Gæst Chili Con Caia Besvaret Marts 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2012 JAAAA!!!! Jeg købte den for ikke ret længe siden, og den er bare super! :5up: ihhh hvor godt! Kan du så fortælle mig om der er plads, som i god plads, til legetøj, godbidder, apport buk osv.? Er træt af ikke at kunne ha legetøj på mig.. Selvf. er det ikke 10 stk. legetøj jeg skal ha plads til... Synes den ser ret så fed ud, og så er den ovenikøbet pæn at se på... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Marts 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2012 ihhh hvor godt!Kan du så fortælle mig om der er plads, som i god plads, til legetøj, godbidder, apport buk osv.? Er træt af ikke at kunne ha legetøj på mig.. Selvf. er det ikke 10 stk. legetøj jeg skal ha plads til... Synes den ser ret så fed ud, og så er den ovenikøbet pæn at se på... Ta'r lige nogle billeder af lommerne, kig forbi igen om lidt! Og jo, den er fed, og ser faktisk også ok ud på! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Marts 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2012 Så er jeg tilbage igen! Desværre uskarpt billede, men her ser du lommen på ryggen, til apport og lign. Den er stor, kan ikke lukkes/lynes, men har elastik i kanterne, så mener nok at tingene bli'r liggende. Vesten forfra. Der er to store lommer nederst, de kan ikke lukkes/lynes. Men de er rimelig dybe, og smart skåret, så tingene bli'r liggende i lommerne selv om man løber. Der er også lynlåslommer "udenpå" de lommer. Så er der to brystlommer med lynlås, du kan se stropperne til lynlåsene stikke ud. Udover lommerne er der diverse ringe, en karabinhage, og oppe på højre skulder en lille velcroting hvor man f.eks. kan sætte linen fast til Lp (faktisk ret smart, så den ikke glider ned). Og så et nærbillede af den store lomme nederst foran. Det var lidt svært at vise størrelsen, jeg havde bare en 1/2 l sodavandsflaske at proppe i lommen, men det viser forhåbentlig noget om størrelsen! Vesten har "snor i taljen" så den kan spændes ind efter ønske, og det samme i halsen. Håber det gi'r et lille indtryk af vesten! Jeg er meget glad for min allerede, og kommer sikkert at bli' endnu mere glad når jeg har fundet ud af alle fiduser! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Marts 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2012 Tak Korvis! Du er en skat sådan at gide at tage billeder.. Virkelig mange mange tak. Den ser virkelig fed ud. Jeg må have mig sådan en, hvis ikke i denne her måned, så i næste. den koster alligevel næsten 1000kr. Tror godt den kan opfylde alle mine behov faktisk. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Marts 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2012 Tak Korvis!Du er en skat sådan at gide at tage billeder.. Virkelig mange mange tak. Den ser virkelig fed ud. Jeg må have mig sådan en, hvis ikke i denne her måned, så i næste. den koster alligevel næsten 1000kr. Tror godt den kan opfylde alle mine behov faktisk. Så lidt, da! Jeg ved jo fra mig selv at man gerne vil vide, når man sidder og kigger på så vigtige ting! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts