Splinten, mor og mig Skrevet Januar 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2011 Her er den så.... den første lydigheds video af Kimmi ever.... 2. træning siden oktober - første forsøg på et IPO1 lydighedsprogram.... selv om der er ting, som spring og det at sidde foran, der halter, så ER hun da en lille stjerne, ikke? [media] [/media] 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Her er den så.... den første lydigheds video af Kimmi ever.... 2. træning siden oktober - første forsøg på et IPO1 lydighedsprogram.... selv om der er ting, som spring og det at sidde foran, der halter, så ER hun da en lille stjerne, ikke? [media] [/media] SÅDAN! Det ser temmelig godt ud, hehe:klap: Hun ER dygtig:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bille Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Hvor er hun dygtig :klap: du kan godt være meget stolt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 :klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap: Er altså bare SÅ imponeret af jeres kontakt!! Kan du prøve at forklare, hvordan du har fået så god en kontakt med hende? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 :hjerte::klap: hvor er hun bare mega-sej :5up: ps - fin hue Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 :lun: ...også kan jeg godt li' detaljen med at man i nogle øjeblikke, kun kan se din Fox-hue og kimmis hvide ben :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Jeg gad godt jeg kunne have skabt sådan en kontakt imellem Aslan og jeg. Hun ER super sej, men det vidste vi jo godt i forvejen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Weeeee sikke hun kan den kære Kimmie Men det spring der ik?? hehe er det så højt som hun springer synes det ligner et lille spring men kan være lyset som gør jeg ikke kans e højden, men ser enormt hmm energisk ud hihi cute Okay musik til filmen egentlig er du en tramper tøs fra det jyske :slem::blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Januar 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 :klap::klap::klap::klap::klap::klap::klap:Er altså bare SÅ imponeret af jeres kontakt!! Kan du prøve at forklare, hvordan du har fået så god en kontakt med hende? Jamen sådan er hun bare.... det første ½ år med hende var.... belastende! Hun gjorde intet andet end at bakke foran mig, mens hun nedstirrede mig - uanset om man gik på vejen, i skoven, på træningspladsen eller hjemme i stuen Nå ja - så har vi også leget en lille bitte smule Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Januar 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Weeeee sikke hun kan den kære Kimmie Men det spring der ik?? hehe er det så højt som hun springer synes det ligner et lille spring men kan være lyset som gør jeg ikke kans e højden, men ser enormt hmm energisk ud hihi cute Okay musik til filmen egentlig er du en tramper tøs fra det jyske :slem::blink: Det er vist 90 centimeter - sådan et "rul-op" spring af pressening? Og tilsæt så 650 gr. apportbuk - svært for lille tøsen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
linda-hvid Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Jeg træner helt klart for meget med Tacco, hvis det der kan gøres med 2 træninger på 4 måneder så er det klart det går galt for mig for jeg har mindst trænet 4 Kimmie er sej :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
CrazyDogLady Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Jamen sådan er hun bare.... det første ½ år med hende var.... belastende! Hun gjorde intet andet end at bakke foran mig, mens hun nedstirrede mig - uanset om man gik på vejen, i skoven, på træningspladsen eller hjemme i stuen Nå ja - så har vi også leget en lille bitte smule Øv, havde lige håbet på et par guldkorn..... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Januar 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Øv, havde lige håbet på et par guldkorn..... Sorry - aner ikke, hvad jeg render rundt og laver Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Sad i Alt og Intet og ventede på, den skulle dukke op. :stupid: Måske er Linda-Hvid inde på noget der... Kimmie er super sej! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Åååårh Kimmi! I er pisse seje.. Jeg har engang sagt at Vilya var lidt yndlings - men Kimmi ER bare den sjoveste Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Januar 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Åååårh Kimmi! I er pisse seje.. Jeg har engang sagt at Vilya var lidt yndlings - men Kimmi ER bare den sjoveste Kimmi ER helt klart sjovere - men også meget, meget sværere! Men det ved du jo Autist hunden fra helvede! Også derfor det er SÅ svært at vænne hende af med at svinge ind på plads, når hun kommer ind. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Kimmi ER helt klart sjovere - men også meget, meget sværere! Men det ved du jo Autist hunden fra helvede! Også derfor det er SÅ svært at vænne hende af med at svinge ind på plads, når hun kommer ind. Må hun ikke svinge ind på plads?:blink: Hvis jeg forstår det at svinge ind på plads korrekt, så er det da super cool. Eller måske er det bare fordi jeg selv synes det ser vildt godt ud.. Hmm:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Januar 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Må hun ikke svinge ind på plads?:blink: Hvis jeg forstår det at svinge ind på plads korrekt, så er det da super cool. Eller måske er det bare fordi jeg selv synes det ser vildt godt ud.. Hmm:hmm: Jo jo - det er hun blevet trænet til i over 7 år! Men så fandt jeg jo ud af, at hun synes det der med at bide i et ærme er det F E D E S T E i verden og så skal man jo også gå sådan et lydighedsprogram.... og der SKAL de sidde foran ved indkald og apport..... og sådan nogle ændringer forstår Kimmi ikke! Ellers er hun the champ til at smide rø... rundt og ind på plads! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Jo jo - det er hun blevet trænet til i over 7 år! Men så fandt jeg jo ud af, at hun synes det der med at bide i et ærme er det F E D E S T E i verden og så skal man jo også gå sådan et lydighedsprogram.... og der SKAL de sidde foran ved indkald og apport..... og sådan nogle ændringer forstår Kimmi ikke! Ellers er hun the champ til at smide rø... rundt og ind på plads! Pyyyyyyyha, så er jeg helt rolig igen... Kunne altså heller ikke forstå det.. Hahaha Tsk... Tsk.... det er jo altså heller ikke ligeså fedt at side foran ved indkald og apport, det må du da forstå ik?! :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Kimmi ER helt klart sjovere - men også meget, meget sværere! Men det ved du jo Autist hunden fra helvede! Også derfor det er SÅ svært at vænne hende af med at svinge ind på plads, når hun kommer ind. Oh yes. Når det sidder, så sidder det. Og det sidder pænt hurtig! Men hun er virkelig en fryd! Og sådan en ener.. Tænk sig bare at plukke en hund ud af en bil, gå et rally program, imellem ens ture på bane hvor man er forstyrrelse for unghundeprøve.. Og det er ikke engang min egen hund! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Jeg gad godt jeg kunne have skabt sådan en kontakt imellem Aslan og jeg. Hun ER super sej, men det vidste vi jo godt i forvejen Åh ja jeg er også ret misundelig på den kontakt der:-D Og hvor er Kimmi bare sej!!!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Januar 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Til de misundelige kan jeg afsløre, at det ikke er sådan en "Kimmi og Trine" kontakt - det ser nøjagtig ligesådan ud, når andre - f.eks. Tweesa går med hende! Så står jeg bare og kigger forelsket på :hjerte: Hun er virkelig en ener! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Hvor er I dygtige :banan: Kimmie er da bare en stjerne - godt du har den lyse hue på. Det giver nogle gode effekter i mørket Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Splinten, mor og mig Besvaret Januar 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Hvor er I dygtige :banan:Kimmie er da bare en stjerne - godt du har den lyse hue på. Det giver nogle gode effekter i mørket Jaaaa - Fox huer gør noget godt for alle! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Januar 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2011 Jaaaa - Fox huer gør noget godt for alle! :hjerte: :kys:men lige netop den specielle hue sidder altså også på et ret så kønt ansigt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts