Adele Skrevet Februar 12, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2011 Den lokale savanne, vel at mærke På vej til savannen fandt Sherlock en pind, og tåbelig som jeg er, undervurderede jeg hans intelligens.. Han havde selvfølgelig tænkt sig at bygge en bro, over det udtørrede vandløb! Clever dog Da Sherlock havde fuldendt projektet (Broen blev ikke så frygteligt avanceret) bad han allernådigst om tilladelse til at fortsætte mod savannen! Det gjorde vi! Se lige de øjne! Vi nåede til slugten i urskoven og beundrede vores skov! Og så nåede vi endelig til savannen! (Et billede af det barske landskab) Så blev Sherlock lidt rørt over situationen... Men blev hurtigt god igen! På vejen hjem mødte vi en hund (Sherlock er åbenbart ikke den eneste hund i urskoven) Den viste sig dog at have skræmmende tendenser! (og tænder). Og så gik vi hjem! Sikke en modig og frygtløs hund jeg har! (Vi springer over den del af historien hvor vi kommer hjem og Sherlock bliver meget bange for nøddeknækkeren) 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Februar 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2011 Flotte, flotte billeder! Sikke et fedt sted, og Sherlock passer helt vildt godt ind med hans farver Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Februar 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2011 Buddha skrev: Flotte, flotte billeder! Sikke et fedt sted, og Sherlock passer helt vildt godt ind med hans farver Mange tak Sherlock ville kunne snige sig ind på en bøffel, med den camouflage! Bortset fra at han nok ville stikke af :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret Februar 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2011 Vildt flotte billeder! Mit yndlings er dette: Det er virkelig fedt! Kan godt lide stemningen og ja. Helheden. Sherlock der ser så eftertænksom ud og efterårsfarverne. Super godt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Februar 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2011 DitteTved skrev: Vildt flotte billeder! Mit yndlings er dette: Det er virkelig fedt! Kan godt lide stemningen og ja. Helheden. Sherlock der ser så eftertænksom ud og efterårsfarverne. Super godt :5up: Mange tak Det er et utroligt smukt område vi går tur i! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Februar 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2011 Rigtig dejlige billeder :5up:. Det må være et rigtig fedt sted at gå tur . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Februar 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2011 Åååhr, et lækkert område! Og Sherlock tager sig jo godt ud, som altid :hjerte: Men altså... Jeg har en klage - hvor er billedet af ham, mens han går over sin bro? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Februar 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2011 Du er super til at tage billeder . Og modellen er jo bare lækker :hjerte: Men ja, som rikke skriver.. Hvor er billeder hvor han går over sin flotte arkitekttegnede bro Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Februar 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2011 bernerazuro skrev: Åååhr, et lækkert område! Og Sherlock tager sig jo godt ud, som altid :hjerte: Men altså... Jeg har en klage - hvor er billedet af ham, mens han går over sin bro? DaniellaJ skrev: Du er super til at tage billeder . Og modellen er jo bare lækker :hjerte: Men ja, som rikke skriver.. Hvor er billeder hvor han går over sin flotte arkitekttegnede bro Tak tak Det er et rigtig skønt område, og det er hvor jeg bor, så det er dejligt! Hmmm, det med broen er egentlig et ret godt spørgsmål Måske indså han bare, at broen ville holde længere, hvis han ikke forsøgte at prøve den i praksis Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret Februar 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2011 Åh Adele. Den smukke hund med vind i håret og det hele. Jeg er helt sikker på at det er Sherlock der skulle være på coveret af sådan en romance-roman hvis der blev lavet en for hunde. Sådan lidt a la Fabio med vind i håret Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Februar 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2011 FrøkenWhipsy skrev: Åh Adele. Den smukke hund med vind i håret og det hele. Jeg er helt sikker på at det er Sherlock der skulle være på coveret af sådan en romance-roman hvis der blev lavet en for hunde. Sådan lidt a la Fabio med vind i håret :lol: Sikken fantastisk tanke! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst FrøkenWhipsy Besvaret Februar 12, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2011 Adele skrev: :lol: Sikken fantastisk tanke! ....Har du lagt mærke til at Fabio faktisk har en pind i hånden på billeder ?.....Måske ER han i virkeligheden Sherlock ! Har du lagt mærke til om Sherlock opfører sig mærkeligt når der er fuldmåne...?...Måske er han er Var-fabio Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Februar 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2011 FrøkenWhipsy skrev: ....Har du lagt mærke til at Fabio faktisk har en pind i hånden på billeder ?.....Måske ER han i virkeligheden Sherlock ! Har du lagt mærke til om Sherlock opfører sig mærkeligt når der er fuldmåne...?...Måske er han er Var-fabio Du siger noget! Ligheden er jo slående! Så er det derfor der altid ligger selvbruner på badeværelset, om morgenen efter fuldmåne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Februar 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2011 Ææælsker Sherlock billeder! :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Smut Besvaret Februar 13, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2011 Sikke en smuk hund! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts