Buju Besvaret Marts 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2009 Idag er der igen to syge børn hjemme:evil:, men heldigvis er det de to store, så det er nemmere at fortsætte træningen, når det er dem. I går kl 16 nåede vi 30 sekunder og det er jo super fint, men endnu bedre er det, at det er tydeligt, at Cleo er blevet meget roligere i sovetiden om formiddagen end nogensinde før. Ingen stressen efter mig hele tiden.:5up: Samtidig må hun jo heller ikke være i køkkenet, når vi er derude, hvilket har gjort hende meget roligere i forhold til min mand, da han tydeligt sætter en grænse for hende:-D Så det er ikke bare 30 sekunder - vi har nået så meget mere end troet:mrgreen: Det er simpelthen så dejlig læsning:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2009 Idag er der igen to syge børn hjemme:evil:, men heldigvis er det de to store, så det er nemmere at fortsætte træningen, når det er dem. I går kl 16 nåede vi 30 sekunder og det er jo super fint, men endnu bedre er det, at det er tydeligt, at Cleo er blevet meget roligere i sovetiden om formiddagen end nogensinde før. Ingen stressen efter mig hele tiden.:5up: Samtidig må hun jo heller ikke være i køkkenet, når vi er derude, hvilket har gjort hende meget roligere i forhold til min mand, da han tydeligt sætter en grænse for hende:-D Så det er ikke bare 30 sekunder - vi har nået så meget mere end troet:mrgreen: Hvor er det skønt, jeg er simpelthen så glad på jeres vegne! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2009 FOR FANDEN I HELVEDE DA OGSÅ!!! :evil::megaked: Jeg trænede alene hjemme her til formiddag. Vi gik op til tre timer og et kvarter efter at have øvet tre timer de sidste to dage. Da jeg åbnede opgangsdøren, kunne jeg høre Tyson stå og gø. Og han lød som en, der havde stået og gøet et stykke tid. Da jeg kom op i lejligheden, var det helt tydeligt, at han var stresset. Det var ikke hans sædvanlige ivrige hilsen, men mere noget der lignede panik: Han gispede efter vejret, pev, ørene var helt lagt tilbage, og øjnene så ud som om, at de var ved at poppe ud af hovedet på ham. Pelsen på brystet var klistret sammen i totter, så enten har han slikket den en hel masse, eller også har han svedt rigtig meget. Det tog ham en halv time at falde ned og holde op med at gispe efter vejret! Jeg bankede på hos nabo, under- og overbo, for hvis nogle af dem havde været hjemme, kunne de jo fortælle mig, hvor længe han havde gøet. Men desværre var ingen af dem hjemme. Da jeg lidt senere kunne høre min underbo komme hjem, gik jeg ned og spurgte hende, om hun på noget tidspunkt havde hørt Tyson stå og gø i længere tid. Det havde hun gudskelov ikke. Hun lovede at sige til, hvis hun på et tidspunkt hører det. Vi må jo være gået for hurtigt frem. Men jeg blev virkelig chokeret over den panikreaktion (måtte lige tage mig en tudetur ). Jeg tør ikke nøjes med at gå ned på tre timer igen, så i morgen prøver vi med to timer og tre kvarter. Jeg vil ikke have, at han overhovedet skal i nærheden af at have det, som han havde det i dag. Jeg har downloadet et program, der hedder FREE Hi-Q Recorder, som kan optage lyd. Så fra nu af sætter jeg det til at optage, når jeg går. Jeg kender ikke programmet, så jeg håber, at det kan optage flere timer, for ellers nytter det jo ikke noget. Hvis han begynder at gø igen, vil jeg meget gerne vide, efter hvor lang alene-tid det sker. Øv, en nedtur, nu gik det ellers så godt. Jeg vidste, at jeg ikke skulle have skrevet så optimistisk om det, nu har jeg jinxet det! 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Marts 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2009 Æv hvor ærgeligt Det er jeg vikelig ked af at hører.:ae: Måske vi fremover skal sige intet nyt er godt nyt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Marts 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2009 Øv, en nedtur, nu gik det ellers så godt. :ae: puha, tre skridt tilbage og så fremad igen, håber det lykkes! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Marts 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2009 FOR FANDEN I HELVEDE DA OGSÅ!!! :evil::megaked: Jeg trænede alene hjemme her til formiddag. Vi gik op til tre timer og et kvarter efter at have øvet tre timer de sidste to dage. Da jeg åbnede opgangsdøren, kunne jeg høre Tyson stå og gø. Og han lød som en, der havde stået og gøet et stykke tid. Da jeg kom op i lejligheden, var det helt tydeligt, at han var stresset. Det var ikke hans sædvanlige ivrige hilsen, men mere noget der lignede panik: Han gispede efter vejret, pev, ørene var helt lagt tilbage, og øjnene så ud som om, at de var ved at poppe ud af hovedet på ham. Pelsen på brystet var klistret sammen i totter, så enten har han slikket den en hel masse, eller også har han svedt rigtig meget. Det tog ham en halv time at falde ned og holde op med at gispe efter vejret! Jeg bankede på hos nabo, under- og overbo, for hvis nogle af dem havde været hjemme, kunne de jo fortælle mig, hvor længe han havde gøet. Men desværre var ingen af dem hjemme. Da jeg lidt senere kunne høre min underbo komme hjem, gik jeg ned og spurgte hende, om hun på noget tidspunkt havde hørt Tyson stå og gø i længere tid. Det havde hun gudskelov ikke. Hun lovede at sige til, hvis hun på et tidspunkt hører det. Vi må jo være gået for hurtigt frem. Men jeg blev virkelig chokeret over den panikreaktion (måtte lige tage mig en tudetur ). Jeg tør ikke nøjes med at gå ned på tre timer igen, så i morgen prøver vi med to timer og tre kvarter. Jeg vil ikke have, at han overhovedet skal i nærheden af at have det, som han havde det i dag. Jeg har downloadet et program, der hedder FREE Hi-Q Recorder, som kan optage lyd. Så fra nu af sætter jeg det til at optage, når jeg går. Jeg kender ikke programmet, så jeg håber, at det kan optage flere timer, for ellers nytter det jo ikke noget. Hvis han begynder at gø igen, vil jeg meget gerne vide, efter hvor lang alene-tid det sker. Øv, en nedtur, nu gik det ellers så godt. Jeg vidste, at jeg ikke skulle have skrevet så optimistisk om det, nu har jeg jinxet det! For søren da:cry: håber, der er noget exceptionelt, der har tricket ham idag og at det ikke sker imorgen:ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snevinter Besvaret Marts 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2009 FOR FANDEN I HELVEDE DA OGSÅ!!! :evil::megaked: Jeg trænede alene hjemme her til formiddag. Vi gik op til tre timer og et kvarter efter at have øvet tre timer de sidste to dage. Da jeg åbnede opgangsdøren, kunne jeg høre Tyson stå og gø. Og han lød som en, der havde stået og gøet et stykke tid. Da jeg kom op i lejligheden, var det helt tydeligt, at han var stresset. Det var ikke hans sædvanlige ivrige hilsen, men mere noget der lignede panik: Han gispede efter vejret, pev, ørene var helt lagt tilbage, og øjnene så ud som om, at de var ved at poppe ud af hovedet på ham. Pelsen på brystet var klistret sammen i totter, så enten har han slikket den en hel masse, eller også har han svedt rigtig meget. Det tog ham en halv time at falde ned og holde op med at gispe efter vejret! Jeg bankede på hos nabo, under- og overbo, for hvis nogle af dem havde været hjemme, kunne de jo fortælle mig, hvor længe han havde gøet. Men desværre var ingen af dem hjemme. Da jeg lidt senere kunne høre min underbo komme hjem, gik jeg ned og spurgte hende, om hun på noget tidspunkt havde hørt Tyson stå og gø i længere tid. Det havde hun gudskelov ikke. Hun lovede at sige til, hvis hun på et tidspunkt hører det. Vi må jo være gået for hurtigt frem. Men jeg blev virkelig chokeret over den panikreaktion (måtte lige tage mig en tudetur ). Jeg tør ikke nøjes med at gå ned på tre timer igen, så i morgen prøver vi med to timer og tre kvarter. Jeg vil ikke have, at han overhovedet skal i nærheden af at have det, som han havde det i dag. Jeg har downloadet et program, der hedder FREE Hi-Q Recorder, som kan optage lyd. Så fra nu af sætter jeg det til at optage, når jeg går. Jeg kender ikke programmet, så jeg håber, at det kan optage flere timer, for ellers nytter det jo ikke noget. Hvis han begynder at gø igen, vil jeg meget gerne vide, efter hvor lang alene-tid det sker. Øv, en nedtur, nu gik det ellers så godt. Jeg vidste, at jeg ikke skulle have skrevet så optimistisk om det, nu har jeg jinxet det! uha, hvor surt for jer begge. Det må være svært, at man bare ikke altid lige ved hvad der tricker det og hvor meget det påvirker og hvor længe. Det er bare sådan en gætteleg med følelserne uden på Men lyder det ikke lidt som om at der er sket et eller andet anderledes, en lyd måske? Har han reageret så meget før hvis det 'bare' har været et spørgsmål om at han fik ekstra tid? Krydser fingre for at det går bedre i morgen. ...kom så tyson :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snevinter Besvaret Marts 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2009 Btw. så går det fremad med Pero igen. Han alene-problem her efter ferien skyldes en ubalance i hans nyre- og leversystem. Vi har kunnet mærke det på andre områder end bare alene-hjemme, fx. har han været lidt utryg ved fremmede der kommer herhjemme (gøer ved pludselige bevægelser) og han har været dårligere til at tackle hundemøder med fremmede hunde... Det skyldes, at han går rundt med en masse stress i kroppen og dermed bliver det også sværere for ham at være alene. Ubalancen skyldes, at han blev passet i uge 7. Det er altså ikke fordi han er ude af rutinen mht. alene, men fordi pasningen været hård for ham og dermed skabt en ubalance - ikke fordi han ikke har været glad og haft det godt, men fordi han bruger enorm meget energi på at tackle nye rutiner, lyde, mennesker, hunde osv. Men han begynder efterhånden at være tilbage ved det gamle. Han har i dag været alene i næsten 3 timer og sov tungt i de første 2 :5up: Derefter har han gået lidt rundt og hvilet sig forskellige steder, men uden at pive Igår sov han også fra start til slut (han var alene i halvanden time)... Så jeg konkluderer altså, at det går fremad (selvom jeg er lidt bange for at jinxe det):blink: Det lyder godt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snevinter Besvaret Marts 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2009 Idag er der igen to syge børn hjemme:evil:, men heldigvis er det de to store, så det er nemmere at fortsætte træningen, når det er dem. I går kl 16 nåede vi 30 sekunder og det er jo super fint, men endnu bedre er det, at det er tydeligt, at Cleo er blevet meget roligere i sovetiden om formiddagen end nogensinde før. Ingen stressen efter mig hele tiden.:5up: Samtidig må hun jo heller ikke være i køkkenet, når vi er derude, hvilket har gjort hende meget roligere i forhold til min mand, da han tydeligt sætter en grænse for hende:-D Så det er ikke bare 30 sekunder - vi har nået så meget mere end troet:mrgreen: Flot :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Marts 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2009 trods 2 syge børn hjemme, så kom vi op på 1 minut idag:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Marts 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2009 trods 2 syge børn hjemme, så kom vi op på 1 minut idag:blink: :klap2: hvor er i supedr seje :klap2: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Marts 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2009 :klap2: hvor er i supedr seje :klap2: tak:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Marts 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2009 Peter er ikke hjemme i aften og Cleo vil for 1. gang ikke op i sofaen til mig. Hun ligger i sin taske med hovedet mellem forpoterne og peger mod hoveddøren:shock: Måske er Peter ved at være mere end bare et nødvendigt onde i huset:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Marts 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2009 Dygtig cleo og mor, det er dejlig læsning:-D Træls med tyson:ae: Kan det ikke være noget han har hørt, der har udløst gøen og så er han fortsat? Hvis jegvar dig, ville jeg nok bare tage en ultra kort træning, for lige at tjekke hvad han sagde til det og så tage de der 2 timer og 45 min næste gang.. Men du kender jo tyson bedst:ae: Håber han snart er ovenpå igen, han var jo lige så sej, det lyder så godt med den anti gø træning. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Atopica Besvaret Marts 3, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2009 FOR FANDEN I HELVEDE DA OGSÅ!!! :evil::megaked: Jeg trænede alene hjemme her til formiddag. Vi gik op til tre timer og et kvarter efter at have øvet tre timer de sidste to dage. Da jeg åbnede opgangsdøren, kunne jeg høre Tyson stå og gø. Og han lød som en, der havde stået og gøet et stykke tid. Da jeg kom op i lejligheden, var det helt tydeligt, at han var stresset. Det var ikke hans sædvanlige ivrige hilsen, men mere noget der lignede panik: Han gispede efter vejret, pev, ørene var helt lagt tilbage, og øjnene så ud som om, at de var ved at poppe ud af hovedet på ham. Pelsen på brystet var klistret sammen i totter, så enten har han slikket den en hel masse, eller også har han svedt rigtig meget. Det tog ham en halv time at falde ned og holde op med at gispe efter vejret! Jeg bankede på hos nabo, under- og overbo, for hvis nogle af dem havde været hjemme, kunne de jo fortælle mig, hvor længe han havde gøet. Men desværre var ingen af dem hjemme. Da jeg lidt senere kunne høre min underbo komme hjem, gik jeg ned og spurgte hende, om hun på noget tidspunkt havde hørt Tyson stå og gø i længere tid. Det havde hun gudskelov ikke. Hun lovede at sige til, hvis hun på et tidspunkt hører det. Vi må jo være gået for hurtigt frem. Men jeg blev virkelig chokeret over den panikreaktion (måtte lige tage mig en tudetur ). Jeg tør ikke nøjes med at gå ned på tre timer igen, så i morgen prøver vi med to timer og tre kvarter. Jeg vil ikke have, at han overhovedet skal i nærheden af at have det, som han havde det i dag. Jeg har downloadet et program, der hedder FREE Hi-Q Recorder, som kan optage lyd. Så fra nu af sætter jeg det til at optage, når jeg går. Jeg kender ikke programmet, så jeg håber, at det kan optage flere timer, for ellers nytter det jo ikke noget. Hvis han begynder at gø igen, vil jeg meget gerne vide, efter hvor lang alene-tid det sker. Øv, en nedtur, nu gik det ellers så godt. Jeg vidste, at jeg ikke skulle have skrevet så optimistisk om det, nu har jeg jinxet det! Åh hvor jeg føler med dig, det må have været forfærdeligt at komme hjem til sådan en panisk Tyson:megaked: Jeg sender dig en masse lys og håb om, at det nok skal gå:ae::ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret Marts 4, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2009 Øv, en nedtur, nu gik det ellers så godt. Jeg vidste, at jeg ikke skulle have skrevet så optimistisk om det, nu har jeg jinxet det! Åh, hvor jeg føler med dig Sonja :ae::ae: Der er ikke noget værre end sådan en nedtur når det hele lige går så godt Jeg har også prøvet det nogle gange med Pero, hvor det bare fra den ene dag til den anden gik fuldstændig galt Jeg håber virkelig på, at der har været noget ekstraordinært, der har gjort ham bange! Sirener, vejarbejde, blevet tabt noget i opgangen eller sådan noget... Jeg krydser fingre for at han er sig selv igen i træningen i dag :ae::ae::ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2009 Træls med tyson:ae: Kan det ikke være noget han har hørt, der har udløst gøen og så er han fortsat? Måske. Men han plejer bare at stoppe igen, hvis han har gøet af en lyd i opgangen eller udenfor. Og det nytter jo heller ikke noget, hvis han hører en lyd og så kører sig selv op i sådan en stresstilstand, for nogle gange vil der jo være noget, der larmer. Hvis jegvar dig, ville jeg nok bare tage en ultra kort træning, for lige at tjekke hvad han sagde til det og så tage de der 2 timer og 45 min næste gang.. Men du kender jo tyson bedst:ae: Jeg tror, du har ret. Jeg smutter lige på posthuset i eftermiddag efter en pakke, jeg skal hente, og så tager jeg hjem igen og ser, hvordan han tog det. Om ikke andet vil det gøre det lettere på mig, for jeg kan mærke, at jeg har gået og stresset over at skulle træne alene-hjemme i dag, for tænk hvis han nu panikker igen. Og den følelse kan jeg jo meget let komme til at overføre til Tyson. Jeg tror, at jeg vil være meget mere rolig, hvis jeg bare tager en kort træningssession i dag og bliver forsikret om, at han er ok. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret Marts 4, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2009 Måske. Men han plejer bare at stoppe igen, hvis han har gøet af en lyd i opgangen eller udenfor. Og det nytter jo heller ikke noget, hvis han hører en lyd og så kører sig selv op i sådan en stresstilstand, for nogle gange vil der jo være noget, der larmer. Jeg tror, du har ret. Jeg smutter lige på posthuset i eftermiddag efter en pakke, jeg skal hente, og så tager jeg hjem igen og ser, hvordan han tog det. Om ikke andet vil det gøre det lettere på mig, for jeg kan mærke, at jeg har gået og stresset over at skulle træne alene-hjemme i dag, for tænk hvis han nu panikker igen. Og den følelse kan jeg jo meget let komme til at overføre til Tyson. Jeg tror, at jeg vil være meget mere rolig, hvis jeg bare tager en kort træningssession i dag og bliver forsikret om, at han er ok. Jeg krydser alt hvad krydses kan for at det går godt i dag og at det bare var en engangsforestilling. Ses lige om lidt til en tur på kirkegården. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Marts 4, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2009 Måske. Men han plejer bare at stoppe igen, hvis han har gøet af en lyd i opgangen eller udenfor. Og det nytter jo heller ikke noget, hvis han hører en lyd og så kører sig selv op i sådan en stresstilstand, for nogle gange vil der jo være noget, der larmer. Jeg tror, du har ret. Jeg smutter lige på posthuset i eftermiddag efter en pakke, jeg skal hente, og så tager jeg hjem igen og ser, hvordan han tog det. Om ikke andet vil det gøre det lettere på mig, for jeg kan mærke, at jeg har gået og stresset over at skulle træne alene-hjemme i dag, for tænk hvis han nu panikker igen. Og den følelse kan jeg jo meget let komme til at overføre til Tyson. Jeg tror, at jeg vil være meget mere rolig, hvis jeg bare tager en kort træningssession i dag og bliver forsikret om, at han er ok. God idé. good luck:neutral: Venter spændt på din opdate:ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2009 Så meget for det der optagelsessoftware. Det optog, mens jeg var væk, men da jeg kom hjem og satte det til at afspille, "frøs" det efter 1 minut og 52 sekunder. Jeg har det stadig åbent i håb om, at det går i gang med at afspille igen, men nu har det været frosset i 20 minutter, så det sker nok ikke. Nå, men jeg smuttede altså bare på posthuset i dag. Det tog lidt under et kvarter. Da jeg kom hjem, lå Tyson på sengen og kom lige så stille og roligt ud for at hilse på mig. Han var vist lidt overrasket over, at jeg var så hurtigt tilbage. Det er jo rigtig godt, så nu har jeg mere mod på at træne 2 timer og 45 minutter i morgen. Jeg ville dog stadig ønske, at jeg kunne få det der optagehalløj til at virke, især til i morgen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret Marts 4, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2009 Så meget for det der optagelsessoftware. Det optog, mens jeg var væk, men da jeg kom hjem og satte det til at afspille, "frøs" det efter 1 minut og 52 sekunder. Jeg har det stadig åbent i håb om, at det går i gang med at afspille igen, men nu har det været frosset i 20 minutter, så det sker nok ikke. Nå, men jeg smuttede altså bare på posthuset i dag. Det tog lidt under et kvarter. Da jeg kom hjem, lå Tyson på sengen og kom lige så stille og roligt ud for at hilse på mig. Han var vist lidt overrasket over, at jeg var så hurtigt tilbage. Det er jo rigtig godt, så nu har jeg mere mod på at træne 2 timer og 45 minutter i morgen. Jeg ville dog stadig ønske, at jeg kunne få det der optagehalløj til at virke, især til i morgen. Øv hvor irriterende. Kan du ikke spørge naboen/underboen om hun lige gider tjekke om han gør i det tidsrum du er væk? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2009 Øv hvor irriterende. Kan du ikke spørge naboen/underboen om hun lige gider tjekke om han gør i det tidsrum du er væk? Nu har jeg downloadet et andet program, der hedder Audacity, så forhåbentlig fungerer det bedre. Jeg tror lige, at jeg prøver at sætte det til at optage i en 10 minutters tid og så afspiller det bagefter for at tjekke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2009 Nu har jeg testet Audacity, og det frøs i hvert fald ikke i afspilningen af de 10 minutter, jeg optog. Og lydkvaliteten virker også til at være bedre end i det andet program. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Buju Besvaret Marts 4, 2009 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2009 Nu har jeg testet Audacity, og det frøs i hvert fald ikke i afspilningen af de 10 minutter, jeg optog. Og lydkvaliteten virker også til at være bedre end i det andet program. :5up: Kan du se lydbølgerne på skærmen? Det er jo trods alt lidt lang tid at sidde og lytte 3 timers stilhed igennem:mrgreen: Og så gør det jo ikke noget at den fryser. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Marts 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2009 Kan du se lydbølgerne på skærmen? Det er jo trods alt lidt lang tid at sidde og lytte 3 timers stilhed igennem:mrgreen:Og så gør det jo ikke noget at den fryser. Nej, det kan jeg ikke. Men jeg tænker, at jeg bare vil lade den afspille, mens jeg laver noget andet. Så kan jeg vel høre, hvis der pludselig er gøen på lydsporet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts