Hop til indhold

Tysons alene-hjemme-træning - og P-P-Peros og andre, der har lyst til at deltage :-)

sonja77
 Share

Recommended Posts

• Svar 4,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sådan skal den skæres:5up: Er det noget med at, når i kommer på 30 min må i øge tiden per gang?

Jep, når vi når 30 minutter, må jeg lægge 3-5 minutter på af gangen - jeg glæder mig! :ivrig:

Desværre får vi nok ikke tid til at træne hverken i dag og i morgen. I aften skal jeg til middag hos min søster og familien direkte efter arbejde, og i morgen skal min mor passe Tyson lige efter arbejde, da jeg skal til Ninjamors foredrag om hundesprog. Men så må vi bare vende grusomt tilbage på onsdag. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Pero er alene inde i stuen nu - jeg har direkte videoforbindelse via Skype og han ligger bare og sover i sin taske tæt på døren. Jeg har lige været ude halvandet minut :klap2: og han virker fuldstændig ligeglad.

Elisabeth, jeg tjekkede lige dit første indlæg i denne tråd. Det er fra den 23/6. Prøv lige at se et hvor stort et fremskridt Pero-manden har gjort siden da. :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Elisabeth, jeg tjekkede lige dit første indlæg i denne tråd. Det er fra den 23/6. Prøv lige at se et hvor stort et fremskridt Pero-manden har gjort siden da. :shock:

JA! Jeg kiggede også starten af tråden for nylig :shock: Det er godt nok vildt:shock::5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok, jeg kan godt mærke, at jeg har været tilbage på arbejde i denne uge og ikke har haft lige så meget tid til træningen. Sidste uge, hvor jeg havde ferie, gik det jo lynhurtigt fremad.

I denne uge et det ikke gået så hurtigt. Men vi er da på 29 minutter nu, og i morgen går vi op på 30 minutter. Det er jo lidt af en milepæl, for så kan jeg begynde at øge tiden med 3-5 minutter af gangen. :-)

Men jeg glæder mig godt nok til mine to uger juleferie, hvor vi gerne skulle have tid til at træne rigtig meget.

Hmm... var for øvrigt til julefrokost i går. Og flirtede med en sød fyr. Som fik mit nummer. Vi har sms'et lidt i dag. Så mon ikke vi skal ses igen. Men... jeg ved næsten ikke, om jeg kan overskue det. :rolleyes: Jeg synes, at jeg bruger så lang tid på Tyson med alene-hjemme-træning, træning af ikke-gø og så den almindelige kvalitetstid sammen med ture, tricks, problemløsning, nussen osv. Og så er det jo også lidt besværligt at skulle på dates, når jeg ikke kan gå ud uden at arrangere pasning. Og jeg har heller ikke lyst til at lade Tyson passe for tit, så jeg prøver at begrænse antallet af aftaler, så jeg har tid til både at træne og være ordenligt sammen med ham.

Nu må vi se. Hvis jeg skal begynde at ses med en, skal det jo under alle omstændigheder være en, der er ok med, at jeg prioriterer Tyson højt og skal arrangere min tid efter ham.

Hvordan har I andre tid til det? Nå ja, det er vel lettere, hvis man er et par, der har fået hunden sammen og er to om det hele. Men når man starter noget nyt op, plejer det jo at være tidskrævende - og det har jeg altså svært ved at se, hvordan man kan få tid til. :lol:

• Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Ok, jeg kan godt mærke, at jeg har været tilbage på arbejde i denne uge og ikke har haft lige så meget tid til træningen. Sidste uge, hvor jeg havde ferie, gik det jo lynhurtigt fremad.

I denne uge et det ikke gået så hurtigt. Men vi er da på 29 minutter nu, og i morgen går vi op på 30 minutter. Det er jo lidt af en milepæl, for så kan jeg begynde at øge tiden med 3-5 minutter af gangen. :-)

Men jeg glæder mig godt nok til mine to uger juleferie, hvor vi gerne skulle have tid til at træne rigtig meget.

Hmm... var for øvrigt til julefrokost i går. Og flirtede med en sød fyr. Som fik mit nummer. Vi har sms'et lidt i dag. Så mon ikke vi skal ses igen. Men... jeg ved næsten ikke, om jeg kan overskue det. :rolleyes: Jeg synes, at jeg bruger så lang tid på Tyson med alene-hjemme-træning, træning af ikke-gø og så den almindelige kvalitetstid sammen med ture, tricks, problemløsning, nussen osv. Og så er det jo også lidt besværligt at skulle på dates, når jeg ikke kan gå ud uden at arrangere pasning. Og jeg har heller ikke lyst til at lade Tyson passe for tit, så jeg prøver at begrænse antallet af aftaler, så jeg har tid til både at træne og være ordenligt sammen med ham.

Nu må vi se. Hvis jeg skal begynde at ses med en, skal det jo under alle omstændigheder være en, der er ok med, at jeg prioriterer Tyson højt og skal arrangere min tid efter ham.

Hvordan har I andre tid til det? Nå ja, det er vel lettere, hvis man er et par, der har fået hunden sammen og er to om det hele. Men når man starter noget nyt op, plejer det jo at være tidskrævende - og det har jeg altså svært ved at se, hvordan man kan få tid til. :lol:

utroligt at i snart runder 30 ikke? :5up:

Og Sonja - Du SKAL på date :vinken: Afsted med dig. Du skal da have lidt tid til dig selv og lidt sjov - du ender med at få mere overskud af det i sidste ende til alt andet, inkl Tyson. :kys:

Fra snevinter, som også blev ramt af julefrokost flirt selvom hun forsøgte at komme udenom :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fedt med de 30. Håber han kan klare det. Afprøver i 30 i et par dage for at være helt sikker?

Og - som snevinter siger - du SKAAAAAAAL på date.

Og vi skal hører aaaaaaaaaaalt sladderet, eller næsten alt :mrgreen:

Og kan han ikke acceptere at du gerne vil at Tyson kan fungere optimalt, ja så ud af døren med ham :blink:

Evt forklare at jeg mere Tyson kan være alene, jo mere kan døren til soveværelset være lukket :mrgreen::blink::mrgreen::blink::mrgreen:

Held og l ykke med det hele :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fedt med de 30. Håber han kan klare det. Afprøver i 30 i et par dage for at være helt sikker?

Ja, vi skal helt sikkert øve det nogle dage, også selvom han tager det pænt første gang. Det er jo rigtig vigtigt, at han er ok med den halve time, når vi pludselig skal til at lægge mere tid på, end han er vant til.

Og - som snevinter siger - du SKAAAAAAAL på date.

Og vi skal hører aaaaaaaaaaalt sladderet, eller næsten alt :mrgreen:

He he, jeg kan nok ikke love at komme med aaaaalt sladderet. :mrgreen:

Og kan han ikke acceptere at du gerne vil at Tyson kan fungere optimalt, ja så ud af døren med ham :blink:

Helt enig. Men han fortalte om den australske kelpie, han havde da han var yngre, og som han gik til agility med, så jeg ved i hvert fald, at han kan lide hunde. :5up:

Evt forklare at jeg mere Tyson kan være alene, jo mere kan døren til soveværelset være lukket :mrgreen::blink::mrgreen::blink::mrgreen:

Rolig nu, skal vi ikke lige se, om vi overhovedet kommer på date, før vi begynder at tænke på noget som helst med et soveværelse. :shock: :blink:

Held og l ykke med det hele :engel:

Tak. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter
Javel. :-)

He he, lyder spændende. :-) Noget der bliver til noget?

Du skulle aldrig have skrevet om det - nu bliver du skubbet lidt til :mrgreen:

Joe, det bliver måske til lidt - hvis jeg siger du skal må jeg jo også selv afsted :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi skal ses på søndag. Han foreslog selv, at han kunne komme hjem til mig, så vi kan gå tur med Tyson, og jeg ikke skal finde pasning. Og så vanker der ikke mere sladder p.t. :mrgreen:

Så krydser jeg fingre for han ikke får et bid i bagen af Tyson, hvis han prøver at nærme sig dig :lol:

God fornøjelse :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi skal ses på søndag. Han foreslog selv, at han kunne komme hjem til mig, så vi kan gå tur med Tyson, og jeg ikke skal finde pasning. Og så vanker der ikke mere sladder p.t. :mrgreen:

Nu ved jeg ikke lige hvordan man quoter to personer (på en nem måde), så til både Snevinter og Sonja77 - held og lykke, det lyder rigtig hyggeligt.

Måske skulle tråden efterhånden omdøbes, det ser jo ikke ud til at der er særlig mange med alene-hjemme problemer mere.

Og så kan du jo bare lige fortælle præcist hvor og hvornår i går en tur... jeg skal vist i Frederiksberg Have og lufte hund netop på søndag:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske skulle tråden efterhånden omdøbes, det ser jo ikke ud til at der er særlig mange med alene-hjemme problemer mere.

Hov hov :shock: - det har taget Tyson et halvt år at lære at være alene en halv time, og han er endnu ikke god nok til, at vi kan lægge mere tid på, så jeg vil altså stadig klassificere ham som et "alene-hjemme-problembarn". :blink:

Men derfor kan der jo godt være lidt sladder i tråden også. Hvis jeg skal fortælle noget, skal Snevinter også. :mrgreen:

Og så kan du jo bare lige fortælle præcist hvor og hvornår i går en tur... jeg skal vist i Frederiksberg Have og lufte hund netop på søndag:blink:

Nah-nah, det fortæller jeg da ikke sådan er lurer som dig. a015.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov hov :shock: - det har taget Tyson et halvt år at lære at være alene en halv time, og han er endnu ikke god nok til, at vi kan lægge mere tid på, så jeg vil altså stadig klassificere ham som et "alene-hjemme-problembarn". :blink:

Men derfor kan der jo godt være lidt sladder i tråden også. Hvis jeg skal fortælle noget, skal Snevinter også. :mrgreen:

Selvfølgelig skal du da fortælle alt - jeg synes det er super med sladder i tråden. Jeg synes bare Tyson var blevet så god efter han kom over sit lille problem med 21 minutter, at jeg helt glemte at han stadig var en alene-hjemme-problem-hund:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst snevinter

Held og lykke i morgen sonja :vinken: Jeg tror det bliver hyggeligt ;-) og hvis du bliver lidt nervøs, så bare tænkt på mig - jeg er typen som falder ind ad døren, spilder vand ned ad mig selv, osv :rolleyes: Det kan næppe gå så galt for dig :mrgreen:

hmmm,,,jeg burde egentligt advare fyren før jeg møder ham :shock:

Håber i får en hyggelig gå tur :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Held og lykke i morgen sonja :vinken: Jeg tror det bliver hyggeligt ;-) og hvis du bliver lidt nervøs, så bare tænkt på mig - jeg er typen som falder ind ad døren, spilder vand ned ad mig selv, osv :rolleyes: Det kan næppe gå så galt for dig :mrgreen:

hmmm,,,jeg burde egentligt advare fyren før jeg møder ham :shock:

Håber i får en hyggelig gå tur :5up:

Nemlig.

Og huske alt det rene sladder, det skal vi have :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites