Hop til indhold

Kender folk jeres hund i det område hvor i bor?

DaniellaJ
 Share

Recommended Posts

Gæst Michelle w

Tja, eftersom jeg bor i en lille landsby er jeg ret sikker på de fleste her i området ved hvor mine hunde hører til, hvis de en dag skulle stikke af.

Men vi holder os mest for os selv -ikke fordi hverken jeg eller mine hunde har noget imod andre mennesker, men jeg tror mest vi er "kendt på afstand". Jeg går en del ture med hundene i skoven med medbragt madpakke osv, og det er jo alenetid sammen med hundene.

Derudover er vi vidst bare tosserne der render og træner ovre på legepladsen ved skoven:blink:

Gaia er dog en semi-kendis her i "byen". Den dag jeg fik hende, trak hun sig ud af halsbåndet på vores første gåtur. Eftersom hun absolut ikke er til fremmede mennesker, var der intet håb om at fange hende. Jeg brugte flere timer sammen med familie, venner og alle de lokale der kunne stampes op af jorden mm på at prøve at fange hende, men endte med at måtte ringe til tidl ejer, for selvom jeg kunne komme tæt på hende, kunne jeg ikke fange hende.

Vi fik endda vores lille lokale tog til at sænke farten på strækningen forbi vores landsby -DET er sgu da service:mrgreen:

Og når så man har en blue merle aussie uden hale og isblå øjne, så er hunden altså tilpas speciel til at folk husker den.

Men bortset fra det gør vi os ikke ret bemærket...

Link til indlæg
Del på andre sites

Inden Happy fik den der skide hormonchip sidste år besøgte vi ofte SFO, hvor ungernes udkigspost råbte HUNDEEEEEEEE så snart de så os. De fik 20.000 gange at vide hvad hundene hedder, og 100.000 gange hvor gamle de er, det er noget ungerne går meget op i.

Det er dog kun Happy og Lille P. jeg tager på den slags ture med, og de er kendte af mange der elsker at snakke med hunde.

Russerne er noget helt andet, der sniger vi os af sted, og håber ikke at møde nogen der vil snakke fordi de er menneskeangste.

I lokalområdet er jeg mest kendt som en halvtosse der tilsyneladende ikke ejer et spejl. Alle ved hvem jeg er, jeg er stodderen med den faldefærdige budcykel, ham der står oppe på skorstenen i pyjamas kl lort om natten, eller som fik huset omringet med 7 bevæbnede strissere, og meget meget mere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tilde er ikke særlig kendt, Thayson til gengæld er kendt for at være den lille arrige satan (Han elsker sin egen stemme :engel:)

Men jeg vidste hvem Kim var, før jeg mødte ham til træf.. Ham med giganterne :mrgreen: På den anden side var det nok uundgåeligt, når jeg bor 5min. væk og der ikke rigtig går andre store hunde rundt herude, udover en forfærdelig masse labrador :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, mine hunde er godt kendt i området. Specielt fordi de mener jeg nok er lidt små skør siden Zozo sidder i barnevogn, men hun nyder det, den gamle pige, nu kan hun sidde på noget af turen og komme ned og gå. I stedet for at blive hjemme, når vi skal på lang tur.

Jeg bor i et sommerhus område og i foråret troede mange jeg havde fået barn hi hi :mrgreen: Indtil de kom tæt på og så prinsesssen sidde i vognen.

Det gir folk noget at snakke om og tænke over, og mange synes det er en god ide, når de hører baggrunden. :-D

Luna var alvorligt syg i sommers og sad der også, der troede flere det rablede for mig, og en havde spurgt min nabo om jeg mon troede det var børn hihi :-D

Men nu er det igen KUN Zozo der sidder og troner på noget af turen, de andre 2 går fint ved siden af.

Redigeret af Flaffy,Zozo,Luna
stavefejl
Link til indlæg
Del på andre sites

Inden Happy fik den der skide hormonchip sidste år besøgte vi ofte SFO, hvor ungernes udkigspost råbte HUNDEEEEEEEE så snart de så os. De fik 20.000 gange at vide hvad hundene hedder, og 100.000 gange hvor gamle de er, det er noget ungerne går meget op i.

Det er dog kun Happy og Lille P. jeg tager på den slags ture med, og de er kendte af mange der elsker at snakke med hunde.

Russerne er noget helt andet, der sniger vi os af sted, og håber ikke at møde nogen der vil snakke fordi de er menneskeangste.

I lokalområdet er jeg mest kendt som en halvtosse der tilsyneladende ikke ejer et spejl. Alle ved hvem jeg er, jeg er stodderen med den faldefærdige budcykel, ham der står oppe på skorstenen i pyjamas kl lort om natten, eller som fik huset omringet med 7 bevæbnede strissere, og meget meget mere.

Hmm.. Nu bliver jeg nysgerrig..:genert: Hvorfor fik du huset omringet, hvis jeg må spørge...? for har en ide om, at der gemmer sig en sjov historie der:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm.. Nu bliver jeg nysgerrig..:genert: Hvorfor fik du huset omringet, hvis jeg må spørge...? for har en ide om, at der gemmer sig en sjov historie der:-D

Min tidligere nabo havde to kamphunde. Han var en af de rigtige Brian-typer.

En dag røg de på hinanden, og de var umulige at skille. Det skete inde i en udestue af glas. Så hentede han en pistol og skød den af tæt på hundene. Kuglen røg ud gennem en af ruderne.

Bag os er der kolonihaver, og en af dem indehaves af en pensioneret canadisk generalmajor. Han kan høre forskel på skud. Men derfra hvor han har sit kolonihavehus kan man ikke se husnumrene på vores vej, så han ringede til politiet og meldte skyderi i "nummer to hus" - du ved han ike tale sproket so gådt.. En kommunikationsfejl hos politiet fik det til nr 2. Generalmajoren mente at det der blev skudt med var en M11 og det havde han sådan set ret i. Det er altså noget af en skyder. Derfor kom politiet talstærkt og omringede mit hus - med våbnene trukket.

jeg kunne dog hurtigt vise dem den knuste rude i naboens udestue, og "Brian" stod og fulgte optrinet. Der var en tydelig genkendelse hos indsatslederen, og så strøg hele sværmen af pansere derind. Der var lidt at diskutere for sådan en M11 er altså ikke legetøj. Så var der også noget med noget væksthus med orange lys i kælderen, så de blev der en tre timer.

• Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst shar pei ozzy

jeg bor i en lille by, så alle ved oz hvem ozzy er, han er oz den eneste shar pei i området. nogle vil gerne snak med ham andre vil ikke og det er heller ik alle ozzy vil snak med.

Link til indlæg
Del på andre sites

I morges da vi stod og skulle have børnene i tøjet ringede det på døren og en ældre mand længere nede af gaden stod med vores lille hund og spurgte om den ikke hørte til her - så jo hunden er måske mere kendt end vi lige regnede med:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Magnusbt

Årh,

sikken adorable hund.

Jeg bor tæt på fælledparken(København, Østerbro) hvor min far og jeg, er derovre én time eller to.

Han er en kendis derovre, fordi han er en lille tøsedreng hehe :)

Når han sommetider skal op på de fællede træer, hvor alle de andre hunde render rundt... Så sætter han sig foran træet, og begynder at hyle.

Så vil alle gerne hjælpe ham op..

Så går der lidt tid, efter de har løbet rundt omkring.. Så skal de op på træet igen, og så kan han lige pludseligt godt komme op(med fuld fart!)

10 minutter efter, sidder han og hyler.

Skøre hund.... :)

men han er godt nok elsket.

Link til indlæg
Del på andre sites