sonja77 Besvaret Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 Fiklige en ide.. Når nu han elsker sin cykelkurv sådan, kan i så ikke cykle et lidt mere fredeligt sted hen oggå tur i frokost pausen?? Jeg tænkte lige præcis det samme i dag! Vi kan dog nok ikke komme et rigtig fredeligt sted hen, jeg arbejder jo midt i byen og kan ikke bruge flere timer på hans frokosttur. Men vi kan i hvert fald prøve at cykle over i Kongens Have og se, om der er mere fredeligt dér. Det er ikke sikkert, at der er mere roligt, men det er da et forsøg værd. Til sommer bliver det slemt i alle de grønne områder, så er de simpelthen oversvømmet af både mennesker og hunde dagen igennem. Men den tid den sorg, og forhåbentlig er vi nået et godt stykke videre til den tid. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 13, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 dejligt med en lang ønskeseddel:lol: Men hvor har han set det henne?? Måske han har haft noget lignende før? Måske går han på nettet og kigger på hundewebshops bag min ryg? :hmm: Hun vidste ikke, om det er en kurv, han tidligere har haft og ønsker sig at få igen, eller om han bare forestiller sig, at sådan en kurv er hyggelig. Men han havde i hvert fald givet hende et meget tydeligt billede af, at han ønsker sig sådan en stor "plys-sutsko" at ligge i. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Januar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 Det er for øvrigt en hundeseng a la den her, Tyson ønsker sig: http://www.mypets.dk/product.asp?product=859 Derudover ønsker han sig en bold, der hopper højere end den, han har i forvejen, og et tøjdyr (han viste den clairvoyante et billede af en mus) med en snor, som han kan trække i. Dén seng SKAL han da bare ha :5up: Hvorfor tøver du? den er endda på lager:blink: jeg kan lige se ham ligge i den og hvor selvtilfreds han ser ud:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Januar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 Jeg tænkte lige præcis det samme i dag! Vi kan dog nok ikke komme et rigtig fredeligt sted hen, jeg arbejder jo midt i byen og kan ikke bruge flere timer på hans frokosttur. Men vi kan i hvert fald prøve at cykle over i Kongens Have og se, om der er mere fredeligt dér. Det er ikke sikkert, at der er mere roligt, men det er da et forsøg værd. Til sommer bliver det slemt i alle de grønne områder, så er de simpelthen oversvømmet af både mennesker og hunde dagen igennem. Men den tid den sorg, og forhåbentlig er vi nået et godt stykke videre til den tid. :5up: Til sommerkan de så være at der er mere fredeligt på fortovene:lol: Ellers kan man vel tage en bus lidt ud en gang imellem?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Zarina Besvaret Januar 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2009 Det er for øvrigt en hundeseng a la den her, Tyson ønsker sig: http://www.mypets.dk/product.asp?product=859 Derudover ønsker han sig en bold, der hopper højere end den, han har i forvejen, og et tøjdyr (han viste den clairvoyante et billede af en mus) med en snor, som han kan trække i. Tyson er meget med på moden :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2009 Dén seng SKAL han da bare ha :5up: Hvorfor tøver du? den er endda på lager:blink: jeg kan lige se ham ligge i den og hvor selvtilfreds han ser ud:lol: Jeg tror bare, at den er lidt for lille (35x35x40). Ærgerligt at de ikke har den i flere størrelser... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2009 Så, nu tror jeg måske, at jeg har fundet en god "hule" til Tyson. Den er 50x50x30 - mon ikke det er stort nok? http://www.alttilhundogkat.dk/hundekurve_som_hule.6?/Generelt/HUNDE/Senge,%20T%E6pper,%20Kurve/Hundekurv%20som%20Hule/36282%20Kattehule%20/%20Hundehule%20%22Minou%22%2050x50x30%20cm.%20Beige%20og%20brun/&showitem=4854 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2009 I dag cyklede vi til Kongens Have. Der var lige så meget støj som i Ørstedsparken og ved søerne. Men det var da meget rart med lidt afveksling. Jeg har aldrig før lagt mærke til, hvor meget larm der er fra mange forskellige ting herinde i byen - det er jo faktisk ret vildt. Nå, normalt håndterer han det jo sådan set fint nok, bare ikke på stressdage. Han var stadig stresset i dag efter oplevelsen med de to kanonslag i går (kunne også mærke det på ham i går aftes). Han startede morgenen med at kaste op, det lille pus. Jeg har også kunnet mærke på ham på turene, at han var lidt oppe at køre. Han er godt nok meget følsom... Vi skulle have været til lydighed her til aften, men det er et nyt holde med otte store hunde, hvoraf to af dem blev ved med at ryge i totterne på hinanden sidste gang, så jeg tænkte, at det måske var en dårlig idé at tage afsted, når han er stressmærket. Jeg ringede til min adfærdsbehandler for at spørge hende til råds, og hun syntes også, at vi skulle springe over i aften. Hun sagde, at for en hund med Tysons psyke kan det sagtens tage op til en uge, før han er helt sig selv igen efter sådan en episode som den med kanonslagene. Det er meget, synes jeg, men der skal jeg selvfølgelig tage med i betragtning i vores træning. Vi snakkede også om, at aæt fyrværkeriet op til og efter nytår meget vel kan have været med til at sætte træningen så meget tilbage, som jeg oplevede på det tidspunkt. Det giver jo god mening, for hvis han har gået rundt og været konstant stresset, har det selvfølgelig været svært for ham at håndtere situationerne med fremmede hunde og mennesker. For at det ikke skal være løgn, har nogle møgunger lige skudt et kanonslag af lige uden for vores lejlighed, så nu ligger han og gemmer sig under sengen. Puha, jeg synes godt nok, at det er en ordentlig mundfuld med min lille musling. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Januar 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2009 Så, nu tror jeg måske, at jeg har fundet en god "hule" til Tyson. Den er 50x50x30 - mon ikke det er stort nok? http://www.alttilhundogkat.dk/hundekurve_som_hule.6?/Generelt/HUNDE/Senge,%20T%E6pper,%20Kurve/Hundekurv%20som%20Hule/36282%20Kattehule%20/%20Hundehule%20%22Minou%22%2050x50x30%20cm.%20Beige%20og%20brun/&showitem=4854 aiiiii, hvor er den lækker lamse bamse agtig :5up: jeg har en ide om at tyson er ca ligeså stor som cleo, så ja mon ikke den er stor nok;-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Januar 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2009 I dag cyklede vi til Kongens Have. Der var lige så meget støj som i Ørstedsparken og ved søerne. Men det var da meget rart med lidt afveksling. Jeg har aldrig før lagt mærke til, hvor meget larm der er fra mange forskellige ting herinde i byen - det er jo faktisk ret vildt. Nå, normalt håndterer han det jo sådan set fint nok, bare ikke på stressdage. Han var stadig stresset i dag efter oplevelsen med de to kanonslag i går (kunne også mærke det på ham i går aftes). Han startede morgenen med at kaste op, det lille pus. Jeg har også kunnet mærke på ham på turene, at han var lidt oppe at køre. Han er godt nok meget følsom... Vi skulle have været til lydighed her til aften, men det er et nyt holde med otte store hunde, hvoraf to af dem blev ved med at ryge i totterne på hinanden sidste gang, så jeg tænkte, at det måske var en dårlig idé at tage afsted, når han er stressmærket. Jeg ringede til min adfærdsbehandler for at spørge hende til råds, og hun syntes også, at vi skulle springe over i aften. Hun sagde, at for en hund med Tysons psyke kan det sagtens tage op til en uge, før han er helt sig selv igen efter sådan en episode som den med kanonslagene. Det er meget, synes jeg, men der skal jeg selvfølgelig tage med i betragtning i vores træning. Vi snakkede også om, at aæt fyrværkeriet op til og efter nytår meget vel kan have været med til at sætte træningen så meget tilbage, som jeg oplevede på det tidspunkt. Det giver jo god mening, for hvis han har gået rundt og været konstant stresset, har det selvfølgelig været svært for ham at håndtere situationerne med fremmede hunde og mennesker. For at det ikke skal være løgn, har nogle møgunger lige skudt et kanonslag af lige uden for vores lejlighed, så nu ligger han og gemmer sig under sengen. Puha, jeg synes godt nok, at det er en ordentlig mundfuld med min lille musling. :ae::ae: åh altså. Han bliver da også udsat for lidt af hvert:megaked: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2009 aiiiii, hvor er den lækker lamse bamse agtig :5up: jeg har en ide om at tyson er ca ligeså stor som cleo, så ja mon ikke den er stor nok;-) Jo, jeg tror, at de er ca. samme størrelse. Han er på størrelse med sin coton-legekammerat Rosa. Du kan se dem sammen her: http://www.hunde-forum.dk/members/sonja77-albums-tyson-rosa.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Januar 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2009 Jo, jeg tror, at de er ca. samme størrelse. Han er på størrelse med sin coton-legekammerat Rosa. Du kan se dem sammen her: http://www.hunde-forum.dk/members/sonja77-albums-tyson-rosa.html aiiii, hvor er de fantastiske sammen:5up: skønt at se ham så glad og afslappet:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2009 Så, nu tror jeg måske, at jeg har fundet en god "hule" til Tyson. Den er 50x50x30 - mon ikke det er stort nok? http://www.alttilhundogkat.dk/hundekurve_som_hule.6?/Generelt/HUNDE/Senge,%20T%E6pper,%20Kurve/Hundekurv%20som%20Hule/36282%20Kattehule%20/%20Hundehule%20%22Minou%22%2050x50x30%20cm.%20Beige%20og%20brun/&showitem=4854 Så er den bestilt! + en nye sele, et Nina Ottesen spil og lidt andet, jeg kom til at putte i kurven. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Januar 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2009 Super hvilken sele blev det til? Cleo fik hurtta idag. Hun skal lige vænne sig til den, da den sidder fast. Modsat vores ezydog som var løs Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 14, 2009 Super hvilken sele blev det til? Cleo fik hurtta idag. Hun skal lige vænne sig til den, da den sidder fast. Modsat vores ezydog som var løs Jeg overvejede en hurtta, men endte med en Softline Elegance, som Vivi anbefalede i en anden tråd: http://www.alttilhundogkat.dk/sele_line_halsbnd_elegance.6 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 Deeeejlig middagstur i dag. Tysons stressniveau var stadig lige lovlig højt, kunne jeg mærke i morges, men jeg har fri i dag, så vi kunne gå middagstur i Frederiksberg Have. Det er et perfekt tidspunkt at gå der midt på dagen på en hverdag, for så er der ikke for mange mennesker og hunde. Vi havde bare SÅDAN en god og hyggelig tur, Tyson nød det i fulde drag, og han var helt eksemplarisk, både i forhold til menneskene og til de par hunde, vi så. :5up: Til gengæld gik alene-hjemme-træningen ikke så godt her til formiddag. Men det er nok min egen skyld, for jeg var kun lige kommet ud af døren, da jeg kom i tanke om, at jeg havde glemt den recept, jeg skulle på apoteket med, og den bon, jeg skulle bruge til at bytte mine gummistøvler. Jeg havde ærlig talt ikke lyst til at se frem til 1 time og 20 minutter uden nogle ærinder at ordne, så jeg låste mig ind igen for at hente recepten og bonen, og gik derefter igen. Det har jo nok været lidt for forvirrende for lillemanden. Nå, det går nok bedre i morgen. I virkeligheden skulle jeg nok have ventet med at øve alene hjemme til efter vores middagstur, for nu ligger han og snorkbobler på sofaen med et saligt udtryk i ansigtet. :sove: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Januar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 Deeeejlig middagstur i dag. Tysons stressniveau var stadig lige lovlig højt, kunne jeg mærke i morges, men jeg har fri i dag, så vi kunne gå middagstur i Frederiksberg Have. Det er et perfekt tidspunkt at gå der midt på dagen på en hverdag, for så er der ikke for mange mennesker og hunde. Vi havde bare SÅDAN en god og hyggelig tur, Tyson nød det i fulde drag, og han var helt eksemplarisk, både i forhold til menneskene og til de par hunde, vi så. :5up: Til gengæld gik alene-hjemme-træningen ikke så godt her til formiddag. Men det er nok min egen skyld, for jeg var kun lige kommet ud af døren, da jeg kom i tanke om, at jeg havde glemt den recept, jeg skulle på apoteket med, og den bon, jeg skulle bruge til at bytte mine gummistøvler. Jeg havde ærlig talt ikke lyst til at se frem til 1 time og 20 minutter uden nogle ærinder at ordne, så jeg låste mig ind igen for at hente recepten og bonen, og gik derefter igen. Det har jo nok været lidt for forvirrende for lillemanden. Nå, det går nok bedre i morgen. I virkeligheden skulle jeg nok have ventet med at øve alene hjemme til efter vores middagstur, for nu ligger han og snorkbobler på sofaen med et saligt udtryk i ansigtet. :sove: ej, hvor skønt at høre:5up: Hvordan ved du at det ikke er gået så ggodt idag som normalt? var han svær at køre ned i gear bagefter? Jeg går tur ved 9-10 tiden om morgenen (efter folk er taget på arbejdet), igen ved 14 tiden (inden alle skolebørn skal lufte hunde) og aftenturen er 19.30 (inden de fleste går natte-runden):5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 ej, hvor skønt at høre:5up: Hvordan ved du at det ikke er gået så godt idag som normalt? var han svær at køre ned i gear bagefter? Jep, lige præcis. Jeg går tur ved 9-10 tiden om morgenen (efter folk er taget på arbejdet), igen ved 14 tiden (inden alle skolebørn skal lufte hunde) og aftenturen er 19.30 (inden de fleste går natte-runden):5up: Det må være dejligt at kunne tilrettelægge turene sådan. Jeg kan godt være misundelig på, at du ikke arbejder - selvom jeg jo godt ved, at det er pga. nogle svære omstændigheder, som jeg ikke skal misunde dig. Min adfærdsbehandler mindede mig om, at adfærdstræning tit er to skridt frem og et tilbage. Og indimellem er det to skridt frem og tre tilbage. Men selv når man går tre skridt tilbage, er man ikke tilbage ved nul, så i det overordnede regnskab går det fremad, også selvom man nogle gange synes, at det går for langsomt. Det prøver jeg at minde mig selv om, når vi har svære perioder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret Januar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 Min adfærdsbehandler mindede mig om, at adfærdstræning tit er to skridt frem og et tilbage. Og indimellem er det to skridt frem og tre tilbage. Men selv når man går tre skridt tilbage, er man ikke tilbage ved nul, så i det overordnede regnskab går det fremad, også selvom man nogle gange synes, at det går for langsomt. Det prøver jeg at minde mig selv om, når vi har svære perioder. Hun har så ret, din adfærdsbehandler! :5up: Det er bare nogle gange svært at få øje på skridtene frem og ofte fokuserer man også mest på tilbagegangen Jeg synes alt i alt det lyder som om du er kommet rigtig, rigtig langt med Tyson! :5up: Tænk på dengang han kun kunne være alene 9 sekunder?! (var det ikke der i startede?)