sonja77 Besvaret August 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 7, 2009 I dag trænede vi kun alene hjemme et par timer her til eftermiddag, mens jeg lå nede i gårdhaven og solede mig. Det var altså lidt sjovt at komme tilbage til en Tyson, der helt tydeligt ikke havde forventet mig endnu. Han havde ligget og sover på sengen og havde ikke hørt mig komme op ad trappen. Da jeg så åbnede døren, kom han noget forvirret trissende ud af soveværelset. Hans udtryk var sådan en blanding af glad overraskelse og "hva' dælen, det er jo mor, kan det virkelig passe, eller er jeg ikke helt vågen?". Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret August 7, 2009 Rapporter Share Besvaret August 7, 2009 I dag trænede vi kun alene hjemme et par timer her til eftermiddag, mens jeg lå nede i gårdhaven og solede mig. Det var altså lidt sjovt at komme tilbage til en Tyson, der helt tydeligt ikke havde forventet mig endnu. Han havde ligget og sover på sengen og havde ikke hørt mig komme op ad trappen. Da jeg så åbnede døren, kom han noget forvirret trissende ud af soveværelset. Hans udtryk var sådan en blanding af glad overraskelse og "hva' dælen, det er jo mor, kan det virkelig passe, eller er jeg ikke helt vågen?". :mrgreen:Fantastisk:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret August 7, 2009 Rapporter Share Besvaret August 7, 2009 Hvor er det en god tråd for tiden - fyldt med glæde og optimisme. Jeg vil nødig opdatere, hvordan det går hos hos, men kan kun sige at det går kanon. Når ffremgangen er mere sikker, så skriver jeg det lige.:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret August 7, 2009 Rapporter Share Besvaret August 7, 2009 Hvor er det en god tråd for tiden - fyldt med glæde og optimisme. Jeg vil nødig opdatere, hvordan det går hos hos, men kan kun sige at det går kanon. Når ffremgangen er mere sikker, så skriver jeg det lige.:5up: Kom så Cleo med sommerklip! Nu gi'r du den gas og er fantastisk til at være alene. Og snart er du så sej at du ikke længere behøver denne tråd, (så blir vi måske nødt til at overtage din plads....... Hvad er det med de Cotoner?). Jeg har en mistanke om, at det er fordi opdrætteren + familie syntes Louie var den sødeste i kuldet, så han har fået usandsynlig meget opmærksomhed helt fra 1. dag... (for det er jo helt sikkert ikke min skyld..... ). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret August 7, 2009 Rapporter Share Besvaret August 7, 2009 Kom så Cleo med sommerklip! Nu gi'r du den gas og er fantastisk til at være alene. Og snart er du så sej at du ikke længere behøver denne tråd, (så blir vi måske nødt til at overtage din plads....... Hvad er det med de Cotoner?). Jeg har en mistanke om, at det er fordi opdrætteren + familie syntes Louie var den sødeste i kuldet, så han har fået usandsynlig meget opmærksomhed helt fra 1. dag... (for det er jo helt sikkert ikke min skyld..... ). hehe:mrgreen: Håber denne tråd ikke bliver nødvendig ret længe for dig:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret August 8, 2009 Rapporter Share Besvaret August 8, 2009 I dag har Pero været alene i 4 timer og 45 minutter :5up: Tror uden problemer han kunne være alene endnu længere tid, men stoppede da jeg mistede forbindelsen til ham over skype. Der var jo ingen grund til at satse når han nu allerede havde været alene i så lang tid. Igår var han kun alene i 2 timer og 45 minutter pga. forbindelsen. Tror vi skal have undersøgt om vi kan få en stærkere router. Det kan ikke passe at vi skal miste forbindelsen så ofte :hmm: Glæder mig til at høre hvordan det er gået med Tyson i dag. Og hvor dejligt at høre at det stadig går fremad hos Cleo Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 8, 2009 Tillykke med Pero, det ser da ud til, at I når det til studiestart! :5up: I dag var Tyson alene i 5 timer og 50 minutter uden hylegøen og med fin reaktion, da jeg kom hjem. :banan: Tak for alle jeres krydsede fingre, det ser ud til, at de hjalp. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret August 8, 2009 Rapporter Share Besvaret August 8, 2009 Tillykke med Pero, det ser da ud til, at I når det til studiestart! :5up: I dag var Tyson alene i 5 timer og 50 minutter uden hylegøen og med fin reaktion, da jeg kom hjem. :banan: Tak for alle jeres krydsede fingre, det ser ud til, at de hjalp. :blink: Wauw!!! :klap2: Vil det sige 10 minutter fra jeres mål? Var det ikke 6 timer, der var målet?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 8, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 8, 2009 Wauw!!! :klap2: Vil det sige 10 minutter fra jeres mål? Var det ikke 6 timer, der var målet?? Jo... men sig det ikke for højt, jeg prøver at lade være med at jinxe det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PPP-Pero Besvaret August 9, 2009 Rapporter Share Besvaret August 9, 2009 I dag har Pero været alene i 5 timer :klap2: Og han var så dygtig! Sov fra start til slut Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 9, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 9, 2009 I dag har Pero været alene i 5 timer :klap2:Og han var så dygtig! Sov fra start til slut Han er da bare en champ! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret August 9, 2009 Rapporter Share Besvaret August 9, 2009 I dag har Pero været alene i 5 timer :klap2:Og han var så dygtig! Sov fra start til slut Tillykke med Pero, det ser da ud til, at I når det til studiestart! :5up: I dag var Tyson alene i 5 timer og 50 minutter uden hylegøen og med fin reaktion, da jeg kom hjem. :banan: Tak for alle jeres krydsede fingre, det ser ud til, at de hjalp. :blink: Hvor er I bare goé :klap2::klap2: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret August 9, 2009 Rapporter Share Besvaret August 9, 2009 Tillykke med Pero, det ser da ud til, at I når det til studiestart! :5up: I dag var Tyson alene i 5 timer og 50 minutter uden hylegøen og med fin reaktion, da jeg kom hjem. :banan: Tak for alle jeres krydsede fingre, det ser ud til, at de hjalp. :blink: I dag har Pero været alene i 5 timer :klap2:Og han var så dygtig! Sov fra start til slut Damn, det må være lang tid siden jeg har været inde i denne tråd, ellers har I bare været mega ihærdige. Sidst jeg læste om det, kæmpede i for at komme op på ½ time. Hvor er I bare gode!!!!!. :klap2: Tillykke med at I ikke har alene-hjemme-problemer længere. :5up: Havde jeg vidst at det gik så godt, havde jeg da kigget herind lidt før. Dejligt at høre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret August 9, 2009 Rapporter Share Besvaret August 9, 2009 Damn, det må være lang tid siden jeg har været inde i denne tråd, ellers har I bare været mega ihærdige. Sidst jeg læste om det, kæmpede i for at komme op på ½ time. Hvor er I bare gode!!!!!. :klap2: Tillykke med at I ikke har alene-hjemme-problemer længere. :5up: Havde jeg vidst at det gik så godt, havde jeg da kigget herind lidt før. Dejligt at høre. Ja, det er så skønt:5up: Nu er jeg jo snart helt alene herinde:cry: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret August 9, 2009 Rapporter Share Besvaret August 9, 2009 Ja, det er så skønt:5up: Nu er jeg jo snart helt alene herinde:cry: Bare roligt, jeg er sikker på at du ikke bliver ladt alene. :ae: Men hvorfor vil du ikke give en opdatering?, nu hvor du siger at det faktisk går godt. Eller har jeg misforstået noget?. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret August 9, 2009 Rapporter Share Besvaret August 9, 2009 Bare roligt, jeg er sikker på at du ikke bliver ladt alene. :ae: Men hvorfor vil du ikke give en opdatering?, nu hvor du siger at det faktisk går godt. Eller har jeg misforstået noget?. Fordi, hver gang jeg er på med minuttal og praler, så går det galt :-( Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 10, 2009 Fordi, hver gang jeg er på med minuttal og praler, så går det galt :-( Det kender jeg godt. :ae: Hver gang jeg har været for kæphøj og skrevet, at nu kører det bare på skinner, så er Tyson begyndt at hylegø e.l. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 10, 2009 Damn, det må være lang tid siden jeg har været inde i denne tråd, ellers har I bare været mega ihærdige. Sidst jeg læste om det, kæmpede i for at komme op på ½ time. Hvor er I bare gode!!!!!. :klap2: Tillykke med at I ikke har alene-hjemme-problemer længere. :5up: Havde jeg vidst at det gik så godt, havde jeg da kigget herind lidt før. Dejligt at høre. Tak. Og ja, det må sørme være lang tid siden, du har været herinde. 1/2 time var vist før jul. :hmm: Mit mål er jo 6 timer, sååå... Men vi har altså også trænet i over et år. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret August 10, 2009 Rapporter Share Besvaret August 10, 2009 Hvad er tegnene på at hunden har alene-hjemme problemer?? Jeg mener, sætter i kamera op og ser at den står og hyler? Eller er det noget i kan mærke når i kommer hjem?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lykkeliv Besvaret August 10, 2009 Rapporter Share Besvaret August 10, 2009 Hvad er tegnene på at hunden har alene-hjemme problemer?? Jeg mener, sætter i kamera op og ser at den står og hyler? Eller er det noget i kan mærke når i kommer hjem?? Jeg havde kamera oppe imens jeg trænede alene hjemme, på den måde opdagede jeg at det var gået galt med Asta! Hun gik fra at ligge og sove fredsommeligt, til at ligge og piiive gå lidt rundt og piiiive videre, gå mere rundt osv! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret August 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 10, 2009 Hvad er tegnene på at hunden har alene-hjemme problemer?? Jeg mener, sætter i kamera op og ser at den står og hyler? Eller er det noget i kan mærke når i kommer hjem?? Det er forskelligt fra hund til hund. Nogle hunde hyler/gør, nogle hunde ødelægger ting, nogle hunde tisser/pøller i hjemmet... Tyson er en hund, der primært vender angsten indad, så jeg kan se det på hans reaktion, når jeg kommer hjem. Hvis han har været for længe alene, er han meget stresset og opkørt og har svært ved at falde ned igen. Jeg optager lyd, når han er alene (via et gratis program fra nettet), og der har jeg kunnet høre, at han også nogle gange har hyelgøet en lille smule, når han har været alene og ikke brudt sig om det. De fleste gange siger han dog ikke noget, så det er primært hans reaktion, når jeg kommer tilbage, jeg kan kigge på. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret August 10, 2009 Rapporter Share Besvaret August 10, 2009 okay tak så ved jeg hvad jeg skal holde øje med. Izzie hylede som besat den første gang hun var alene, men de følgende gange hun var alene sov hun bare, tullede lidt rundt, legede med en bold og sagde vuf til gøjen for derefter at sove lidt mere. (satte også videokameraet til :blink: ) Hun er ikke helt renlig endnu, da hun ikke kan holde sig i mange timer af gangen (kigger på foderskift pga. muligvis for meget salt) men kan godt nikke genkendene til det med at hun er helt oppe og køre og har svært ved at falde ned. Jeg havde årets sidste lukkevagt i zoo, som var fra 9 - 20 naboen ville gerne lufte hende, men fjolset her glemte at lægge nøglen inden hun kørte og da jeg kom hjem var Izzie helt forskruet og slet ikke til at styrre Det var også for mange timer, og det sker heller ikke igen. Men har jo været vandt til at mormor gik med hende om formiddagen og havde jeg en lang vagt kom hun i pleje hos farmor :blink: Hvilket ikke er muligt nu efter vi er flyttet, men heldigvis er der så mange søde og hundevenlige medkolligianere/naboer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret August 10, 2009 Rapporter Share Besvaret August 10, 2009 Alene hjemme 20 min. uden en eneste lyd :banan: Det er det højeste nogensinde.. Pludselig virker 20 timers-målet om små to uger ikke så fjernt igen. Men skal passe på med at være kæphøj, for så går det galt.. Kong er min (og Louies) nye bedste ven! Han plejede bare at lade den ligge, så de sidste par gange har han fået andre tyggeting eller aktivitetsbold når vi øvede. Hvor jeg så kommet tilbage til en fyldt aktivitetsbold Men i går og i dag er vi gået tilbage til Kong. I går med opblødt tørfoder og i dag med tørfoder, leverpostej + kylling fra i går :mums: Han fik Kong'en og fulgte ikke med hen til døren da jeg gik. Da jeg kom tilbage, 20 min. efter, lå han stadig og spiste sin Kong. Han rejste sig ikke engang for at sige hej. JEG måtte gå hen til ham for at kunne bytte Kong'en ud med en anden godbid.. Det var han dog ikke meget for. Hold kæft hvor er jeg glad.. Det er de små sejre, der tæller :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lille Louie Besvaret August 10, 2009 Rapporter Share Besvaret August 10, 2009 Pludselig virker 20 timers-målet om små to uger ikke så fjernt igen. Ahr, okay, måske bare 2 timer :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret August 10, 2009 Rapporter Share Besvaret August 10, 2009 Jeg kunne/kan se det tydeligt på Cleo i starten: Ørerne tilbage skidt og tisset bed i sine poter stod i hjørnet overdreven velkomst Nu har jeg fået det meste væk, men hun har stadig ørerne tilbage og overdreven velkomst, hvis jeg er gået for hurtig frem i øvningen:cry: Jeg filmede hende og kunne se hendes paniske løben frem og tilbage, kradsen på dørene, hylen og gøen etc. Kameraet har Leonora ødelagt, så indtil jeg får købt et nyt, så vurderer jeg hende.:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts