Lonny Skrevet Februar 14, 2011 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2011 Kan jeg efterlade Luna i bilen i en time i det her vejr? Hvis det var minus 15 grader derude, så ville jeg ikke efterlade hende i bilen i en time, men nu er det jo kun minus 2 grader, det er vinden der får det til at føles som minus 15 grader, men vinden kommer jo ikke ind i bilen? Men vil bilen alligevel blive iskold i løbet af ingen tid? Luna vil selvfølgelig få et dækken på, men hun har ingen underuld, så det eneste der kan give hende varme er hendes dækken. Hvad siger I, kan hun sidde i en bil i en time i det her vejr, eller må vi bare udsætte det til vejret bliver bedre? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mibo Besvaret Februar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2011 Kan jeg efterlade Luna i bilen i en time i det her vejr? Hvis det var minus 15 grader derude, så ville jeg ikke efterlade hende i bilen i en time, men nu er det jo kun minus 2 grader, det er vinden der får det til at føles som minus 15 grader, men vinden kommer jo ikke ind i bilen? Men vil bilen alligevel blive iskold i løbet af ingen tid? Luna vil selvfølgelig få et dækken på, men hun har ingen underuld, så det eneste der kan give hende varme er hendes dækken. Hvad siger I, kan hun sidde i en bil i en time i det her vejr, eller må vi bare udsætte det til vejret bliver bedre? Et godt tykt tæppe i bunden og dækken på så sker der ikke noget ved det :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2011 Et godt tykt tæppe i bunden og dækken på så sker der ikke noget ved det :5up: Så din Bokser har ikke noget problem med denne kulde? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Februar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2011 hvad med hendes fine sparkedragt og et godt varmt tæppe :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2011 hvad med hendes fine sparkedragt og et godt varmt tæppe :hjerte: Der ligger en dyne i bunden af buret, og så kunne hun jo netop få brugt sin sparkedragt :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Februar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2011 Jeg vil også sige at det kan hun sagtens så længe der er tæppe i bunden og hun er iført sin fiiiiine pinke dragt . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret Februar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2011 Jeg har gjort det med mine. Bo havde et lammeskind at ligge på. Jeg har ikke fået det indtryk at de frøs. At være i læ for vinden betyder meget. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mibo Besvaret Februar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2011 Så din Bokser har ikke noget problem med denne kulde? Nej overhovedet ikke, har aldrig haft et dækken på dem :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2011 Nej overhovedet ikke, har aldrig haft et dækken på dem :blink: Ok, for bokserens pels minder vel en del om Luna's, så hvis h*n kan, så kan Luna vel også :hmm: Dog får hun altså et dækken på, det er hun vant til, og kulde er jo også et spørgsmål om tilvænning Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Besvaret Februar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2011 Personligt ville jeg ikke have problemer med at efterlade mine ellers noget kuldskære basenjier i bilen, hvis det kun drejer sig om en time. De vil naturligvis være pakket ind i trøjer eller dækner og ligge på en masse tæpper. Og hvis man kører med fuld skrue på varmen hen til, hvor man skal holde, så varer det lidt, inden bilen er helt kold. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2011 Når bilen er kold og Mitter skal opholde sig i buret en time eller to, så opvarmer jeg en "Kornpude" og ligger den i buret mellem gummimåtten og Vet-Bed'en. "Kornpuden" gør, at Mitter ligger lunt og godt og jeg har aldrig oplevet at hun har frosset i min ellers kolde bil "Kornpuden" holder varmen i lang tid efter en tur i mikroovnen Jeg har en kornpude, men ingen mikroovn Personligt ville jeg ikke have problemer med at efterlade mine ellers noget kuldskære basenjier i bilen, hvis det kun drejer sig om en time. De vil naturligvis være pakket ind i trøjer eller dækner og ligge på en masse tæpper. Og hvis man kører med fuld skrue på varmen hen til, hvor man skal holde, så varer det lidt, inden bilen er helt kold. Det var netop sådan jeg havde planlagt det, fuld skrue på varmen så bilen var gennemvarm, og så ellers dækken og dyne, så burde hun vel kunne klare sig fint i en times tid Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Februar 14, 2011 Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2011 Det var netop sådan jeg havde planlagt det, fuld skrue på varmen så bilen var gennemvarm, og så ellers dækken og dyne, så burde hun vel kunne klare sig fint i en times tid Tror ikke varmen holder særligt længe inde i bilen Til gengæld har Petrine & Co i dag siddet 1½ time i en bil og de frøs ikke det mindste. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Februar 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 14, 2011 Tror ikke varmen holder særligt længe inde i bilen Til gengæld har Petrine & Co i dag siddet 1½ time i en bil og de frøs ikke det mindste. Jamen, de har jo altså også pels på ørerne Undskyld, men jeg bliver altså aldrig træt af den 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts