Sammy Skrevet Februar 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2011 Er netop kommet hjem fra Dr Dyr med et stk meget træt Enzo-Benzo Enzo har været hos dyrlægen i dag til HD OG AD fotografering og hofter og albuer ser super ud :banan::banan::banan::banan::banan::banan: Jeg havde en god fornemmelse, men altså - man kan altid se spøgelser - så SUPER lækkert at få dyrlægens ord for at det ser godt ud :5up: :5up: En sund hund - fysisk og mentalt - fik den lille bølle at vide :lun: Og så vil jeg læne mig tilbage i sofaen og nyde de gode nyheder PLUS at der er ro fra en meget træt Enzo-Benzo - det sker ikke så tit Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Februar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2011 ååårh hvor dejligt :hjerte: TILLYKKE!! :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Februar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2011 Årh han er altså bare dejlig . Store trætte vovse . Super dejligt at høre at det så så flot ud :5up:. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sammy Besvaret Februar 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2011 Tak skal I have begge to Sidder med et stort smil på læberne, dejligt!! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2011 Tillykke:banan::banan::5up: Årrrh han er da nuser:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Katrine Besvaret Februar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2011 Skønt at blive bekræftet i at man har en sund hund. Hvor ser han fantastisk dejlig ud! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2011 Åh, tillykke med det! Super dejlig nyhed! :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sammy Besvaret Februar 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2011 Tak Jeanette - og ja han er totalt kær, når han sover Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Februar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2011 Tak Jeanette - og ja han er totalt kær, når han sover Jeg kan sidde og kigge på Luna i timevis, når hun sover:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sammy Besvaret Februar 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2011 Skønt at blive bekræftet i at man har en sund hund.Hvor ser han fantastisk dejlig ud! Ja det er virkelig skønt. Nu skal DKK bare lige være enige - selvom det jo bare er et tal - men A og 0 kunne nu være skønt :slem: Tak skal du have :blink: Åh, tillykke med det! Super dejlig nyhed! :klap: Tak skal du have - og ja kan ikke rigtig få tørret det smil af :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sammy Besvaret Februar 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2011 Jeg kan sidde og kigge på Luna i timevis, når hun sover:lun: Ja de er bare så kære og fredfyldte (og sidstnævnte oplever man ikke tit i Enzo-Benzos selskab ellers haha) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Februar 11, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2011 :hjerte::hjerte: og tillykke med resultatet - men igen sådan en perfekt hund, kunne det jo ikke være være anderledes, vel :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sammy Besvaret Februar 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 11, 2011 :hjerte::hjerte: og tillykke med resultatet - men igen sådan en perfekt hund, kunne det jo ikke være være anderledes, vel :blink: Tak tak tak :kys: Lige nu forekommer han i hvert fald perfekt :lun: (som han ligger her med hovedet hvilende på mine lår - sikke en perfekt varmepude ) I morgen, når han er fræk og flabet teenager igen, så kan det være jeg opretter en billigt-til-salg annonce :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Februar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2011 Tillyyyyyykkeeeeee Dejlige nyheder :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Februar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2011 Stort tillykke med det MEGET flotte resultat. Forstår godt at du er glad. Sikke dejlige billeder af ham:lun::hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Februar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2011 DKK skal helt sikkert nok være enig i det flotte resultat... Det var de ihvertfald i Pajkos tilfælde Kæmpe tillykke :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sammy Besvaret Februar 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2011 Tak skal I have alle tre Jeg sidder og klikker på hundeweb og kan se, at der synes at være meget kort ventetid på især AD resultaterne, er liiiiiiiiidt utålmodig.... Håber ikke de holder vinterferie..... :blink: Tillykke med Pajko! :banan: Blev det A/0?? Og se lige her igen. Kan man være mere sød og kær (han er altid en lille kælepot og elsker at putte ind til en - men fredag aften var det jo i flere timer :blink:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Februar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2011 Tak tak tak :kys:Lige nu forekommer han i hvert fald perfekt :lun: (som han ligger her med hovedet hvilende på mine lår - sikke en perfekt varmepude ) I morgen, når han er fræk og flabet teenager igen, så kan det være jeg opretter en billigt-til-salg annonce :blink: Jeg aftager ham gerne - og du skal ikke betale for det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sammy Besvaret Februar 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2011 haha rart at vide!! Og godt at have i baghånden Luckyluna købte ham vist for en kanel-snegl sidst han var en lille bølle Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sammy Besvaret Februar 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2011 Jeg sidder og klikker på hundeweb og kan se, at der synes at være meget kort ventetid på især AD resultaterne, Og så er AD resultatet kommet Et dejlig rundt 0 :banan::banan::banan::banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Februar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2011 :vinder::bigsmile: Arrrrrjjj TILLYKKE! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2011 Og så er AD resultatet kommet Et dejlig rundt 0 :banan::banan::banan::banan: Yes! Kæmpe stort tillykke! Selvom du vel næsten vidste det i forvejen :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sammy Besvaret Februar 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2011 :vinder::bigsmile: Arrrrrjjj TILLYKKE! Tark :banan::banan::banan: Yes! Kæmpe stort tillykke! Selvom du vel næsten vidste det i forvejen :klap: Tusind tak :klap: Havde håbet! og det var også det min egen dyrlæge havde spået - men altid godt at de var enige - og godt at se på skrift :blink: :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Februar 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 16, 2011 yes, han fik A/0 :klap: Tillykke :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sammy Besvaret Februar 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 18, 2011 yes, han fik A/0 :klap: awww sejt! Stort tillykke!! :5up::5up::5up: Tråden her opdateres dog med en kedelig nyhed Enzo har fået status A i den ene hofte og sgu C i den anden Æv æv Den var jeg bestemt ikke forberedt på :evil: Så skod-weekend i vente før jeg kan ringe og få lidt info... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts