Hop til indhold

slap snor på gåtur??

Gæst Syfongse
 Share

Recommended Posts

Gæst Syfongse

dette er egentlig også mit seneste blogindlæg, men der er jo ingen der læser ens blog, så skriver det også lige herinde ^^

jow jow, den er god nok de sidste tre dage har Arnold på sin gåtur gået ret pænt i snor det har ligefrem været hyggeligt at gå med ham ^^

idag kom han også når jeg sagde "kom", nok fordi jeg varmede op med at sige det mens han allerede stod ved siden af mig det fik mig til at indse at det må gøres noget oftere!

han tager stadig små hyggeting fra sofaboret når han er alene hjemme, men mest hans klikker, for det er jo en positiv ting der normalt gir' godbidder men jeg må vidst snart investere i en ny der ikke er tygget igennem og knap nok kan klikke

overvejer også at købe noget nyt aktiveringslegetøj til ham, hvis jeg sparer penge på næste foderkøb, så han kan få bevæget de små grå lidt mere

af mig får han lov til at ligge i sofaen, selv om kæresten ikke vil have det, men når han er her lader mig og Arnold bare som om han ikke må sidde i sofaen jeg har det lidt skidt med det, for det er jo en slags mixede signaler til arnold, men på den anden side må han også vide at nogle gange må man ikke være i sofaen, kun når mor siger det!

Link til indlæg
Del på andre sites

ang. aktiverings legetøj.. Vi har en aktiverings bold som er godt slidt, en 1½ l sodavands plastflaske, en 0,5 l plastflaske og et kaffekrus vi bruger til godbidder. Det virker rigtig godt på på lexus:lun:

Ang. Sofaen.. Jeg synes at enten må hunden eller også må den ikke. Det ene øjeblik for den skæld ud for at ligge i sofanen, og det andet øjeblik gør den ikke, det er vel til at forvirrer hunden med:blink::vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Syfongse

jeg er generelt også imod at bruge flere hundrede kroner på legetøj til hunden og har også prøvet med andre ting i hjemmet, som f.eks. flasker, men han kan slet ikke se ideen med flaskerne, så han tygger dem bare i stedet og det LARMER og så ildner det ham op fordi den gør modstand :cool: har også prøvet at proppe godbidder i en gammel tennisbold men den var også sjovere at tygge i. men da jeg købte gummi-bolden med hul i kunne han godt finde ud af det :stupid:

så har fundet den der sjove tumle-ting der hele tiden retter sig op når man puffer til den :mrgreen: den synes jeg selv er enormt underholdende og Arnold skal nok få den brugt.

tog faktisk lige snakken om sofaen igår med kæresten :engel: det er fordi han ikke vil sidde i hundehårene og det vil jeg da heller ikke, så jeg bruger tæppe, men kæresten synes stadig det er ulækkert, men indtil videre er det kun mig der bor her, så jeg nedlagde veto mod ham ^^ hunde er heldigvis ikke gode til at generalisere, så det er ikke fordi han prøver at hoppe op i alle de andre møbler :mrgreen:

men faktisk, nu jeg husker det, så vågnede jeg i nat, efter jeg havde været i byen og så kom hjem og sov hos hunden, og opdagede at Arnold lå sammenkrøllet ved siden af mig OPPE I SENGEN! :klap: den lille bølle :engel: han plejer kun at hoppe op i sengen til os hvis det er nogen lyde der forskrækker ham udefra. Så meget groggy måtte jeg lige løfte ham ned af sengen ^^

Link til indlæg
Del på andre sites