... Og at han faktisk kan administrere Københavns centrum ved middagstid? Ikke at han administrerer det med ophøjet ro, men han kan. Det synes jeg er flot :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 Hun har så ret, din adfærdsbehandler! :5up: Det er bare nogle gange svært at få øje på skridtene frem og ofte fokuserer man også mest på tilbagegangen Jeg synes alt i alt det lyder som om du er kommet rigtig, rigtig langt med Tyson! :5up: Tænk på dengang han kun kunne være alene 9 sekunder?! (var det ikke der i startede?)... Og at han faktisk kan administrere Københavns centrum ved middagstid? Ikke at han administrerer det med ophøjet ro, men han kan. Det synes jeg er flot :5up: Tak, du har helt ret - det ER bare svært at fokusere på fremskridtene i stedet for tilbagegangen, p.... irriterende. :blink: Jeg må nu også sige, at I er kommet helt exceptionelt langt med Pero. Både mht. alene-hjemme-træningen og bare sådan generelt. Nu var jeg jo ikke herinde, da I fik ham, men jeg har læst indlæg, hvor du refererer til, hvor nervøs han i starten var ved alting, når I gik tur. Det kan man jo næsten ikke forestille sig, når man hører historierne om ham nu! :5up: Hvad gjorde I for at give ham selvtillid? Lige nu går jeg virkelig og slår mig selv i hovedet over det med kastrationen. Jeg VED godt, at det ikke nytter noget, men jeg gør det alligevel. For jeg tror, at han ville have haft mere selvtillid, hvis han ikke var blevet kastreret. Jeg prøver jo så at styrke hans selvtillid ved problemløsning, balanceøvelser og hjemme- og naturagility (jeg HÅBER sådan at vi får en plads på et agilityhold her til foråret, han synes simpelthen, at det er kanonsjovt). Nogle andre ideer til, hvad jeg kan gøre for at stive ham af? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret Januar 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 Tak, du har helt ret - det ER bare svært at fokusere på fremskridtene i stedet for tilbagegangen, p.... irriterende. :blink: Jeg må nu også sige, at I er kommet helt exceptionelt langt med Pero. Både mht. alene-hjemme-træningen og bare sådan generelt. Nu var jeg jo ikke herinde, da I fik ham, men jeg har læst indlæg, hvor du refererer til, hvor nervøs han i starten var ved alting, når I gik tur. Det kan man jo næsten ikke forestille sig, når man hører historierne om ham nu! :5up: Hvad gjorde I for at give ham selvtillid? Lige nu går jeg virkelig og slår mig selv i hovedet over det med kastrationen. Jeg VED godt, at det ikke nytter noget, men jeg gør det alligevel. For jeg tror, at han ville have haft mere selvtillid, hvis han ikke var blevet kastreret. Jeg prøver jo så at styrke hans selvtillid ved problemløsning, balanceøvelser og hjemme- og naturagility (jeg HÅBER sådan at vi får en plads på et agilityhold her til foråret, han synes simpelthen, at det er kanonsjovt). Nogle andre ideer til, hvad jeg kan gøre for at stive ham af? Vi har gjort det samme med problemløsning og balanceøvelser mv.. Men det vigtigste har nok været tiden... Han har jo fået en meeget forudsigelig hverdag og er blevet mere voksen. Førhen var han en "ud-af-kroppen-hund" - jeg ved ikke hvordan jeg ellers skal forklare det. Men han manglede jordforbindelse, overblik og selvtillid og blev så nemt forvirret og stresset. Hvis jeg skulle betegne hans hvalpe-temperament med et ord ville det blive "forvirret". Han var simpelthen så forvirret over alting og mest af alt sig selv. Man taler jo meget om at "finde sig selv" som menneske, men jeg mener faktisk det er den udvikling Pero har gennemgået. Han hviler meget mere i sig selv Jeg tror også det har meget at gøre med at vi har haft over et år sammen nu og har lært hinanden at kende så godt som man nu kan. Det har gjort, at han nu er bedre til at tage kontakt til mig hvis der er noget han ikke selv kan håndtere... Og det kunne han altså ikke førhen, tværtimod. Der kunne man ikke komme i kontakt til ham fordi han ofte ikke rigtig virkede til at være til stede... Jeg kan stadig huske da Pero var 5-6 mdr. og min mor sagde at det kunne være jeg skulle få en ny hvalp i stedet for Pero. Og jeg overvejede det! Han var kropumulig og virkede ofte som om han ikke kunne overskue livet. Det er dejligt at have lagt den periode bag sig og kunne tænke tilbage på dengang jeg overvejede at skulle af med ham. Det er fantastisk at det ikke længere er aktuelt. Og jeg er ikke i tvivl om, at du vil opleve det samme på et tidspunkt Det går jo lige pludselig hurtigt. Det er ikke mere end 5 måneder siden jeg overvejede om det ikke var på tide at Pero fik et nyt hjem... Mht. kastration så kan man jo altid være bagklog. Og man er simpelthen så autoritetstro som nybagt hundeejer. Men jeg har faktisk tænkt på om det er testestoronen i forbindelse med hans kønsmodning, der har givet os det sidste spark.. Det er ikke til at vide. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2009 Det er så sødt... lille Pero skulle finde sig selv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret Januar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2009 Aargh.... Nu går jeg og er så positiv og så begynder Pero at pive efter at have været alene i 15 (!!!) minutter Og det var ikke bare lidt piv, det var ret meget piv.. Hvert fald så meget at jeg måtte sige "ikke nu" til ham over mikrofonen. Han har været stille siden, men kan ikke sove. Forstår simpelthen ikke hvad der går galt for ham Pero tager i forvejen meget af min eksamenlæsningstid og nu bliver jeg nødt til at være væk hver dag indtil skolestart for at holde det ved lige... Aner ikke hvor jeg skal gå hen og læse... Der er for langt hjem til mine forældre uden bil... Alternativet er at jeg sætter mig op på loftet, men så skal jeg til at have bord og stol derop og der er bare r..koldt:cry: Åhr, kan slet ikke overskue alene-problemer nu.. Jeg stresser nok over eksamen Møghund... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2009 Åhr, kan slet ikke overskue alene-problemer nu.. Jeg stresser nok over eksamen Møghund... Æv hvor træls for jer :ae: Tror du det kunne være dit stress der gør udfaldet? Ikke fordi det får dig mindre til at stresse Men hvis det var, så kunne det være at hans alene hjemme blev bedre når det var ovre? Ja jeg ved godt det hele er nemt bare at side her og sige. Jeg føler med dig :ae: Nu gik det lige så godt :ae: Held og lykke Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2009 Aargh.... Nu går jeg og er så positiv og så begynder Pero at pive efter at have været alene i 15 (!!!) minutter Og det var ikke bare lidt piv, det var ret meget piv.. Hvert fald så meget at jeg måtte sige "ikke nu" til ham over mikrofonen. Han har været stille siden, men kan ikke sove. Forstår simpelthen ikke hvad der går galt for ham Pero tager i forvejen meget af min eksamenlæsningstid og nu bliver jeg nødt til at være væk hver dag indtil skolestart for at holde det ved lige... Aner ikke hvor jeg skal gå hen og læse... Der er for langt hjem til mine forældre uden bil... Alternativet er at jeg sætter mig op på loftet, men så skal jeg til at have bord og stol derop og der er bare r..koldt:cry: Åhr, kan slet ikke overskue alene-problemer nu.. Jeg stresser nok over eksamen Møghund... Øv, det er da det sidste, du har brug for, når du sidder med eksamenstress! Nu har han ellers været så stabil så længe... tror du, at det kan skyldes, at han ikke har været rigtigt alene, mens du har haft læseferie? Jeg tænker, at det måske er sværere for ham at forholde sig til, at du sidder et andet sted i lejligheden? Det gør det jo ikke mindre belastende, for det er jo super irriterende at være tvunget til at være hjemmefra hver dag. Har du ikke mulighed for at sidde på uni og læse? Eller har du en veninde i nærheden, hvis lejlighed du kan låne? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts