Sille12 Skrevet Februar 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2011 Hej, Så er min "lille" hundebasse blevet HD/AA fotograferet i dag og min søn og jeg har båret 45 kg tung hund ind på hans pude;-). Han er meget groggy og har svært ved at gå og var meget led ved at han kom til at tisse på gulvet, men det kan han jo ikke gøre for. Nu er billederne så sendt ind til DKK, men min egen dyrlæge mente at hans albuer så fine ud, men at han nok havde en b hofte og nok en c evt.d hofte på den anden. Så nu venter jeg pændt på at høre fra DKK. Hvor lang tid går der ca, hvis I ved det?? V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Februar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2011 Vi havde svar i løbet af en uges tid og selvom det måske er lidt vovet; så tillykke på forhånd. Det lader til at din Berner-bamse hænger sammen :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2011 Du kan få svar allerede i næste uge, tror jeg.. Det er lidt forskelligt.. Alt efter hvor travlt de har Fedt at albuerne er fine. Er han mærket af hofterne overhovedet? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Februar 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2011 Hej, Nej han er indtil nu ikke mærket af hofterne. Min dyrlæge mener, at der ihvertfald vil gå to år, før han måske skal have noget glucosamin og han tror, at det nok skal gå fint, hvis jeg tænker over, at han ikke må gå på trapper(det har jeg nu altid tænkt over) og ikke må løbe frit og tonse derudaf for længe af gangen. V.H. Sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2011 Øv altså med hofterne...! Var der noget slid på dem eller var de bare løse? Med løse mener jeg, at de ikke hænger så godt fast som de skulle, men ellers er 100% okay. Jeg fik svar på AD og OCD efter 3-5 - med hofterne gik der en uge Og DKK har ikke en verdensudstilling at arrangere, så mon ikke det går lige så tjept omtrent? :blink: De var i hvert fald LANGSOMME ugerne op til verdensudstillingen, kunne jeg se, da jeg fulgte flere andre hunde interesseret Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sille12 Besvaret Februar 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2011 Hej, Som jeg forstod var det slid og de var vist ikke løse, det kunne komme med tiden mente dyrlægen. Men der blev sagt og forklaret en masse og jeg kan ikke huske det hele:oops:. V.H. sille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 4, 2011 Hej,Som jeg forstod var det slid og de var vist ikke løse, det kunne komme med tiden mente dyrlægen. Men der blev sagt og forklaret en masse og jeg kan ikke huske det hele:oops:. V.H. sille Okay, altid noget, at det ikke er begge dele! Bernere plejer jo heldigvis at bære HD godt, så det håber jeg også gør sig gældende for din Og dyrlægen sagde også tusind ting til mig dengang med Møffe og jeg kan kun huske en lille brøkdel af det Han har jo løse hofter. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts