Hop til indhold

Vil du efterlade en hund i denne kulde?

Lonny
 Share

Recommended Posts

Kan jeg efterlade Luna i bilen i en time i det her vejr?

Hvis det var minus 15 grader derude, så ville jeg ikke efterlade hende i bilen i en time, men nu er det jo kun minus 2 grader, det er vinden der får det til at føles som minus 15 grader, men vinden kommer jo ikke ind i bilen?

Men vil bilen alligevel blive iskold i løbet af ingen tid?

Luna vil selvfølgelig få et dækken på, men hun har ingen underuld, så det eneste der kan give hende varme er hendes dækken.

Hvad siger I, kan hun sidde i en bil i en time i det her vejr, eller må vi bare udsætte det til vejret bliver bedre?

Link til indlæg
Del på andre sites

Kan jeg efterlade Luna i bilen i en time i det her vejr?

Hvis det var minus 15 grader derude, så ville jeg ikke efterlade hende i bilen i en time, men nu er det jo kun minus 2 grader, det er vinden der får det til at føles som minus 15 grader, men vinden kommer jo ikke ind i bilen?

Men vil bilen alligevel blive iskold i løbet af ingen tid?

Luna vil selvfølgelig få et dækken på, men hun har ingen underuld, så det eneste der kan give hende varme er hendes dækken.

Hvad siger I, kan hun sidde i en bil i en time i det her vejr, eller må vi bare udsætte det til vejret bliver bedre?

Et godt tykt tæppe i bunden og dækken på så sker der ikke noget ved det :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Personligt ville jeg ikke have problemer med at efterlade mine ellers noget kuldskære basenjier i bilen, hvis det kun drejer sig om en time. De vil naturligvis være pakket ind i trøjer eller dækner og ligge på en masse tæpper. Og hvis man kører med fuld skrue på varmen hen til, hvor man skal holde, så varer det lidt, inden bilen er helt kold.

Link til indlæg
Del på andre sites

Når bilen er kold og Mitter skal opholde sig i buret en time eller to, så opvarmer jeg en "Kornpude" og ligger den i buret mellem gummimåtten og Vet-Bed'en. "Kornpuden" gør, at Mitter ligger lunt og godt og jeg har aldrig oplevet at hun har frosset i min ellers kolde bil :-)

"Kornpuden" holder varmen i lang tid efter en tur i mikroovnen :-)

Jeg har en kornpude, men ingen mikroovn :genert:

Personligt ville jeg ikke have problemer med at efterlade mine ellers noget kuldskære basenjier i bilen, hvis det kun drejer sig om en time. De vil naturligvis være pakket ind i trøjer eller dækner og ligge på en masse tæpper. Og hvis man kører med fuld skrue på varmen hen til, hvor man skal holde, så varer det lidt, inden bilen er helt kold.

Det var netop sådan jeg havde planlagt det, fuld skrue på varmen så bilen var gennemvarm, og så ellers dækken og dyne, så burde hun vel kunne klare sig fint i en times tid :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var netop sådan jeg havde planlagt det, fuld skrue på varmen så bilen var gennemvarm, og så ellers dækken og dyne, så burde hun vel kunne klare sig fint i en times tid :-D

Tror ikke varmen holder særligt længe inde i bilen ;-)

Til gengæld har Petrine & Co i dag siddet 1½ time i en bil og de frøs ikke det mindste.

Link til indlæg
Del på andre sites