sonja77 Besvaret Juni 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 1, 2009 IIH hvor er jeg imponeret af jer, Sonja:5up: Lidt modløshed er at spore hér i øjeblikket. Tror jeg må starte heeeelt forfra i morgen. Det har kørt rigtig fint på 1½ time her i et godt stykke tid, men i lørdags, da vi skulle gå, skreg og hylede hun, idet jeg lukkede døren:shock: Endte med ikke at tage afsted:cry: Igår, hvor min mand blev 40 år og vi holdt brunch, var hun så ikke alene. Idag ville jeg prøve igen og samme reaktion kom, som i lørdags. Hvad er der lige sket dér:?: Ingen ændringer, ingen sløsen med træningen, samme aktivering etc. Øv, det er da ærgerligt. :ae: Det er rigtig frustrerende, når det går tilbage, og man mister helt modet. Men jeg vil nu tro, at hun nok skal komme rimelig hurtigt op i tid igen, når hun har været der én gang. Det var jo faktisk MEGET hurtigt, at I kom op på 1 1/2 - jeg tror, at det tog os noget i retning af 8 måneders intens træning at nå så langt. Kan du evt. få en opfølgende telefonkonsultation fra DDI? Ellers kunne du jo også overveje at kontakte Ninjamor... bare hvis du er helt ved at miste modet. Jeg håber, at I hurtigt ser fremskridt igen. :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Juni 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2009 Øv, det er da ærgerligt. :ae: Det er rigtig frustrerende, når det går tilbage, og man mister helt modet. Men jeg vil nu tro, at hun nok skal komme rimelig hurtigt op i tid igen, når hun har været der én gang. Det var jo faktisk MEGET hurtigt, at I kom op på 1 1/2 - jeg tror, at det tog os noget i retning af 8 måneders intens træning at nå så langt. Kan du evt. få en opfølgende telefonkonsultation fra DDI? Ellers kunne du jo også overveje at kontakte Ninjamor... bare hvis du er helt ved at miste modet. Jeg håber, at I hurtigt ser fremskridt igen. :ae: Ja, det skal nok gå rimelig hurtigt igen:5up: Det tog 1 mdr at nå 1½ time:5up: 1½ er ok for hende, men hun sover IKKE, men bliver liggende og venter, og derfor strander vi på 1½ time i forhold til, hvad hun kan holde ud. Bare mærkeligt at hun pludselig røg ned på sekunder:evil: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst snevinter Besvaret Juni 2, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 2, 2009 Vi er jo på 5 timer, og det går godt. Vi skal lige træne det et par gange til, og så går vi op i tid. Nu overvejer jeg så, om jeg skal vove at gå op til 5 timer og 15 minutter? Tidligere har han jo ikke kunnet klare mere end 10 minutter af gangen. Men mon det ville gå, nu hvor vi er kommet så langt, og han er så stabil (7-9-13)? Eller skal jeg bare holde mig til de 10 minutter, som jeg ved, at han kan klare? Hold da helt ferie. Er i oppe på FEM TIMER!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2009 Hold da helt ferie. Er i oppe på FEM TIMER!!! Ja, selvfølgelig, skulle det være noget særligt? He he, så cool er jeg overhovedet ikke, jeg er OVERVILDT EKSTATISK LYKKELIG for, at det går så godt! :banan: :banan: :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Juni 5, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2009 Ja, selvfølgelig, skulle det være noget særligt? He he, så cool er jeg overhovedet ikke, jeg er OVERVILDT EKSTATISK LYKKELIG for, at det går så godt! :banan: :banan: :banan: Ih hvor er det bare flot klaret:5up: hele 5 TIMER:shock: Dygtig Tyson og moar:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Juni 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2009 Må jeg lige vælte ud af mine frustrationer:?: Jeg er megatræt af Peter og hans ene del af familien i forhold til alene-hjemme:cry: Det er mig det hele hænger på, og de skider det faktisk et langt stykke. Peter er 100 år om at komme ud af døren om morgenen så jeg endelig kan øve det, selvom jeg siger, at det er vigtigt, at han tager afsted i rimelig tid, så jeg kan øve indtil Thim kommer hjem fra skole, men selv så . . . i aften er vi så inviteret til et arrangement på en skole, hvor min svigerfar, som vist ikke rigtig kan spille alligevel, skal spille med sit orkester. Vi skal så selv have mad med og det er indendørs. Ingen forståelse fra hverken dem eller Peter, at jeg pines over det i forhold til Cleo. Det er ellers altid kun mig der må tilsidesætte planer pga af Cleo. Men når det så gælder at jeg er nødt til at blive hjemme pga noget med deres . . . . Uha uha I sidste weekend sagde svigerfar: Dengang, jeg havde hund, så kunne min hund godt. hund har jo ingen tidfornemmelse, så det skal hun bare lære Det er som at snakke til en dør, når man forklarer det. Peter skuffer mig mht i aften 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Juni 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2009 Må jeg lige vælte ud af mine frustrationer:?: Jeg er megatræt af Peter og hans ene del af familien i forhold til alene-hjemme:cry: Det er mig det hele hænger på, og de skider det faktisk et langt stykke. Peter er 100 år om at komme ud af døren om morgenen så jeg endelig kan øve det, selvom jeg siger, at det er vigtigt, at han tager afsted i rimelig tid, så jeg kan øve indtil Thim kommer hjem fra skole, men selv så . . . i aften er vi så inviteret til et arrangement på en skole, hvor min svigerfar, som vist ikke rigtig kan spille alligevel, skal spille med sit orkester. Vi skal så selv have mad med og det er indendørs. Ingen forståelse fra hverken dem eller Peter, at jeg pines over det i forhold til Cleo. Det er ellers altid kun mig der må tilsidesætte planer pga af Cleo. Men når det så gælder at jeg er nødt til at blive hjemme pga noget med deres . . . . Uha uha I sidste weekend sagde svigerfar: Dengang, jeg havde hund, så kunne min hund godt. hund har jo ingen tidfornemmelse, så det skal hun bare lære Det er som at snakke til en dør, når man forklarer det. Peter skuffer mig mht i aften Det er bare ikke ok Han må sq da respektere, at du vil hende det bedste og at i allesammen ville få noget positivt ud af at kunne komme hjemmefra uden Cleo.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2009 Må jeg lige vælte ud af mine frustrationer:?: Jeg er megatræt af Peter og hans ene del af familien i forhold til alene-hjemme:cry: Det er mig det hele hænger på, og de skider det faktisk et langt stykke. Peter er 100 år om at komme ud af døren om morgenen så jeg endelig kan øve det, selvom jeg siger, at det er vigtigt, at han tager afsted i rimelig tid, så jeg kan øve indtil Thim kommer hjem fra skole, men selv så . . . i aften er vi så inviteret til et arrangement på en skole, hvor min svigerfar, som vist ikke rigtig kan spille alligevel, skal spille med sit orkester. Vi skal så selv have mad med og det er indendørs. Ingen forståelse fra hverken dem eller Peter, at jeg pines over det i forhold til Cleo. Det er ellers altid kun mig der må tilsidesætte planer pga af Cleo. Men når det så gælder at jeg er nødt til at blive hjemme pga noget med deres . . . . Uha uha I sidste weekend sagde svigerfar: Dengang, jeg havde hund, så kunne min hund godt. hund har jo ingen tidfornemmelse, så det skal hun bare lære Det er som at snakke til en dør, når man forklarer det. Peter skuffer mig mht i aften :ae: :ae: :ae: Øv, hvor jeg bare forstår din frustration. Det er rigtig, rigtig synd for dig, at du ikke har opbakning fra ham, der burde være dig nærmest. Det er sgu en hård nok situation i sig selv, den manglende forståelse gør det bare værre. Jeg har mange gange været gal, ked af det og frustreret, når mine veninder er kommet med bemærkninger a la din svigerfars og generelt har givet udtryk for deres manglende forståelse (og nogle gange irritation). Men jeg bor trods alt ikke sammen med dem, og jeg har i det mindste haft min mor, der udover at have ageret fast hundesitter har vist endeløs forståelse for situationen. Jeg ved ikke, hvordan man forklarer det til folk, så de forstår, at man ikke bare er pylret og hysterisk. Men uanset hvad burde Peter støtte op om dig og træningen, fordi han ved, hvor vigtigt det er for dig. ØV, siger jeg bare. :ae: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Juni 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2009 Ny taktik: Før gik jeg videre på næste trin, når hun ikke reagerede mere dvs panikkede, krasede, pev etc, men nu går jeg ikke videre, før hun ikke rejser sig fra sit sove-sted, for at lære hende at sove og ikke kun at vente:5up: dette er dag 1 i ny omgang:blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 8, 2009 Ny taktik: Før gik jeg videre på næste trin, når hun ikke reagerede mere dvs panikkede, krasede, pev etc, men nu går jeg ikke videre, før hun ikke rejser sig fra sit sove-sted, for at lære hende at sove og ikke kun at vente:5up: dette er dag 1 i ny omgang:blink: Det lyder fornuftigt. Det er efterhånden nogle gange, du er startet forfra, hva'? :ae: Godt at du alligevel holder ud og træner videre. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Juni 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2009 Det lyder fornuftigt. Det er efterhånden nogle gange, du er startet forfra, hva'? :ae: Godt at du alligevel holder ud og træner videre. :5up: Vi har jo nogle hårde odds med næsten konstante syge børn, hvilket gir udfordringer mht alene-hjemme-træningen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Juni 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Juni 11, 2009 Syge børn og en håbløs ægtemand - vi vil ikke skændes om Petrine (men gerne om alt andet) mens hun hører det, så vi står i køen i Føtex og skændes så det brager om opdragelsen det er vildt belastende at blive modarbejdet på den måde. Held og lykke med opdragelsen af 'den del af familien' Petrine er nået så langt at når vi begynder at stresse rundt (skal ud ad døren) så lægger hund sig på sin pude, og ser lidt mellemfornøjet ud, men hun bliver liggende vi får medium velkomst, uanset om det er 10 minutter eller 5 timer, så gudskelov jeg ikke er i minut-helvedet - føler med jer der er. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juni 27, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 27, 2009 5 1/2 time. Hvordan går det for jer andre? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Juli 6, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2009 5 1/2 time. Hvordan går det for jer andre? hvor vildt :5up: Os, snakker vi ikke om, for det går ad H til:evil: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juli 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 6, 2009 hvor vildt :5up: Os, snakker vi ikke om, for det går ad H til:evil: :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret Juli 8, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 8, 2009 5 1/2 time. Hvordan går det for jer andre? Aaarj hvor godt :klap2: Tillykke! Herhjemme er vi startet meget stille op igen efter vi har været 3,5 uge i USA, hvor Pero imens er blevet passet hos mine forældre. Vi startede med at lade ham være alene i stuen i 20 min, hvor vi var ude af lejligheden få sekunder et par gange i løbet af den periode. Det klarede han fint - han var opmærksom da vi fik forbi døren til stuen (han skal lige finde ud af om vi er på vej ind til ham), men da vi smækkede døren lagde han hovedet ned igen:-) Dagen efter var han i stuen i 1 time, hvor vi var ude af lejligheden 8 min. - i den tid sov han også. I dag var han i stuen i 1,5-2 timer og vi var ude af lejligheden i 15-20 min. Han sov ikke særlig meget af tiden, men var rolig og sad et stykke tid i vindueskarmen. Vi har den udfordring, at vi har vejarbejde udenfor stuevinduerne, gårdrydning i vores karré til den anden side af lejligheden + at der er stilladsarbejde med nye vinduer og maling af vinduer lige overfor lejligheden. Så der er meget, meget larm og der går malere rundt på stilladset over for vores ejendom. Pero kan se malerne gå rundt, men tager det virkelig pænt Men jeg kunne forstille mig at det forstyrrede hans alenetid en del... Håber på vi kan komme hurtigt op i tid. Pero skal lære at være alene mindst 6 timer inden september, da jeg til den tid kommer til at være alene med ham i hverdagene (min kæreste starter uddannelse i en anden by). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juli 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 9, 2009 Aaarj hvor godt :klap2: Tillykke! Herhjemme er vi startet meget stille op igen efter vi har været 3,5 uge i USA, hvor Pero imens er blevet passet hos mine forældre. Vi startede med at lade ham være alene i stuen i 20 min, hvor vi var ude af lejligheden få sekunder et par gange i løbet af den periode. Det klarede han fint - han var opmærksom da vi fik forbi døren til stuen (han skal lige finde ud af om vi er på vej ind til ham), men da vi smækkede døren lagde han hovedet ned igen:-) Dagen efter var han i stuen i 1 time, hvor vi var ude af lejligheden 8 min. - i den tid sov han også. I dag var han i stuen i 1,5-2 timer og vi var ude af lejligheden i 15-20 min. Han sov ikke særlig meget af tiden, men var rolig og sad et stykke tid i vindueskarmen. Vi har den udfordring, at vi har vejarbejde udenfor stuevinduerne, gårdrydning i vores karré til den anden side af lejligheden + at der er stilladsarbejde med nye vinduer og maling af vinduer lige overfor lejligheden. Så der er meget, meget larm og der går malere rundt på stilladset over for vores ejendom. Pero kan se malerne gå rundt, men tager det virkelig pænt Men jeg kunne forstille mig at det forstyrrede hans alenetid en del... Håber på vi kan komme hurtigt op i tid. Pero skal lære at være alene mindst 6 timer inden september, da jeg til den tid kommer til at være alene med ham i hverdagene (min kæreste starter uddannelse i en anden by). Det er flot, at han kan være alene uden problemer efter at være blevet passet i så lang tid, især når der er så mange forstyrrelser udenfor. Har han slet ikke været alene, mens dine forældre passede ham? Jeg har godt tænkt på det der med, at han skal kunne være alene i 6 timer fra september. Så skal I vel til at træne ret intensivt her i sommerferien? Lad os håbe, at vejret bliver godt resten af sommeren, det er altså lidt federe at træne alene-hjemme i godt vejr. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret Juli 11, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 11, 2009 Det er flot, at han kan være alene uden problemer efter at være blevet passet i så lang tid, især når der er så mange forstyrrelser udenfor. Har han slet ikke været alene, mens dine forældre passede ham? Jeg har godt tænkt på det der med, at han skal kunne være alene i 6 timer fra september. Så skal I vel til at træne ret intensivt her i sommerferien? Lad os håbe, at vejret bliver godt resten af sommeren, det er altså lidt federe at træne alene-hjemme i godt vejr. Nej, han har slet ikke været alene på noget tidspunkt. Det kan han slet slet ikke... Det eneste han har været "alene" er når min mor har været i bad om morgenen og gjort sig klar til at tage på arbejde - så har han været alene i køkkenet. Jeg har nu fået mit skema og foreløbig ser det ud til at han skal være alene 3 timer mandag, 6-6,5 timer tirsdag, 4 timer onsdag og 4/6 timer torsdag. Fredag ser det ud til at jeg har som fridag på det her semester Men det er meget mere alenetid end han plejer. Han plejer oftest at være alene mellem 1 og 3 timer. Typisk 2-3 timer... Så han skal virkelig vænnes til lang tid alene. Igår var han i stuen i over to timer og i den tid var jeg ude af lejligheden i en halv time. Så det går fint fremad Han sov det første kvarter og det sidste kvarter gik han først lidt rundt for at finde en ny liggeplads, men endte så med at sidde i vindueskarmen og kigge ud. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Juli 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2009 OK nu er det ferie:evil: men . . . . . gudskelov er de to store væk i 3 uger (altså kun gudskelov i forhold til alene-træningen), så det bliver forhåbentlig MEGET nemmere at øve. Vi har i Sommerland Sjælland i forgårs med mine forældre. Dér så de, hvordan hun er: Hvis Peter havde hende i snoren, hylede og pev hun hvis jeg kom mere end 5 meter væk fra hende. Jeg skulle også på en tømmerflåde med de to store, mens hun skulle være sammen med Peter, Leonora, mine forældre og deres hund Lucca = hyl og skrig i 10 minutter:cry: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2009 OK nu er det ferie:evil: men . . . . . gudskelov er de to store væk i 3 uger (altså kun gudskelov i forhold til alene-træningen), så det bliver forhåbentlig MEGET nemmere at øve. Vi har i Sommerland Sjælland i forgårs med mine forældre. Dér så de, hvordan hun er: Hvis Peter havde hende i snoren, hylede og pev hun hvis jeg kom mere end 5 meter væk fra hende. Jeg skulle også på en tømmerflåde med de to store, mens hun skulle være sammen med Peter, Leonora, mine forældre og deres hund Lucca = hyl og skrig i 10 minutter:cry: :ae::ae: Puha hvor må det være hårdt :ae: Fik cleo ikke de dersens dråber? Eller er hun stoppet igen? (jeg har ikke fulgt helt å godt med på det sidte ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juli 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 18, 2009 OK nu er det ferie:evil: men . . . . . gudskelov er de to store væk i 3 uger (altså kun gudskelov i forhold til alene-træningen), så det bliver forhåbentlig MEGET nemmere at øve. Vi har i Sommerland Sjælland i forgårs med mine forældre. Dér så de, hvordan hun er: Hvis Peter havde hende i snoren, hylede og pev hun hvis jeg kom mere end 5 meter væk fra hende. Jeg skulle også på en tømmerflåde med de to store, mens hun skulle være sammen med Peter, Leonora, mine forældre og deres hund Lucca = hyl og skrig i 10 minutter:cry: Puh, hvor maa det altsaa vaere haardt, Dinah. :ae: Er det stoerste problem, at det er for svaert at oeve i hverdagen med syge boern? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Juli 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2009 Ja, hun får Clomicalm og hun skal ikke have højere dosis, for så er hun FOR sløv:cry: Og Sonja, ja jeg tror problemet ligger i, at mand tit kører sent og børn er syge (har jo kun ca 6 hverdage om måneden, hvor alle er afsted). NU tror jeg så, jeg har fundet de vise sten:mrgreen: igen igen igen igen Om natten sover hun jo oppe i soveværelset, så jeg kom pludselig til at tænke på, at hvis vi nu øvede alene hjemme deroppe, så behøver ungerne ikke at komme med ud hver gang. Så vænnes hun fast til, at være deroppe i sovetiden fx fra 10-14 - ligemeget om vi er her, om nogen er her eller hvad der sker:5up: Idag startede jeg i hvert fald og efter tilvænning nåede vi 10 minutter:shock: og hun ligger ned:5up:(kan se snuden under døren) Startede med 1 sekund og udvidede så samtidig med, at jeg langsomt tydeligt gik nedenunder. Lyder det helt dumt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret Juli 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2009 Om natten sover hun jo oppe i soveværelset, så jeg kom pludselig til at tænke på, at hvis vi nu øvede alene hjemme deroppe, så behøver ungerne ikke at komme med ud hver gang. Så vænnes hun fast til, at være deroppe i sovetiden fx fra 10-14 - ligemeget om vi er her, om nogen er her eller hvad der sker:5up:Idag startede jeg i hvert fald og efter tilvænning nåede vi 10 minutter:shock: og hun ligger ned:5up:(kan se snuden under døren) Startede med 1 sekund og udvidede så samtidig med, at jeg langsomt tydeligt gik nedenunder. Lyder det helt dumt? Det lyder som en rigtig god idé! Hun er jo helt tryg der i forvejen.. Når I kommer op på lidt længere tid bliver det spændende at se om hun reagerer på at I går ud af hoveddøren. Jeg krydser fingre Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 20, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2009 Ja, hun får Clomicalm og hun skal ikke have højere dosis, for så er hun FOR sløv:cry: Og Sonja, ja jeg tror problemet ligger i, at mand tit kører sent og børn er syge (har jo kun ca 6 hverdage om måneden, hvor alle er afsted). NU tror jeg så, jeg har fundet de vise sten:mrgreen: igen igen igen igen Om natten sover hun jo oppe i soveværelset, så jeg kom pludselig til at tænke på, at hvis vi nu øvede alene hjemme deroppe, så behøver ungerne ikke at komme med ud hver gang. Så vænnes hun fast til, at være deroppe i sovetiden fx fra 10-14 - ligemeget om vi er her, om nogen er her eller hvad der sker:5up: Idag startede jeg i hvert fald og efter tilvænning nåede vi 10 minutter:shock: og hun ligger ned:5up:(kan se snuden under døren) Startede med 1 sekund og udvidede så samtidig med, at jeg langsomt tydeligt gik nedenunder. Lyder det helt dumt? Alan er alene i køkkenet, og hvis vi er syge eller andet, er han alene hjemme derude, imens vi ligger og er syge. Jeg tror (uden at vide det med ikkerhed) at det kunne være en god ting at øve alene i et værelse hvor hun er tryg Jeg skal krydse fingre for jer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Juli 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juli 20, 2009 Ja, hun får Clomicalm og hun skal ikke have højere dosis, for så er hun FOR sløv:cry: Og Sonja, ja jeg tror problemet ligger i, at mand tit kører sent og børn er syge (har jo kun ca 6 hverdage om måneden, hvor alle er afsted). NU tror jeg så, jeg har fundet de vise sten:mrgreen: igen igen igen igen Om natten sover hun jo oppe i soveværelset, så jeg kom pludselig til at tænke på, at hvis vi nu øvede alene hjemme deroppe, så behøver ungerne ikke at komme med ud hver gang. Så vænnes hun fast til, at være deroppe i sovetiden fx fra 10-14 - ligemeget om vi er her, om nogen er her eller hvad der sker:5up: Idag startede jeg i hvert fald og efter tilvænning nåede vi 10 minutter:shock: og hun ligger ned:5up:(kan se snuden under døren) Startede med 1 sekund og udvidede så samtidig med, at jeg langsomt tydeligt gik nedenunder. Lyder det helt dumt? Det synes jeg lyder som en rigtig, rigtig god idé! :5up: Så kan I øve hver dag, og det vil give meget mere stabilitet i træningen. Det er jo lidt a la det PPP-Pero gør, Pero er også alene i stuen hver dag, så vidt jeg husker. Nogle gange er PPP-Pero og/eller hendes kæreste så et andet sted i lejligheden, og nogle gange går de helt. Men alenetiden er den tid, hvor Pero er alene i stuen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts