DaniellaJ Skrevet Januar 24, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2011 Asger og jeg var ude med Luxen i lørdags, og vi nærmere os en mand der står og er ved at komme skrald i skraldespanden (sjovt ikke :slem:). Nå men vi stopper op og får Luxen til at sætte sig fordi han skal lære at det ikke er alle der skal hilses på.. Men så kommer manden over imod os og spørger om det ikke er den berømte Luksus. Hvor vi vist nok svare ja, og da vi har stået og snakket lidt med ham og han har nusset en masse med Luxen så kigger Asger og jeg på hinanden og spørger om nogle af os kendte ham.. og nøøøøh? Så vores konklusion er at De luxe må være kendt i området . - Der er også 2 små børn der altid kommer løbende over til ham og vil lege . Er jeres hund/hunde også kendt i det område hvor i bor af folk i aldrig har mødt før? :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Ork ja, Bassen kender tonsvis af folk, vi ikke aner hvem er. Underligt egentlig, men sådan er det, når man går rundt ude i haven og åbenbart ser såååååå sød ud :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Tror mere folk kender mig...jeg er ham der som skal meldes til politiet fordi jeg har farlige kamphunde og lufter dem i parken...... Men hjemmeplejen, den søde gamle nabokone, manden med den hvide schæfer og et par andre kender da Pablo og Victoria, og kommer med godbidder eller til en snak når jeg er i haven... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Luna er den eneste brune lab her.. Og er kendt af mange mennesker. Det oplevede min overbo dengang hun turde lufte hende:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Petrine er ret berømt, der er en rottweiler og en 'dogfather-agtig'-mand med to ørekuperede dobermænd, de skifter til modsatte fortov når vi nærmer os Dem vi hilser på og kan lide råber på lang afstand! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Jeg oplevede en gang at der kom to personer cyklende forbi og snakke om "Møffe og Jayson" - der følte jeg, at min hund var lidt kendt (Jayson er en anden bernerhvalp, som bor her). Men ellers har jeg ikke oplevet det store Argh, jo, Argentos (endnu en berner) mor vidste vi boede her, længe før vi mødte hende og Argento... For Jayson og ejere var godtroende gået over til dem, for at konkludere, at "det var ikke Møffe" - og selvom kvinden lignede (langt, lyst hår, ung), så var det heller ikke Rikke Så da vi endelig mødte hinanden, kunne vi gensidigt sige: "Argh, det er DIG Jaysons ejere snakker om!" :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bellas mor Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Bella er også kendt af mange, som, er det den glade hun man høre om,:klap: og Børn,, når, heder din hund ikke Bella så ja mange kender min hund, men jeg kender dem ikke, Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Jeg oplever det jævnligt, men om det er fordi min mor snakker mere med folk når hun går tur med Thailo end jeg gør, eller det er fordi jeg ikke kan huske at jeg har mødt folk før,.... det ved jeg ikke lige. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst maian889 Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 ALLE kender carlo her hvor vi bor. Jeg tror ikke der går en dag hvor jeg er ude med ham hvor jeg ikke hører "Caaaaarlo". Skal så lige siges at vi bor op af både en vuggestue og en børnehave, og børnene her ved udemærket hvem Carlo er (når de skal på tur skal alle hen og klappe en efter en, før kan pædagogerne godt opgive at komme videre). Jeg kan ikke kende alle børnene, men de kender Carlo, og råber lystigt efter ham når de ser os - med det resultat at forældrene jo også kender ham nu. De er så sjove de mindste børn, der endnu ikke har lært at tale ordentligt - jeg ved hvis jeg hører der bliver råbt "Arrrrlo" så er det Carlo der råbes efter Folk stopper tit op og skal hører om racen og "ihh og nejjjj og åhh hvor er han dog skøn" Man bliver lige stolt hver gang :klap: Så jep, Carlo er en kendis i vores lille by.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst solskin Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Vi er nok mere berygtede i vores område Det er hende, som traver rundt med de stakkels schæfere - se bare benene er slidt helt op. - og tror i så ikke, de skal også kravle i træer , tror hun at de er aber - og hvad er det hun smider ud i græsset/marken ? er det MAD :damn: - og så cykler hun rundt med hundene i en cykeltrailer, hvor der står "hunde bussen" på ????? Men de bærer over med mig, for jeg er jo tilflytter :5up: Mange vil gerne snakke med Selma og Qiwi, og vil også gerne snakke med mig. For at få stillet deres nysgerrighed :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Januar 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Vi er nok mere berygtede i vores område Det er hende, som traver rundt med de stakkels schæfere - se bare benene er slidt helt op. - og tror i så ikke, de skal også kravle i træer , tror hun at de er aber - og hvad er det hun smider ud i græsset/marken ? er det MAD :damn: - og så cykler hun rundt med hundene i en cykeltrailer, hvor der står "hunde bussen" på ????? Men de bærer over med mig, for jeg er jo tilflytter :5up: Mange vil gerne snakke med Selma og Qiwi, og vil også gerne snakke med mig. For at få stillet deres nysgerrighed :klap: den cykeltrailer vil jeg gerne se :klap:.. Uhh klatre i træer og søge mad i græsset, det må de da elskeeee ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Jeg og hundene er meget kendt her i Tåstrup. Min exhanhund var jo kendt for sin aversion mod andre hanhunde, min ene græker er kendt for sit antisympati mod tæver. Og alle hundene er kendt for at være glade for mennesker., Så når jeg kommer med de 6 stk , og især børn råber hilsner, er deres forældre ved at falde af cyklen, for hvor kender de hende fra. Så¨foruden hundeejerere er jeg kendt af utrolig mange børn, som jeg så ikke kan genkende med cykelhjelm på. Men hvis vi primært er kendt for det gode, så OK for mig. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gismo hunden Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Tro vi er lidt kendt. I sommer da Gismo smuttede ud af haven, mens vi var indendøres, fandt vi ham ude på fællesarealet. Han var igang med at lege med nogle børn. Som de sagde "vi ville lige lege lidt med ham inden vi kom ind med ham" :klap: Ellers er vi mest kendt for at træne Lydighed på fællesarealet. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst solskin Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 den cykeltrailer vil jeg gerne se :klap:.. Uhh klatre i træer og søge mad i græsset, det må de da elskeeee ? Cykeltraileren er skam ikke noget specielt. Bare en ombygget børne cykeltrailer, og så har jeg skrevet "hunde bussen" på siderne -og ja- leverpostej på træer er et hit. Specielt Selma mestre dette til ug. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Narj her er det vist kun de nærmeste naboer som kender Obelix . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Er jeres hund/hunde også kendt i det område hvor i bor af folk i aldrig har mødt før? :blink: Aslan har sine egne venner, og vi har INGEN anelse om hvem de er Ydemere fik jeg en ny kollega som så siger "gud det er da dig med den store flotte søde hund" :blink: Men syntes i ikke også det er hyggeligt at de lux har sine egne venner? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Jow vi er da kendt :klap: - og berygtet herude Misja har hendes yndlings hunde og yndlings mennesker herude og jeg, jeg er kendt som hende med den sorte hund med de spidse øre der hopper og gør af de hunde der går på den anden side af vejen :stupid: - og som hende der stadig går til træning med hunden, selv om den er blevet 8 år! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Jeps. Dumle er kendt som cockeren der ikke kan lide andre hunde og Nova som den overivrige og uimodståelige terrier. En dag Dumle havde været med til hundetræf og vi kun havde Nova med på tur var der en mand der stod og ordnede hæk der sagde "I har da vel ikke kun en hund nu? I plejer da at have to ikke?". Damen i rækkehuset siger altid "så dejlige hunde og dejligt at i rydder op efter dem", når vi kommer gående forbi. Dumle er mærkelig nok højt elsket af alle de gamle damer, hvis hunde han hader og så af min fætter, der også bor i byen. Nova er højt elsket af mange gamle damer og små børn, specielt min venindes storesøsters datter, der ellers er bange for hund, er blevet rigtig glad for Nova. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Robin er ikke så meget kendt i området tror jeg ikke. men i hundeskoven snakker alle om ham. og når vi møder nye folk, ved de godt hvem han er.. sådan noget "nåårh.. det er ham xxx snakkede om" så han er meget populær i skoven, fordi han kan sammen med alle hundene, og leger rigtig godt sammen med dem. og så også fordi de kender mig som seriøs hundejer, der virkelig gør noget ud af at have hund. :blink: Der er flere i hundeskoven, der bare kommer udelukkende i håb om at han også er der Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MorTilKatja Besvaret Januar 24, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2011 Petrine er ret berømt, der er en rottweiler og en 'dogfather-agtig'-mand med to ørekuperede dobermænd, de skifter til modsatte fortov når vi nærmer os Dem vi hilser på og kan lide råber på lang afstand! Hihi hvad er der sket siden de er bange for Petrine? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret Januar 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2011 Tjo. Lexus kender næsten gud og hvermand her i området:lol:....I alle tilfælde hunde folket. Lexus er han der passer på de små, og ikke vil have ballade på marken:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Januar 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2011 Flipsedyret er kendt som "den gladeste lille hund" og der er også nogle der kaster kiks ud af vinduerne når de ser os :banan: :hjerte: og det resulterede i at Flipsedyret hoppede op til alle åbne vinduer vi kom forbi for at tjekke om der kom kiks :stupid: - andre ser ham som jordens største hidsigprop Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Rams Besvaret Januar 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2011 Tjae... Dexters klipning sørger jo lidt for, at alle lægger mærke til ham:blink: Så jeg tror ikke, at han kender mange, men mange kender ham på hans udseende.. Jeg synes godt nok der er flere, som jeg aldrig troede der havde lagt mærke til mig, som har kommenteret "Ej, jamen du plejer da kun at have en..? Har du fået en mere?.. Eller er han bare på ferie..?" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Januar 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2011 Vinnie har gjort sig stærkt bemærket i området, og ikke kun for det gode Når vi går tur hører vi enten glade børnestemmer der råber "hej Vinnie" eller panikslagne voksne, der råber "der kommer Vinnie, få fat i hunden!" (fordi Vinnie elsker børn og hader hunde...) Mit navn er der ingen der kender - jeg er enten "hende fra avisen" eller "hende med den kæmpe hund" Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst spix Besvaret Januar 25, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 25, 2011 Alle kender min frækkert, og det er rimmelig ofte, vi stoppes af nogen som taler som om de kender os, men som jeg ikke har helst styr på hvem er- de taler så om hvor stor han er blevet- om hvordan det går med det og det...... igår,feks, mødte vi pakkeposten et andet sted i byen,som havde helt styr på hvad han vejede sidst vi mødtes...................jeg har bare vænnet mig til at være et stort spørgsmålstegn.:confused::confused::confused: Men vi har en del vi møder på tur "venner".............. igår mødte jeg en af dem, altså hundene- det var kvinden der gik med dem- men det er altid manden jeg taler med- jeg beder hende så hilse hjemme for det er et par uger siden jeg har set ham...........Så fortæller kvinden gu hjælpe mig , at hendes mand døde for en uge siden........bare sådan------syg 3 uger og så død. Det er lidt uhyggeligt. og meget meget trist. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts