Hvor lyder det bare godt!!! :5up: Dygtig Tyson :klap: Den sidste tid har været meget nem for Pero - med max 1,5 time. Her i går skulle han så være alene i 3,5 time og der gik det ikke så godt. Men det er vores egen skyld - vi skulle jo have vænnet ham til længere tid inden. Desværre var de 3,5 time ikke forventet, så vi blev nødt til det. Men faktisk vågnede han allerede efter 1 time eller halvanden og begyndte at gå rigtig meget rundt og virke rastløs. Han prøvede at sove, men kunne ikke finde ro. Han kom med to små piv med lang tid imellem. Anden gang sagde min kæreste "ikke nu" til ham og derefter lagde han sig til at sove, men han vågnede hele tiden efter 10-15 minutter og vandrede så rundt igen inden han lagde sig igen. Men han sagde ikke noget. Her er skemaet: Mandag d. 3/11 Vågnede efter 1 time. Rykkede meget rundt og havde svært ved at sove. Pev ikke. Alene 3,5 time. Tirsdag d. 4/11 Alene 3,5 time. Sov. Onsdag d. 5/11 ”Alene” i 1,5 time. Vågnede efter godt en time og løb mærkelig rundt og ville ikke slappe af (Dårlig mave☹) Torsdag d. 6/11 Alene 1,5 time. Sov. Fredag d. 7/11 Alene 1,5 time. Sov. Lørdag d. 8/11 ”Alene” 1 time. Sov. Søndag d. 9/11 Alene 1 time. Sov. Uge 46 Mandag d. 10/11 Alene 3,5 time. Vågnede efter 1-1,5 time og gik meget rundt. Pev 2 gange – anden gang sagde vi ”ikke nu” og derefter var han stille og prøvede at sove. Sov dog kun 10-15 minutter af gangen. (Lidt syg) Tirsdag d. 11/11 Alene 2,5 time. Sov. Det gik heldigvis rigtig godt i dag, han sov fra start til slut som han plejer Den her uge bliver ret stabil med mellem 2 og 3,5 time hver dag. Arj, hvor er det bare godt :klap2: Hvor er det fantastisk at det hele har løst sig! Du må lige blive ved med at opdatere herinde :blink: Hvor er det flot. Og han har måske haft det lidt ubekvemt nogle andre dage også, og ikke kun de dage hvor det har været synligt, men har alligevel kunnet klare alene hjemme :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snevinter Besvaret November 16, 2008 Rapporter Share Besvaret November 16, 2008 Tyson har kun hån tilovers for hunde, der ikke kan være alene i 21 minutter. Seje hunde kan nemlig være alene i 27 minutter! Det går også bare rigtig godt med ikke at gø af andre hunde, vi har virkelig haft mange succesoplevelser på det område på det seneste. Der har da været nogle "smuttere", men slet ikke noget slemt, og til gengæld har der været mange gange, hvor jeg tænkte, at NU gør han - f.eks. når en stor, voldsom hanhund kom hen til ham - hvor han bare har opført sig SÅ eksemplarisk. :klap: Det der med ikke at gø af fremmede mennesker går mindre godt. Men det er ligesom til at overskue, når det går så godt med de andre ting, så jeg er ved godt mod. Hold da helt mund, sikke en masse der sker herinde!! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret November 16, 2008 Rapporter Share Besvaret November 16, 2008 Tyson har kun hån tilovers for hunde, der ikke kan være alene i 21 minutter. Seje hunde kan nemlig være alene i 27 minutter! Det går også bare rigtig godt med ikke at gø af andre hunde, vi har virkelig haft mange succesoplevelser på det område på det seneste. Der har da været nogle "smuttere", men slet ikke noget slemt, og til gengæld har der været mange gange, hvor jeg tænkte, at NU gør han - f.eks. når en stor, voldsom hanhund kom hen til ham - hvor han bare har opført sig SÅ eksemplarisk. :klap: Det der med ikke at gø af fremmede mennesker går mindre godt. Men det er ligesom til at overskue, når det går så godt med de andre ting, så jeg er ved godt mod. sådan skal den skæres:5up: Er det noget med at, når i kommer på 30 min må i øge tiden per gang? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts