Gæst solskin Skrevet Februar 2, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2011 specielt for mig Nu er jeg (for det meste) et fornuftigt menneske. Men-men... I Lørdage var jeg jo til skue. Og mødte en oprætter af Tibetansk spaniels, som havde 2 hvalpe med. Og jeg smeltede på stedet. Stille og rolig hvalp, som bare vil passe til Qiwi og Selma. Men jeg er på venteliste til en anden race :hmm: Så vil skæbnen, at jeg har drømt om denne lille tævehvalp siden Jeg skal bare have hende Nu har jeg lige ringet til opdrætter, og hun er stadig ikke solgt :klap: Jeg har nu en aftale ang. et besøg på næste fredag (har næsten fået stress af at få arrangeret ferie og afspadsering) Jeg kan slet ikke kende mig selv - Men nøj hvor jeg glæder mig :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Februar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2011 specielt for mig Nu er jeg (for det meste) et fornuftigt menneske. Men-men... I Lørdage var jeg jo til skue. Og mødte en oprætter af Tibetansk spaniels, som havde 2 hvalpe med. Og jeg smeltede på stedet. Stille og rolig hvalp, som bare vil passe til Qiwi og Selma. Men jeg er på venteliste til en anden race :hmm: Så vil skæbnen, at jeg har drømt om denne lille tævehvalp siden Jeg skal bare have hende Nu har jeg lige ringet til opdrætter, og hun er stadig ikke solgt :klap: Jeg har nu en aftale ang. et besøg på næste fredag (har næsten fået stress af at få arrangeret ferie og afspadsering) Jeg kan slet ikke kende mig selv - Men nøj hvor jeg glæder mig :banan: Du er i hvert fald ramlet ind i en dejlig race. Det er bare skønne hunde :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Februar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2011 Snyyyyd ..... Jeg synes, du skal gå tilbage til dit vanlige :hmm: fornuftige selv, så slipper jeg nemlig for at være misundelig Pssssst: Glædelig hvalp hvornår flytter hun ind, og hvornår får vi billeder :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Februar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2011 Tillykke Nogen gange skal man bare følge det der sug i maven, og sin intuition :blink: Det er også sådan en skøn race Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst solskin Besvaret Februar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2011 Snyyyyd ..... Jeg synes, du skal gå tilbage til dit vanlige :hmm: fornuftige selv, så slipper jeg nemlig for at være misundelig Pssssst: Glædelig hvalp hvornår flytter hun ind, og hvornår får vi billeder :klap: Til det markerede: Jamen, jeg tager hende med hjem på næste fredag :5up:hvis alt går vel. Jeg har ikke nogle billeder Opdrætter har ikke en hjemmeside hvor jeg kan "låne" et billede. Så du må vente til næste fredag Min plan er, at jeg har kamera klar , så jeg kan tage billeder af Qiwi, Selma og Rose første gang de mødes :5up:Og dem får i at se.(+ en masse andre) Jeg mødte faderen til kuldet på skuet, dejlig rolig fyr. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Februar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2011 Tillykke :klap: havde selv overvejet racen! Den er vidskønderlig :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Februar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2011 Jamen hvis man smelter, så smelter man. Der er ikke noget at gøre! :5up: Har gået til agility med et par tibetanere, og de er sq nuttede! Og som hvalpe... :hjerte: Stort tillykke med hende! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst solskin Besvaret Februar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2011 Tillykke Nogen gange skal man bare følge det der sug i maven, og sin intuition :blink: Det er også sådan en skøn race TAK Ja, jeg skal love for, at min underbevidsthed har givet mig "et hint med en vognstang". Jeg har haft de vildeste drømme - Rose blev solgt til onde, vemmelige mennesker, og jeg måtte redde hende - nogen havde taget hende og jeg kunne ikke finde hende o.s.v Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Februar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2011 TAK Ja, jeg skal love for, at min underbevidsthed har givet mig "et hint med en vognstang". Jeg har haft de vildeste drømme - Rose blev solgt til onde, vemmelige mennesker, og jeg måtte redde hende - nogen havde taget hende og jeg kunne ikke finde hende o.s.v Nåååårh, stakkels dig! Så er du jo bare nødt til at ha' hende!! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst solskin Besvaret Februar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2011 Nåååårh, stakkels dig! Så er du jo bare nødt til at ha' hende!! :klap: Ja, så kan jeg få nattero Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Februar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2011 Ja, så kan jeg få nattero :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Februar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2011 Tillykke, hvor er det fedt at du følger din mavefornemmelse og intuition :klap:Glæder mig til at se billeder, hvilken farve har hun? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst solskin Besvaret Februar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2011 (rettet) Tillykke, hvor er det fedt at du følger din mavefornemmelse og intuition :klap:Glæder mig til at se billeder, hvilken farve har hun? Tak Har lige et billede af hendes brødre: http://www.canis-minor.dk/ klik på klubbens racer klik på hvalpe Så er det det sidste billede. Hun er også zobel Redigeret Februar 2, 2011 af solskin Linket virkede ikke - nu gør det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret Februar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2011 Hold da op ! Jamen glædelig hvalp !!! Hvornår får du hende hjem? Mavefornemmelsen er SÅ vigtig at gå efter synes jeg! Tibbe-racen er virkelig lækker synes jeg! Hvilken anden race var du da skrevet op til? Selma, Qiwi & Rose...det klinger godt :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst solskin Besvaret Februar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2011 Hold da op ! Jamen glædelig hvalp !!! Hvornår får du hende hjem? Mavefornemmelsen er SÅ vigtig at gå efter synes jeg!Tibbe-racen er virkelig lækker synes jeg! Hvilken anden race var du da skrevet op til? Selma, Qiwi & Rose...det klinger godt :klap: Tak :kys: Jeg var skrevet op til Norwich Terrie. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Februar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2011 Ih hvor spændende, det er altid godt at følge sin mavefornemmelse :5up:. Glæder mig til at høre mere og se masser af billeder :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Februar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2011 Hvordan udtaler du så navnet??? Dansk eller engelsk udtale??? Glæder mig til billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret Februar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2011 Iihhhh en lækkerhedsrace! Mange gange tillykke med valget.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Februar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2011 Tillykke med hende. Man skal altid lytte til ens mavefornemmelse - den har altid ret Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Februar 2, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 2, 2011 Skøn race, kan godt forstå, at du faldt for hende. :hjerte: Fedt at du følger din mavefornemmelse, nogle gange skal det bare være. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Februar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2011 Hej, Tillykke med din kommende hvalp, glæder mig til at se billeder;-). Går selv med den der store lyst til en hund mere(min er 2 år nu) og har også forelsket mig i en, men indtil nu følger jeg mit hoved og forsøger at holde det koldt og fornuftigt:rolleyes:. V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst solskin Besvaret Februar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2011 Hvordan udtaler du så navnet??? Dansk eller engelsk udtale??? Glæder mig til billeder Jeg vil udtale det på dansk :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst solskin Besvaret Februar 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 3, 2011 Hej,Tillykke med din kommende hvalp, glæder mig til at se billeder;-). Går selv med den der store lyst til en hund mere(min er 2 år nu) og har også forelsket mig i en, men indtil nu følger jeg mit hoved og forsøger at holde det koldt og fornuftigt:rolleyes:. V.H. Sille Ja, det var så også min plan :blink: Men "skæbnen" ville det anderledes Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Februar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2011 Hvor spændende Tillykke med den nye lille hvaps. Det er altid vigtigt at følge sin mavefornemmelse :5up: :slem: Glæder mig til at se billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Februar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2011 :klap: Tillykke, har aldrig været den store tilhænger af impulskontrol Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts