Hop til indhold

Trænings tøj, hvilke mærke ?

Gæst Capone
 Share

Recommended Posts

• Svar 54
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg tror jeg søger videre

Syntes at der er meget blandet opfattelse af Arrak, og det er jo ikke i den billige ende, så ville være super ærgeligt hvis jeg heller ikke syntes om det........

Link til indlæg
Del på andre sites

Arrak :5up: Bor i min vinterjakke fra meget tidlig efterår til sen forår :genert:

ja sådan har jeg det også.

Mit arrak tøj bliver brugt rigtig meget i denne tid har både jakke buks, skibuks, langærmede t-shirts og hoodie og det hele bliver brugt rigtig meget..

Købte det for 2 år siden og det har fuldt levet op til mine forventninger og er de bedste penge jeg har givet ud til hunde tøj..:5up:

Jeg løber AG(både træning og konkurrencer) i det og har ingen problemer med at blive klam...:klap:

Men det ville da være super træls hvis vi alle var glad for samme mærke ikke sandt??:stupid:

Vi er da heldigvis forskellige..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger gerne Pinewood, har både deres sommer og vinterbukser, med ekstra forstærkninger på knæer og røv.....Er bare så glad for det, for det holder til at jeg kravler rundt i skoven og er fig. ;O)

Det er så ikke lavet direkte til hundetræning, men er et outdoor mærke - kan anbefales. Søg selv på navnet, da jeg ikke kan indsætte links ;O)

/Carina og Bubben

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jesper Poulsen

Jesper

Hundetræning - jeg er da glad for at du ikke eftersøger tøj til hunden - hvad angår dit tøj for træning vil jeg anbefale at du går ind i en jagt butik og følger deres forslag.

Gode støvler er gode i vådt område og ellers gode vandresko. En god jagt-jakke er perfekt til dette. Nu ved jeg jo ikke hvad det er for en træning at du vil lave, men jeg anbefaler noget jagt udstyr - det er også ganske stærkt og kan vaskes / spules.

Husk fodtøjet.

Jagt tøj er designet til at være udendørs

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jesper Poulsen

Jesper

Hej

Det var mening at være lidt frisk, men tøjet er mindre interessant - da det kan regne og være meget vådt når i træner udendørs vil jeg altid anbefale at man har gode støvler eller vandre sko og man kan få et rimeligt set med bukser og frakke i en jagt butik.

Held og lykke med træningen

Jesper Poulsen

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jesper Poulsen

Jesper

Hej

Det var mening at være lidt frisk, men tøjet er mindre interessant - da det kan regne og være meget vådt når i træner udendørs vil jeg altid anbefale at man har gode støvler eller vandre sko og man kan få et rimeligt set med bukser og frakke i en jagt butik.

Held og lykke med træningen

Jesper Poulsen

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jesper Poulsen

Jeg tror at jeg holder mig uden fro dette.

Et almindelig jagt outfit som en enkel jakke og bukser og evt en hue elle hat,

og et par almindelige støvler eller vandresko - :-DEr nok for at træne hunden

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror at jeg holder mig uden fro dette.

Et almindelig jagt outfit som en enkel jakke og bukser og evt en hue elle hat,

og et par almindelige støvler eller vandresko - :-DEr nok for at træne hunden

Jamen det er da sikkert godt nok, men når jeg nu har et gavekort liggende til hundeføretøj ville det da være dumt ikke at bruge det, nu jeg står og mangler:hmm:
Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen det er da sikkert godt nok, men når jeg nu har et gavekort liggende til hundeføretøj ville det da være dumt ikke at bruge det, nu jeg står og mangler:hmm:

Jeg har masser af vandrestøvler mm

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu går jeg jo på jagt, og har derfor masser af jagtsæt. Men der er bare det ved det, at det er så pokkers grønt, at det kan se vel nørdet ud at rende rundt i andre steder.

Men for mig gør det jobbet udmærket. Men det er også dyrt. Og man vinder ikke nødvendigvis meget på at købe det, fremfor at købe nogle af de andre mærker der er nævnt herinde.

Hvad der gør jagttøjet dyrt, er brug af de forskellige typer af membran, der ikke er helt billige. Det gør det super anvendeligt, men kan være overkill for de, der ikke skal bruge det "fuldt ud".

Har selv overvejet at se efter noget andet, så udmærket med en masse forslag i tråden. Du må holde os opdateret, og fortælle hvad du ender med at købe og komme med endnu en anmeldelse vi andre kan tage med i vores overvejelser.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jesper Poulsen

Jeg må nok indrømme at dette er uden for min verden:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jesper Poulsen

Fordi jeg aldrig har været fokuseret på tøjet - og mine hunde har aldrig haft nogen form for tøj eller dækken når vi var ude.

Jeg er egent lige glad, bare at jeg kan holde mig rimelig tør.

Jeg er bedøvende ligeglad hvordan jeg ser ud.

JP:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Fordi jeg aldrig har været fokuseret på tøjet - og mine hunde har aldrig haft nogen form for tøj eller dækken når vi var ude.

Jeg er egent lige glad, bare at jeg kan holde mig rimelig tør.

Jeg er bedøvende ligeglad hvordan jeg ser ud.

JP:hjerte:

Tja hvordan man ser ud er nok også lige meget, men nu er jeg ikke jæger og har ikke brug for sådan et outfit, tilmed er det ikke billigere end hundetræningstøj, så jeg ser ingen grund til at invistere i sådanne noget i stedet for.

Jeg har idag fået et par K9 bukser hjem, og er helt sikker på at dem bliver jeg glad for både vinter og sommer, de kan nemlig lynes af i benene:vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jesper Poulsen
Tja hvordan man ser ud er nok også lige meget, men nu er jeg ikke jæger og har ikke brug for sådan et outfit, tilmed er det ikke billigere end hundetræningstøj, så jeg ser ingen grund til at invistere i sådanne noget i stedet for.

Jeg har idag fået et par K9 bukser hjem, og er helt sikker på at dem bliver jeg glad for både vinter og sommer, de kan nemlig lynes af i benene:vuf:

Jeg er måske lidt forudtager, fra den tid jeg sad i Spaniel klubbens :cry:bestyrelse,

hvor en del klagede over at de skulle træne hundene udendørs og hundene og støvlerne blev beskidte - og de mente det virkelig

Som system konstruktør fandt jeg at ved at have hunde der skulle luftes og trænes var en perfekt afstresning fra mit arbejde.:vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er måske lidt forudtager, fra den tid jeg sad i Spaniel klubbens :cry:bestyrelse,

hvor en del klagede over at de skulle træne hundene udendørs og hundene og støvlerne blev beskidte - og de mente det virkelig

Som system konstruktør fandt jeg at ved at have hunde der skulle luftes og trænes var en perfekt afstresning fra mit arbejde.:vuf:

Ja ok, det lyder lidt mærkeligt at de klagede over det:stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

• 1 year later...