Hop til indhold

Kiki Koda & Kaos i sommerhus


Linda
 Share

Recommended Posts

Ja vi er på forlænget weekend i det jyske, i Jegum ferielandsby i nærheden af blåvand :mrgreen:

 

Her er skønt, det et 12 pers. hus men vi er kun mig jonas og hundene :engel:

 

Vi nyder spaabad, sauna pool og en masse plads at boltre sig på med hundene, her er dejligt og glad for vi måtte låne det her hus af en af min mors veninder :klap:

 

I dag var vi ude at se området så det blev til en laaaang gå tur lidt for lang for lille Kaos men han klarede den da :oops::blink:

 

Billeder bliver der taget en masse af og der kommer da nogle gode... Koda har dog en tendens til at blive centrum på alle billeder, han elsker kameraet og ja kameraet elsker ham, men han søger ihvertfald pænt meget ind foran kameraet :engel:;-)

 

For ikke at spamme alle billedtrådene opretter jeg min egen, så kan i kigge med hvis i lyster :mrgreen:

 

billeder fra dagens gå tur, i morgen bliver det nok henne strand :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

:5up: Skønne billeder af 3 super skønne hunde! :hjerte:

 

Jeg er super glad for at Koda kom til dig, hvor hans potentiale bliver udnyttet til fulde og hvor jeg virkelig får lov at følge ham tæt :kys:

Men åhhh, hvor kunne jeg altså godt nogen gange ønske at jeg havde beholdt ham selv, for han ER altså bare for dejlig :lun:

 

Her er skønt, det et 12 pers. hus men vi er kun mig jonas og hundene :engel:

 

Vi nyder spaabad, sauna pool og en masse plads at boltre sig på med hundene, her er dejligt og glad for vi måtte låne det her hus af en af min mors veninder :klap:

 

Hey, I ku' da godt have inviteret mig, i stedet for bare at prale med alt den plads :fornaermet::fornaermet: Jeg ville da næsten ikke have forstyrret kæreste-hygge-tiden :engel:

 

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Missing

Hold da op, hvor er de skønne :hjerte: Det ser virkelig ud til, at de har det godt sammen

 

Det ser ud til at hundene rigtig hygger sig, hvor har Kaos et fedt udtryk her :mrgreen::

 

38454d1296155985t-kiki-koda-kaos-i-sommerhus-p1274629.jpg

 

Og det her er da alt for sødt:

38457d1296155985t-kiki-koda-kaos-i-sommerhus-p1274665.jpg

 

Helt enig :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

:5up: Skønne billeder af 3 super skønne hunde! :hjerte:

 

Jeg er super glad for at Koda kom til dig, hvor hans potentiale bliver udnyttet til fulde og hvor jeg virkelig får lov at følge ham tæt :kys:

Men åhhh, hvor kunne jeg altså godt nogen gange ønske at jeg havde beholdt ham selv, for han ER altså bare for dejlig :lun:

 

 

 

Hey, I ku' da godt have inviteret mig, i stedet for bare at prale med alt den plads :fornaermet::fornaermet: Jeg ville da næsten ikke have forstyrret kæreste-hygge-tiden :engel:

 

:mrgreen:

 

 

 

Årh hvor du sød Anne :kys:

 

Ja han er helt unik den sjove koda dreng :hjerte:

 

hehe jamen i kommer bare men lige selv forklare irene at i har en sjat hunde med hehe jeg fik lige lov at ta hvalpen med ellers er reglen vidst 2 hunde en dum regel egentlig :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh hvor du sød Anne :kys:

 

Ja han er helt unik den sjove koda dreng :hjerte:

 

hehe jamen i kommer bare men lige selv forklare irene at i har en sjat hunde med hehe jeg fik lige lov at ta hvalpen med ellers er reglen vidst 2 hunde en dum regel egentlig :engel:

 

Total dum regel da :fornaermet: Men hvad Irene ikke ved, har hun ikke ondt af :slem: :mrgreen: Men det må vist blive en anden gang :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ingen billeder i dag, hundene har dog være på gå tur men vi har taget tingene meget stille og roligt i dag...

 

natten til i dag var ikke så sjov og Kiki endte med turbomave så nu det kun kaos mave som er helt fin :cry:

 

De hylte lige op i vejret og ville ud mange gange så det kom de.. men puha blev sku bekymret... ringede til min egen dyrelæge vagt derhjemme er jo lidt lost heroppe :vedikke: Der rådede han mig til at få fat i noget zoolac men meget bedre pro kolin. Så længe de var glade veltilfredse og som de plejede og ikke var blod i afføring så skulle jeg prøve med pro kolin og ris og kylling, og faste det meste af dagen i dag.

 

Fik googlet mig frem til en dyrelæge her i nærheden i dag og tog derud og snakkede med dem, de kunne ikke svare på hvad der lige har givet dem den diarre men fik noget pro kolin med hjem og hvis der blev noget så fik jeg et nummer jeg kunne ringe på alle døgnets timer, det beroliger mig :mrgreen:

 

de har fået 2 gange indtil videre og deres maver faldet så meget til ro de drikker heldigivs godt med vand så det bekymre mig ikke, og det lader til der kommer styr på deres maver...

 

Synes bare det mærkeligt at de begge to er uheldige at få og kaos havde inden vi tog hjemmefra han er helt tip top igen.. :hmm:

 

Men tænker de må ha spist et eller andet knap så sundt !!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...