Hop til indhold

Trænings tøj, hvilke mærke ?

Gæst Capone
 Share

Recommended Posts

Hejsa alle.

Jeg sidder og roder rundt på nettet for at finde noget godt træningstøj.

Jeg vil gerne have noget hvor man både kan få sommer tøj og vinter tøj i samme mærke.

Det skal bruges til forskelligt hundetræning i alt slags vejr, samt skal være med stor ryglomme.

Jeg har kigget på K9, er der nogen der har erfaring med deres kvalitet?

Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 54
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst wheaten terrier

Jeg sværger til Arrak, det har stor lomme bagpå og en så mange lommer spredt rundt omkring, så efter 14 dages ejerskab fandt jeg en hidtil bortgemt lomme ;-)

Eneste ulempe er at bukserne er unisex hvilke giver en ret underlig pasform omkring livet. Kan klares med et bælte.

Ellers har jeg kun tommel op for mærket, der er tænkt på alt :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det der også kun ud til at de har til vinter brug?

Nej, Arrak har til hele året. Kig evt. på deres svenske side, så kan du se hele udvalget.

Synes de har nogle enormt gennemtænkte detaljer, med lommer og dimsedutter. Kan gi' Siri ret i at noget af vintertøjet larmer lidt, men jeg synes ikke det er tungt..? :vedikke: Ikke i forhold til at det altså er rigtig vinterforet tøj, der samtidig skal være vandtæt.

Det aller, aller bedste ved Arraktøjet er IMØ deres ekstra ærmelængde!!! Jeg har lidt lange arme, og alt andet bli'r for kort, og jeg haaader det! Især når man træner hund, og vifter rundt med armene, så er det sq rart at ærmene dækker hele vejen ned! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst wheaten terrier

Hvor kikker du, Arrak har både alm trøjer og t-shirt's.

Deres vinterjakke er formiddabel med alle dens lommer. "ski"bukserner er den bedste gave jeg har givet mig selv. Ingen kolde ben når det er kong Frost spøger

Link til indlæg
Del på andre sites

Medmindre man kan li Fleece trøjen, som jeg ikke er ret meget for..

Syntes heller ikke de har alm. sweet shirt eller t-shirt?

Deres alm jakker ser meget meget varme og robuste ud

Ta-daaaa!!! T-shirts, sweats og hoodies! Har deres hoodjacket, som jeg nærmest bor i!!! Æææææælsker den! Og køber nok Black bear hoodie til næste vinter... :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har både en vinterjakke og en vest fra Arrak.

Vinterjakken er lækker, fuld af lommer og holder mig dejlig varm.

Vesten var et fejlkøb. Lommerne sidder "udenpå" og er lidt i vejen, når vi går lineføring. Måske er det vores lineføring, der skal forbedres :lol: men jeg skal have fundet en anden vest, hvor lommerne er lidt mere indbyggede.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, Arrak har til hele året. Kig evt. på deres svenske side, så kan du se hele udvalget.

Synes de har nogle enormt gennemtænkte detaljer, med lommer og dimsedutter. Kan gi' Siri ret i at noget af vintertøjet larmer lidt, men jeg synes ikke det er tungt..? :vedikke: Ikke i forhold til at det altså er rigtig vinterforet tøj, der samtidig skal være vandtæt.

Det aller, aller bedste ved Arraktøjet er IMØ deres ekstra ærmelængde!!! Jeg har lidt lange arme, og alt andet bli'r for kort, og jeg haaader det! Især når man træner hund, og vifter rundt med armene, så er det sq rart at ærmene dækker hele vejen ned! :5up:

Ja fandt den lige, men de sender ikke til Danmark:damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg sværger også til Arrak :blink:

Safedog.dk - livsstilsprodukter til kaeledyr og deres ejere...

Safedog.dk - livsstilsprodukter til kaeledyr og deres ejere...

www.hundogfritid.dk

Men kender også en del, som bruger tøjet fra ABC ABC Hundeudstyr

Og så er der også tøjet fra Hurtta, det skulle vist også være ret lækkert

Hurtta Pro - Kvalitets tøj til hundeføreren / hundeejere. Hurtta Pro tøj i unik kvalitet / pasform

www.hundogfritid.dk

Her kan man også kigge, der er både Arrak og Hurtta, samt andre mærker

Beklædning - Person

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fatter ikke folk, der er glade for Arrak :hmm:

Det er stift, knitrer, føles som at have en plastikpose på (absolut ikke åndbart), elendig kvalitet (syningerne går op)

Har en jakke jeg købte i dyre domme, har haft den på 4 gange / max 8 timer i alt, en lomme og alle reflekser er faldet af :shock: - og jeg har kun gået normalt, slet ikke være nede at rulle rundt på jorden.

Den er kold lige når man får den på, derefter bliver man klam og fugtig og fryser endnu mere

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved ikke hvad du søger ved træningstøj :vedikke:

Men jeg sværger til Hurtta :lun:

Har bukserne, jakken, træningsvesten og de der trænings gaiters til benene :lun:

Det er 100% vind og vandtæt og det er åndbart! Og så er det bare fantastisk lækkert at have på!

Har ikke brugt træningsvesten så mange gange, men de gange jeg har, har det bare været lykken :lun:

Jeg sværger til Hurtta :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er stift, knitrer, føles som at have en plastikpose på (absolut ikke åndbart), elendig kvalitet (syningerne går op)

Har en jakke jeg købte i dyre domme, har haft den på 4 gange / max 8 timer i alt, en lomme og alle reflekser er faldet af :shock: - og jeg har kun gået normalt, slet ikke være nede at rulle rundt på jorden.

Den er kold lige når man får den på, derefter bliver man klam og fugtig og fryser endnu mere

Har haft mit vintersæt i flere år, går med jakken hver dag i den kolde årstid. Jo, den er måske lidt stiv og knitrende, men ikke mere end alt andet vandtæt jeg har haft. Jeg løber tit agility med jakken, og min ånder altså rigtig godt, ellers ville den godt nok bli' gennemvåd indvendig! Synes også den er fint varm, selvom man nok skal ha' noget tykt under hvis der er mange minusgrader ude.

Hvis din jakke er gået i stykker efter så kort tid så skal den returneres, det er jo tøj der er lavet netop til lidt hårdt brug!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis din jakke er gået i stykker efter så kort tid så skal den returneres, det er jo tøj der er lavet netop til lidt hårdt brug!

Blev bestilt hjem i sær størrelse så kan ikke byttes, men måtte sendes retur - har fået pengene tilbage.

Både mit arbejdstøj og min north face vinterjakke er fint åndbare, så det er ikke fordi jeg damper uhæmmet :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Psst! Psst! Hurtta! :engel::slem:

Det kan tåle hvad som helst, har virkelig gode reflekser! Ånder fantastisk osv osv :engel::slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha, det lyder ikke godt..

Vil jeg da tænke over så, det er jo smadder dyrt.

Har du ikke byttet den ?

Link til indlæg
Del på andre sites