Aslan Skrevet Januar 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2011 (rettet) Aslan og jeg besluttede...... eller jeg besluttede at VI skulle lave en snemand! ASlan mente så bare at man skulle spise sneen :stupid: Men jeg vik da rullet den nederste del af snemanden. Men da jeg så så Aslans "en snebold" udtryk i øjnene fik han lov..... "Find musen Aslan" Martin stoppede så med at filme efter et stykke tid.... men da Aslan havde gravet den helt stykker, lettede han ben på det... prikken over i'et, og ville derfter ind PS: VIDEOEN ER FRA DEC 10 Redigeret Januar 30, 2011 af Aslan Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 haha hvor kært! :klap: og shit i har meget sne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 haha hvor kært! :klap: og shit i har meget sne ja det tænkte jeg også. er videoen fra i dag? Vi har kun en ganske tyndt lag sne her i odense Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Nej, den er fra december Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Nååååhr hvor er han sød. Det er da tydeligt at han forsøger at hjælpe med at rulle snebolden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Januar 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Nååååhr hvor er han sød. Det er da tydeligt at han forsøger at hjælpe med at rulle snebolden. Eller bare spise den og gå i vejen Aslan siger tak fordi du tror på ham :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Januar 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2011 Hvor er han bare sød . Det ser super hyggeligt ud!!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts