Gæst Mimas Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 i har hundefri hele dagen på job .. hele natten ... det er 16 timer uden hund sådan cirka .... det er nok bare mig, men er det ikke næsten det samme som ikke at have hund? selvom vores sover i sin kurv i soveværelset og vi ikke har direkte kontakt med ham, synes jeg han er nok "alene" når vi er på job. Det er kun hvis han hoved ligger forkert og snorker jeg puffer til ham gider ikke lagen gymnastik i den larm.. Som skrevet tidligere går kæresten hjemme til sommer, og har gjort det siden vi fik hende. Jeg arbejder pt 4 timer 3 gange om ugen, og skole er der ikke meget af pga eksamener. Så pt har jeg 12 timer om ugen uden hund og kæresten har 5 timer. Vi er sammen med hende næsten døgnet rundt. Og hun er alt i alt alene hjemme cirka 10 timer om ugen så vi har netop ikke særlig meget hunde fri. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maian889 Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Det eneste jeg ønsker er en hund der kan sove i gangen, og jeg forsøgte at fiske efter råd til hvornår og hvordan man kunne lære den det. Jeg er sådan set ligeglad hvad folk gør med deres hunde Jeg vil bare ikke undvære min hund i soveværelset - han har muligheden, det er ikke altid han gider ligge der.. Så måske går det helt af sig selv, at hun vælger gangen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Som skrevet tidligere går kæresten hjemme til sommer, og har gjort det siden vi fik hende. Jeg arbejder pt 4 timer 3 gange om ugen, og skole er der ikke meget af pga eksamener. Så pt har jeg 12 timer om ugen uden hund og kæresten har 5 timer. Vi er sammen med hende næsten døgnet rundt. Og hun er alt i alt alene hjemme cirka 10 timer om ugen så vi har netop ikke særlig meget hunde fri. mig der læser skidt :blink: sry. Det kan læres, men så skal i ud i at sove med hunden i gange et par dage vt. Eller have et børnegitter til soveværelset. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mimas Besvaret Januar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 16, 2011 Jeg er sådan set ligeglad hvad folk gør med deres hunde Jeg vil bare ikke undvære min hund i soveværelset - han har muligheden, det er ikke altid han gider ligge der.. Så måske går det helt af sig selv, at hun vælger gangen Yeh det er virkelig også en rar ting som jeg har nævnt flere gange Men nogle gange har jeg brug for en hundefri aften, og det er ikke kun når der skal være tid til de voksne. Jeg er bare vant til at hunden sover ude i gangen, og kun kommer i sengen når man inviterer den. Elsker at putte med hunden, men nogle gange fylder hun for meget, selvom hun kun er 4 kilo værd Men vi holder ikke dørene åbne om natten, pga hun stadig skal ud og derfor gerne vil have at man kan høre når hun tripper. Så snart hun er større og nattisse fri regner jeg med at åbne døren ud til stuen og den ud til gangen og ser hvad der sker. guanomo : Det ender det også med Men hun sover fint derude når vi ikke er hjemme, hun går bare ikke der ud af sig selv. Men som også sagt tidligere, så er hun kun 3 mdr gammel, så der er lang tid til inden den mission går i gang. Hundebøgerne sagde bare at vi kunne gøre det efter nogle uger. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts