Gæst Schnitzel Skrevet Januar 27, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2011 Da jeg i august 2010 oprettede tråden "Nu med hvalp i huset" så føler jeg mig "tvunget" til at dele min glæde og begrejstring med jer. For om 1 uge flytter Luna ind i huset og Coco får titlen "storesøster" Lidt billeder fra weekendens besøg:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Januar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 :lun::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
anders46fils Besvaret Januar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 Tillykke!! Du er nok også blevet smittet med cavaliergitis, men det er en god og dejlig ting . Jeg ønsker dig held og lykke med den lille ny. Håber at se en masse foto's. :banan: VH Anders. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
tantemaier Besvaret Januar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 Åhh hvor er Luna sød. Tillykke med hende :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Schnitzel Besvaret Januar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 Tillykke!! Du er nok også blevet smittet med cavaliergitis, men det er en god og dejlig ting . Jeg ønsker dig held og lykke med den lille ny. Håber at se en masse foto's. :banan: VH Anders. Mange tak for det Og masser af billeder... Det tror jeg bliver det mindste problem, da jeg har taget enormt mange af Coco +4000 Jeg har lige opdateret med et nyt albumm, hvor vi har været endnnu en tur omkring fotografen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret Januar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 tilykke torben og kone:-D Hvor ser hun dejlig ud, og en tricollor denne gang... stort tillykke med forøgelsen, hvor er i heldige!!!!!! må lige høre; er det fra samme kennel? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Schnitzel Besvaret Januar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 tilykke torben og kone:-DHvor ser hun dejlig ud, og en tricollor denne gang... stort tillykke med forøgelsen, hvor er i heldige!!!!!! må lige høre; er det fra samme kennel? Mange tak Ja det blev til en Tricolour, da jeg endelig fik bestemt mig... Hun er ikke fra samme kennel som Coco. Luna kommer fra Kennel-Sejs men faderen er fra samme kennel som Coco's far:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret Januar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 havde de ikke hvalpe da i ville have en eller ville i bare prøve en anden kennel? hvad farve vaklede du imellem, daa? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Januar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 Hvor er hun sød. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Schnitzel Besvaret Januar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 havde de ikke hvalpe da i ville have en eller ville i bare prøve en anden kennel? hvad farve vaklede du imellem, daa? Jeg havde først valgt en Blenheim fra et helt andet sted, men "fortrød" og fik så fat i denne Tricolour. Og nej kennelen hvor Coco kommer fra, og hvor vi skulle have nr. 2 fra også, der kom tæven ikke i løb, eller det blev en hvid løb som det kaldes. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bøvle Besvaret Januar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 ja man skal følge sit hjerte, når man vælger hvalp... det gjorde jeg også med vores... og saimon valgte faktisk os, og jeg var solgt, for han søgte mig hele tiden, til trods for han baggede hen til mig... selvom jeg havde en anden ruby et andet sted, men valgte saimon, det er jeg glad for... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Januar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 Årh hvor er hun bare fin . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bellas mor Besvaret Januar 27, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 27, 2011 Å hvor er Luna dog sød, Tillykke med hende, jeg bliver næsten helt Hvalpe skruk :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts