Hop til indhold

ulovlig hund andmelde?


Gæst bombastic
 Share

Recommended Posts

Det er jo det jeg gør, men finder ingen steder, at det er lov. Når man får en bøde, så sigtes man i henhold til en eller anden lovs paragraf et eller andet styk noget.

 

Jeg tror bare vi stopper her. Jeg kan mærke, at jeg bliver lidt irriteret over, at du så tydeligt kommer med interne spydigheder om anden bruger, samt virker enormt nedladende i dine indlæg. Ikke god debat-stil.

 

Bekendtgørelse om undervisningsplan for kategori B

 

Og undervisningsplanen for kategori B, Dvs. dét alle lærer når de tager kørekort til kat. B

 

 

Bekendtgørelser er til for at fortælle hvorledes en lov skal tolkes. Der er yderligere bekendtgørelser som forklarer præcist hvad "tegngivning" f.eks. ér, som kørelærerne så bruger i deres undervisning, som jeg så også har brugt i forklaringerne.

 

Det kan altså næsten ikke præciseres mere end jeg allerede har gjort.

 

 

 

Hvad angår hvordan jeg skriver, så er det altså svært at skrive ret meget anderledes, når det drejer sig om lovtekster og bekendtgørelser.

Drejer det sig om hvordan det er sat sammen, så er det nu engang sådan jeg skriver.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 161
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg ( som lastvognschauffør) Sætter pris på at div biler lige giver mig et "blink" :blink: når de endelig (efter 500 gange at have været ud og kikke) tager sig sammen og overhaler hele mit træk... så er jeg da klar over at de omsider har taget sig sammen til at daffe forbi.

Kan også oplyse at da jeg i rudekonges tid tog kørekort fik oplyst at det var god "bilisme" :slem: at lige blinke ved overhaling af store køretøjer.

 

sorry OT :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Jeg ( som lastvognschauffør) Sætter pris på at div biler lige giver mig et "blink" :blink: når de endelig (efter 500 gange at have været ud og kikke) tager sig sammen og overhaler hele mit træk... så er jeg da klar over at de omsider har taget sig sammen til at daffe forbi.

Kan også oplyse at da jeg i rudekonges tid tog kørekort fik oplyst at det var god "bilisme" :slem: at lige blinke ved overhaling af store køretøjer.

 

sorry OT :engel:

 

Nu gider jeg ik sige det mere...en volvo stationcar er ikke en lastvogn...hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu gider jeg ik sige det mere...en volvo stationcar er ikke en lastvogn...hehe

 

Kan du ik komme forbi i Bramdrupdam i din røde sadindåse når jeg er på job i næste uge ?? Vil lige se om ikke den forvokset Volvo/Scania kan gøre den lidt mere skrotvenlig.. så den kan sendes til huggeren med pakkeposten.. LOL :slem:

 

 

:fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ( som lastvognschauffør) Sætter pris på at div biler lige giver mig et "blink" :blink: når de endelig (efter 500 gange at have været ud og kikke) tager sig sammen og overhaler hele mit træk... så er jeg da klar over at de omsider har taget sig sammen til at daffe forbi.

Kan også oplyse at da jeg i rudekonges tid tog kørekort fik oplyst at det var god "bilisme" :slem: at lige blinke ved overhaling af store køretøjer.

 

sorry OT :engel:

Møder du mig på vejen, ja så VIL du få et par blink med OH. Hjælper du mig forbi, får du også et tak får hjælpen med venster/højre bliklys;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...