sonja77 Besvaret August 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 2, 2009 Hvordan er det så gået i dag (hvis han har været alene endnu)? Jeg har både godt og dårligt nyt... Igår var Pero alene i 2 timer, hvor han var super dygtig. Han lå og sov næsten hele vejen igennem og vi behøvede ikke at sige noget til ham en eneste gang :5up: I dag skulle vi så op på 2,5 time, men allerede efter 10 min. (!!!) begyndte han at hyle Det var vildt mærkeligt... Han lå bare ved døren og hylede (første gang jeg har set ham hyle imens han ligger ned). Vi sagde med det samme "STOP" efterfulgt af et bestemt nej og formaninger om, at nu skulle han sove Han stoppede selvfølgelig med det samme og så endte det faktisk med at han sov og sov og sov og sov. Så han var alene i 2,5 time alligeve. Bare en rigtig træls tanke, at han hylede lige fra begyndelsen - men jeg er endnu engang blevet bekræftet i, at han ikke er spor bange for at være alene. Ellers ville han jo ikke kunne ligge og sove afslappet i 2 timer og et kvarter bagefter. Jeg ved ikke hvad der har udløst hans hylen, men jeg ved, at hans eftermiddagstur igår var kortere end normalt, han sov meget af aftenen, blev vækket i nat da min kæreste kom hjem kl. 3.00 og så har vi sovet længere end vi har gjort de sidste dage. Det kan jo være en blanding af det hele, der har givet ham en dårlig dag. Desuden har jeg hørt en hund gø et par gange i dag og i går og det lyder til at komme fra vores ejendom. Måske det også har påvirket ham. Vi står tidligt op i morgen og fortsætter med 3 timer :5up: Jeg kan godt forstå, at det var irriterende, at Pero begyndte at gø så tidligt. Men som du siger, han er jo ikke bange, og det er da flot, at han kunne sove bagefter, når han startede med at være så utilfreds. :5up: Tyson var alene i går i 5 timer og 40 minutter. Jeg havde taget babygitteret ned, og han lavede ikke en eneste lyd. Men han var lidt for meget oppe at køre, da jeg kom hjem, synes jeg, så det skal trænes nogle gange til. Og jeg vil jo også gerne være sikker på, at han ikke begynder at hylegø igen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret August 2, 2009 Rapporter Share Besvaret August 2, 2009 Jeg kan godt forstå, at det var irriterende, at Pero begyndte at gø så tidligt. Men som du siger, han er jo ikke bange, og det er da flot, at han kunne sove bagefter, når han startede med at være så utilfreds. :5up: Tyson var alene i går i 5 timer og 40 minutter. Jeg havde taget babygitteret ned, og han lavede ikke en eneste lyd. Men han var lidt for meget oppe at køre, da jeg kom hjem, synes jeg, så det skal trænes nogle gange til. Og jeg vil jo også gerne være sikker på, at han ikke begynder at hylegø igen. FLOOOOOT:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret August 3, 2009 Rapporter Share Besvaret August 3, 2009 Nyklippet hund = Ny hund :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen: Er nået 2 minutter nu uden en kny og uden hun rejser sig:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 3, 2009 I aften var Tyson alene i 4 timer og 20 minutter. Han hylegøede i et minut (det er længe, synes jeg) efter ca. 3 timer. Spørgsmålet er hvorfor? Er det fordi, jeg først gik om aftenen? Er det fordi, jeg gik af bagdøren? (De andre gange han har hylegøet her de sidste par uger, har været gange hvor jeg har gået af bagdøren. Men det han plejede ellers at have det bedre med, at jeg gik af bagdøren end af fordøren. Det kan også være et tilfælde, for der er også gange, hvor jeg er gået af bagdøren, hvor han ikke har hylegøet). Eller er det noget helt andet, der er galt? Det ville altså virkelig være rart, hvis han kunne tale og fortælle mig, hvad problemet er. Det er jo svært at gøre noget ved, når jeg ikke ved, hvad det handler om. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret August 4, 2009 Rapporter Share Besvaret August 4, 2009 I aften var Tyson alene i 4 timer og 20 minutter. Han hylegøede i et minut (det er længe, synes jeg) efter ca. 3 timer. Spørgsmålet er hvorfor? Er det fordi, jeg først gik om aftenen? Er det fordi, jeg gik af bagdøren? (De andre gange han har hylegøet her de sidste par uger, har været gange hvor jeg har gået af bagdøren. Men det han plejede ellers at have det bedre med, at jeg gik af bagdøren end af fordøren. Det kan også være et tilfælde, for der er også gange, hvor jeg er gået af bagdøren, hvor han ikke har hylegøet). Eller er det noget helt andet, der er galt? Det ville altså virkelig være rart, hvis han kunne tale og fortælle mig, hvad problemet er. Det er jo svært at gøre noget ved, når jeg ikke ved, hvad det handler om. :ae:gad vide om man nogensinde finder ud af det. Vores hunde, som har lidt/lider af seperationsangst i dén grad, bliver jo nok aldrig helt trygge og vil periodevist udtrykke det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 4, 2009 :ae:gad vide om man nogensinde finder ud af det. Vores hunde, som har lidt/lider af seperationsangst i dén grad, bliver jo nok aldrig helt trygge og vil periodevist udtrykke det. Ja, det er svært med de små vapper. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 4, 2009 Rapporter Share Besvaret August 4, 2009 Nyklippet hund = Ny hund:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen: Er nået 2 minutter nu uden en kny og uden hun rejser sig:5up: Du har en seriøst underlig hund.............! Men så igen, hvis man er total nede, hjælper en klipning altid :blink::blink::blink::blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 4, 2009 Rapporter Share Besvaret August 4, 2009 Hov, glemte at skriver super med de 2 minuter :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret August 4, 2009 Rapporter Share Besvaret August 4, 2009 Nyklippet hund = Ny hund:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen: Er nået 2 minutter nu uden en kny og uden hun rejser sig:5up: Dejligt :5up: I aften var Tyson alene i 4 timer og 20 minutter. Han hylegøede i et minut (det er længe, synes jeg) efter ca. 3 timer. Spørgsmålet er hvorfor? Er det fordi, jeg først gik om aftenen? Er det fordi, jeg gik af bagdøren? (De andre gange han har hylegøet her de sidste par uger, har været gange hvor jeg har gået af bagdøren. Men det han plejede ellers at have det bedre med, at jeg gik af bagdøren end af fordøren. Det kan også være et tilfælde, for der er også gange, hvor jeg er gået af bagdøren, hvor han ikke har hylegøet). Eller er det noget helt andet, der er galt? Det ville altså virkelig være rart, hvis han kunne tale og fortælle mig, hvad problemet er. Det er jo svært at gøre noget ved, når jeg ikke ved, hvad det handler om. Øv Det er bare så irriterende, at man ikke kan snakke med sin hund. Kender alt for godt det med at bryde hjernen for at finde ud af hvad der kan være årsagen til hylen Man kan jo desværre kun gætte sig til det. Jeg er nået dertil, hvor jeg bare konkluderer, at Pero ikke kan forklares og han nok ikke engang selv ved hvad der er galt Det er gået rigtig godt med Pero i dag. Igår ville vi op på 3 timer, men computeren inde hos ham mistede forbindelsen til internettet og vi kunne derfor kun se ham de første 45 minutter han var alene. Det gik også rigtig fint, men jeg turde ikke gå helt op på 3 timer uden at kunne holde øje med ham, så vi tog hjem da han havde været alene i 1 time og 45 minutter. I dag har han så været alene i 3 timer og 10 minutter :klap2: Han har været rigtig dygtig - ikke pevet eller surmulet, men bare sovet i laaaaang tid ad gangen.. Vi går op på 3,5 time i morgen og håber på det bedste! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 4, 2009 Dejligt :5up: Øv Det er bare så irriterende, at man ikke kan snakke med sin hund. Kender alt for godt det med at bryde hjernen for at finde ud af hvad der kan være årsagen til hylen Man kan jo desværre kun gætte sig til det. Jeg er nået dertil, hvor jeg bare konkluderer, at Pero ikke kan forklares og han nok ikke engang selv ved hvad der er galt Det er gået rigtig godt med Pero i dag. Igår ville vi op på 3 timer, men computeren inde hos ham mistede forbindelsen til internettet og vi kunne derfor kun se ham de første 45 minutter han var alene. Det gik også rigtig fint, men jeg turde ikke gå helt op på 3 timer uden at kunne holde øje med ham, så vi tog hjem da han havde været alene i 1 time og 45 minutter. I dag har han så været alene i 3 timer og 10 minutter :klap2: Han har været rigtig dygtig - ikke pevet eller surmulet, men bare sovet i laaaaang tid ad gangen.. Vi går op på 3,5 time i morgen og håber på det bedste! Dygtig, Pero. :klap2: Tyson har uden problemer været alene i 3 1/2 time her til formiddag, mens jeg var på arbejde. Han gøede, da posten kom, men det er der jo ikke noget unormalt i. Og han havde en fin reaktion, da jeg kom hjem. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 4, 2009 Rapporter Share Besvaret August 4, 2009 Det er nu altid dejligt at åbne denne tråd til 3 positive posts Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 5, 2009 I dag var Tyson igen alene om formiddagen, mens jeg var på arbejde. I dag blev det til 3 timer og 50 minutter. Og han var bare så dygtig! Ingen hylegøen og rigtig fin reaktion, da jeg kom hjem. :banan: I morgen skal han være alene 5 timer og 40 minutter om eftermiddagen, så må vi se, hvordan det går... Hvordan klarede Pero det i dag? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret August 5, 2009 Rapporter Share Besvaret August 5, 2009 Du har en seriøst underlig hund.............! Men så igen, hvis man er total nede, hjælper en klipning altid :blink::blink::blink::blink: :lol: Du er sjooooov:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret August 5, 2009 Rapporter Share Besvaret August 5, 2009 5 minutter alene idag og rejste sig slet ikke fra kurven og løftede hovedet, da vi kom ind:banan::banan::banan::banan::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 5, 2009 5 minutter alene idag og rejste sig slet ikke fra kurven og løftede hovedet, da vi kom ind:banan::banan::banan::banan::banan: SåDAN! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 6, 2009 Rapporter Share Besvaret August 6, 2009 5 minutter alene idag og rejste sig slet ikke fra kurven og løftede hovedet, da vi kom ind:banan::banan::banan::banan::banan: :hmm: Det er seriøst skummelt, hvis den klipning har gjort noget ved hendes selvtillid Men det er vildt fedt at læse :blink: :klap2: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret August 6, 2009 Rapporter Share Besvaret August 6, 2009 I dag var Tyson igen alene om formiddagen, mens jeg var på arbejde. I dag blev det til 3 timer og 50 minutter. Og han var bare så dygtig! Ingen hylegøen og rigtig fin reaktion, da jeg kom hjem. :banan: I morgen skal han være alene 5 timer og 40 minutter om eftermiddagen, så må vi se, hvordan det går... Hvordan klarede Pero det i dag? Hvor dejligt med en god alene-hjemme-dag :5up: Pero var alene 3 timer og 40 minutter igår og det gik godt selvom han dog hylede efter 30 minutter Det er virkelig mærkeligt. Han piver ikke før han starter på det (som han ellers har gjort førhen), men begynder bare pludselig at hyle meget dybt mens han sidder i vindueskarmen Han stoppede med det samme vi sagde han skulle og han sov så de resterende 3 timer og 10 minutter :5up: Jeg tager ikke hans hylen så tungt for han er super dygtig resten af tiden. Han sover faktisk mere eller mindre uafbrudt Og hellere at han hyler et par gange og så sover tungt resten af tiden end at han er stille men går rastløst rundt i den tid han er alene! I dag er vi så på 4-timers-mission! Han har lige nu været alene 2 timer og 45 min og det er gået glimrende 5 minutter alene idag og rejste sig slet ikke fra kurven og løftede hovedet, da vi kom ind:banan::banan::banan::banan::banan: Arj, hvor er det godt :5up: Det er garanteret den nye frisure, der har givet hende et selvtillidsboost :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret August 6, 2009 Rapporter Share Besvaret August 6, 2009 4 timer og 30 minutter :klap2: Yay!! Og han lå på ryggen i tasken og var langt væk i drømmeland da vi kom hjem :5up: Overvejer nu, om vi skal sige 4,5 time igen i morgen eller om vi skal springe op på 5 timer... Han har jo været rigtig dygtig her de sidste mange dage, så jeg har på fornemmelsen, at jeg skal passe på med ikke at lade mig rive med af al den succes :hmm: Og nu er vi trods alt også kun 2 timer fra vores mål. Det havde jeg aldrig troet for en uge siden! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 6, 2009 Rapporter Share Besvaret August 6, 2009 4 timer og 30 minutter :klap2: Yay!! Og han lå på ryggen i tasken og var langt væk i drømmeland da vi kom hjem :5up: Overvejer nu, om vi skal sige 4,5 time igen i morgen eller om vi skal springe op på 5 timer... Han har jo været rigtig dygtig her de sidste mange dage, så jeg har på fornemmelsen, at jeg skal passe på med ikke at lade mig rive med af al den succes :hmm: Og nu er vi trods alt også kun 2 timer fra vores mål. Det havde jeg aldrig troet for en uge siden! Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :klap2: Hvad med 4 timer og 45 min? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst jeanett25 Besvaret August 6, 2009 Rapporter Share Besvaret August 6, 2009 4 timer og 30 minutter :klap2: Yay!! Og han lå på ryggen i tasken og var langt væk i drømmeland da vi kom hjem :5up: Overvejer nu, om vi skal sige 4,5 time igen i morgen eller om vi skal springe op på 5 timer... Han har jo været rigtig dygtig her de sidste mange dage, så jeg har på fornemmelsen, at jeg skal passe på med ikke at lade mig rive med af al den succes :hmm: Og nu er vi trods alt også kun 2 timer fra vores mål. Det havde jeg aldrig troet for en uge siden! Wauw hvor er det FLOT! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 6, 2009 4 timer og 30 minutter :klap2: Yay!! Og han lå på ryggen i tasken og var langt væk i drømmeland da vi kom hjem :5up: Overvejer nu, om vi skal sige 4,5 time igen i morgen eller om vi skal springe op på 5 timer... Han har jo været rigtig dygtig her de sidste mange dage, så jeg har på fornemmelsen, at jeg skal passe på med ikke at lade mig rive med af al den succes :hmm: Og nu er vi trods alt også kun 2 timer fra vores mål. Det havde jeg aldrig troet for en uge siden! Yay, Pero! :klovn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 6, 2009 I eftermiddag var Tyson alene 5 timer og 40 minutter uden hylegøen og med en fin reaktion, da jeg kom hjem. :5up: I morgen træner jeg kun et par timer om eftermiddagen. Jeg tænker så, at jeg vil prøve at gå op på 5 timer og 50 minutter på lørdag. Krydsede fingre og poter modtages med kyshånd! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst jeanett25 Besvaret August 6, 2009 Rapporter Share Besvaret August 6, 2009 Emil og jeg krydser ALT hvad vi kan :5up: Held og lykke - men husk på hvor langt i allerede er kommet! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret August 7, 2009 Rapporter Share Besvaret August 7, 2009 I eftermiddag var Tyson alene 5 timer og 40 minutter uden hylegøen og med en fin reaktion, da jeg kom hjem. :5up: I morgen træner jeg kun et par timer om eftermiddagen. Jeg tænker så, at jeg vil prøve at gå op på 5 timer og 50 minutter på lørdag. Krydsede fingre og poter modtages med kyshånd! :::: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret August 7, 2009 Rapporter Share Besvaret August 7, 2009 I eftermiddag var Tyson alene 5 timer og 40 minutter uden hylegøen og med en fin reaktion, da jeg kom hjem. :5up: I morgen træner jeg kun et par timer om eftermiddagen. Jeg tænker så, at jeg vil prøve at gå op på 5 timer og 50 minutter på lørdag. Krydsede fingre og poter modtages med kyshånd! Hvor er han dygtig!! :klap2: Vi krydser også fingre og poter :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts