Linda Skrevet Februar 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2011 Vi har været sammlet et par gange og har nu fået redigeret de fleste billeder for en gang for lang tid siden og vi var så afsted i dag til en tur også ... Billederne kan ses her Picasa Web Albums - linda maria - redigeret# Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret Februar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2011 Virkelig lækre billeder !!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Februar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2011 Gode billeder! :hjerte: Hvad er det koda løber rundt med på nogle af billederne? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Februar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2011 Rigtig dejlige billeder:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Februar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2011 Super billeder af den dejligste race:hjerte: Hvor er det bare en skøn flok:-) Og dejligt at de alle kommer så fint ud af den med hinanden.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Februar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2011 Skønne billeder af dejlige hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Februar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2011 Super billeder :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Februar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2011 SHIT DE HAR MIG :shock: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaO Besvaret Februar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2011 Hvor er de bare dejlige, alle som en:lun: De ser virkelig ud til at komme godt ud af det med hinanden. Skønt at se.:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Februar 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2011 Tak alle sammen Lise: det er etr stykke legetøj koda render rundt med... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Februar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2011 Hej, Supergode billeder-jeg er helt solgt:lun:. Kender du en god hjemmeside, hvor jeg kan læse lidt mere om aussier?? De steder jeg har fundet er mere standardiserede(painted magic havde engang en god personlig beskrivelse) og da jeg er ret vild med aussien og overvejer om det skal være min næste hund vil jeg gerne læse noget mere om den fra folk, der ejer dem (har allerede været en masse hjemmesider igennem;-)). V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Inkognito Besvaret Februar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2011 Billede nr. 16 er da bare for sødt Og resten er da supergode Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Februar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2011 Hold nu op hvor er jeres hunde smukke :hjerte::hjerte::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret Februar 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2011 Artikel, Aussien og Lydighed http://www.ligaen.net/stamtavler/y-kuld/ying/Aussie-character%5B1%5D.pdf ellers så er paintedmagic.dk super god læsning.. Evt. så prøv skriv til Anne Lotte derfra hun har sikkert sit tidligere materiale derfra og kan være hun kan sende dig info om Aussien til dig En super arbejdshund som fortjener at få brugt sit hovede der er stor forskel på avlen herhjemme så man skal undersøge og gøre op med sig selv hvad man ønsker sig af "hunden" www.lakesideaussies.dk har et spændende kuld i vente ( Koda's søster) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Februar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2011 Hej, Tusind tak, det var lige den slags jeg ledte efter;-). V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts