Gæst The dogfather Skrevet Januar 29, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2011 Beverly Hills Chihuahua premiere på kanal 5 kl.20...:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2011 Ja så er jeg åbenbart ikke en dame:engel:.. Den gider jeg ikke se:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Januar 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2011 Ja så er jeg åbenbart ikke en dame:engel:.. Den gider jeg ikke se:lol: Nå men så er der film til pigerne...:klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Januar 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2011 Ja så er jeg åbenbart ikke en dame:engel:.. Den gider jeg ikke se:lol: Åhhhr, den er ellers nuttet. Sad flere gange med tårer i øjnene og lod mig totalt rive med af stemningen (men jeg er jo også til tegnefilm). ..... og så er der en sang, der bare er så fin: bom chiga bom, chica bom..... CHIWAWA. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst solskin Besvaret Januar 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2011 jeg har set den :klap: Jeg er altid lidt skeptisk, når det drejer sig om sådanne film. Men jeg havde meget fornøjelse af at se denne. Så sidder jeg og tænker, hvordan kan jeg lære mine at gøre sådan. Og når det er sørgeligt, så sidder jeg og tuder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst solskin Besvaret Januar 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2011 Nå men så er der film til pigerne...:klap: Yes - jeg er en pige :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret Januar 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2011 Ja så er jeg åbenbart ikke en dame:engel:.. Den gider jeg ikke se:lol: Enig... He he ... skal vi to så bare glo på Stealth på tv2 eller hva med Harry Potter på tv3 puls ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2011 Åhhhr, den er ellers nuttet. Sad flere gange med tårer i øjnene og lod mig totalt rive med af stemningen (men jeg er jo også til tegnefilm). ..... og så er der en sang, der bare er så fin: bom chiga bom, chica bom..... CHIWAWA. Åh jamen jeg er oss til tegnefilm.. Synes bare ikke lige jeg er i humør til den slags film i dag:-D Enig... He he ... skal vi to så bare glo på Stealth på tv2 eller hva med Harry Potter på tv3 puls ? Uh.. ja se det var mere mig:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Januar 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2011 Ved ikke om jeg skal se "we were soldiers" eller "unbreakable"... Og der kommer også Orca-dræberhvalen i nat...men den er vist reeet trist... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Januar 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2011 Ved ikke om jeg skal se "we were soldiers" eller "unbreakable"... Og der kommer også Orca-dræberhvalen i nat...men den er vist reeet trist... Åh ja, det er den vist.. Synes jeg kan huske noget om den.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret Januar 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2011 Ved ikke om jeg skal se "we were soldiers" eller "unbreakable"... Og der kommer også Orca-dræberhvalen i nat...men den er vist reeet trist... Det så jeg lige da den kom frem... har vist set den mindst 10 gange siden. En kanon film, der gir stof til eftertanke :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret Januar 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2011 Åhhhr, den er ellers nuttet. Sad flere gange med tårer i øjnene og lod mig totalt rive med af stemningen (men jeg er jo også til tegnefilm). ..... og så er der en sang, der bare er så fin: bom chiga bom, chica bom..... CHIWAWA. Hmm.... hvorfor sidder jeg og forestiller mig en Ascha højlydt synge med på samtlige omkvæd i filmen ?? :slem: [media] [/media] :banan: Bom Chica Bom , Chica Bom.... CHIWAWA :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Januar 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2011 Hmm.... hvorfor sidder jeg og forestiller mig en Ascha højlydt synge med på samtlige omkvæd i filmen ?? :slem: :banan: Bom Chica Bom , Chica Bom.... CHIWAWA :banan: Jamen, det er slet ikke helt forkert forestillet. Men indrøm det,... man kan da kun blive glad af sådan noget. :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst solskin Besvaret Januar 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2011 Jamen, det er slet ikke helt forkert forestillet. Men indrøm det,... man kan da kun blive glad af sådan noget. :klap: Jeg er helt enig. Det virker også for mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Januar 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2011 [media]http://www.youtube.com/watch?v=sNV1Xk3X_QQ[/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst solskin Besvaret Januar 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2011 [media]http://www.youtube.com/watch?v=sNV1Xk3X_QQ[/media] Det er rigtig god musik i mine ører :klap: Men - ØV - jeg ville hellere have chihuahua som dansere Og nu er det din skyld, at jeg logger af. Nu må jeg bare se filmen igen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret Januar 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2011 Jamen, det er slet ikke helt forkert forestillet. Men indrøm det,... man kan da kun blive glad af sådan noget. :klap: okay.... indrømmer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Januar 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2011 altså jeg har kun set lidt af filmen. Den brune, som de kalder chihuahua, ER det en chihuahua? ligner mere en blanding af noget:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Januar 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2011 Jeg ser "must love dogs" på kanal 4 - dame der skal date :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Januar 29, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2011 Synes faktisk den der chihuahuafilm så sød ud! Så lige det sidste af den.. Meget veltrænede chihuahuaer! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frank Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 Beverly Hills Chihuahua II udkommer i morgen...he Den brune/hovedpersonen i Bev Chi I er en ægte chihuahua. Den blev fundet til filmen og blev reddet, ellers skulle den have været aflivet fordi ingen ville eje den, netop fordi den ikke ligner en ægte Chi...Så synes man pludselig at den er sød den hund, ik!!? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 Det er en søød film :hjerte: Havde egentligt regnet med at den var lidt (meget) kvalm/plat-agtig, men den overraskede faktisk stort! Har set den et par gange, men har den desværre ikke selv - og ej heller har vi kanal 5, ÆV! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 eeej Bwian den var jo dubbet :stupid: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 eeej Bwian den var jo dubbet :stupid: Undgyld...kunne jeg ikke vide... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Januar 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2011 Undgyld...kunne jeg ikke vide... jo du kunne! din gyld ALT sammen!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts