Gæst Ninjamor Skrevet Februar 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2011 Hundetræning - Landsforeningen Danmarks civile Hundeførerforening - DcH I menuen klikke du på Ungdom og herefter på Ungdomslejr Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Februar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2011 Hundetræning - Landsforeningen Danmarks civile Hundeførerforening - DcH I menuen klikke du på Ungdom og herefter på Ungdomslejr Øv, jeg er for gammel... Ser ellers rigtig sjovt ud! Er der ikke nogen der vil lave ungdomslejr for os der er unge indeni, men lidt gamle udenpå..?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bamseida Besvaret Februar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2011 Øv, jeg er for gammel... Ser ellers rigtig sjovt ud! Er der ikke nogen der vil lave ungdomslejr for os der er unge indeni, men lidt gamle udenpå..?? Lige min tanke Vi må lave en selv. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dorte Besvaret Februar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2011 Øv, jeg er for gammel... Ser ellers rigtig sjovt ud! Er der ikke nogen der vil lave ungdomslejr for os der er unge indeni, men lidt gamle udenpå..?? Den er jeg med på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Capone Besvaret Marts 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Marts 11, 2011 Den er jeg med på Øv, jeg er for gammel... Ser ellers rigtig sjovt ud! Er der ikke nogen der vil lave ungdomslejr for os der er unge indeni, men lidt gamle udenpå..?? Jamen den har vi jo;) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts