Aslan Besvaret April 9, 2009 Rapporter Share Besvaret April 9, 2009 For øvrigt: 5 timer, one to go! I styre for vildt :klap2: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Deaddollface Besvaret April 9, 2009 Rapporter Share Besvaret April 9, 2009 Jeg tror måske, at du skal passe på med at gå for hurtigt frem, selvom det går godt meget af tiden? Det er jo svært at sige, når man ikke kender Cupcake og ikke ved, hvad der sker i hans hoved. Jeg tænker bare, at det ville være ærgerligt at forcere træningen, og så ende med at måtte starte forfra, fordi det blev for meget for det lille myr. Du har nok ret.. Hmm.. Jeg vil prøve at skære lidt ned i tid så :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret April 10, 2009 Rapporter Share Besvaret April 10, 2009 For øvrigt: 5 timer, one to go! Fedt Hvor er i dygtige Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret April 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 10, 2009 Hmm... jeg har det altså ikke helt godt i maven. I går og i dag har vi trænet 5 timer. Jeg synes, at han har været for længe om at falde ned, så jeg vil træne det nogle flere gange. Nå, men det er nu ikke så meget det, der har givet mig den dumme fornemmelse i maven. Jeg er jo begyndt at kigge lydbølgerne igennem på lydoptagelserne, når han har været alene. Normalt har han gøet i kort tid 1-2 gange, mens han har været alene - højst sandsynlig fordi der har været nogen i opgangen. Det er ok. Men! I dag var der et enkelt sted på lydsporet (efter 56 minutter), hvor jeg kunne se udslag fra gøen. Jeg lyttede så til det - og hvad hører jeg? Tyson der kommer med en lav, klagende hylen, der nogle enkelte gange udmunder i et klagende wouuuvv. Selve hans hylen giver ikke udsving på lydbølgerne, kun vov'ene. Han kan jo reelt have hylet flere gange, uden at jeg ved det, hvis han ikke også har vov'et samtidig (og han kan også have hylet andre dage, vi har trænet, uden at jeg ved det!). Jeg prøvede at lytte tilfældige steder på lydsporet, men der var ikke noget, så jeg tror kun, at det har været det minuts hylen. Men, men, men, det er også mere end nok, synes jeg. Jeg er godt nok ikke glad for, at han har haft behov for at tude efter mig. Og jeg kan heller ikke lade være med at tænke på, om det mon kan eskalere. Hvor bekymret skal jeg være? Og hvad skal jeg gøre? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret April 10, 2009 Rapporter Share Besvaret April 10, 2009 Aner ikke hvor alvorligt det er - det bekymrer mig at det er efter så kort tid (56 minutter?) at han hyler Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret April 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 10, 2009 Aner ikke hvor alvorligt det er - det bekymrer mig at det er efter så kort tid (56 minutter?) at han hyler Ja, også mig. Han holder jo godt nok op efter et minut, men han må jo reelt have været ulykkelig på det tidspunkt, siden han hylede. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Deaddollface Besvaret April 10, 2009 Rapporter Share Besvaret April 10, 2009 Hmm... jeg har det altså ikke helt godt i maven. I går og i dag har vi trænet 5 timer. Jeg synes, at han har været for længe om at falde ned, så jeg vil træne det nogle flere gange. Nå, men det er nu ikke så meget det, der har givet mig den dumme fornemmelse i maven. Jeg er jo begyndt at kigge lydbølgerne igennem på lydoptagelserne, når han har været alene. Normalt har han gøet i kort tid 1-2 gange, mens han har været alene - højst sandsynlig fordi der har været nogen i opgangen. Det er ok. Men! I dag var der et enkelt sted på lydsporet (efter 56 minutter), hvor jeg kunne se udslag fra gøen. Jeg lyttede så til det - og hvad hører jeg? Tyson der kommer med en lav, klagende hylen, der nogle enkelte gange udmunder i et klagende wouuuvv. Selve hans hylen giver ikke udsving på lydbølgerne, kun vov'ene. Han kan jo reelt have hylet flere gange, uden at jeg ved det, hvis han ikke også har vov'et samtidig (og han kan også have hylet andre dage, vi har trænet, uden at jeg ved det!). Jeg prøvede at lytte tilfældige steder på lydsporet, men der var ikke noget, så jeg tror kun, at det har været det minuts hylen. Men, men, men, det er også mere end nok, synes jeg. Jeg er godt nok ikke glad for, at han har haft behov for at tude efter mig. Og jeg kan heller ikke lade være med at tænke på, om det mon kan eskalere. Hvor bekymret skal jeg være? Og hvad skal jeg gøre? :ae: :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret April 11, 2009 Rapporter Share Besvaret April 11, 2009 For øvrigt: 5 timer, one to go! :klap: fantastisk Hmm... jeg har det altså ikke helt godt i maven. I går og i dag har vi trænet 5 timer. Jeg synes, at han har været for længe om at falde ned, så jeg vil træne det nogle flere gange. Nå, men det er nu ikke så meget det, der har givet mig den dumme fornemmelse i maven. Jeg er jo begyndt at kigge lydbølgerne igennem på lydoptagelserne, når han har været alene. Normalt har han gøet i kort tid 1-2 gange, mens han har været alene - højst sandsynlig fordi der har været nogen i opgangen. Det er ok. Men! I dag var der et enkelt sted på lydsporet (efter 56 minutter), hvor jeg kunne se udslag fra gøen. Jeg lyttede så til det - og hvad hører jeg? Tyson der kommer med en lav, klagende hylen, der nogle enkelte gange udmunder i et klagende wouuuvv. Selve hans hylen giver ikke udsving på lydbølgerne, kun vov'ene. Han kan jo reelt have hylet flere gange, uden at jeg ved det, hvis han ikke også har vov'et samtidig (og han kan også have hylet andre dage, vi har trænet, uden at jeg ved det!). Jeg prøvede at lytte tilfældige steder på lydsporet, men der var ikke noget, så jeg tror kun, at det har været det minuts hylen. Men, men, men, det er også mere end nok, synes jeg. Jeg er godt nok ikke glad for, at han har haft behov for at tude efter mig. Og jeg kan heller ikke lade være med at tænke på, om det mon kan eskalere. Hvor bekymret skal jeg være? Og hvad skal jeg gøre? UH, den er svær:( Da han samtidig har haft svært ved at falde ned har det jo nok en sammenhæng:cry: ellers ville jeg i vores tilfælde acceptere at han hylede et par gange. Der er vel ikke andet at gøre end at øve de fem timer igen og igen, hvis det er Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret April 11, 2009 Rapporter Share Besvaret April 11, 2009 Cleo var alene i torsdags i 3,5 time:shock: Hun gav et ulvehyl i 10 sekunder efter ca 1 time, hvorefter hun lagde hovedet ned igen. Hun lægger sig ikke ned på siden, men slapper dog af med hovedet nede meget af tiden. Hun havde endda spist sit marv-ben:blink: Hun var selvfølgelig glad, da vi kom hjem og var ikke spor trist:5up: Resten af dagen gik jeg ind og ud af døren, men hun panikkede ikke i frygt for at jeg gik igen, som hun ellers kan gøre, når vi har øvet:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret April 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 11, 2009 Cleo var alene i torsdags i 3,5 time:shock: Hun gav et ulvehyl i 10 sekunder efter ca 1 time, hvorefter hun lagde hovedet ned igen. Hun lægger sig ikke ned på siden, men slapper dog af med hovedet nede meget af tiden. Hun havde endda spist sit marv-ben:blink: Hun var selvfølgelig glad, da vi kom hjem og var ikke spor trist:5up: Resten af dagen gik jeg ind og ud af døren, men hun panikkede ikke i frygt for at jeg gik igen, som hun ellers kan gøre, når vi har øvet:mrgreen: Hvor ER det flot! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret April 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 11, 2009 Nu har jeg mailet med adfærdsbehandleren. Hun skriver, at det på nuværende tidspunkt er afreaktionstiden, der vil kunne fortælle mig mest om, hvordan han har det med at være alene. Hvis han virker meget klistrende og er længe om at falde til ro, eller hvis han følger mig rundt, når jeg går i lejligheden, er det et tegn på, at han ikke er ok med det. Det kan godt kan være, at han prøver at kalde på mig efter en times tid, men hvis det ikke er mere end det, er det altså hans reaktion og afreaktion, når jeg kommer hjem, jeg skal se på. Hun skriver også, at på nuværende stadie er det lige lovlig hurtigt at øge tiden efter kun at have trænet samme tidsrum to gange. Det giver en risiko for, at han ikke kan følge med i sit hoved. Hun råder mig til at stå stille på samme tidsrum fire-fem gange. Det er måske nok gået lidt for hurtigt, til at lillemanden helt har kunnet følge med, selvom han har gjort sit bedste. Jeg tror, at jeg prøver at gå ned på 4 timer og 45 minutter og øve det fire-fem gange, før jeg går op på 5 timer igen. Så må vi se, hvordan det går. Eller måske skal jeg gå helt ned på 4 1/2 time? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret April 11, 2009 Rapporter Share Besvaret April 11, 2009 Nu har jeg mailet med adfærdsbehandleren. Hun skriver, at det på nuværende tidspunkt er afreaktionstiden, der vil kunne fortælle mig mest om, hvordan han har det med at være alene. Hvis han virker meget klistrende og er længe om at falde til ro, eller hvis han følger mig rundt, når jeg går i lejligheden, er det et tegn på, at han ikke er ok med det. Det kan godt kan være, at han prøver at kalde på mig efter en times tid, men hvis det ikke er mere end det, er det altså hans reaktion og afreaktion, når jeg kommer hjem, jeg skal se på. Hun skriver også, at på nuværende stadie er det lige lovlig hurtigt at øge tiden efter kun at have trænet samme tidsrum to gange. Det giver en risiko for, at han ikke kan følge med i sit hoved. Hun råder mig til at stå stille på samme tidsrum fire-fem gange. Det er måske nok gået lidt for hurtigt, til at lillemanden helt har kunnet følge med, selvom han har gjort sit bedste. Jeg tror, at jeg prøver at gå ned på 4 timer og 45 minutter og øve det fire-fem gange, før jeg går op på 5 timer igen. Så må vi se, hvordan det går. Eller måske skal jeg gå helt ned på 4 1/2 time? Aiii, jeg burde jo være adfærdsbehandler:mrgreen: Det var dét jeg også mente. Cleo hylede jo også efter en time, men hun var super fin, da jeg kom hjem og det holder jeg fast i. Når Tyson nu også reagerede på din hjemkomst er det dét, du skal fokusere på og måske hellere starte på 4 ½ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret April 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 11, 2009 Aiii, jeg burde jo være adfærdsbehandler:mrgreen: Det var dét jeg også mente. Cleo hylede jo også efter en time, men hun var super fin, da jeg kom hjem og det holder jeg fast i. Når Tyson nu også reagerede på din hjemkomst er det dét, du skal fokusere på og måske hellere starte på 4 ½ Du er klog, Dinah. :blink: Lige i aften bliver det nok lidt længere end 4 1/2 time, da jeg skal på café og i biografen med nogle veninder og har planlagt det efter, at jeg havde fem timer. Så det bliver nok noget i retning af 4 timer og 45-50 minutter. Så må jeg se, hvordan han tager det, og så evt. gå ned på 4 1/2 time i morgen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret April 11, 2009 Rapporter Share Besvaret April 11, 2009 Dinah: Skide godt gået, i er bare dygtige! Sonja: Nu er det heldigvis kun 15 min du går ned, og det er ikke (i mine øjne) det hele store set back. Jeg håber at din lille musling får det bedre med at i øver 15 min mindre i et par dage :kys: Jeg kunne nu godt unde dig en biograftur med afsluttende middag :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret April 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 11, 2009 Jeg nåede alligevel tilbage, så jeg kun havde været væk i 4 1/2 time. Tysons reaktion, da jeg kom hjem, var meget bedre. :5up: Der var ingen gøen på lydoptagelsen, og jeg lavede flere stikprøver og kunne heller ikke høre hylen. Han havde spist sit frosne marvben, og det er jo også et godt tegn, at han er tryg nok til at spise. Jeg bliver på 4 1/2 time i nogle dage og går så opad igen, hvor jeg øver hvert tidsrum i i hvert fald fire dage. Så må jeg bide min utålmodighed i mig og lade det tage lidt længere tid, hvis det er det, der skal til. Jeg er bare lettet over, at jeg ikke skal til at gå helt tilbage til 55 minutter og tage den derfra - det er jeg helt ærligt ikke sikker på, at jeg havde kunnet holde til. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret April 11, 2009 Rapporter Share Besvaret April 11, 2009 jamen dinah dog, hvor går det frem ad:5up: Og tyson med, fint at du kan se han er rolig igen, det skal nok komme:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret April 11, 2009 Rapporter Share Besvaret April 11, 2009 Jeg er bare lettet over, at jeg ikke skal til at gå helt tilbage til 55 minutter og tage den derfra - det er jeg helt ærligt ikke sikker på, at jeg havde kunnet holde til. Arh det var dejligt. Selv om det jo nok er lidt nedtur for dig :ae: at skulle gå ned. I er så tæt på at have styr på det hele, og det er altså super dejligt som læser at tænke tilbage på de 30 sekunder og så se hvor langt i er kommet. I er faktisk ret seje :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret April 12, 2009 Rapporter Share Besvaret April 12, 2009 Istedet for at tage Cleo med til påskefrokost valgte vi at sige, at vi kunne være der i 3 timer, så vi kun var væk fra Cleo i 4 timer i alt, hvilket i forvejen var på grænsen, men jeg mente at hun dog ville have det dårlige med at komme med, hvor der var mange end at være alene i yderligere ´½ time end i torsdags. Det gik ikke helt som forventet og jeg er gal i skralden, så forklarinegen kommer en anden gang. Vi endte med 7 timer :shock: :megaked: men . . . . . .ud fra omstændighederne havde hun klaret det ret godt. Hendes glæde for at se mig varede kun 1 minuts tid, hvorefter hun begyndte at bide i det tømte marvben:5up: Det havde hun så tømt, imens vi var væk:5up: Hun havde tisset en enkelt gang, men det var helt forventet, da hun er i løb. Jeg er gået ud i garagen med forskellige ting efter vi er kommet hjem, og hun panikker ikke:5up: Alt i alt er det efter omstændighederne gået ok, men det behøvede det jo ikke at have gjort:evil: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret April 12, 2009 Rapporter Share Besvaret April 12, 2009 Istedet for at tage Cleo med til påskefrokost valgte vi at sige, at vi kunne være der i 3 timer, så vi kun var væk fra Cleo i 4 timer i alt, hvilket i forvejen var på grænsen, men jeg mente at hun dog ville have det dårlige med at komme med, hvor der var mange end at være alene i yderligere ´½ time end i torsdags.Det gik ikke helt som forventet og jeg er gal i skralden, så forklarinegen kommer en anden gang. Vi endte med 7 timer :shock: :megaked: men . . . . . .ud fra omstændighederne havde hun klaret det ret godt. Hendes glæde for at se mig varede kun 1 minuts tid, hvorefter hun begyndte at bide i det tømte marvben:5up: Det havde hun så tømt, imens vi var væk:5up: Hun havde tisset en enkelt gang, men det var helt forventet, da hun er i løb. Jeg er gået ud i garagen med forskellige ting efter vi er kommet hjem, og hun panikker ikke:5up: Alt i alt er det efter omstændighederne gået ok, men det behøvede det jo ikke at have gjort:evil: Hvor er hun dygtig :5up: Hun er en sej lille pige :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret April 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 12, 2009 Istedet for at tage Cleo med til påskefrokost valgte vi at sige, at vi kunne være der i 3 timer, så vi kun var væk fra Cleo i 4 timer i alt, hvilket i forvejen var på grænsen, men jeg mente at hun dog ville have det dårlige med at komme med, hvor der var mange end at være alene i yderligere ´½ time end i torsdags.Det gik ikke helt som forventet og jeg er gal i skralden, så forklarinegen kommer en anden gang. Vi endte med 7 timer :shock: :megaked: men . . . . . .ud fra omstændighederne havde hun klaret det ret godt. Hendes glæde for at se mig varede kun 1 minuts tid, hvorefter hun begyndte at bide i det tømte marvben:5up: Det havde hun så tømt, imens vi var væk:5up: Hun havde tisset en enkelt gang, men det var helt forventet, da hun er i løb. Jeg er gået ud i garagen med forskellige ting efter vi er kommet hjem, og hun panikker ikke:5up: Alt i alt er det efter omstændighederne gået ok, men det behøvede det jo ikke at have gjort:evil: Hvor var det flot gået af Cleo! :5up: Glæder mig til at høre hele historien. Det lyder som om, at du har brug for sådan en: :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret April 13, 2009 Rapporter Share Besvaret April 13, 2009 Måske sov hun mere igår, end jeg troede, for da kl var 01.30 var hun klar til leg:shock: Hhun var glad, løb ud på altanen, ind igen, ind på Lotjes værelse for at chekke ud for legetøj etc etc. Så tog jeg hende med nedenunder, så hun kunne tisse ude i haven, hvilket hun gjorde og kom løbende ind med bolden og sagde: LEG MED MIG MOR:lol: Hun sover normalt altid som en sten om natten og viger ikke fra min side. Hun skal vækkes om morgenen, hvorefter hun lige kan slæbe sig ud på hendes pude ude i gangen:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Jannee Besvaret April 13, 2009 Rapporter Share Besvaret April 13, 2009 Istedet for at tage Cleo med til påskefrokost valgte vi at sige, at vi kunne være der i 3 timer, så vi kun var væk fra Cleo i 4 timer i alt, hvilket i forvejen var på grænsen, men jeg mente at hun dog ville have det dårlige med at komme med, hvor der var mange end at være alene i yderligere ´½ time end i torsdags.Det gik ikke helt som forventet og jeg er gal i skralden, så forklarinegen kommer en anden gang. Vi endte med 7 timer :shock: :megaked: men . . . . . .ud fra omstændighederne havde hun klaret det ret godt. Hendes glæde for at se mig varede kun 1 minuts tid, hvorefter hun begyndte at bide i det tømte marvben:5up: Det havde hun så tømt, imens vi var væk:5up: Hun havde tisset en enkelt gang, men det var helt forventet, da hun er i løb. Jeg er gået ud i garagen med forskellige ting efter vi er kommet hjem, og hun panikker ikke:5up: Alt i alt er det efter omstændighederne gået ok, men det behøvede det jo ikke at have gjort:evil: Det var rigtig flot! Godt gået, Cleo. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Deaddollface Besvaret April 13, 2009 Rapporter Share Besvaret April 13, 2009 Årh, skal til den årlige familie påskefrokost i aften.. Hmm.. Og min vovsebarnepige, kan ikke alligevel.. Hmm .. Så får han mit værelse, gangen og bryggers.. Så må vi se om han kan være alene de 3 timer igen.. Han får et tyggeben, og hans yndlingslegetøj.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret April 14, 2009 Rapporter Share Besvaret April 14, 2009 OK, helt godt er det så ikke gået efter de 7 timer:evil: Igår og idag panikker hun, når jeg går ud. Og hun pev og hylede med mand og børn hjemme, så de ikke kunne stoppe hende, da jeg skulle 10 minutter på planteskolen:megaked: Så siden i formiddags har jeg øvet aleene hjemme 5 sekunder:megaked: blev dog bedre og bedre i løbet af eftremiddagen:???: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMette09 Besvaret April 14, 2009 Rapporter Share Besvaret April 14, 2009 OK, helt godt er det så ikke gået efter de 7 timer:evil: Igår og idag panikker hun, når jeg går ud. Og hun pev og hylede med mand og børn hjemme, så de ikke kunne stoppe hende, da jeg skulle 10 minutter på planteskolen:megaked: Så siden i formiddags har jeg øvet aleene hjemme 5 sekunder:megaked: blev dog bedre og bedre i løbet af eftremiddagen Godt. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts