Hop til indhold

Hvalpe billeder Traaden

Gæst Afganskmynde
 Share

Recommended Posts

Collier har bare et specielt plads i mit hundehjerte. Alle dem jeg har modt i mit liv, har haft et fantastisk blidt temperament og altid saa smukke - det er vel en af de racer der ikke har haft saa mange problemer med daarlig avl:hjerte::hjerte::hjerte:

Ja, dejlige hunde :hjerte:

Jeg tror faktisk der har været store problemer med dårlig avl, på grund af lassiefilmene, hvor alle lige pludselig ville have en collie :-D Jeg har i hvert fald hørt om, at collier på et tidspunkt kunne gå hen og være lidt skarpe.

Link til indlæg
Del på andre sites

• Svar 53
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Afganskmynde
Ja, dejlige hunde :hjerte:

Jeg tror faktisk der har været store problemer med dårlig avl, på grund af lassiefilmene, hvor alle lige pludselig ville have en collie :-D Jeg har i hvert fald hørt om, at collier på et tidspunkt kunne gå hen og være lidt skarpe.

Ok, men saa er racen aabenbart kommet godt ud af det alligevel, heldigvis.:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok, men saa er racen aabenbart kommet godt ud af det alligevel, heldigvis.:hjerte:

Jep, racen er jo ikke så udbredt mere... Jeg kan forestille mig at de opdrættere der er nu, gør meget mere ud af godt sind, end man gjorde før hen :-D

Sherlock er godt nok uden papirer, men er alligevel også kommet rigtig godt ud af det :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites