Hop til indhold

Min dejlige trygge gammelsmølf :-)


Inkognito
 Share

Recommended Posts

Jeg har efterhånden en masse billeder af Mollie, der ligger og slapper af på ryggen, da jeg ikke kan se mig træt på det syn - sidst hun lå afslappet på ryggen ved siden af en anden hund eller bare med en anden hund i rummet, var dengang i 2005, hvor Rosie var en lille hvalp....

 

Nu er det hendes ynglingsstilling :-)

 

Min dejlige trygge gammelsmølf :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har efterhånden en masse billeder af Mollie, der ligger og slapper af på ryggen, da jeg ikke kan se mig træt på det syn - sidst hun lå afslappet på ryggen ved siden af en anden hund eller bare med en anden hund i rummet, var dengang i 2005, hvor Rosie var en lille hvalp....

 

Nu er det hendes ynglingsstilling :-)

 

Min dejlige trygge gammelsmølf :hjerte:

 

:klap::klap: hvor er hun bare sød :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det bare dejligt. Det lyder til, at det går rigtig godt med de to hundepiger nu. :hjerte:

 

Det går rigtig godt med dem nu - Mollie kan stadig godt knurre af hende, men der er en klar sammenhæng mellem Mollie's knurren af Jessie og Mollie, der trænger til at blive rettet eller trænger til at komme ud og lave noget aktivt=enten smerter eller kedsomhed.

 

De kan endda ligge med en meters mellemrum og spise okseører uden problemer.

Jessie er altid færdig med hendes øre 1 time før Mollie og Mollie siger intet til, hvis Jessie går lige forbi hende, selvom hun stadig spiser :banan: At deres moar så er ved at få en hjertestop, når det sker, tager de ikke så tungt :mrgreen:

 

De har højst kunne spise en dentastix (det tager omkring 3 minutter) i samme rum førhen, så det er et kæmpe fremskridt :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

:hjerte: 3. bedste hund ever :hjerte: og Sookies soul-løbe-mate :klap::klap:

 

Jessie har godt nok en playdate med en anden løbeven (en usikker BC-tæve, der synes Jessie er dejlig at gå tur med) på søndag, men ellers siger Sookie bare til, så er Jessie klar :-)

Jessie kan godt lide at gå tur med BC'eren, men Sookie er sjovere, da hun ikke løber så stærkt som Evie :mrgreen: Jessie har omsider fundet en, der kan slå hende i tempo :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...