Hop til indhold

Hvalpe billeder Traaden


Gæst Afganskmynde
 Share

Recommended Posts

  • Svar 53
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Afganskmynde
Her er Izzie bissen som hvalp :lun: iiih blir helt nostalgisk når jeg ser de billeder :hjerte: og det er som om alt det sure og besværet og de skarpe små tænder er glemt :lol:

 

24084_1326512276469_1040785387_989816_212456_n.jpg

 

DSC02208-1.jpg

 

DSC02209-2.jpg

 

DSC02432-2.jpg

 

DSC02339-2.jpg

 

DSC024281-1.jpg

 

DSC02348-1.jpg

 

DSC02383-2.jpg

 

3265_1135881270813_1040785387_409660_6577373_n.jpg

 

3265_1137518631746_1040785387_415018_7267715_n.jpg

 

3265_1132279300766_1040785387_398111_676361_n.jpg

 

 

Ja, tror naesten moder natur har gjort at hvalpe har MAKS nuttethed, for saa er det altsaa liiidt nemmere at undgaa at blive sur, naar den lille ny har lavet en hmmm.... 'gave' paa det mest synlige sted paa guldtaeppet, bidt hul i mors flotte DYRE laederstovler og SKAL ud og tisse kl. 5 om morgenen ogsaa om sondagen.:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
58433750b239c669c1b6da9daaa699cb_5358.jpg?dl=1255989076Alto 5 uger gammel :hjerte:

 

 

Og nej - det er ikke mit gulv :blink:

 

Det er nemlig gulvet fra mit barndomshjem!!. SKOOON 70'er stil:-D

 

ps. dejlig knus elske bamse baby:hjerte::hjerte::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er Izzie bissen som hvalp :lun: iiih blir helt nostalgisk når jeg ser de billeder :hjerte: og det er som om alt det sure og besværet og de skarpe små tænder er glemt :lol:DSC02209-2.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3265_1137518631746_1040785387_415018_7267715_n.jpg

 

 

Bare super skøn.

Ja man glemmer hurtigt;)

Dit billed fik mig tilbage i tiden med en hel del år, nemlig da jeg hentede en af mine førdte hvalpe, en Australsk Kelpie, han lå også i min hånd:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes vi skulle have en billede traad af vores alle sammens hvalpe eller fra da de var hvalpe.:lun:

 

Her er Tio's hvalpe billeder fra sidste sommer og chloe's fra dette aar. Smelte, smelte...:hjerte::hjerte:

 

Hold da op hvor er de bare super nuttede;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare super skøn.

Ja man glemmer hurtigt;)

Dit billed fik mig tilbage i tiden med en hel del år, nemlig da jeg hentede en af mine førdte hvalpe, en Australsk Kelpie, han lå også i min hånd:-D

 

Det er også bare noget HELT særligt :hjerte: jeg var så heldig at jeg var den første hvalpe køber til at komme og vælge hvalp, og det var da de var 12 dage gamle :lun: og Izzie var bare min lige fra det øjeblik jeg holdt hende. Hun var bare SÅ tryg ved mig, og lå bare og puttede sig helt stille :lun:

 

Har faktisk et billede hvor man rigtigt kan se hvor lille bitte hun var :hjerte: folk tror altid jeg sidder med et marsvin :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Baby billeder :lun: :lun:

 

Jacki 6 uger, og netop dømt til et liv med miiig :hjerte:

a9-albums-jacki-picture2136-jacki-6-uger.jpg

 

Netop ankommet til hendes nye hjem 8-9 uger :lun:

a9-albums-jacki-picture2140-jacki-med-ynglings-plys.jpg

 

a9-albums-jacki-picture2145-hvem-kan-modsta-de-ojne.jpg

 

a9-albums-jacki-picture2156-iiih-altsa.jpg

 

Nu 11-12 uger :lun:

a9-albums-jacki-picture2521-det-er-mors-natbukser-ogsa-g.jpg

 

Jacki og Onkel Tayson :hjerte:

a9-albums-jacki-picture2529-jacki-og-onkel-tayson-del-1.jpg

 

a9-albums-jacki-picture2530-jacki-og-onkel-tayson-del-2.jpg

 

På skovtur

a9-albums-jacki-picture2540-jacki-pa-skovtur-del-2.jpg

 

a9-albums-jacki-picture2747-jacki-og-naesehornet-otto.jpg

 

Jeg har altså aldrig lært at beherske begrænsningskunst, når det gælder tøsetrolden :genert:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst White Kiera

En masse dejlige hvalpe billeder! :lun:

 

Lidt herfra:

 

1. Kiera 3 uger gammel, da vi så hende første gang.

 

2. Kiera er kommet hjem, 8 uger.

 

3. Kiera er en tur på stranden og hun fryser, også 8 uger.

 

4. Rottehunden Kiera bliver nu 4 måneder imorgen, kæmpe stor og 15 kilo tungere. :hjerte:

kiera4wks.jpg

001.jpg

beach1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nøj, hvor bliver man da helt hvalpeskruk af den her tråd, sikke nogle dejlige billeder :hjerte: Jeg bidrager også lige med nogle billeder af Duffy da hun var en lille hvalp..

 

Jeg har ikke lært at skrive mellem billederne endnu :stupid: Så I får den lige sådan her:

 

Billede 1: Vi besøger Duffy for første gang og hun er omkring 3½ uge

Billede 2: Duffy omkring 6 uger, og vi udvælger at det er Duffy vi skal have

 

Og herefter blandede hvalpebilleder og som sædvanlig har jeg svært ved at begrænse mig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nøj, hvor bliver man da helt hvalpeskruk af den her tråd, sikke nogle dejlige billeder :hjerte: Jeg bidrager også lige med nogle billeder af Duffy da hun var en lille hvalp..

 

Jeg har ikke lært at skrive mellem billederne endnu :stupid: Så I får den lige sådan her:

 

Billede 1: Vi besøger Duffy for første gang og hun er omkring 3½ uge

Billede 2: Duffy omkring 6 uger, og vi udvælger at det er Duffy vi skal have

 

Og herefter blandede hvalpebilleder og som sædvanlig har jeg svært ved at begrænse mig :mrgreen:

 

 

Og hvis der er nogen der har et hemmeligt crush på dig, er dit telefonnummer også lige kommet frem :slem:

 

Duffy på 2. og 3.billede :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Selvom allergien afkrævede Rosie hendes liv den 20/11-09, så har hun jo været babyhund også :lun:

 

Der er godt nok sneget sig et par billeder ind af hende som voksen også :lun:

 

Hun var sådan en dejlig hund med en fantastisk sjæl og hun er for evigt savnet og elsket.

 

Ahhh.. sikke en smukkert:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og hvis der er nogen der har et hemmeligt crush på dig, er dit telefonnummer også lige kommet frem :slem:

 

Duffy på 2. og 3.billede :hjerte:

 

Haha, ja så det godt, men pyt skidt :-D Det er slet ikke til at huske at de har været SÅ små engang...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Afganskmynde
Verdens sødeste mini-Sherlock :hjerte:

Collier har bare et specielt plads i mit hundehjerte. Alle dem jeg har modt i mit liv, har haft et fantastisk blidt temperament og altid saa smukke - det er vel en af de racer der ikke har haft saa mange problemer med daarlig avl:hjerte::hjerte::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...